a samozřejmě jasným výsledkem.
Od začátku bylo jasné, že jago si nečuchne. Body bral jen za design (subjektivní názor redaktora, ale ok) a tím to zhaslo.
btw Servis na pět let zadarmo a záruka do 200.000km za pár fufníků jsou u auta jako je tohle bávo jako kdyby stálo o několik set talířů míň. :yes:
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
jj
LOUDAJÍ [odkaz] [odkaz]
ty spalovací krAKSNY z minulýho století prostě nemají odpich ani spotřebu 100Kč na 100Km [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D:yes:
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
"...Pani z roku 2016 totiz nejazdia v dieslovych traktoroch..."
Nuz, ja som teda uz davno nevidel benzinovy traktor, mozno nejaky domacej vyroby niekde na dedine... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A ze nafta nefrci ? Noooo, kde by som nasiel tie statistiky za EU trh... :-)
Nie, nechce sa mi ich hladat, ale aj tebe je jasne, ze tu, kde zijeme my, europania, naftaky vcelku frcia. A Amerikanci ? Nuz, ked si z nich taky pototo, kludne sa tam odstahuj a uzivaj si vsetky vyhody a nevyhody s tym spojene. Tu tvoju tabulku ani pozerat neidem, zase to budu hrusky a jablka - ani Amici hadam niesu taki tupi, aby kupovali vyse polovicu luxusklasy s takmer nepouzitelnym dojazdom. >:D
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Olej a filtry zadarmo, ty vo*e a to se vyplatí.
Narvou tam longlife s de*ilním intervalem 20-30 táců, to je za 5-9 litrů cca 1200-2500 tácu za olej a filtr za 4kila. to je úspora jak Brno.
A zbytek si vezmou na výměně dalších dílů, hodinových szabách a opravách věcí na kterých se nevztahuje záruka, popř kde není uznána a mají to doma >:D >:D
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
A jéje...máš nějaký jasný důkaz? Výměna oleje v AS vyjde obvykle 3-5tkč, filtry dejme tomu za 2... To je lepší mít než nemít.
Ty servisuješ určo zdarma viď? >:D
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Mě stojí filtr 280 kč a 5 litrů oleje 900 Kč >:D >:D
A měním ho po 6 tis km, takže nemusím řešit zakarbonovanej motor od long-life sra*ky jako 10% majitelů benzínových BMW a 40% dehtových >:D >:D
Sou toho plná fora, na anglickém bmw foru má thread o zakarboanových dieslech v bmw asi jenom 120 stran >:D >:D >:D >:D
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
...kdyby každej fungoval jako ty, tak je plná příroda vyjetýho oleje...a btw, máš asi závoďák, nebo taháš koně. Měnit totiž po 6tkm znamená, že tomu motoru moc nevěříš ;-)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já měním olej po 6 tis u všecho - Stratusem počínaje přes 300C, Jaguar a Cadillacem konče >:D
Ameriky maj stejně servisní interval 10 000 km dle manuálu výrobce. Při vyšším počtu km nebo krátkých trasách, prašném prostředí atd se má zkrátit. To nevíš? >:D
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Jojo, není nad autorizovaný servis, zejména ten pu charouze je faakt špička, půlka garážníků co znam to umí líp, rychleji a kvalitněji a hlavně ví o čem je řeč, ne co jim najde diagnostika >:D
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Americke auta, resp. US-specced auta predavane na americkom trhu, maju predpisany kratsi interval vymeny oleja z jedineho dovodu - standartne sa tam totiz pouzivaju mineralne oleje.
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Tym mineralne myslis hydrokraky (5W-30 a pod) a tie sa pouzivaju aj v Europe, akurat viac aditivovane. Urcite cca 2x dlhsi interval vydrzia, ale potom sa uz zvysuje opotrebenie. Tych dovodov je tam rozhodne viac nez jeden.
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ne všechno je minerál, je to i polo-syntetika. Bohatě stačí.
BTW krom Petro Canada a Mopar (300C + CTS) sem do všeho lil EU oleje (Stratus - Gulf a Castrol 10W40), Sebring (Valvoline Durablend 5W30), JAGUAR (ORIGO OLEJ FORD Formula 5W30), BMW (Mobil 5W30) a Alero (Mobil, Valvoline a origo olej GM 5W30)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
To je tvuj problem. Pokud delas taxikare nebo autobusaka a najedes 6 tis mesicne coz je 72 tis rocne mas to blby a musis menit kazdej mesic nebo jezdit na long life sragoru:))
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ne von servisuje teoreticky, tak nějak virtuálně.:)
BTW bariku meleš dneska nesmysly, sorry.
BMW a MB maj vzhledem k cenám aut dost levný servis. Na servise se pakujou nejvíc rákosnický automobilky.
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já tam servisuju a stojím si za tím, že je to levný. I Audi. Hlavně vzhledem k ceně auta a je to stejně drahý jako mainstream nebo levnější. Koukni na program medvěda třeba pro auta starší tuším 5ti let. Ani to v tý garáži za to neupatlaj.
