Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: BMW 730d xDrive a Jaguar XJ 3.0d ve sprintu na 400 metrů. Co bude rychlejší?

Již zítra vyjde na Auto.cz srovnávací test dvou vrcholných modelů značek BMW a Jaguar. Který z nich zvládne rychleji sprint na 400 metrů s pevným startem, a jaké jsme jim naměřili časy akcelerace z 0-100 km/h?
Zpět na článek
5. 5. 2016 19:59
5. 5. 2016 20:44
5. 5. 2016 20:55
5. 5. 2016 23:29
6. 5. 2016 04:11
6. 5. 2016 07:05
6. 5. 2016 07:43
6. 5. 2016 10:10
6. 5. 2016 11:42
6. 5. 2016 08:08
6. 5. 2016 10:12
6. 5. 2016 11:46
6. 5. 2016 16:00
7. 5. 2016 12:28
11. 5. 2016 15:21
11. 5. 2016 15:17
6. 5. 2016 09:16
6. 5. 2016 11:42
6. 5. 2016 11:48
6. 5. 2016 16:04
11. 5. 2016 15:19
6. 5. 2016 12:54
6. 5. 2016 13:18
5. 5. 2016 21:58
5. 5. 2016 21:25
5. 5. 2016 21:30
6. 5. 2016 07:06
6. 5. 2016 07:40
6. 5. 2016 10:14
6. 5. 2016 11:51
6. 5. 2016 18:45
6. 5. 2016 07:07
5. 5. 2016 23:35
6. 5. 2016 04:16
6. 5. 2016 04:16
6. 5. 2016 07:09
6. 5. 2016 07:36
6. 5. 2016 11:48
6. 5. 2016 07:54
6. 5. 2016 08:31
Avatar - classic
5. 5. 2016 19:59
vítěz
jako věrný fanoušek německé vrtule věřím, že BMW bude mít delší kouřový ocas a taky více zkreslené údaje o vypouštěných emisích.....
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2016 20:01
Nemusím to ani číst
abych věděl, že vyhraje bávo,

Srovnávací test si rád přečtu, ale je to to samý. Pokud bude trochu objektivní (jakože tam nebude škodovka nebo lexus), zašlape bávo kočičku do prachu.

Srovnávači internetových obrázků a posuzovači virtuálních aut to možná viděj jinak, ale takhle to je v reálným světě. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 5. 2016 20:25
Re: Nemusím to ani číst
bmw zrejme zasluzene zvitazi.... je novsie... technicky uz vyspelejsie ale mne konkretne sa ovela viac paci jaguar.... ma nieco v sebe co bmw nema ... tazko to opat vysvetlim ale skratka to tak citim .... a aj napriek tomu ze bmw zvitazi ( predpokladam ze to tak bude ) tak osobne by som medzi luxusnymi vozmi volil vzdy radsej jaguar alebo lexus ako bmw... ale je to silne individualne.... lebo niekto zase nemusi jaguar alebo povedzme lexus ... ved to pozname ;-)

