Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 730d xDrive vs. Jaguar XJ 3.0d – Takhle jedou páni

Jaguar XJ se u nás prodává už od roku 2010 a zatím si vystačil pouze s lehkým faceliftem. Dokáže odolat zbraním zcela nového BMW řady 7?
Zpět na článek
7. 5. 2016 22:37
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
7. 5. 2016 22:28
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
8. 5. 2016 01:33
6. 5. 2016 11:20
6. 5. 2016 15:56
6. 5. 2016 16:54
6. 5. 2016 17:06
6. 5. 2016 10:24
6. 5. 2016 10:23
6. 5. 2016 10:27
6. 5. 2016 12:24
6. 5. 2016 13:32
6. 5. 2016 13:51
6. 5. 2016 10:45
6. 5. 2016 11:15
6. 5. 2016 11:25
6. 5. 2016 11:32
6. 5. 2016 12:13
6. 5. 2016 18:35
6. 5. 2016 14:44
6. 5. 2016 16:23
6. 5. 2016 14:48
6. 5. 2016 18:12
17. 1. 2018 05:01
6. 5. 2016 09:40
Pěkný článek se zajímavými postřehy
a samozřejmě jasným výsledkem.
Od začátku bylo jasné, že jago si nečuchne. Body bral jen za design (subjektivní názor redaktora, ale ok) a tím to zhaslo.
btw Servis na pět let zadarmo a záruka do 200.000km za pár fufníků jsou u auta jako je tohle bávo jako kdyby stálo o několik set talířů míň.
:yes:
Rozbalit vlákno
70
6. 5. 2016 10:16
Re: Pěkný článek se zajímavými postřehy
Do toho servisu se vztahují krom věcí jako je olej i brzdové destičky a kotouče, tlumiče atd? Neplatíš vůbec nic?
6. 5. 2016 10:24
Re: Pěkný článek se zajímavými postřehy
Nemyslím si, jde jen o olej a filtry ;-)
6. 5. 2016 10:27
Re: Pěkný článek se zajímavými postřehy
Jseš si jist? Nechci se hádat a docela mě to zajímá.
7. 5. 2016 10:55
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
jj
LOUDAJÍ [odkaz] [odkaz]
ty spalovací krAKSNY z minulýho století prostě nemají odpich ani spotřebu 100Kč na 100Km [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
7. 5. 2016 22:37
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Absolutny suhlas.

Pani z roku 2016 totiz nejazdia v dieslovych traktoroch a pokial je to mozne, spalovaciemu motoru sa vyhybaju uplne.

Odporucam tabulku z nasledujuceho linku.
[odkaz]

Podiel Tesly na US Luxury Car Sales bol za rok 2015 viac ako 50%.
Avatar - AUDIRS6
7. 5. 2016 22:48
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
"...Pani z roku 2016 totiz nejazdia v dieslovych traktoroch..."

Nuz, ja som teda uz davno nevidel benzinovy traktor, mozno nejaky domacej vyroby niekde na dedine... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

A ze nafta nefrci ? Noooo, kde by som nasiel tie statistiky za EU trh... :-)
Nie, nechce sa mi ich hladat, ale aj tebe je jasne, ze tu, kde zijeme my, europania, naftaky vcelku frcia. A Amerikanci ? Nuz, ked si z nich taky pototo, kludne sa tam odstahuj a uzivaj si vsetky vyhody a nevyhody s tym spojene. Tu tvoju tabulku ani pozerat neidem, zase to budu hrusky a jablka - ani Amici hadam niesu taki tupi, aby kupovali vyse polovicu luxusklasy s takmer nepouzitelnym dojazdom. >:D
8. 5. 2016 07:59
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ty moc neumíš číst, viď? >:-[] Podívej se na ten podíl ještě jednou.

