Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Joab
za test. Musim se přiznat že jsem úplně nepochopil to hodnocení komfortu BMW devítkou, když to prý mlátí a vydává pazvuky. Ten Jag teda pohodlnější neni, když dostal stejně bodů? To by bylo zklamání.
Ještě jednou se musím redakce zeptat, posledně mi nebylo odpovězeno, k čemu je u auta s automatem ten údaj pružnýho zrychlení na předvolenej stupeň, o čem to vypovídá? Nebylo by lepší prostě při osmdesáti zarazit plyn do podlahy a děj se vůle boží? Já prostě nerozumim tomu, proč by si někdo měl manuálně nastavovat pro to předjíždění nevhodnej stupeň.
Ještě jednou se musím redakce zeptat, posledně mi nebylo odpovězeno, k čemu je u auta s automatem ten údaj pružnýho zrychlení na předvolenej stupeň, o čem to vypovídá? Nebylo by lepší prostě při osmdesáti zarazit plyn do podlahy a děj se vůle boží? Já prostě nerozumim tomu, proč by si někdo měl manuálně nastavovat pro to předjíždění nevhodnej stupeň.
Presne tak, u automatu je pruzne zrychleni dano i reakci prevodovky, spravnou volbou kvaltu atd., a to by stalo za to pomerit, odpich na konkretni kvalt o nicem nevypovida.
zákazník potrebuje vedieť, či je auto pružné a je mu jedno, či je pružné vďaka motoru, prevodovke alebo trpazlíkovi, ktorý krúti v kufri kľukou, z tohto pohľadu máš pravdu, ale oni sa asi snažia obnažiť pružnosť samotného motora bez barličiek aj keď pre zákazníka to veľký význam nemá, ich nikto oebávať nebude. To je moja empatická sonda do redaktorovej duše, ak by ti náhodou neodpovedali.
Jasně, tomu rozumim. Akorát mi to přijde úplně stejný, jako kdyby testovali třeba funkčnost klimatizace při otevřenejch okýnkách. Ono to nějakou vypovídací hodnotu o síle tý klimošky mít bude, jen je otázka, proč by to někoho mělo zajímat.
ja viem, že tomu rozumieš, ale asi je to v rovine profesionálnej deformácie, takhle se to dělá, dělalo se a basta.
Joab - aj mna to prekvapilo, cakal som aj ja ze tie problemy podvozku sa viac prejavia do hodnotenia!
nedavno pri teste C coupe som spominal, ze predosla sedma mala dost zle hodnoteny podvozok a ze byvale E na Airmatic ho v teste odsunulo z lepsieho umiestnenia.
A teraz uz aj nova sedma je na vzduchu a ziadna velke chvali tu nepisu. ;-\
nedavno pri teste C coupe som spominal, ze predosla sedma mala dost zle hodnoteny podvozok a ze byvale E na Airmatic ho v teste odsunulo z lepsieho umiestnenia.
A teraz uz aj nova sedma je na vzduchu a ziadna velke chvali tu nepisu. ;-\
3_diamanty
teda aspon za mna celkom prijemne vizualne prekapenie.... ako to ten jag robi neviem ale aj napriek svojmu veku vyzera uz na prvy pohlad daleko elegantnejsie a noblesnejsie a akosi charizmatickejsie ako ta nova 7micka .. pri pohlade zozadu je to az zdrvujuce ako jag o generaciu novsieho supera dokonale nici .. to je co do elegancie rozdiel svetelneho roku ... ale aj spredu a zboku vzdavam hold jaguaru .... takto ma vyzerat ozaj noblesna a luxusna limuzina ... XJ :yes:
XJ moc limuzioidní projev nemá. Přiznám se, že mě zarazilo hodnocení na hluk, u před FL mi to nikdy nepřišlo a na nekomfort, dtto a to jsem jezdil na 20".