PS: skoda len ze tie obe motorizacie neboli benzinove... ale tak chapem ok
Avatar - AUDIRS6
5. 5. 2016 20:29
Re: Nemusím to ani číst
c, c, c,... >:-[]
Vidim, ze po istej prestavke si zase vo forme... >:-[]
dehonestovat Anglickeho aristokrata este pred testom mi pride blbeee. Nechaj tak, pockaj do zajtra a uvidime. Mne sa XJ-cko paci. ;-) Ano, asi bude zaostavat vo vsetkom moznom, ale je gut, ze tu je.
Vzdy lepsie, ako znovu citat o nejakej kamikadze plechovici >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 10:32
Re: Nemusím to ani číst
XJ je 7 let starý auto, těžko může konkurovat novému BMW.
Aboslutně nesmyslný test a porovnání
6. 5. 2016 16:37
Re: Nemusím to ani číst
Neproběhnul facelift? Má papírově silnější motor, menší hmotnost a stejnou převodovku:)
5. 5. 2016 20:09
Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
Nevim jak jag, ale bmw urcite umi startovat z mista s launch control, ci proste kombinaci brzdy a predtoceneho motoru... Pak je samozrejme namereny cas vyrazne kratsi...
Rozbalit vlákno
7
5. 5. 2016 20:29
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
Hlavně má x-drive.
6. 5. 2016 07:01
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
Xdrive tady rozhodne neuraduje. Mozna pri pouziti launch control, ale s hdm menicem, timto vykonem, na suchu a zcela jasne viditelnym pozvolnym rozjezdem...
6. 5. 2016 10:08
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
A proč se tedy u stejného modelu BMW se stejným motorem, jednou s x-drive a jednou bez něj, uvádí lepší hodnoty pro auto s pohonem 4x4? Asi náhoda:)
6. 5. 2016 11:32
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
prave proto, ze pri pouziti "launch control", ke kteremu v testu nedoslo, dojde k prenosu daleko vetsiho momentu v kratkem okamziku a tam uz by k protoceni doslo...
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 20:50
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
celkom zaujimavy test riesili nemecke redakcie, aky cas je zrychlenie normalne a s porovnanim so Start-Stop systemom namerali hodnoty co riadne to pomiesalo hodnoty - BMW 740i zrychluje na 20 za 2.26 s a napriklad Passat 1.4 TSI za 2.29 s
a Mercedes GLC 250 uz za 1.71 s
5. 5. 2016 21:03
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
Jo, a i30 s 1.4 zrychluje 0-20 rychlejc, nez 911. I pres ten automat v Carrere mi to prijde skoro ostudny.
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 21:06
Re: Srovnani udavanych a namerenych hodnot je zavadejici
niekde cestou do raja sa stala chyba? ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
5. 5. 2016 20:26
No jo no,
ty brikety od PSA už nejsou to co bejvávalo. ;-)
(v koutku duše jsem fandil jagu)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 20:32
jak vas to mohlo vobec napadnut?
som fakt v rozpakoch - to je akoze vtipne alebo co sa deje?
tento Jaguar som mal asi pred tromi rokmi ( cca 2014?) a to uz vtedy bol pomerne starsi kus auta... ved to museli stavat kedysi okolo 2008 a vy to chcete zrovnavat s najpopicivejsim supersedanom od BMW?
:-O
Rozbalit vlákno
10
5. 5. 2016 20:39
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
No nevím co by na tom mělo být vtipného. Těžší BMW s nižším deklarovaným výkonem vyhrává. To mi přijde poměrně překvapivé...
Avatar - Googlit
5. 5. 2016 20:43
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
Slovensko, země kde byl rok 2014 před třemi roky.
Avatar - Uživatel_5340709
5. 5. 2016 20:46
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
Země, kde zítra již znamená včera....................... :-)
5. 5. 2016 20:51
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
Země, kde už včera snědli to, co měli sníst až zítra :-) :-) :-)
Avatar - Uživatel_5340709
5. 5. 2016 21:38
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
Doufám že nám zde slovenští diskutéři /skoro všichni pohodáři/ odpustí to malé rýpnutí ....................... ;-)
5. 5. 2016 21:52
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
no hlavně proto, že se tyhle hlášky týkaly matičky Rusi:)
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 20:53
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
ano, to je presne pointa - o tom tu je rec?
si fakt chapavy tvor - skus to precitat znova
vravim, ze niekedy asi tri roky dozadu
asi....
Avatar - Pekelná Micinka
5. 5. 2016 21:38
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
>:-[]
Avatar - Dinar
6. 5. 2016 07:38
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
Přišlo nové éčko, XF, srovnávají se se starou pětkou, a co? No, nic, bmw 5 f10 je pořád aktuálním zástupcem značky v dané třídě, tak se srovnává s ním.

