Pro mně je celkově nejvíce žádoucí Audi (mimo R8), nadále A5 SB, ta už fl asi nedostane, ale jestli to nezkoní, tak v nové generaci by mohlo titul nejpohlednějšího modelu převzít.
U MB později přiznali, že udělali chybu, když neudělali AMG verzi E Coupé. Prý bylo už příliš pozdě, když si to uvědomili (už to bude několik let). C124 (kupé od W124) bylo i jako AMG a obě generace CLK měly AMG verzi. Víc do minulosti nevím. MB pak dělá i AMG kombíky.
Asi tak. Já bych se nebál, čumák současné A6 by A5 docela slušel, aniž by narostla agresivita. Snad z toho nebude experiment typu Q7. Bylo by docela zajímavé, kdyby kupé dostalo trochu agresivnější masku jako TT a Sportback zůstal u "sedanového A" stylu.
Viem, ze su pozdlz. To ale vobec nemusi byt problem - kolko potrebujes cm od zadnej poloosy po maximalnu polohu zadnej casti operadla sedadla ? Ak tam bude nad pol metra, tak uz sme "ve vatě" ;-) Defakto ho ulozis ako v MLB-cku a vybavene. Prevodovka za neho... ;-)
Len bude potom treba vymysliet dalsi - novy sposob, ako viest kardan dopredu (v R8 ide "cez motor" - ten hriadel). Skor rozmyslam, ako by to z tej prevodovky pri otoceni oboch vystupov smerom dopredu riesili... :-| - teda pokial sa bavime o "povinnom" quattre...
Porsche má motory uložené podél a pokud to nezmění, pochybuji, že by Audi použilo R5. Už R4 by mohl být problém. Do Caymanu se prý nevejde ani přeplňovaný B6.
A pak se podivas na M5 (M6) a ta byla vzdycky se dvema, s jednim jen nekdy. E Klasse (v AMG) s jednim nenajdes, zrovna tak XE, XF, QV...
Abych to zkratil, sedany jsou to co hraje hlavni postavu i v evrope, coupe si v teto hre strihnou sice dulezity, lec porad jen vedlejsi charakter, no a kombi? To jsou ti rozmazani, co behaj nekde v dali s gumovym mecem v ruce, komparz. >:-[]
ved joooo - haldexoidna sranda, no. ;-\
Tak ale ber to tak - Amici zboznuju R5-ku, manual, sedan - tu to dostanu v 1 baleni. ;-)
Ja viem, ze ty aj ja by sme si vedeli skor predstavit uz tolko razy omielaneho nastupcu Ur-Quattra, lenze aj dalsie spekulacie hovoria skor o R6 ( ako o modele, nie motore ;-) ), kde by sa ten motor tiez mohol dostat. R6 by mala stat na zakladoch buduceho Boxsteru/Caymanu/718 - ci co to potom bude. :-)
Ale to je len hudba buducnosti a spekulacie ( aj ked uz moc dlhodobe a opodstatnene ).
Ale ale, kdyz jsme v lize audi tak at se podivam jednim smerem (M3, M5, E63 AMG, C63 AMG) nebo druhym smerem (IS-F, XE S (budouci R), XF R, Giulia QV) tak jestli vidim neco, tak je to prave dominance rychlych sedanu, s coupe v zavesu. Da se rict, ze ty kombiky te evrope vnucuje jedine / hlavne audi. ;-)
Snad to kluci napravi. :-!
Ano. Uz to dokonca aj Reil priznal, ze bola chyba neponukat sedany, kedze ///M a AMG ich maju a veselo predavaju hlavne v US, kde je treba vsetkymi moznymi sposobmi dalej zdvihat imidz znacky.
Dokonca ja osobne tipujem ( tak ako sa fakt schyluje ku M7 ale zatial to v Mnichove taja ), ze bude aj realna RS8, o 4 a 6 nehovoriac. RS3 sedan si uz "videl" - tie Spyfoto z US stretnutia dealerov Audi. Takze zakladny kamen je polozeny.... ;-)
btw.: - konecne bude predok RS3 vyzerat podla mojich predstav ! ;-):yes:
pravdu mas... :-!
Tak ale za Quattro GmbH ti mozem chvalenkarsky povedat, ze chalani sa posnazia ten nepriaznivy pomer trosku skorigovat... ;-)
( len kym sa tej korekcie ja dockam, budem mat bradu po kolena. :-! nova RS6 "uzhadamsedan" tu bude asi az za 3 roky ;-\ a to sa este bojim, ako ju Mareček domrví... :-| )
coooo ??? jaaaa ??? :-O
To si ma asi s niekym pleties. 8-s:-!
ja v sedane za volantom + vedla blondata, inteligentna a sympaticka priatelka = moja spokojnost ;-)
Lenze zatial nieje ani RS6 sedan ani blondata priatelka... :'-(
A5 možná po letech už tolik nechytne, ale její vyváženost a elegance je pořád úžasná... kupé i SB. Mám spíš strach, že u nové generace se to kouzlo s povinným zvýšením agresivity o jeden level vytratí.
Chceš vážně argumentovat modely (viz 5er/M5), které se s jedním párem ani nevyráběly? A M6 (v závorce za M5) snad byla také vždycky se dvěma páry dveří? Kromě 6GC o žádné takové nevím?
Ale pokud trváš na argumentaci s M5, pak já přidávám nejen M1, 1M, M2, M4 a M6 (kromě GC), ale taky Z1, Z3, Z4, Z8, případně i 850CSi při které se zvažovala i verze s názvem M8. A na i8 bych vlastně také zbytečně nazapomínal. Prostě pro sportovní BMW (celkově) je jeden pár dveří typičtější, aspoň doposud tomu tak bylo určitě. ;-)
Já přece nikde nepsal, že je těch výjimek zrovna málo. >:-[]
A když už na prvním místě jmenuješ M3, co je pro M3 (až do aktuálního příchodu M4) typičtější? Jeden pár dveří, nebo páry dva? S jedním párem bylo vždycky, se dvěma jen někdy, a to jsou právě ty výjimky o kterých píšu. ;-)
ved za chvilu bude odhalena nova gen. ;-)
Tato uz ziaden FL nedostane. A nesuhlasim s tym, ze by to bolo najkrajsie Audi.
O najkrajsiom pojednava tento clanok. >:-[]:yes: