Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4L: Prodloužená verze A4 pro čínský trh

Audi na začátku příštího roku v Číně začne prodávat novou verzi modelu A4 – o 60 mm prodloužený sedan s názvem A4L. Bude to první auto s prodlouženým rozvorem v dané třídě na čínském trhu prémiových automobilů.
Zpět na článek
18. 11. 2008 11:28
neregistrovaný "Tiburonek"
18. 11. 2008 14:07
neregistrovaný "Teletubbies"
20. 11. 2008 03:31
neregistrovaný "*S*"
Avatar - ROBERTOO
18. 11. 2008 10:22
Prečo len Ázia?????A Európa?
Automobilky sa takto samé ochudobňujú o zisky keď uprednostňujú niektoré trhy a tie ostatné ostanú bez niektorých verzií,viď toto.Prečo?Koľko ľudí sa rozhoduje medzi BMW3,Audi A4,MB C a povedzme Lexusom IS??A dosť zákazníkom predsa záleží na priestore vzadu pre nohy a myslím,že takto by malo Audi dosť dobrý náskok pred súpermi a už keď dali peniaze na vývoj,tak prečo to nedať aj do sveta,nielen pre Áziu?Hmmm...?Alebo máte iný názor? :-(
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2008 17:09
Re: Prečo len Ázia?????A Európa?
ťažko povedať či by sa čínskym exotom nepoškodila povesť audi v európe..proste čínske mutácie zostávajú tam kde majú-v číne
neregistrovaný "Tiburonek"
18. 11. 2008 11:28
Proč čína?
vysvětlí mi někdo proč se evropani mačkají v klasický A4 a metr a půl vysocí čínky mají prodlouženou verzi????????? že by napoleonskej komplex
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2008 11:53
Re: Proč čína?
Protože ostatních by tam jezdilo pořád jen 5, přičemž čínanů minimálně 8. A vem si, jak přiblble vypadala Oktávka.
18. 11. 2008 12:30
Tady nekdo nepochopil potencionalni kupce
Tyhle auta s prodlozenou verzi nejsou pro tatu co ma obchod s nudlema a bude vozit holku do skoly.

Tady jde o desitky tisic mistnich vladnich uredniku a papalase politickych stran jez bude vezena na zadnich sedadlech, mistni oborari a statni cinitele a samosbou podnikatele.

Tito lide budou mit sofery, ci sve podrizene jez budou plnit tuto ulohu. Evrope sofera si nekdo predstavuje za nehorazne penize, tady nejde o penize tady jde o hirearchii ve spolecnosti a spolecenskou tridy ci elitu jez je dana vztahy (socialni,spolecenske,ekonomicke...komun… :-)

Oni vedi co presne chteji, a pokud to automoblilce prinese zisky, jako ze ano tak kazdy chytry podnikatel udela co potencionalni kupec presne chce, a o to tady jde.

V Evrope neni zadna sance na obrovsky rust aut teto kategorie, takze je to ztrata casu a penez.

I BMW 5 dela vozy s prodlozenym rozvorem pro Asii ci Emiraty.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Teletubbies"
18. 11. 2008 14:07
Re: Tady nekdo nepochopil potencionalni kupce
Chtěl jsi asi napsat papaláše politickÉ stranY, a né stran... ;-)
Jinak souhlas. :yes:
18. 11. 2008 21:07
Že by budoucí Superb ?
Minulá generace Superbu byl prakticky identický s prodlouženou verzí Passatu, který se vyráběl a prodával v Číně. Kdo ví, třeba budoucí Superb bude kopie prodloužené A4 :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "*S*"
20. 11. 2008 03:31
Osobní zkušenost & L verze pro Čínu.
Auto má pro Číňana, jeden nesmírně důležitý význam/cíl, (který je úplně jiný než cíl většiny Evropanů, a to) ukázat všem kolem sebe, „že nato mám“. - Co je (pak) v Číně na úplně prvním místě v živote je to, že se tady neuvěřitelně/ohromně/a neskutečně - dbá na tradice. Dle kterých je neméně důležité i to, co si o vás myslí okolí. A právě proto chcete/a kvůli social press, taky …proste musíte vyniknout, odlišit se, ohromit.

Je ti 20-25 a až máš trochu vyděláno. Všichni tě tlačí do svatby - jedno jestlis kluk, nebo holka. Až se oženíš. Musíš mít dítě. Jen proto, že jinak tě okolí začne pomlouvat, žes nemocen. Ty ten tlak nevydržíš a tu holku v 90% zbouchneš. A až máš dítě. Dalším krokem je vůz.

Rodiče dětí „minimálně ze střední vrstvy“ (vrstvy, která v Číně přibývá a přibývá) jsou schopni/ochotni dat obrovskou část ze svých životních úspor svému dítěti jen nato, aby si mohlo koupit vůz. Jenže, nikdy ne jetý. Vždycky, jen nový. (Číňan v ojetině, prosím tě...) …a tohle všechno jen proto, aby mělo pocit, že dosáhlo „těch hodnot“ za kterýma se honí všichni kolem něj – „Ukázat všem, že nato mám“. Dosáhnout onen pocit. Za jakoukoliv cenu. Protože ti „venku“ vidí jen tvůj vůz, tvoji (navenek)harmonickou rodinu, a taky to ze vše je (nejspíš) OK. Nikoho nezajímá, co vše je skryte zatím.

To, že na tebe působí tyhle hodnoty zvráceně, to neřeš. A hlavně, je nesuď dle svých hodnot. Tohle je proste Čína. Taková jaká je. Jiná krajina. Jiné hodnoty. A jiné tradice. A stejně tak, jak ty nechápeš je, tak zase oni nechápou tebe. Takže respektuj/toleruj. A až tě zkopírujou, tak se braň vším co mas a ukaž jim hranice. A oni pak zas chvíli nebudou chápat tebe.

A abych to nějak uzavřel. Číňanovi je jedno jestli jeho Cayenne 4,5i V8 bere ve městě 15 – 20 – nebo jen 35 litru na sto. Pokud na to má, kupuje ho s úplně jinym cílem. - No, a s tou eL verzí je to obdobné. Jedno jestli je bude BMW nebo Audi. Když to není eLko je to jakobys neměl (s prominutím) koule. …houby jde někomu o místo na zadních sedadlech. jezdí v tom stejně jako u nás, v 90% singl.

btw: …ty ‚L‘ verze, to je ta lepší varianta. Protože, pokud se ti nevede a bohužel nato nemáš, což se taky může lehce stát – tak následuje nic než zpackáni jakéhokoliv vozu - různýma diodama, blikátkama, sirénama, anténkama a „bůhví“ čím, viz. tuzing po celém světe.

Předem se upřímně omlouvám redaktorům na auto.cz, kteří na tomto serveru odvádějí krásnou práci ..ale pár osobních perliček z vozového parku z Číny, mám na autorevue.cz, fotoalbum pod nickem „Theodor“.(na vkládání do blogu na tomto serveru, není čas)
Rozbalit vlákno
0