sportovy naturel je u XJ pekne viditelny.... a som rad za tuto vizaz .... bmw je akosi vizualne tazkopadne ... s obrovskymi az nevkusnymi megasvetlami a trosku akoby gycovymi zadnymi partiami v oblasti svetiel ale aj dole v oblasti vyfukov... pritom stacilo reinkarnovat zadne partie 20 rocneho bmw 7 .. skoda... trosku ma mrzi tento napuchnuty dizajn vsetkych novych bmw.... ale povedzme ze niekomu sa to paci ok.... kazde hodnotenie testera je do istej miery subjektivne.... to co iny povazuje za hluk... moze byt pre niekoho prijemne sumenie a naopak... takisto komfort.. niekto rad plavnejsi podvozok iny tvrdsi a podla tohto sa potom odvija aj subjektivizmus hodnotenia ... zvlast ak jeden z dvojice skratka muzi byt vitaz alebo teda porazeny ... ale ocakavat ze jag bude hlucny a nekomfortny .. to hadam nemusime ... uz nejeden test potvrdil jeho kvality ... a stejne nova generacia XJ je uz na dohlad a vsadim sa ze potom sa zase karty obratia v prospech jaguaru
Nonsens
celkom nerozumiem, o čo im s tým odhlučnením v luxusnej triede ide. Aj minule sa to tu prepieralo pri meďáku kupé. Sú veci, ktoré sa na aute nevydaria, to sa stáva, ale odhlučnenie je snáď len vecou dám či nedám, nie o tom, že neviem ako na to. A neodhlučniť poriadne luxusnú triedu za 2 mega, to neberem. Je jasné, že to nehučí jak logan, ale malo by to byť tiché jak pírko a bez debaty.
Pekelná Micinka
Mně ta současná generace 7er prostě v exteriéru nezaujala, předchozí s jejími opulentními tvary a menším množstvím chromu se mi líbila. Interiér je mi taky sympatičtější u Jagu. A je to Jag... "clarkson face".
asi tak....
a to ako som uz vcera pisal, je to o dobry kus strasie auto ( cca 2008-9)
A to nie je pre bavorak velka pochvala! :-!
a to ako som uz vcera pisal, je to o dobry kus strasie auto ( cca 2008-9)
A to nie je pre bavorak velka pochvala! :-!
Wolf
Jeho prvni test je datovan do roku 2010 a byt jen stripky o nove generaci stale v nedohlednu a to je rok 2018.
Od začátku bylo jasné, že jago si nečuchne. Body bral jen za design (subjektivní názor redaktora, ale ok) a tím to zhaslo.
btw Servis na pět let zadarmo a záruka do 200.000km za pár fufníků jsou u auta jako je tohle bávo jako kdyby stálo o několik set talířů míň.
:yes:
LOUDAJÍ [odkaz] [odkaz]
ty spalovací krAKSNY z minulýho století prostě nemají odpich ani spotřebu 100Kč na 100Km [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Pani z roku 2016 totiz nejazdia v dieslovych traktoroch a pokial je to mozne, spalovaciemu motoru sa vyhybaju uplne.
Odporucam tabulku z nasledujuceho linku.
[odkaz]
Podiel Tesly na US Luxury Car Sales bol za rok 2015 viac ako 50%.
Nuz, ja som teda uz davno nevidel benzinovy traktor, mozno nejaky domacej vyroby niekde na dedine... >😒] >😒] >😒] >😒]
A ze nafta nefrci ? Noooo, kde by som nasiel tie statistiky za EU trh... 😄
Nie, nechce sa mi ich hladat, ale aj tebe je jasne, ze tu, kde zijeme my, europania, naftaky vcelku frcia. A Amerikanci ? Nuz, ked si z nich taky pototo, kludne sa tam odstahuj a uzivaj si vsetky vyhody a nevyhody s tym spojene. Tu tvoju tabulku ani pozerat neidem, zase to budu hrusky a jablka - ani Amici hadam niesu taki tupi, aby kupovali vyse polovicu luxusklasy s takmer nepouzitelnym dojazdom. >😁
Ano, dotovaná Tesla roste. U nás zatím není schopna ani přejet republiku...
Narvou tam longlife s de*ilním intervalem 20-30 táců, to je za 5-9 litrů cca 1200-2500 tácu za olej a filtr za 4kila. to je úspora jak Brno.
