Ojetiny
oproti bratovi od Citroenu mi z designovej stránky príde taký nijaký.
Měli jsme v práci, 2.0 HDi, to zatékání se řešilo svolávačkou. Pohodlné autíčko bez problémů, kdyby ho kolega nerozbil, jezdí dodnes ;-\ .
O tom motoru jsem slysel a cetl ladacos. Na citroen foru si ho ale chvalili. Doporucovali menit olej po 15 tis. a pouzivat aditivum do benzinu-pak lze tankovat i levnejsi typy benzinu. Po koupi doporucovali pouzit cistic palivovych cest TEC tusim, je to origo PSA. Jinak veskrze spokojenost. Mam na nej zalusk ale bud v 508 nebo c4
Mám tem motor právě v P5008 a jsem s ním spokojený, jediná jeho vada je právě ta karbonizace. Souvisí to také s kvalitou benzinu v Česku, nově se předepisuje N98 a lepší, jelikož česká N95 nedosahuje kvality našich západních sousedů. Já mu ordinuji Optimal 95 od Čepra nebo Vervu 100 a je klid... 😉 Rozvody jsou problémem hlavně prvních ročníků THP. (Stejně jako u Mini nebo TSi od VW), od 2011 je tuším modifikovaný zesílený řetěz.
Dokáže jezdit se spotřebou kolem 8l a to i dálkové tratě i plné náloži. Nejmín jsem viděl 7.2 a nejvíc 9l a to při skákání po městě.
Jinak v článku je spousta zavádějících informací, např 😒br /> - velikost v příčném směru na předních sedadlech, mám 188cm a jsem v pohodě
- na druhé řadě sedadel jsou 3 sedačky Ok, šířka v loktech patří mezi nejlepší v segmentu středních MPV.
- bouchání zadní nápravy jsem od roku 2011 ještě neslyšel, tlumiče neměněné
- srovnání s C4GP zavádějící, kde je jen vice místa nad hlavou nic víc, tedy nijak využitelné. Měl jsem ho právě před P5008 😄
- celkově si autor moc práce s porovnáním nedal, stačí si s těmi auty dát jedu delší jízdu a hned je jasné, kdo je lepší... 😉
Dokáže jezdit se spotřebou kolem 8l a to i dálkové tratě i plné náloži. Nejmín jsem viděl 7.2 a nejvíc 9l a to při skákání po městě.
Jinak v článku je spousta zavádějících informací, např 😒br /> - velikost v příčném směru na předních sedadlech, mám 188cm a jsem v pohodě
- na druhé řadě sedadel jsou 3 sedačky Ok, šířka v loktech patří mezi nejlepší v segmentu středních MPV.
- bouchání zadní nápravy jsem od roku 2011 ještě neslyšel, tlumiče neměněné
- srovnání s C4GP zavádějící, kde je jen vice místa nad hlavou nic víc, tedy nijak využitelné. Měl jsem ho právě před P5008 😄
- celkově si autor moc práce s porovnáním nedal, stačí si s těmi auty dát jedu delší jízdu a hned je jasné, kdo je lepší... 😉
právě na citroeny-forum psal zrovna jeden co ho měl v C4GP, že lije VIFko a tankuje kdekoliv a bez problémů
známý má rok starou 5008 taky THP ale v automatu a taky spokojenost...
četl jsem právě pár zkušeností, že v 5008 zrovna motor THP museli měnit po 30 000 km, ale taky to mohlo být "rukama"
známý má rok starou 5008 taky THP ale v automatu a taky spokojenost...
četl jsem právě pár zkušeností, že v 5008 zrovna motor THP museli měnit po 30 000 km, ale taky to mohlo být "rukama"
No s tou výměnou motoru to je možný, je citlivý na kvalitu benzinu, k tomu navíc zanedbat údržbu, nedochlazovat turbo a problém je na světě. Dost problémů nadělala první generace THP 110 a 128kW, analogie u VW s TSi 😉
lituju lidi, co si z jakéhokoliv důvodu musí pořizovat tyhle hnusný, rozežraný a nebezpečný MPV skříně...
..aha..chces si o tom promluvit?Jednu takovou mam..jen to neni skrin,neni rozezrana ani nebezpecna,ale je to dobre fungujici rodinne mpv..
čo nám poradíš ? T72 ? to bude bezpečné.
cokoliv kromě MPV
Nevim jestli nejak reagovat a vysvetlovat vyhody mpv,kdyz je to asi zbytecny..tak asi ne.Je to o preferencich.Tyto auta vyuzivaji nejvic prave rodiny s mensima detma.Tam ta vyhoda je zrejma..o bezpecnosti nema cenu spekulovat.Ale OK..opacny nazor respektuju😜
Tak mňa osobne by zaujímalo či niekto testuje bezpečnosť cestujúcich v treťom rade sedadiel. Pretože keď vidím ako blízko zadného okna sú hlavové opierky sedačiek, tak nech mi nikto nevraví, že pri náraze zozadu osoby tam sediace nemajú hlavy na***. To sa týka všetkých áut s takými sedačkami, nielen MPV.
Ja osobne by som si tam nedovolil nikdy posadiť decká, a to ani cudzie.
Ja osobne by som si tam nedovolil nikdy posadiť decká, a to ani cudzie.
Mam S-Maxe, ktery si dovoluji tvrdit, ze neni hnusny, ma vyborny podvozek, takze neni ani nebezpecny. Mozna tu nebezpecnost vidis v 3 rade sedacek, ale tu nemam.
Takze mam hezke, bezpecne a potesim te, trochu rozezrane MPV - motor 1.6 EB.
Takze mam hezke, bezpecne a potesim te, trochu rozezrane MPV - motor 1.6 EB.
Taky bych měl nejspíše S-Maxe, kdyby ale nestál reálně o 30-40% víc než P5008ka, auto jsem vybíral dost dlouho (jeté) a Fordy byly úplně všechny přetočené a dost opotřebované a vyskákané. Můj konkrétní Peugot byl volba kompromisu a skoro nové auto. Navíc třeba Maxík neumí jezdit za 5,5l reálné spotřeby, zkrátka každé auto má něco.
Přijde mi až absurdní, jaká je 5008 uvnitř stísněná v porovnání s C4 Grand Picasso na stejném základu. Ale nu což, pro rodinu jsou oba jmenovaní ideál - vzadu se krásně vejdou tři sedačky s isofixem, tu a tam vychytávka jako malé druhé zrcátko na děcka...
ja nevim nevim, ale koupit peugeota v esa je podle me docela odvaznej pocin, osobne bych toneudelal
Jakožto majitele 5008ky by mě zajímalo, jak je možné řešit klepání pomocí stahovací pásky, jak je zmíněno v článku? Mám ročník 2012 a vesele to bouchá a klepe 😄 Může mi autor dát fundovanou odpověď? Ve dvou Brněnských Peugeotech to buď neví, nebo nechtějí vědět... PS: Tlumiče mám původní, klepe to od novoty.
Akorát si myslím, že STi máš na hraní a než na tomhle budeš měnit kotouče, budeš mít na STi třetí :-!