XJ dostalo facelift, je to stále aktuální model, není důvod ho nesrovnat s novinkami. A pokud jde o srovnání dynamiky, tady nevidím už vůbec žádný problém, papírově vše mluví pro XJ, výkon, krouťák, nižší váha, mmch. převodovku mají ta auta stejnou. Výsledek vypovídá o tom, že bmw dýzly prostě umí, resp. že v jaguaru už napjatě vyhlížejí nový R6 dýzl z řady ingenium.

Osobně mě výsledek nepřekvapuje, mám stejný motor v RR sportu a vím, že s X5 30d je to neck and neck nebo že 330d stačí v pružném zrychlení i na 335i, tahle jednoturbová verze bmw 30d je prostě povedená.
6. 5. 2016 11:33
Re: jak vas to mohlo vobec napadnut?
a dvouturbova 35d/40d je jeste lepsi ;)
Avatar - Pepa_007
5. 5. 2016 20:44
???
Brrrr, 3,0L a v naftě. Lepší je 740i nebo 750i.
Majitel 7mičkové řady BMW přeci nemusí za každou cenu šetřit.
:-! :-! :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
22
5. 5. 2016 20:55
Re: ???
Nemusí, ale třeba chtějí. Až jednou budeš mít tu možnost koupit si podobné auto, také budeš uvažovat jinak. Tedy tak že ta nafta v takovém autě smysl dává. :-)
Avatar - Pepa_007
5. 5. 2016 23:29
Re: ???
Nový 7mičkový bávo nebudu kupovat. Ale třeba novej Superb už v hledáčku byl. A stále s benzínem.... .

Nevím, ale nějak mi ta nafta v dnešním světě osobních aut nedává smysl. Pro traktory a náklaďáky OK. Pro auťák kterým budu tahat tunový přívesy taky OK.
Ale na to abych cincal 20-30 tisíc km ročně a připlácel u novýho auta 60 000Kč..... . Ne, to nemá nafta moc smysl.
6. 5. 2016 04:11
Re: ???
Nezkoušel? Nevytáhl svý peníze? ;-)
6. 5. 2016 07:05
Re: ???
Tak si precti testy... Mam 535 d a je to rozhodne lepsi motor nez 535i do toho auta...
6. 5. 2016 07:43
Re: ???
OK, chápu nadšení, ale nevím co je na aktuálním 35i špatnýho. Krásný zvuk, linearita, ovladatelnost. Proti tomu stojí ohromný krouťák a spotřeba u 35d.
6. 5. 2016 10:10
Re: ???
Tede, dělají tu 535d s pohonem zadních kol? Ne? Tak potom není pochyb co je lepší motor, teda ne že by bylo předtím:)
6. 5. 2016 11:42
Re: ???
hele, prectete si zdejsi test 535i ci GT ci co to bylo, i redaktori to zde tvrdi...
na tvou narazku na zadni pohon se ptam: k cemu v dvoutunovy limuzine???
mas snad pocit, ze s tim budes sportovat? >:D ja s tim teda sportovat moc nedokazu a kdyz uz to auto jde do smyku, tak potrebuje pomerne dost prostoru ;)

opravdu me zadokolkova manie u petky nebere. u jednicky 100%, u trojky jeste urcite jo, ale vys to vazne nema smysl. muj uzivatelsky nazor...
Avatar - Emel
6. 5. 2016 08:08
Re: ???
Jenže on je poněkud rozdíl mezi R4 naftou a V6 naftou.

