Videa
kebyze mam o 30 kilo menej a o 30 rokov menej a este by tam bolo o nejakych 30 kW viac.... tak to by bol ten zivot krasny!
:-!
:-!
Takové byly v USA na 500 a úspěch se dostavil - třebaže jsou tam 500 poměrně drahé.
Proč skupina Fiat (p.Marchionne) nemá zájem o reklamu a radši zrušila (p.Marchionne) spoustu zdařilých a pozoruhodných typů zavedených do výroby, které měly vydělávat?
Proč skupina Fiat (p.Marchionne) nemá zájem o reklamu a radši zrušila (p.Marchionne) spoustu zdařilých a pozoruhodných typů zavedených do výroby, které měly vydělávat?
Podle posledních finančních výsledků FCA to ten Marchionne zase až tak špatně nevede, řekl bych... naopak si myslím, že moc dobře ví, co dělá. Možná některá prohlášení na stranu svých vlastních podřízených nebývají "politicky korektní", na druhou stranu někdo už těm setrvačným pupkáčům musel trochu prohnat faldy...
Reklama hezká, autíčko roztomilé....
Reklama hezká, autíčko roztomilé....
Kéžby jste měl pravdu.
Ze začátku jsem mu moc fandil, protože vrátil skupinu Fiat do zisku na základě výrobků. Což by mělo být - a vždycky bývalo - normální, ale dnes to už dávno tak není. Ale pak jsem začal pochybovat, když zavedené a povedené výrobky postupně rušil: zpřetrhal vývoj a vyprázdnil výrobní haly.
Ze začátku jsem mu moc fandil, protože vrátil skupinu Fiat do zisku na základě výrobků. Což by mělo být - a vždycky bývalo - normální, ale dnes to už dávno tak není. Ale pak jsem začal pochybovat, když zavedené a povedené výrobky postupně rušil: zpřetrhal vývoj a vyprázdnil výrobní haly.
holt, je to pragmatický kapitalista. Já mu naopak právě kvůli tomu přístupu, o kterém píšete, moc palce nedržel a pochyboval jsem. Nicméně jsem zapojil selský rozum a pochopil jsem, že chlív se musí čas od času vyprázdnit a pořádně vydesinfikovat od všelijakých parazitů.. 😄
To udělal hned na začátku: z každým promluvil, každý dostal patřičné otázky a podle patřičných - nepatřičných odpovědí lidi zařadil - vyhodil. Zrušil management managementu. Zabránil zrušení výroby na Sicilii, kde dokázal, že samotná výroba aut je jen 7% nákladů - v dnešní době manažersky něco zcela jinak a dobře! Vyjely nové typy a zisk se dostavil. Pak ale odešel z čela Alfy De Meo - a to byl pro mne varovný signál. Nastal úpadek a rušení výrob (on proto patrně odešel, protože se nepohodl a čekal to).
PS: Je jadrný článek z Ekonoma o rozhodování p.Marchionneho s novým vedením, jak dál. Např. je tu krásná úvaha o Multiple, která ač technicky progresivní, nebyla zákazníky strávena.
PPS: Velmi světlé období skupiny Fiat bylo za p.Canterelly (1192-2002), kdy vyjelo hodně zdařilých typů ověnčených Vozem roku a kdy šly zisky nahoru. S jeho (tajemným) odchodem nastal opět úpadek. Před odchodem zisky ještě nabíraly na strmosti.
PS: Je jadrný článek z Ekonoma o rozhodování p.Marchionneho s novým vedením, jak dál. Např. je tu krásná úvaha o Multiple, která ač technicky progresivní, nebyla zákazníky strávena.
PPS: Velmi světlé období skupiny Fiat bylo za p.Canterelly (1192-2002), kdy vyjelo hodně zdařilých typů ověnčených Vozem roku a kdy šly zisky nahoru. S jeho (tajemným) odchodem nastal opět úpadek. Před odchodem zisky ještě nabíraly na strmosti.
Víte, já si myslím... Co byla Alfa posledních 15 let? Jen setrvačnost a trpělivost fanoušků jí umožnila jakous takous existenci. Ale že by navázala na svou bohatou historii? V Alfě se podle mého událo mnoho zbrklých rozhodnutí a to poslalo tuhle dříve výjimečnou značku ke dnu.
Ano. Avšak až takový smutný pohled nemám - záblesky naděje tu občs byly😒br />
Nevidím v tom podmínku klasické koncepce pohonu (byť někdy s transaxle). Ano, Alfa využívala přechodně platfotmu Fiat Tipo a na ní postavila řadu zdařilých konstrukcí. Pak ale přišla 156 (199😄 a 147 (2001) - obě vozy roku (za p.Cantarelly). A nakonec i větší 159. Dobrá Giulietta! Všechny si držely vynikající jízdní vlastnosti a výkony motorů s pěknými průběhy momentů - a to všechno pořád ve znamení nadprůměrných jízdních vlastností = radost z jízdy.