Nevymyslel jsem si to a stojím si zatím. Samozřejmě, že se objeví neuvěřitelně vomaštěnej díl, ale to u každý značky a rejžokastrolů všechny.
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Tak garážníci hodinovou sazbu 1200 opravdu nemaj, to by tam nikdo nejezdil.
Kámošovi servisuje Fabu jako melouch bývalý automechanikd od Brejly a Exnera a dělá mu to za 350 na hodinu >:D
Ostatní jedou ta za 500-700 (evropy a ameriky vč. prémiovek)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
S tebou se dneska taky nedá, zeptej se kolik lidí dostává faktury za práci instalatérů, pokrejvačů, tesařů, truhlářů, elektrikářů, zedníků, kameníků atd.
Pokud jí teda nechtěj do účetnictví nebo to není dělaný na firmu. Když si to někdo dělá soukromě, v životě fakturu nevidíš, na tom tyhle lidi přežívaj, protože kdyby ze všeho platili daně, polovina z nich to nedělá >:D
Nehledě na to, že kdo není lemra, umí si olej, destičky, kotouče, baterku, žárovky atd vyměnit sám.
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Opět zaplevelená diskuze gerojem co vylejvá vyjetý olej do kanalizace a co se mu o volítanýho báwa údajně zlomily stěrače. Já najel s BMW víc než on s emerikama za celou dobu a nikdy se mi nic podobnýho nestalo ;-)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já do kanálu nic nevylejvám >:D >:D
8 litrů sem dal sousedovi co si s tím natřel spodek u dřevěný boudy, aby mu neshnila, dalším tak litříkem sem namazal panty u vrat atd, dalších 10 litrů mam v kynstrech a zbytek sem odvzdal k ekologické likvidaci :-)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ja skladuju ruzny veci. Mel sem tu treba 30 litru technickyho benzinu...20 litru acetonu. 5 litru WD40asi 10 spreju s csrnou barvou nejaky ten molybdenkonkor rezojed cistic brzd atd. Kdyz je to zadarmo co bych neskladoval:)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ja zas najel amerikama tolik co tady z Vas nikso a nikdy se mi u nich nerozbily sterace neutikala klima vyparnikem netekla vana prevodovky diky tomu ze byla kriva z vyroby (bmw) a netopila mi pulka auta ( jaguar). Z toho plyne ze Evropa si muze akorat nas*at na rucicky bo umi kulovy:)
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
V hospode sem fakt nebyl sekal sem zahradu. Zas netrefa:)
Ja autum davam co je potreba a taky mi vsechny az na evropskou premii fungovali. Blby vid. Chyba je ocividne jinde nez v servisu :-)
Ne, že bych mohl hájit bezporuchovost amerických vozů (ježděno Chrysler 300M před 7 lety a Chr. Pacifica před 5 lety - oba 3.5 V6 - oba měly problémů ne málo, ale taky to už tehdy byly plechovky), v žádném případě však nelze mluvit o tom, že by teď Evropa převyšovala kvalitativně USA. Dřív to tak možná bylo, ale ne dnes. Např. KVALITU novýho Escallade bych klidně srovnal s novým S-klasse, ikdyž jsou to úplně jiný třídy....
Ale jsou zde specifika v oblasti jízdních vlastností..... prostě amerika... jedeš rovně.... A nejen kvůli tomuto si myslím, že americký auta se hodí více do ameriky :-)))))) (pokud tu není nabízeno oficiální zastoupení/servis)
Co se týče prémie, problém je, že nešla nahoru kvalita amerických aut, ale šla dolů kvalita evropských aut.... Proto jsou na tom dnes stejně....
LEXUS LEXUS LEXUS LEXUS LEXUS !!!! J.D. POWER LEXUS J.D. POWER LEXUS
Stěrače ani výparník se nedělaj, nastuduj si servisní manuál, tam není ani čárka o údržbě, klima se akorát čistí aby nesmrděla a doplnuje se olej a chladící médium. O Stěračích tam není ani čárka >:D
Prostě se se*ou atypické díly no, co jinde ne. Nepolehlivej brak a aušus od profklácých firem jako BEHR Hella, Bosch či Automotive Lightning
Prodeje mluví jasně, v této třídě je hlavním motivem zájmu limuzína. XJ se staví blíž ke klasickýmu automobilu, 7er se mu dle všeho výrazně přiblížila (ještě jsem ji nejel). Jsem spíš řidičský typ a tak bych právě vybíral mezi těmito dvěma. Na mě je však tato třída už zbytečně obří.