Nájezd 20t ročně proč ne, s podobným nájezdem jsem taky pro benzín. Jenže 7er se často kupuje jako dálniční křižník a tam si ani v mých očích benzín ty +4 litry na sto neobhájí... nejen čistě kvůli penězům, ale i kvůli nutnosti častěji tankovat.
6. 5. 2016 10:12
Re: ???
čtyři litry budou možná mezi 750i a 730d. 740i bude v pohodě jezdit za deset a 730d pod osm nepůjde...
6. 5. 2016 11:46
Re: ???
opet nesouhlas, 730d pod osm je real. jen ve meste a 150+ bude pres
6. 5. 2016 16:00
Re: ???
Mezi stejně výkonnou naftou a benzínem je rozdíl 2 litry, pokud nejde o extrémní zatížení. 550D jezdí za 12 a 550i za 14.
7. 5. 2016 12:28
Re: ???
Podle spritmonitoru jsou to spíš 3. Podíval jsem se na 535 a 550 (2012+), přičemž 50d je na tom o trochu lépe než 35i (tedy mezi 35d a 50i je skoro 6 litrů).
11. 5. 2016 15:21
Re: ???
diky za potvrzeni...
11. 5. 2016 15:17
Re: ???
12l je na 550d dost, na 550i je to normal...
6. 5. 2016 09:16
Re: ???
Kdyz si vezmu sebe, ale i jine majitele podobnych aut a duvod nakupu nafty je naprosto jednoduchy. V drtive vetsine si to nekupuji auto nadsenci, ale lidi co se chteji premistit z bodu A do bodu B a to, zda jim k tomu poslouzi 730D nebo 750i je jim tak nejak jedno. Auto se jim libi, to zase jo, ale nejak zasadne je nezerou. Auta jsou stejne komfortni, stejne ticha apod. dynamicky rozdil blizky nule, pripadne naprosto nevyuzitelny.
Co je ale zasadni je dojezd. To je vec kvuli ktere jsem ochotny jit do dizlu, protoze je sakra rozdil jezdit na benzinu co 500 km nebo co 1000 km. Ano, nekomu to nevadi, ale pro mne u aut typu 7er ale i 5er, ktere pouzivam na presuny je to velmi podstatne.

Ted mam benzin s dojezdem 400-450 km a to neni ani 50% toho co jsem mel jeste nedavno a pri mem najezdu je to neco neskutecneho. Vyjedu z Prahy a uz premyslim nad tim, ze bych mel pomalu hledat pumpu...
Avatar - Aoyagi
6. 5. 2016 11:42
Re: ???
Stejně komfortní nejsou už jen kvůli tomu smradu, a stejně tichá dozajista taky určitě ne, a pokud ano, tak jen prvních 50k km.

