Technika
No není v dehtu a není rezavá. Jen mimochodem.
A pokud se týká toho že mát ejiné gumy než předepsané výrobcem, rozdíl nevidím.
A pokud se týká toho že mát ejiné gumy než předepsané výrobcem, rozdíl nevidím.
Vtip je v tom, že historický Porsche nejezdí na technickou každej den, takže ti technici nemají v oku jaký gumy tam patří a pokud si to vyloženě nepřečtou v techničáku, tak si nějakýho trochu rozdílnýho profilovýho čísla nemusí všimnout. A pokud tam nebude vyloženě vůl, tak i kdyby si všimnul, tak by se mohl spokojit s argumentací, že taková guma jako je předepsaná ve velkým TP se už prostě nevyrábí a tak je tam nejbližší možná guma. Já takhle přijel na technickou s motorkou, která v originále ještě neměla na přední brzdě spínač, takže se nerozsvítilo brzdový světlo, když se brzdilo jen přední. Technikovi se to nelíbílo, ale nakonec jsme si to vysvětlili a nechal mě normálně projít. Faktu že mám na obou kolech jinej rozměr gum si vůbec nevšimnul. 😉
A jak vydíte oroginální gumu i se vzorkem seženete. jen nebude stát například litr ale násobky.
Nevím proč platit násobky za něco co ve finále nemá tu násobně větší přidanou hodnotu, kterou za to zaplatím.