Ekonomika
hedvin
4
Infiniti mělo vždy v nabídce modely SUV které byly velké a měly velké motory. S nastávajícím vstupem škody do segmentu velkých SUV se jim stáhly půlky a raději odešli se ctí >😁
Přejít do diskuze
Celej den to je na netu a jako poslední s tím dojde Auto.cz - Czech news center. Vsadim se, že večer už to bude hlásat e😜ert Pepa. Pánové nespěte v té redakci. Nebo jste zase byli na vrakáči???
jenže naproti od d3 mají výbavu, za kterou si nemusíš připlácet, takže jsou vlastně levnější
asi by to měl konečně pod sebe vzít nissan (a udělat konečně oficiální zastoupení) a síť dealerů rozšířit minimálně do 5 největších měst, ideálně do každého krajského města. vybrat nejsilnější nissan dealery a jim svěřit prodej infiniti. zvlášť, když se infiniti celosvětově a i evropsky daří a portfolio aut se rozšiřuje i směrem do nejprodávanějších kategorií aut. držím palce a doufám, že to jen dočasné řešení...
Infiniti nenabídlo zkrátka nic navíc. U modelu Q70 nenabídli silnější diesel. QX50 zase nevypadá moc pěkně, Q30 je Mercedes A, což je sice pěkné auto, ale myslím si, že A3 nebo BMW 1, je lepší. Výhodou byl ale pěkný design. Q50 se povedla, nabídli, jak diesel, tak turbo + 3,5 V6 hybrid, nicméně konkurence nabídne to samé, takže jediným zajímavým pohonem byl právě zmíněný hybrid. QX70 byla super, hlavně 5,0 V8. Jinak si myslím, že neúspěch Infiniti je kombinace ceny, nedostatku podvědomí, designu a chybějícího zázemí.
To je tak, když místní knedlíci neznají nic jiného, než BMW a myslí si, že Audi je luxusní značka...
jj
CO TO BYLO JAKO ZA BLBÝ NÁPAD TAHAT PŘEZ PŮL SVĚTA DO €JROPY UBOHÝ KRETENSKÝREJŽÁCKÝ POPELNICE, KDYŽ PŮLKA AFRIKY NEMÁCOŽRÁT!!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
CO TO BYLO JAKO ZA BLBÝ NÁPAD TAHAT PŘEZ PŮL SVĚTA DO €JROPY UBOHÝ KRETENSKÝREJŽÁCKÝ POPELNICE, KDYŽ PŮLKA AFRIKY NEMÁCOŽRÁT!!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Přesně. Já bych Infinity moc moc chtěl, ale bohužel nejbližší zastoupení je přes 300 km daleko 😒
ok, vezmi také, jak dlouho obě značky působí na trhu a jak jim rostou prodeje. uvidíme třeba od teď za deset let 😉
jo a porovnej počet prodejních míst
jo a porovnej počet prodejních míst
Ne, byli na kursu pro korektory.
Treba:"...počínaje 18. dubna nově zajišťuje..." a podobne klenoty 8-s
Treba:"...počínaje 18. dubna nově zajišťuje..." a podobne klenoty 8-s
Jasneze, to je klasika - evropsky trh je jim ukradeny, takova zaprdena zemicka, jako je CR je vubec nezajima, radeji se vrhnou vic na narocny americky trh, bla bla bla... Vsak to znas 😄
Taky nechápu proč se nedomluvit s nějakými platinovými prodejci, jestli by nechtěli prodávat Infiniti. Rozhodně ve velkých městech, minimálně Praha poptávka po drahých a raritních autech bude. Stačily by modely Q50, Q30 a QX70. QX50 se mi moc nelíbí a působí staře, Q70 nemá potřebné motorizace, respektive 170 koňový diesel, což je ve třídě podprůměr a 2 solidní benzíny, nicméně se asi vyplatí spíš ten hybrid.
tak tady je doplnění o novém suv [odkaz] a pro mně velký překvapení :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
jak jsem psal výše myslím si a doufám, že to je jen dočasný problém a nissan se do toho vloží s požadovanou vehemencí
>😁 >😁 >😁 >😁
Na druhou strnau ubyla konkurence pro Lexus, Cadillac a jJguar, což jsou značky pro ty co něchtějí auto od D3
Na druhou strnau ubyla konkurence pro Lexus, Cadillac a jJguar, což jsou značky pro ty co něchtějí auto od D3
Podle ceny aut ano, nicméně evidentně Evropa to jejich "dělání jinak" jinak vidí 😉
Když vezmeš D3 ve střední třídě např. 3er vs Q50,
tak v Evropě je to za 2015😒br /> 3er 143tis ks
Q50 3tis ks
pro srovnání USA za 2015 na tom už jsou lépe😒br /> 3er/4er 140tis ks
Q50 44tis ks
Když vezmeš D3 ve střední třídě např. 3er vs Q50,
tak v Evropě je to za 2015😒br /> 3er 143tis ks
Q50 3tis ks
pro srovnání USA za 2015 na tom už jsou lépe😒br /> 3er/4er 140tis ks
Q50 44tis ks
No jo, jenže za ceny srovnatelné s D3 to prostě nedává smysl. Pokud by to ale dali někam mezi, tedy dejme tomu s cenami tak 30 % nad mainstream, zákazníky by si to našlo - špatná auta to určitě nejsou.