A kdybych chtěl auto na dojezd, tak ho zplynuji :-) (což má samozřejmě jiné nevýhody).
6. 5. 2016 11:48
Re: ???
ja nadsenec docela su... jenze i vykonove je proste 535d lepsi nez 535i...
a jsem rad, ze tu pises o dojezdu. Pro me je to taky strasne dulezity a mistni plakatovy frajeri tvrdi, ze to je jedno...
pak se mi moc libi debaty o tesle... predstavit si, ze kazdych 300km planujes ne pumpu, ale nabijeci stanici je des...
6. 5. 2016 16:04
Re: ???
Ano, výkonově je 535d silnější než 535i, ale pocit, který ti dá benzín, zvuk, možnost motor víc vytáčet - to je prostě k nezaplacení. A rozdíl v dojezdu nebude víc než 150-200 km... Diesel je ekonomičtější varianta a nikdy to nebudu zpochybňovat. Ale aby byla ekonomičtější a ještě lepší, to by bylo vskutku podivné:)
11. 5. 2016 15:19
Re: ???
nevis o cem mluvis, sorry.mluvis o konkretnich motorech, tak si je vyzkousej. rad bych dal prednost benzinu, ale 35i pro takhle tezky auto proste neni lepsi nez 35d...
Avatar - manitou
6. 5. 2016 12:54
Re: ???
ale zas na pumpě je alespoň možnost "zahrát" ostatním, no ni ;-) >:-[]
6. 5. 2016 13:18
Re: ???
na to bych nepomyslel...tim se jen potvrzuje, ze preference se clovek od cloveka vyrazne lisi >:D
Avatar - Emel
5. 5. 2016 21:58
Re: ???
Na dálnici je to skoro jedno. A 400m to dá stejně rychle jako můj bývalej sporťák :-)
Avatar - classic
5. 5. 2016 21:06
Rychlejší BMW
Mě vůbec nepřijde překvapující, že těžší BMW s nižším výkonem je rychlejší...... Krom toho, že se jedná o novější agregát, je zde dalších tisíc možností nastavení, zpřevodování, celkového projevu a chování motoru...... dva motory stejného objemu a stejného výkonu ve skutečnosti krom objemu a výkonu nemusí mít nic společného......
Rozbalit vlákno
9
Avatar - maxi!
5. 5. 2016 21:11
Re: Rychlejší BMW
ved ano, to som chcel s tym hore poukazat, ze to uz je ina generacia aut - ine prevodovky, iny system pohonu... kopec vyvoja - preto som namietal, ze ci to je vtip vybrat najnovsiemu bavoraku zastarale zvieratko jaguar?
a tu sa riesi to, ze som napisal asi tri roky a v cca 2014/
fakt pointa pribehu! :-!
5. 5. 2016 21:20
Re: Rychlejší BMW
Možná má Jag jako Rwd omezený výkon (kroutící mom.) na první stupně, aby se zabránilo prokluzu kol. Zatímco BMW se může jako awd opřít do vozovky všemi 4...
Avatar - classic
5. 5. 2016 21:25
Re: 63 4Matic
Však čtyřkolky 63 AMG mají oproti zadokolkám při stejném výkonu zhruba o 0,5s lepší zrychlení 0-100......
5. 5. 2016 21:30
Re: 63 4Matic
Ano to jsem měl na mysli. Možná kdyby délka testovací dráhy měla víc než 4oo m by Jag BMW předjel.
6. 5. 2016 07:06
Re: 63 4Matic
Pri tomto rozjezdu vazne ne k zadnemu proklizu vubez nedochazi...
6. 5. 2016 07:40
Re: 63 4Matic
Mě to u XF s podobnými výkonovými parametry na suchu i přes instalaci zadních pneu šířky 285mm tedy prokluzovalo ;-)
6. 5. 2016 10:14
Re: 63 4Matic
700 nM jen na zadní kola a k prokluzu nedochází :-) :-) :-)
6. 5. 2016 11:51
Re: 63 4Matic
tobe neslape to video? nebo tam ten prokluz registrujes? mas pocit, ze v tom automatu z nuly je to divokej rozjezd?
Avatar - maxi!
6. 5. 2016 18:45
Re: 63 4Matic
"Gib Gas, Gustav"