Ano, dotovaná Tesla roste. U nás zatím není schopna ani přejet republiku...
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 10:29
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Olej a filtry zadarmo, ty vo*e a to se vyplatí.
Narvou tam longlife s de*ilním intervalem 20-30 táců, to je za 5-9 litrů cca 1200-2500 tácu za olej a filtr za 4kila. to je úspora jak Brno.
A zbytek si vezmou na výměně dalších dílů, hodinových szabách a opravách věcí na kterých se nevztahuje záruka, popř kde není uznána a mají to doma >:D >:D
6. 5. 2016 10:35
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
A jéje...máš nějaký jasný důkaz? Výměna oleje v AS vyjde obvykle 3-5tkč, filtry dejme tomu za 2... To je lepší mít než nemít.
Ty servisuješ určo zdarma viď? >:D
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 10:42
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Mě stojí filtr 280 kč a 5 litrů oleje 900 Kč >:D >:D
A měním ho po 6 tis km, takže nemusím řešit zakarbonovanej motor od long-life sra*ky jako 10% majitelů benzínových BMW a 40% dehtových >:D >:D
Sou toho plná fora, na anglickém bmw foru má thread o zakarboanových dieslech v bmw asi jenom 120 stran >:D >:D >:D >:D
6. 5. 2016 11:24
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
...kdyby každej fungoval jako ty, tak je plná příroda vyjetýho oleje...a btw, máš asi závoďák, nebo taháš koně. Měnit totiž po 6tkm znamená, že tomu motoru moc nevěříš ;-)
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 11:58
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já měním olej po 6 tis u všecho - Stratusem počínaje přes 300C, Jaguar a Cadillacem konče >:D
Ameriky maj stejně servisní interval 10 000 km dle manuálu výrobce. Při vyšším počtu km nebo krátkých trasách, prašném prostředí atd se má zkrátit. To nevíš? >:D
6. 5. 2016 12:21
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já nevím...měním olej po 20k a nikdy jsem neměl problém. Asi tím, že nejezdím emeriky ;-)
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 12:36
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Jojo, není nad autorizovaný servis, zejména ten pu charouze je faakt špička, půlka garážníků co znam to umí líp, rychleji a kvalitněji a hlavně ví o čem je řeč, ne co jim najde diagnostika >:D
6. 5. 2016 13:12
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Charouz už JLR nemá...jen tak mimochodem ;-)
Avatar - Emel
6. 5. 2016 16:33
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Viděl jsem cedule složený na hromadě na Hloubětíně...
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 21:53
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
To vim taky. Kamos odtamtud odvazel auta. Spis nam prozrad proc :))
6. 5. 2016 16:22
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Kolik máš interval Pájo na tom benzíňáku u Jaga? Já jsem rozhodnut dát to v 15 tisících místo doporučovaných 30...
7. 5. 2016 04:17
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Mám tuším 24tkm...ale vyměním na 7tkm. ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
7. 5. 2016 22:28
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Americke auta, resp. US-specced auta predavane na americkom trhu, maju predpisany kratsi interval vymeny oleja z jedineho dovodu - standartne sa tam totiz pouzivaju mineralne oleje.
9. 5. 2016 11:28
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Tym mineralne myslis hydrokraky (5W-30 a pod) a tie sa pouzivaju aj v Europe, akurat viac aditivovane. Urcite cca 2x dlhsi interval vydrzia, ale potom sa uz zvysuje opotrebenie. Tych dovodov je tam rozhodne viac nez jeden.
Avatar - Barrichello
9. 5. 2016 20:28
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ne všechno je minerál, je to i polo-syntetika. Bohatě stačí.
BTW krom Petro Canada a Mopar (300C + CTS) sem do všeho lil EU oleje (Stratus - Gulf a Castrol 10W40), Sebring (Valvoline Durablend 5W30), JAGUAR (ORIGO OLEJ FORD Formula 5W30), BMW (Mobil 5W30) a Alero (Mobil, Valvoline a origo olej GM 5W30)
Avatar - wikinko
6. 5. 2016 23:18
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
bari, keby som menil olej po 6 tisíc km, tak by som ho menil raz za mesiac. v tvojom pripade 6 tisíc km znamena raz rocne, takze to mas jednoduchsie.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2016 17:20
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
To je tvuj problem. Pokud delas taxikare nebo autobusaka a najedes 6 tis mesicne coz je 72 tis rocne mas to blby a musis menit kazdej mesic nebo jezdit na long life sragoru:))
7. 5. 2016 18:14
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
JJ, kdo nefunguje jako ty, funguje špatně...ale svět je jinej. Jinej než ten Barikův ;-)
7. 5. 2016 23:47
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ty nechodiš všade letecky? Počkaj , o chvíľu nám to dopetí vysvetliť >:-[]
6. 5. 2016 10:42
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ne von servisuje teoreticky, tak nějak virtuálně.:)
BTW bariku meleš dneska nesmysly, sorry.
BMW a MB maj vzhledem k cenám aut dost levný servis. Na servise se pakujou nejvíc rákosnický automobilky.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 10:44
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ale to on nekecá, akorát zapomínáte na to, že uplně jiná auta a doma, nebo u souseda >:D A pak to srovnává s origo servisem nových aut >:D
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 10:50
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
BMW a MB malj levnej servis? Proti komu prosímtě? proti Ferrari a Bentley vid >:D >:D
Hlavně ta spolehlivost, to je kapitola sama pro sebe.

