Pro mně je celkově nejvíce žádoucí Audi (mimo R8), nadále A5 SB, ta už fl asi nedostane, ale jestli to nezkoní, tak v nové generaci by mohlo titul nejpohlednějšího modelu převzít.
ved za chvilu bude odhalena nova gen. ;-)
Tato uz ziaden FL nedostane. A nesuhlasim s tym, ze by to bolo najkrajsie Audi.
O najkrajsiom pojednava tento clanok. >:-[]:yes:
A5 možná po letech už tolik nechytne, ale její vyváženost a elegance je pořád úžasná... kupé i SB. Mám spíš strach, že u nové generace se to kouzlo s povinným zvýšením agresivity o jeden level vytratí.
Asi tak. Já bych se nebál, čumák současné A6 by A5 docela slušel, aniž by narostla agresivita. Snad z toho nebude experiment typu Q7. Bylo by docela zajímavé, kdyby kupé dostalo trochu agresivnější masku jako TT a Sportback zůstal u "sedanového A" stylu.
coooo ??? jaaaa ??? :-O
To si ma asi s niekym pleties. 8-s:-!
ja v sedane za volantom + vedla blondata, inteligentna a sympaticka priatelka = moja spokojnost ;-)
Lenze zatial nieje ani RS6 sedan ani blondata priatelka... :'-(
pravdu mas... :-!
Tak ale za Quattro GmbH ti mozem chvalenkarsky povedat, ze chalani sa posnazia ten nepriaznivy pomer trosku skorigovat... ;-)
( len kym sa tej korekcie ja dockam, budem mat bradu po kolena. :-! nova RS6 "uzhadamsedan" tu bude asi az za 3 roky ;-\ a to sa este bojim, ako ju Mareček domrví... :-| )
Ano. Uz to dokonca aj Reil priznal, ze bola chyba neponukat sedany, kedze ///M a AMG ich maju a veselo predavaju hlavne v US, kde je treba vsetkymi moznymi sposobmi dalej zdvihat imidz znacky.
Dokonca ja osobne tipujem ( tak ako sa fakt schyluje ku M7 ale zatial to v Mnichove taja ), ze bude aj realna RS8, o 4 a 6 nehovoriac. RS3 sedan si uz "videl" - tie Spyfoto z US stretnutia dealerov Audi. Takze zakladny kamen je polozeny.... ;-)
btw.: - konecne bude predok RS3 vyzerat podla mojich predstav ! ;-):yes:
ved joooo - haldexoidna sranda, no. ;-\
Tak ale ber to tak - Amici zboznuju R5-ku, manual, sedan - tu to dostanu v 1 baleni. ;-)
Ja viem, ze ty aj ja by sme si vedeli skor predstavit uz tolko razy omielaneho nastupcu Ur-Quattra, lenze aj dalsie spekulacie hovoria skor o R6 ( ako o modele, nie motore ;-) ), kde by sa ten motor tiez mohol dostat. R6 by mala stat na zakladoch buduceho Boxsteru/Caymanu/718 - ci co to potom bude. :-)
Ale to je len hudba buducnosti a spekulacie ( aj ked uz moc dlhodobe a opodstatnene ).
Porsche má motory uložené podél a pokud to nezmění, pochybuji, že by Audi použilo R5. Už R4 by mohl být problém. Do Caymanu se prý nevejde ani přeplňovaný B6.
Viem, ze su pozdlz. To ale vobec nemusi byt problem - kolko potrebujes cm od zadnej poloosy po maximalnu polohu zadnej casti operadla sedadla ? Ak tam bude nad pol metra, tak uz sme "ve vatě" ;-) Defakto ho ulozis ako v MLB-cku a vybavene. Prevodovka za neho... ;-)
Len bude potom treba vymysliet dalsi - novy sposob, ako viest kardan dopredu (v R8 ide "cez motor" - ten hriadel). Skor rozmyslam, ako by to z tej prevodovky pri otoceni oboch vystupov smerom dopredu riesili... :-| - teda pokial sa bavime o "povinnom" quattre...
Ale ale, kdyz jsme v lize audi tak at se podivam jednim smerem (M3, M5, E63 AMG, C63 AMG) nebo druhym smerem (IS-F, XE S (budouci R), XF R, Giulia QV) tak jestli vidim neco, tak je to prave dominance rychlych sedanu, s coupe v zavesu. Da se rict, ze ty kombiky te evrope vnucuje jedine / hlavne audi. ;-)
Snad to kluci napravi. :-!
Já přece nikde nepsal, že je těch výjimek zrovna málo. >:-[]
A když už na prvním místě jmenuješ M3, co je pro M3 (až do aktuálního příchodu M4) typičtější? Jeden pár dveří, nebo páry dva? S jedním párem bylo vždycky, se dvěma jen někdy, a to jsou právě ty výjimky o kterých píšu. ;-)
A pak se podivas na M5 (M6) a ta byla vzdycky se dvema, s jednim jen nekdy. E Klasse (v AMG) s jednim nenajdes, zrovna tak XE, XF, QV...
Abych to zkratil, sedany jsou to co hraje hlavni postavu i v evrope, coupe si v teto hre strihnou sice dulezity, lec porad jen vedlejsi charakter, no a kombi? To jsou ti rozmazani, co behaj nekde v dali s gumovym mecem v ruce, komparz. >:-[]
Chceš vážně argumentovat modely (viz 5er/M5), které se s jedním párem ani nevyráběly? A M6 (v závorce za M5) snad byla také vždycky se dvěma páry dveří? Kromě 6GC o žádné takové nevím?
Ale pokud trváš na argumentaci s M5, pak já přidávám nejen M1, 1M, M2, M4 a M6 (kromě GC), ale taky Z1, Z3, Z4, Z8, případně i 850CSi při které se zvažovala i verze s názvem M8. A na i8 bych vlastně také zbytečně nazapomínal. Prostě pro sportovní BMW (celkově) je jeden pár dveří typičtější, aspoň doposud tomu tak bylo určitě. ;-)
U MB později přiznali, že udělali chybu, když neudělali AMG verzi E Coupé. Prý bylo už příliš pozdě, když si to uvědomili (už to bude několik let). C124 (kupé od W124) bylo i jako AMG a obě generace CLK měly AMG verzi. Víc do minulosti nevím. MB pak dělá i AMG kombíky.