Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW Užitkové vozy Oldtimer: Speciál Porsche i typický hippie bus (reportáž)
8 komentářů
Tak keci o muzeu si zasluzia top spot.
Historicke financne vysledky druhej najvacsej automobilky sveta su v case pisania tohto prispevku uplne dolu na stranke po publikovani v sobotu neskoro vecer. Informacia bola verejne dostupna v piatok popoludni.
Definitivny dokaz, ze redakcia auto.cz pohrda citatelmi, poklada ich za tupe stado, je poplatna jedinej automobilke a je neobjektivna. Ide o amatersku parodiu na zurnalistiku.
U je odkaz na clanok.
[odkaz]
Historicke financne vysledky druhej najvacsej automobilky sveta su v case pisania tohto prispevku uplne dolu na stranke po publikovani v sobotu neskoro vecer. Informacia bola verejne dostupna v piatok popoludni.
Definitivny dokaz, ze redakcia auto.cz pohrda citatelmi, poklada ich za tupe stado, je poplatna jedinej automobilke a je neobjektivna. Ide o amatersku parodiu na zurnalistiku.
U je odkaz na clanok.
[odkaz]
Doblo20
říká Vám to něco? Pro laiky a mladší bylo to užitkové auto VW o třídu menší než Trasporter , taky pochopitelně vzducháč vzadu, dělali to hlavně pro poštu v 60. letech, předchůdce Caddyho po obou stranách jenom šoupačky, a dneska už o něm nikdo ani neví. Bohužel nemám fotky, snad si zájemci něco najdou na německých fórech - moc zajímavý auto!!
minimálně jeden kousek jezdí i v ČR 😉
díky za info, bohužel o něm nevím, kde je k vidění?
typ 2 = transporter 1. a 2. generace. Až někdy v 90. letech se retrospektivně vžilo označení T1 a T2.
T1 skončila v roce 1967 v DE. V Brazílii byla výroba ukončena v roce 1975.
T2 1967-79 v DE, v Mexiku do 94, v Brazílii do 2013.
Existovala i verze "T1.5" vyráběná v Brazílii, kdy to mělo čumák z T2, ale zbytek auta byl T1. Ta se vyráběla od 75 do 96.
---------------------------
typ 3 = VW 1500/1600
typ 4 = VW 411/412