Ulítlý stěrače a výparník klimy děravej jak řešto, to sem neviděl ani u Dacie nebo posmívaného Renaultu >:D >:D
6. 5. 2016 11:00
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já tam servisuju a stojím si za tím, že je to levný. I Audi. Hlavně vzhledem k ceně auta a je to stejně drahý jako mainstream nebo levnější. Koukni na program medvěda třeba pro auta starší tuším 5ti let. Ani to v tý garáži za to neupatlaj.
Nevymyslel jsem si to a stojím si zatím. Samozřejmě, že se objeví neuvěřitelně vomaštěnej díl, ale to u každý značky a rejžokastrolů všechny.
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 11:06
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Tak garážníci hodinovou sazbu 1200 opravdu nemaj, to by tam nikdo nejezdil.
Kámošovi servisuje Fabu jako melouch bývalý automechanikd od Brejly a Exnera a dělá mu to za 350 na hodinu >:D
Ostatní jedou ta za 500-700 (evropy a ameriky vč. prémiovek)
6. 5. 2016 11:15
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Melouchář 350? Kdyby platila ta čičmunda daně, bylo by to asi 600 v za garaž. Fakt bomba. Dneska se s tebou nedá, končím. Sorry 8-s
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 11:55
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
viděl si někoho že jezdí ke garážníkovi a dostává fakturu?

Hahaha >:D >:D >:D >:-[] >:D
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 12:01
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
S tebou se dneska taky nedá, zeptej se kolik lidí dostává faktury za práci instalatérů, pokrejvačů, tesařů, truhlářů, elektrikářů, zedníků, kameníků atd.

Pokud jí teda nechtěj do účetnictví nebo to není dělaný na firmu. Když si to někdo dělá soukromě, v životě fakturu nevidíš, na tom tyhle lidi přežívaj, protože kdyby ze všeho platili daně, polovina z nich to nedělá >:D

Nehledě na to, že kdo není lemra, umí si olej, destičky, kotouče, baterku, žárovky atd vyměnit sám.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 12:20
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Jojo, už vidim majitele nové 7er, jak si mění doma olej jen tak pro zábavu >:-[]
6. 5. 2016 12:23
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Opět zaplevelená diskuze gerojem co vylejvá vyjetý olej do kanalizace a co se mu o volítanýho báwa údajně zlomily stěrače. Já najel s BMW víc než on s emerikama za celou dobu a nikdy se mi nic podobnýho nestalo ;-)
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 12:30
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Tak, možná proto, že si lemra a nedělal sis doma servis sám >:D
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 12:34
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já do kanálu nic nevylejvám >:D >:D

8 litrů sem dal sousedovi co si s tím natřel spodek u dřevěný boudy, aby mu neshnila, dalším tak litříkem sem namazal panty u vrat atd, dalších 10 litrů mam v kynstrech a zbytek sem odvzdal k ekologické likvidaci :-)
6. 5. 2016 12:58
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Zbytečná diskuze, máš něco k FL XJ nebo nový 7er? ;-)
6. 5. 2016 19:53
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
No litrem namazat panty.... :-) :-) :-)To je v tom oleji marinujes >:D dnes ti to jde
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 21:48
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Litrem za 12 let? A nemazu s tim 2 panty ale asi 10. Trochu u toho premyslej:)
6. 5. 2016 22:03
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
No že skladuješ 12 let olej jsem netušil. Promiň. >:D
Avatar - Barrichello
7. 5. 2016 17:25
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ja skladuju ruzny veci. Mel sem tu treba 30 litru technickyho benzinu...20 litru acetonu. 5 litru WD40asi 10 spreju s csrnou barvou nejaky ten molybdenkonkor rezojed cistic brzd atd. Kdyz je to zadarmo co bych neskladoval:)
7. 5. 2016 18:13
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Předpokládám, že to máš v požárně odděleným prostoru se vším zabezpečením a odvětráním...bych tě chtěl za souseda :-!
7. 5. 2016 21:10
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Nerozumím slovu zadarmo... Nic není zadarmo...
Jnms. Kradené?
Avatar - Barrichello
9. 5. 2016 20:24
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Já to dostal zadarmo. Okdud to vzal ten co mi to dal sem nezjištoval, aneb darovanému koni >:D >:D
6. 5. 2016 22:25
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Hezky si palcujes. :-|
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 21:52
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Ja zas najel amerikama tolik co tady z Vas nikso a nikdy se mi u nich nerozbily sterace neutikala klima vyparnikem netekla vana prevodovky diky tomu ze byla kriva z vyroby (bmw) a netopila mi pulka auta ( jaguar). Z toho plyne ze Evropa si muze akorat nas*at na rucicky bo umi kulovy:)
7. 5. 2016 04:16
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Aaaa Barik se vrátil z hospody. Je v kuráži.