:-!
Avatar - Pekelná Micinka
5. 5. 2016 21:55
Čtvrtmílař
Tak tohle by mě u limuzíny, která není ani v benzínové a zároveň vrcholné motorizaci vůbec netrápilo. Zajímavé je, že obě auta mají shodně o 1 vteřinu horší zrychlení, než to udávané. Ze všeho nejraději bych byl, kdyby už bylo nové XJ, hlavně se současným čumákem a doufejme, že snad i s interiérem, co zachová to dobré z tohoto XJ, hlavně ty kruhové výstupy klimatizace.
Rozbalit vlákno
2
6. 5. 2016 07:07
Re: Čtvrtmílař
Tak to napisu jeste jednou... Udavane zrychleni je pri vyuziti launch control...
6. 5. 2016 07:40
Re: Čtvrtmílař
Nové XJ až za +2 roky.
5. 5. 2016 23:35
?
Je vůbec možné při koupi takových limuzín uvažovat o naftovém motoru?
Rozbalit vlákno
1
6. 5. 2016 04:16
Re: ?
Jak je vůbec možný nepochopit, že každý má právo volby?
6. 5. 2016 04:16
Sladění
Všechny naftový kočky mají oproti BMW jakýsi moment zaváhání na startu, kdy posešlápnutí pedálu není reakce tak okamžitá. Ať už je to schválně nebo indové přece jen nesladili převodovku s motory tak jako bavorští, další zrychlení už je na podobný úrovni.
Rozbalit vlákno
3
6. 5. 2016 07:09
Re: Sladění
Ja ale myslim, ze ta krabicka zacne merit, az kdyz se auto hne, take skutecny rozdil bude jeste vetsi...
6. 5. 2016 07:36
Re: Sladění
To je možný, rozdíl je reálně opravdu v "měkčí" reakci převodovky, od uvedení do nějakých cca 20kph je zrychlení adekvátní výkonu.
Avatar - Aoyagi
6. 5. 2016 11:48
Re: Sladění
To by se totiž pan Mička musel umět s automatem rozjíždět, a ne startovat z volnoběhu a dokonce snad se zapnoutou kontrolou trakce.
Avatar - Dinar
6. 5. 2016 07:54
XJ
730d jsem se projel, a musím říct, že svým projevem umí udělat nová 7er opravdu dojem, rozhodně lepší než svým vnějším designem. Přesto, je to velké auto a projev, jakkoliv výborný, je projevem velkého auta, a i když v něm nehrozí při svižném pohybu mořská nemoc jako v S-Klasse, pro mně osobně už je to prostě třída, která mně neoslovuje. Respektive jediný její zástupce, o kterém bych z hlediska jízdního projevu uvažoval, je právě XJ. Ano, pro typického kupce lux. sedanů je XJ tvrdé a málo luxusní, ale mě se líbí jak jezdí, jestli člověk sedí v XF nebo XJ z projevu auta nepozná, a v tom je v mých očích jeho kouzlo. Plus design, který vypadá stále jako novinka a vedle kterého mercedesí bochník a bavorácká krabice, jak vidím aktuální provedení S a 7er, působí velmi nezajímavě. S novým infotainmentem, led světly a dalšími vylepšeními faceliftu, je to auto pro někoho, kdo chce dynamický luxus a nezajímají ho věci typu noční vidění, ovládání gesty a další aktuální hity lux segmentu. Ode mně má XJ stále :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
6. 5. 2016 08:31
Re: XJ
ano, mas pravdu!
po asi 8000km som mal moznost precitat si chovanie a charakter auta a aj ked je o dost ine ako dana trieda - ma to nieco do seba.
kedysi okolo 2004 som mal klasicke XJR a bolo to az sokujuce, ako lahko a obratne to auto jazdilo a dodnes to ma kopec fanusikov.
2.
pri zrychleni takto tazkych limuzin s diesel krutakom samozrejme dochadza k presmyku pneu ( dufam, ze to nemeraju s protipreklzom, ktory navodzuje ten pomaly start z miesta ako popisuje webpaja) a tak stvorkolka ma velku vyhodu.
aj na XF musis poprepinat zopar tlacitiek, aby to auto zacalo zit
Avatar - Jenik3
6. 5. 2016 08:13
test zrychleni?
U nejvyssi tridy se test zameruje na zrychleni?
Rekl bych, ze pro uzivatele teto tridy je parametr zrychleni mene vyznamny nez napr. bezpecnost, pohodli, odhlucneni. Osobne bych u teto tridy radeji videl hybrdidni pohonne jednotky, ktere ve meste nesmrdi a na A9 at si jedou treba 200. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
6. 5. 2016 08:26
Re: test zrychleni?
Uvidíš na co bude zaměřený test... tohle je upoutávka.
Avatar - Jenik3
6. 5. 2016 08:37
Re: test zrychleni?
podivna upoutavka, ale asi ta nejlepsi pro ctenare ACZ
6. 5. 2016 10:15
Re: test zrychleni?
Jeníčku nebrblej...
Avatar - maxi!
6. 5. 2016 18:50
Re: test zrychleni?
zrychlenie je velmi silny bezpecnostny faktor, pre mna celkom dolezity udaj, z miesta alebo pruzne zrychlenie.
( ok, jazdim asi rychlejsie ako priemer)
skor ta spotreba by ma menej trapila....

samozrejme udaj z 0 na 100 v tejto dobe uz nie je tak podstatny, skor na 100 mil za hodinu a u ostrejsich aut 0 na 200 :-!