Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda pro rok 2017: Novinky okřídleného šípu podrobně

36 komentářů

Jirka B.
To jsou nam novinky.. V Rapidu je nyní seriove destnik a od leta bude dokonce za priplatek v Oktavce.. >😁 Mila redakce a ze by jste třeba napsali fakt, ze SA zdrazuje, to ne, ze? Uz to trochu trochu prehanite s tim lezenim SA do **..
Dixik2
Je to z tiskové zprávy,která je ode ode dneška na media serveru. :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
znamena DCC v O III multilink ?
Dixik2
Ne.Nastavitelný podvozek.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jasně že DCC je stavitelný tlumič, ale otázka zní, jestli náhodou nezačali spojovat stavitelný tlumič podvozku s víceprvkem? Docela by se to totiž vybízelo...
Dixik2
Je to od 110 KW.Multilink je od 135 KW a do Scoutu a CNG nejde DCC.Od 135 KW s multilinkem jde.
Avatar - Googlit
Googlit
Zajímalo by mě proč se na to ptáš. Je to z toho důvodu že očekáváš že se více modelů octavie přestane chovat jako žebřiňák a nebo proto že se ti snad skutečně líbí naladění oktávkového multilinku?
Avatar - leone
leone
no , tak o tříválec 1.0 TSI asi nikdo ze zákazníků nestojí !!!!!!!!!!!, to ale SA ani jejich chlebodárce z VW NEZAJÍMÁ, že .., :-!
jhamil
Kdopak ví??? Nevíte někdo, proč je v OIII základní motor 1,2 TSI s výkonem 63 KW, ale Fabia i Rapid jich má 66 KW? Jedná se o jiný motor??
Pleskot
A vlajková loď škodofky konečně vyřeší problém s "boucháním" podvozku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže bouchání podvozku je pro ACZ TABU, o tom se tu nesmí mluvit >😒]
Riceeater
Pravda se v dnešních médiích nenosí 😉 Jako za komára...
honza_f
Superbem jezdím a pokud se jako normální člověk (co si auta, byť na operák s každoroční výměnou, docela váží) vyhýbám kanálům, nic nebouchá. Pokud vymetám díry jako ***, ano, bouchá... (combi 4x4 bez nastavitelneho podvozku)
Avatar - aproximus
aproximus
kupovat škodovku, když je tady das auto... 😐
Riceeater
Já to znám jinak.... Das problem!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
80% jsou firemní prodeje a firemní prodeje jsou za úplně jiné než ceníkové ceny... Pro firmy je Škoda zajímavá (i ve srovnání s VW)...

Pro normálního člověka zní otázka úplně jinak - proč kupovat škodu, když tu jsou korejci a frantíci >😒] 😉
Riceeater
Řekl bych, že u malých a středních českých firem, obvykle bez zahraniční účasti, začínají vyhrávat častěji korejci. Je to vidět na silnicích víc a víc...

A pro normálního čecháčka je po bazarech, pěkně zajetých, Octávek f TDíčku pořád dost 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Málokdo průběžně tak pracuje na svých modelech jako právě Škoda. Jsou to drobné detaily, ale stejně jak se říká, že koruny dělají dobrého hospodáře, tak právě detaily dělají dobrou automobilku.

Přitom mnozí konkurenti by se měli z tohoto přístupu učit, když s absolutním failem nezřídka vydrží celý výrobní cyklus a majitelé by kvůli takovým drobnostem vraždili...

Průběžná péče je namístě, zvláště u Škody >😒] 😉

P.S. Litrová Octavie? No, z lepší stránky tu opět máme Š1000. Z té horší stránky bude litr stěží na úrovni 1.2 TSI... Takže další obětí bruselské debility se pro tentokrát stává Octavia 8-s ;-\
Riceeater
Na socialistické ***y z Brusele bych to úplně nesváděl... taková Mazda si s tím umí poradit i bez foukanejch tříhrků...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hej ale ta Mazda ostala v podstate jedina.
Riceeater
Je to tak... bohužel ;-\