Bariku, až přestaneš soudit na základě olítaných neudržovaných hujd, co jsi kupoval, až budeš autům dávat to, co potřebují. Pak diskutuj.

Do tý doby jsi jen štěkal zpoza rohu a účelový lhář. ;-)
7. 5. 2016 07:14
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Pravopis trochu utrpel:)))) ale nazory se vyostrily!
Avatar - Barrichello
7. 5. 2016 17:18
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
V hospode sem fakt nebyl sekal sem zahradu. Zas netrefa:)
Ja autum davam co je potreba a taky mi vsechny az na evropskou premii fungovali. Blby vid. Chyba je ocividne jinde nez v servisu :-)
7. 5. 2016 18:12
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
Shoda podmětu s přísudkem? ;-)

Já nikdy s žádným problém neměl...takže chyba bude někde jinde. Koupit levně olítaný auto je vždy sázka do loterie ;-)
Avatar - Barrichello
9. 5. 2016 20:20
Re: BMW a Jaguar?? ee ty nejedou, ty se LOUDAJÍ !! ...
To bude asi tím, že si měl vše nový a maximálně kolik? 2-3 roky? >:D
Nech si tu novou prémii 5-10 let, pak si povíme jak je to spolehlivý, ju? >:D
Avatar - classic
8. 5. 2016 01:33
Re: USA vs EU
Ne, že bych mohl hájit bezporuchovost amerických vozů (ježděno Chrysler 300M před 7 lety a Chr. Pacifica před 5 lety - oba 3.5 V6 - oba měly problémů ne málo, ale taky to už tehdy byly plechovky), v žádném případě však nelze mluvit o tom, že by teď Evropa převyšovala kvalitativně USA. Dřív to tak možná bylo, ale ne dnes. Např. KVALITU novýho Escallade bych klidně srovnal s novým S-klasse, ikdyž jsou to úplně jiný třídy....

Ale jsou zde specifika v oblasti jízdních vlastností..... prostě amerika... jedeš rovně.... A nejen kvůli tomuto si myslím, že americký auta se hodí více do ameriky :-)))))) (pokud tu není nabízeno oficiální zastoupení/servis)

Co se týče prémie, problém je, že nešla nahoru kvalita amerických aut, ale šla dolů kvalita evropských aut.... Proto jsou na tom dnes stejně....

LEXUS LEXUS LEXUS LEXUS LEXUS !!!! J.D. POWER LEXUS J.D. POWER LEXUS

>:D >:D >:D >:D >:D
6. 5. 2016 11:20
Re: USA vs EU
Ještě, že jsi kupoval nový auto...kde jsi věděl co bylo jak dělaný ;-)
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 11:54
Re: USA vs EU
Stěrače ani výparník se nedělaj, nastuduj si servisní manuál, tam není ani čárka o údržbě, klima se akorát čistí aby nesmrděla a doplnuje se olej a chladící médium. O Stěračích tam není ani čárka >:D

