Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan 370 Z – První oficiální informace

11 komentářů

Subaru.in
Auto je to bezesporu moc moc pekne. Jen zvysovani motoru na 3.7 je hezky PR 370 - 3.7 l jenze technicky krok zpet.

Jen mi je smutno proc, tu neni nejaka levnejsi motorizace kolem 2.7 litru tuto zvysovani objemu je mozna dobrej pro USA ale myslim si, dobre vyvazene auto s podobnym vykonem jako Porsche Boxter by byl uspech.
IPace
350Z byl velkej uspech a 370Z to bude mit jiste stejne, kdo chce takoveto auto tak mu nejaky 3.7 vubec nevadi, prave naopak 😉
Subaru.in
;-\
Subaru.in
Ja vim, ze prodejne to byl uspech.

Jen jsem si myslel v dobe kdy konci V12, V8 z vyrobnich linek nekterych vyrobcu tak bude preci jenom zajimavejsi poskytnout i slabsi motor a rozsirit paletu. Preci jenom automobilky ktere se zameruji na sportovni auta take nebizeji slabsi a pote vykonejsi verze. Nebo ne? Prodavat auto + jeden obsah motoru mi prijde nerozumne. 😢
figurka
Je otázka, co si představuješ pod pojmem "dobře vyvážené auto" Zrovna třeba ten Boxter je vyvážený, dá se říct geniálně a jistota a rychlost toho auta je velmi dobrá. Naproti tomu právě Z není tak "absolutně" rychlé, ale je velmi dobře "řidičsky vyvážené" a řadí se k nejzábavnějším a zároveň relativně snadno zvládnutelným zadokolkám. Zatim nenám obavu, že na tom bude chtít Nissan něco měnit. A úspěch ? Vzhledem k obrovskému úspěchu 350 se o osud 370 nebojím.
Subaru.in
Asi mas pravdu 😄, To je specificke auto pro presne dany typ zakaznika, takze jsem asi rozmazlen Evropskym stylem mit u vseho 5 moznych variant od jednoho produktu.
figurka
Ono obecně jap. automobilky se s tou individualizací příliš netrápěj. Každopádně díky Z se Nissan zase vrátil mezi sportovní auta a hlavně o tom přesvědčil spoustu lidí. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Podle toho, co píšou o rozdílech mezi 350Z a 370Z, není pochyb, že směřují k větší zábavnosti v kombinaci s větší účinností, což byl snad jediný "problém" 350Z, některá míň zábavná auta byla prostě rychlejší. Tady čtem o zkrácení rozvoru, zvětšeném rozchodu, změněném zavěšení, auto je kratší, já bych se vůbec nebál, a že je tam velký šestiválec, no super, na oturbené čtyřhrnky jsou tu jiní, je z čeho vybrat. U 370Z se mi jen nelíbí design, třistapadesátka je rozhodně elegantnější.
Subaru.in
>😁 Ja bych chtel i ten "ctyr hrnek", skvela hlaska. Ja vlastne mam doma ctyr hrnek co to melu. >😁
figurka
Ano, ano, absolutní rychlost 350Z..... Tohle by bylo na hodně dlouhou debatu někde u piva (vína ?) jak se má vlastně chovat a jezdit ( a vypadat ) sportovní auto. A vsadim se, že by sme stejně došli k preferencím toho kterého uživatele. Pro někoho je sportovní dálniční hyperraketa a pro někoho Caterham. A ano, 350 se mi prostě líbí víc.....
Subaru.in
Nevim zda to tady nekde bylo jiz receno ale udajne nove zetko pry je o 150kg lehci.