Jo, je to velký. Ale zase by se mi líbilo, že by mě většina ostatních účastníků nepovažovala za asociálního šmejda, jako kdybych řídil, co já vim, X6. Aspoň já to tak mám, když vidim novou velkou limuzínu, hned si představuju toho nevolníka řidiče jakožto taxikáře, tudíž je mi hnedka celej povoz tak nějak vnitřně sympatičtější..:)
za test. Musim se přiznat že jsem úplně nepochopil to hodnocení komfortu BMW devítkou, když to prý mlátí a vydává pazvuky. Ten Jag teda pohodlnější neni, když dostal stejně bodů? To by bylo zklamání.
Ještě jednou se musím redakce zeptat, posledně mi nebylo odpovězeno, k čemu je u auta s automatem ten údaj pružnýho zrychlení na předvolenej stupeň, o čem to vypovídá? Nebylo by lepší prostě při osmdesáti zarazit plyn do podlahy a děj se vůle boží? Já prostě nerozumim tomu, proč by si někdo měl manuálně nastavovat pro to předjíždění nevhodnej stupeň.
Presne tak, u automatu je pruzne zrychleni dano i reakci prevodovky, spravnou volbou kvaltu atd., a to by stalo za to pomerit, odpich na konkretni kvalt o nicem nevypovida.
zákazník potrebuje vedieť, či je auto pružné a je mu jedno, či je pružné vďaka motoru, prevodovke alebo trpazlíkovi, ktorý krúti v kufri kľukou, z tohto pohľadu máš pravdu, ale oni sa asi snažia obnažiť pružnosť samotného motora bez barličiek aj keď pre zákazníka to veľký význam nemá, ich nikto oebávať nebude. To je moja empatická sonda do redaktorovej duše, ak by ti náhodou neodpovedali.
Jasně, tomu rozumim. Akorát mi to přijde úplně stejný, jako kdyby testovali třeba funkčnost klimatizace při otevřenejch okýnkách. Ono to nějakou vypovídací hodnotu o síle tý klimošky mít bude, jen je otázka, proč by to někoho mělo zajímat.
Joab - aj mna to prekvapilo, cakal som aj ja ze tie problemy podvozku sa viac prejavia do hodnotenia!
nedavno pri teste C coupe som spominal, ze predosla sedma mala dost zle hodnoteny podvozok a ze byvale E na Airmatic ho v teste odsunulo z lepsieho umiestnenia.
A teraz uz aj nova sedma je na vzduchu a ziadna velke chvali tu nepisu. ;-\
teda aspon za mna celkom prijemne vizualne prekapenie.... ako to ten jag robi neviem ale aj napriek svojmu veku vyzera uz na prvy pohlad daleko elegantnejsie a noblesnejsie a akosi charizmatickejsie ako ta nova 7micka .. pri pohlade zozadu je to az zdrvujuce ako jag o generaciu novsieho supera dokonale nici .. to je co do elegancie rozdiel svetelneho roku ... ale aj spredu a zboku vzdavam hold jaguaru .... takto ma vyzerat ozaj noblesna a luxusna limuzina ... XJ :yes:
XJ moc limuzioidní projev nemá. Přiznám se, že mě zarazilo hodnocení na hluk, u před FL mi to nikdy nepřišlo a na nekomfort, dtto a to jsem jezdil na 20".
sportovy naturel je u XJ pekne viditelny.... a som rad za tuto vizaz .... bmw je akosi vizualne tazkopadne ... s obrovskymi az nevkusnymi megasvetlami a trosku akoby gycovymi zadnymi partiami v oblasti svetiel ale aj dole v oblasti vyfukov... pritom stacilo reinkarnovat zadne partie 20 rocneho bmw 7 .. skoda... trosku ma mrzi tento napuchnuty dizajn vsetkych novych bmw.... ale povedzme ze niekomu sa to paci ok.... kazde hodnotenie testera je do istej miery subjektivne.... to co iny povazuje za hluk... moze byt pre niekoho prijemne sumenie a naopak... takisto komfort.. niekto rad plavnejsi podvozok iny tvrdsi a podla tohto sa potom odvija aj subjektivizmus hodnotenia ... zvlast ak jeden z dvojice skratka muzi byt vitaz alebo teda porazeny ... ale ocakavat ze jag bude hlucny a nekomfortny .. to hadam nemusime ... uz nejeden test potvrdil jeho kvality ... a stejne nova generacia XJ je uz na dohlad a vsadim sa ze potom sa zase karty obratia v prospech jaguaru
celkom nerozumiem, o čo im s tým odhlučnením v luxusnej triede ide. Aj minule sa to tu prepieralo pri meďáku kupé. Sú veci, ktoré sa na aute nevydaria, to sa stáva, ale odhlučnenie je snáď len vecou dám či nedám, nie o tom, že neviem ako na to. A neodhlučniť poriadne luxusnú triedu za 2 mega, to neberem. Je jasné, že to nehučí jak logan, ale malo by to byť tiché jak pírko a bez debaty.
Mně ta současná generace 7er prostě v exteriéru nezaujala, předchozí s jejími opulentními tvary a menším množstvím chromu se mi líbila. Interiér je mi taky sympatičtější u Jagu. A je to Jag... "clarkson face".