Prostě se se*ou atypické díly no, co jinde ne. Nepolehlivej brak a aušus od profklácých firem jako BEHR Hella, Bosch či Automotive Lightning
Avatar - Machýrek
6. 5. 2016 11:33
Re: USA vs EU
Je to tak. Jen naplne a filtry. Ostatni platis.
6. 5. 2016 15:56
Re: USA vs EU
Aha. Takže reálně ušetříš šest až sedm servisů po 5-10 tisících? To asi nebudou statisíce Fosteku:)
6. 5. 2016 16:54
Re: USA vs EU
záruka fešáku, čti
6. 5. 2016 17:06
Re: USA vs EU
záruka je sázka na to, že se nepos.e.r.e. něco co se pos.r.a.t. může a to je trochu sázka do loterie:)
Avatar - Johny.Rico
7. 5. 2016 09:51
Re: USA vs EU
Oleje, filtry všechny, brzdová kapalina (u manuálů i spojka) a komplet práce. Na cca 2 hodiny, dá se říct na počkání
6. 5. 2016 10:24
Re: USA vs EU
Edit. Zjistil jsem, že nevím.
6. 5. 2016 10:23
Re: USA vs EU
Prodeje mluví jasně, v této třídě je hlavním motivem zájmu limuzína. XJ se staví blíž ke klasickýmu automobilu, 7er se mu dle všeho výrazně přiblížila (ještě jsem ji nejel). Jsem spíš řidičský typ a tak bych právě vybíral mezi těmito dvěma. Na mě je však tato třída už zbytečně obří.
6. 5. 2016 10:27
Re: USA vs EU
Jo, je to velký. Ale zase by se mi líbilo, že by mě většina ostatních účastníků nepovažovala za asociálního šmejda, jako kdybych řídil, co já vim, X6. Aspoň já to tak mám, když vidim novou velkou limuzínu, hned si představuju toho nevolníka řidiče jakožto taxikáře, tudíž je mi hnedka celej povoz tak nějak vnitřně sympatičtější..:)
6. 5. 2016 12:24
Re: USA vs EU
Kamarád si ho nedávno pořídil jako nástupce XF, je z něj nadšený ;-)
Avatar - white label
6. 5. 2016 16:30
Re: USA vs EU
Moc se nesměj, bo si kúpi aj tebja... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 5. 2016 18:40
Re: USA vs EU
Řídit Jaga jako profese? Umím si představit i horší.. ;-)
6. 5. 2016 10:45
Díky..
za test. Musim se přiznat že jsem úplně nepochopil to hodnocení komfortu BMW devítkou, když to prý mlátí a vydává pazvuky. Ten Jag teda pohodlnější neni, když dostal stejně bodů? To by bylo zklamání.
Ještě jednou se musím redakce zeptat, posledně mi nebylo odpovězeno, k čemu je u auta s automatem ten údaj pružnýho zrychlení na předvolenej stupeň, o čem to vypovídá? Nebylo by lepší prostě při osmdesáti zarazit plyn do podlahy a děj se vůle boží? Já prostě nerozumim tomu, proč by si někdo měl manuálně nastavovat pro to předjíždění nevhodnej stupeň.
Rozbalit vlákno
5
6. 5. 2016 11:15
Re: Díky..
Presne tak, u automatu je pruzne zrychleni dano i reakci prevodovky, spravnou volbou kvaltu atd., a to by stalo za to pomerit, odpich na konkretni kvalt o nicem nevypovida.
6. 5. 2016 11:25
Re: Díky..
zákazník potrebuje vedieť, či je auto pružné a je mu jedno, či je pružné vďaka motoru, prevodovke alebo trpazlíkovi, ktorý krúti v kufri kľukou, z tohto pohľadu máš pravdu, ale oni sa asi snažia obnažiť pružnosť samotného motora bez barličiek aj keď pre zákazníka to veľký význam nemá, ich nikto oebávať nebude. To je moja empatická sonda do redaktorovej duše, ak by ti náhodou neodpovedali.
6. 5. 2016 11:32
Re: Díky..
Jasně, tomu rozumim. Akorát mi to přijde úplně stejný, jako kdyby testovali třeba funkčnost klimatizace při otevřenejch okýnkách. Ono to nějakou vypovídací hodnotu o síle tý klimošky mít bude, jen je otázka, proč by to někoho mělo zajímat.
6. 5. 2016 12:13
Re: Díky..
ja viem, že tomu rozumieš, ale asi je to v rovine profesionálnej deformácie, takhle se to dělá, dělalo se a basta.
Avatar - maxi!
6. 5. 2016 18:35
Re: Díky..
Joab - aj mna to prekvapilo, cakal som aj ja ze tie problemy podvozku sa viac prejavia do hodnotenia!