Škoda, že to džepnýs nemají se clem tak jako chlapci z Koreje... hned by byla Mazda dosažitelnější pro masy... tedy hlavně ty z postsovětské Evropy, ted nás 😉
Řidič007
No, právě ty detaily jsou u škodovek mizerné. Možná to je jejich vyvíjením až během výroby místo toho, aby bylo vše podstatné hotovo již před zahájením výroby.
U škodovek si nejvíce cením reklamy, to ostatní není nic moc, ale ty reklamy škodovka opravdu umí!
Avatar - aproximus
aproximus
brusel ty auta nevyrábí, na debilitu si stěžuj do MB.
ybalgin
Na DCC jsem velmi zvědav. Jen škoda, že kromě omezení od 110 kW je tu ještě omezení další - DCC jde objednat až od výbavy style. Pokukuji po kombinaci 1.4TSI DSG v paketu FRESH (za rozumných 519 kkč), k tomu hodit adaptivní tempomat (adaptiv s DSG jsem zkoušel a je to návyková věc), pak jsem s drobnými extras (barva, kola, ...) tak na 560 kkč. Škoda, že tam nejde přihodit ještě ten adaptivní podvozek, to by pak byla Octavia podle mých představ - tichá, kultivovaná a možná i bez prkenného podvozku. Mimochodem kvituji ACC i pro Fabii - já už bych auto bez této fíčury nekoupil.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jasně, už vidím, jak ta skvělá fíčura je skvělá, až bude nutné vyměnit tlumiče >😒]
ybalgin
tak koncernové servisy taky musí z něčeho žít, nemůžou přežívat na tom, že mění zadarmo řetězy a software >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
ACC je fajn vec ak funguje poriadne a ide prepnúť aj na normál tempomat a to VW nedokáže.
Arese
Zvláštní, že ve zprávě se nic neříká o zrušené protihlukové izolaci kapoty u Fabie... :-!
Řidič007
Článek nemůže obsahovat všechno. V letáku škody je ale odstranění protihlukové izolace uvedeno jak Simply Clever pro cestování s manželkou.
Avatar - schima
schima
Nemáte chybu v sekci u Citigo?
Tam je jediné rádio Funky a příplatkově k dispozici s navigací Move&Fun.
Infotaiment rádia jako Swing apod. v Citigu nejsou (ověřitelné v ceníku pro MR 2017) 😉
Dixik2
Citigo bude mít změny později.

Zde je tisková zpráva😒br />
[odkaz]
frantaha
parkovací kamera do fabie mi přijde jako totální zbytečnost.... by mě zajímalo, kdo to bude kupovat, možná socka firmy, co nemaj na větší auta, tak kupujou fabule do fleetu???
Řidič007
Zase to nepřeháněj. Parkovací WIFI kamera se dá pořídit i s přední kamerou, displejem v zrcádku i nahrávaním a SD 32 GB do 4t., proč by ji tedy Fabie nemohla mít? To zase není takový luxus.
frantaha
kromě peněz se pozastavuji i nad funkčností/opodstatněním. malý auto s parkovacím asistentem nebo kamerou mi přijde jako "kanón na komára"......
Řidič007
Já bych si přál auto, které je pohodlné, neskáče, má malou spotřebu, je spolehlivé, lehce vytáhne 135km/hod. a je levné (tedy to, co není v nabídce 2017). Ostatní mi je jedno. Jestli má LED nebo ne, jestli má kouřové zabarvení něčeho nebo ne, jestli jede 199 km/hod nebo ne, to mi je úplně fuk. Pokud ujedu cca 100.000km, tak v autě strávím cca necelé dva měsíce, proto preferuji raději kvalitu bydlení. Proto nebydlím ani v klecovém odchovu v paneláku, či v satelitní osadě a nemám chromované rámečky kolem oken atd - viz článek o škodě v 2017.
Camry
To jsem nevěděl, že škodovky neměli doteď pylový filtr. LED osvětlení RZ v noci pěkně tahá za oči - já myslel, že je to doména pouličního tuningu. A dnes jsem opět po delší době viděl řasy nad světly u auta - námět pro SA pro MY 2018. >😒]