Zrušení 159 byl omyl a ne opačně, jak to zdůvodnil p.Marchionne. Je ceněná - i bez reklam.
Změna koncepce pohonu po dokončeném vývoji Giulie to byl taky nejpíš omyl - a co to stálo.
Velkou škodou je zrušení Lancie a hlavně vyjímečné Delty!
Zrušení 159 byl omyl a ne opačně, jak to zdůvodnil p.Marchionne. Je ceněná - i bez reklam.
Změna koncepce pohonu po dokončeném vývoji Giulie to byl taky nejpíš omyl - a co to stálo.
Velkou škodou je zrušení Lancie a hlavně vyjímečné Delty!
Já mohu vývoj (vzestupy a pády) Alfy hodnotit pouze z pohledu čtenáře, z dostupných informací nebo od fandů, jako jste Vy.
Nicméně naprosto chápu Vaše slova. Podobný "smutek jsem zažíval v letech 2009 - 2013 v případě Mazdy.
A Giulia? Možná to až takový omyl nebude. Možná zvolili opatrnější přístup, neboť Giulia je dle mého poslední příležitost Alfu vzkřísit. A za sebe mohu říct, že se mi líbí hodně.
Nicméně naprosto chápu Vaše slova. Podobný "smutek jsem zažíval v letech 2009 - 2013 v případě Mazdy.
A Giulia? Možná to až takový omyl nebude. Možná zvolili opatrnější přístup, neboť Giulia je dle mého poslední příležitost Alfu vzkřísit. A za sebe mohu říct, že se mi líbí hodně.
Inu, osud Mazdy spojený s Fordem, kdy přišla o progresivní řady 121, 323 a ve vývoji v tomto duchu 626 + Xedosy, ten je opravdu taky smutný. Avšak potom nová 6 byla opět velmi zdařilá - a byla svou celkovou podstatou (bych řekl) hodně podobná právě Alfě 156.
No jo, Xedos 9... to byl můj mazel vymazlenej 😄 Nenasytnej 😄
Co se týká filozofií Mazdy a Alfy... často slyším, že mají mnoho společného 😄 Minimálně v jízdních vlastnostech 😄 A myslím si, že i lidé, kteří si tyto značky kupují jdou spíše za řidičským zážitkem, než po zviditelnění sociálního statusu 😄
Co se týká filozofií Mazdy a Alfy... často slyším, že mají mnoho společného 😄 Minimálně v jízdních vlastnostech 😄 A myslím si, že i lidé, kteří si tyto značky kupují jdou spíše za řidičským zážitkem, než po zviditelnění sociálního statusu 😄
To si taky myslím. Je z nich cítit, jak byla dělána z nadšení. A mají z něho jakousi duši.
souhlas :yes:
Takový podobný punc měly (a mají!) i naše Tatry.
PS:
Kdysi v 80.ých letech napsal p.Ing.Milan Jozíf v čas. Automobil v článku o T613, že mu připomíná výrobu litinových koupacích van ve starých slévárnách. Byly ztrátové, a přesto je dobrá slévárna vyráběla jako svou reklamu, že to umí, protože to byla machrovina.
PS:
Kdysi v 80.ých letech napsal p.Ing.Milan Jozíf v čas. Automobil v článku o T613, že mu připomíná výrobu litinových koupacích van ve starých slévárnách. Byly ztrátové, a přesto je dobrá slévárna vyráběla jako svou reklamu, že to umí, protože to byla machrovina.
celou dobu jsem napjatě čekal, jestli ten vorláb posádku toho fiata nepokákne 8-s
Stále sa neviem rozhodnúť, či je krajší 124 spider alebo MX-5 a asi je to tak aj dobré. Nech sa im teda darí.
Reklama je super, len nerozumiem, prečo pri prvom zábere na auto spredu to vyzerá tak počítačovo. A skladba od Wyclef Jeana je tiež fajn. :yes:
Reklama je super, len nerozumiem, prečo pri prvom zábere na auto spredu to vyzerá tak počítačovo. A skladba od Wyclef Jeana je tiež fajn. :yes:
Přeju 124-ce úspěch.
Současně mám trochu obavy, jestli se v Evropě neobjeví nějaká ta úsporná "eko" verze s 1.6 diesel 😉
Také by mě zajímala dohoda mezi Mazdou a Fiatem. Vlastně se mi ani nepodařilo žádné potvrzené informace získat. Četl jsem na francouzském webu spekulaci o spolupráci FIAT & MAZDA při vývoji přeplňovaných motorů...