nedavno pri teste C coupe som spominal, ze predosla sedma mala dost zle hodnoteny podvozok a ze byvale E na Airmatic ho v teste odsunulo z lepsieho umiestnenia.
A teraz uz aj nova sedma je na vzduchu a ziadna velke chvali tu nepisu. ;-\
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2016 11:23
prekvapenie
teda aspon za mna celkom prijemne vizualne prekapenie.... ako to ten jag robi neviem ale aj napriek svojmu veku vyzera uz na prvy pohlad daleko elegantnejsie a noblesnejsie a akosi charizmatickejsie ako ta nova 7micka .. pri pohlade zozadu je to az zdrvujuce ako jag o generaciu novsieho supera dokonale nici .. to je co do elegancie rozdiel svetelneho roku ... ale aj spredu a zboku vzdavam hold jaguaru .... takto ma vyzerat ozaj noblesna a luxusna limuzina ... XJ :yes:
Rozbalit vlákno
5
6. 5. 2016 11:25
Re: prekvapenie
XJ moc limuzioidní projev nemá. Přiznám se, že mě zarazilo hodnocení na hluk, u před FL mi to nikdy nepřišlo a na nekomfort, dtto a to jsem jezdil na 20".
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2016 11:34
Re: prekvapenie
sportovy naturel je u XJ pekne viditelny.... a som rad za tuto vizaz .... bmw je akosi vizualne tazkopadne ... s obrovskymi az nevkusnymi megasvetlami a trosku akoby gycovymi zadnymi partiami v oblasti svetiel ale aj dole v oblasti vyfukov... pritom stacilo reinkarnovat zadne partie 20 rocneho bmw 7 .. skoda... trosku ma mrzi tento napuchnuty dizajn vsetkych novych bmw.... ale povedzme ze niekomu sa to paci ok.... kazde hodnotenie testera je do istej miery subjektivne.... to co iny povazuje za hluk... moze byt pre niekoho prijemne sumenie a naopak... takisto komfort.. niekto rad plavnejsi podvozok iny tvrdsi a podla tohto sa potom odvija aj subjektivizmus hodnotenia ... zvlast ak jeden z dvojice skratka muzi byt vitaz alebo teda porazeny ... ale ocakavat ze jag bude hlucny a nekomfortny .. to hadam nemusime ... uz nejeden test potvrdil jeho kvality ... a stejne nova generacia XJ je uz na dohlad a vsadim sa ze potom sa zase karty obratia v prospech jaguaru
Avatar - speedfred
6. 5. 2016 11:58
Re: prekvapenie
Občas ked zazriem XJ tak idem na tom aute oči nehať-krása a to vravím ako fanúšik BMW.
6. 5. 2016 15:58
Re: prekvapenie
charizma, noblesa, topper zná dvě cizí slova a vsaďte se, že se je nebojí použít >:-[]
6. 5. 2016 14:44
prečo?
celkom nerozumiem, o čo im s tým odhlučnením v luxusnej triede ide. Aj minule sa to tu prepieralo pri meďáku kupé. Sú veci, ktoré sa na aute nevydaria, to sa stáva, ale odhlučnenie je snáď len vecou dám či nedám, nie o tom, že neviem ako na to. A neodhlučniť poriadne luxusnú triedu za 2 mega, to neberem. Je jasné, že to nehučí jak logan, ale malo by to byť tiché jak pírko a bez debaty.
Rozbalit vlákno
1
6. 5. 2016 16:23
Re: prečo?
Koupils do toho atmo V8 5.0 a byl jsi rád, že byl motor slyšet:)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 5. 2016 14:48
-xj-
Mně ta současná generace 7er prostě v exteriéru nezaujala, předchozí s jejími opulentními tvary a menším množstvím chromu se mi líbila. Interiér je mi taky sympatičtější u Jagu. A je to Jag... "clarkson face".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
6. 5. 2016 18:12
Re: -xj-
asi tak....
a to ako som uz vcera pisal, je to o dobry kus strasie auto ( cca 2008-9)
A to nie je pre bavorak velka pochvala! :-!
17. 1. 2018 05:01
Uz je na case
Jeho prvni test je datovan do roku 2010 a byt jen stripky o nove generaci stale v nedohlednu a to je rok 2018.
Rozbalit vlákno
0