A zbytek si vezmou na výměně dalších dílů, hodinových szabách a opravách věcí na kterých se nevztahuje záruka, popř kde není uznána a mají to doma >😁 >😁
Ty servisuješ určo zdarma viď? >😁
A měním ho po 6 tis km, takže nemusím řešit zakarbonovanej motor od long-life sra*ky jako 10% majitelů benzínových BMW a 40% dehtových >😁 >😁
Sou toho plná fora, na anglickém bmw foru má thread o zakarboanových dieslech v bmw asi jenom 120 stran >😁 >😁 >😁 >😁
Ameriky maj stejně servisní interval 10 000 km dle manuálu výrobce. Při vyšším počtu km nebo krátkých trasách, prašném prostředí atd se má zkrátit. To nevíš? >😁
BTW krom Petro Canada a Mopar (300C + CTS) sem do všeho lil EU oleje (Stratus - Gulf a Castrol 10W40), Sebring (Valvoline Durablend 5W30), JAGUAR (ORIGO OLEJ FORD Formula 5W30), BMW (Mobil 5W30) a Alero (Mobil, Valvoline a origo olej GM 5W30)
BTW bariku meleš dneska nesmysly, sorry.
BMW a MB maj vzhledem k cenám aut dost levný servis. Na servise se pakujou nejvíc rákosnický automobilky.
Hlavně ta spolehlivost, to je kapitola sama pro sebe.
Ulítlý stěrače a výparník klimy děravej jak řešto, to sem neviděl ani u Dacie nebo posmívaného Renaultu >😁 >😁
Nevymyslel jsem si to a stojím si zatím. Samozřejmě, že se objeví neuvěřitelně vomaštěnej díl, ale to u každý značky a rejžokastrolů všechny.
Kámošovi servisuje Fabu jako melouch bývalý automechanikd od Brejly a Exnera a dělá mu to za 350 na hodinu >😁
Ostatní jedou ta za 500-700 (evropy a ameriky vč. prémiovek)
Hahaha >😁 >😁 >😁 >😒] >😁
Pokud jí teda nechtěj do účetnictví nebo to není dělaný na firmu. Když si to někdo dělá soukromě, v životě fakturu nevidíš, na tom tyhle lidi přežívaj, protože kdyby ze všeho platili daně, polovina z nich to nedělá >😁
Nehledě na to, že kdo není lemra, umí si olej, destičky, kotouče, baterku, žárovky atd vyměnit sám.
8 litrů sem dal sousedovi co si s tím natřel spodek u dřevěný boudy, aby mu neshnila, dalším tak litříkem sem namazal panty u vrat atd, dalších 10 litrů mam v kynstrech a zbytek sem odvzdal k ekologické likvidaci 😄
Jnms. Kradené?
Bariku, až přestaneš soudit na základě olítaných neudržovaných hujd, co jsi kupoval, až budeš autům dávat to, co potřebují. Pak diskutuj.
Do tý doby jsi jen štěkal zpoza rohu a účelový lhář. 😉
Ja autum davam co je potreba a taky mi vsechny az na evropskou premii fungovali. Blby vid. Chyba je ocividne jinde nez v servisu 😄
Já nikdy s žádným problém neměl...takže chyba bude někde jinde. Koupit levně olítaný auto je vždy sázka do loterie 😉
Nech si tu novou prémii 5-10 let, pak si povíme jak je to spolehlivý, ju? >😁
Ale jsou zde specifika v oblasti jízdních vlastností..... prostě amerika... jedeš rovně.... A nejen kvůli tomuto si myslím, že americký auta se hodí více do ameriky 😃)))) (pokud tu není nabízeno oficiální zastoupení/servis)
Co se týče prémie, problém je, že nešla nahoru kvalita amerických aut, ale šla dolů kvalita evropských aut.... Proto jsou na tom dnes stejně....
LEXUS LEXUS LEXUS LEXUS LEXUS !!!! J.D. POWER LEXUS J.D. POWER LEXUS
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Prostě se se*ou atypické díly no, co jinde ne. Nepolehlivej brak a aušus od profklácých firem jako BEHR Hella, Bosch či Automotive Lightning