Bodejť by nezvažovaly, vždyť také mají speciální značky (Rollsík, Bentík), kterým by lezly do zelí. A Roll s Benem si dávají v oblasti nejluxusnějších aut Mergla k svačině. Takže svět je opravdu ještě v pořádku. >:-[]
Re: jj IDEÁLNÍ NA CESTY DO PRÁCE A Z5T :))))) PS: KRMENÍ FIL
jj
VW AUDI JE SMĚŠNÝ K POPUKÁNÍ ... TAHLE KONZERVOU ZABRŽDĚNÁ SRANDOVNÍ AUTOMOBILKA MÁ TU SMŮLU, ŽE JE UMÍSTENÁ V GERMÁNII A ZÁROVEŇ MÁ TO ŠTĚSTÍ, ŽE ALESPOŇ MINISTR FINANCÍ A DOPRAVY MAJÍ ROZUM [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
Re: jj IDEÁLNÍ NA CESTY DO PRÁCE A Z5T :))))) PS: KRMENÍ FIL
Tojo, v pořádku. Benz má naštěstí jenom Maybach s kapku víc prošitou kůží v interiéru, kdežto Audi, jakožto značka, jejíž úspěch nestojí zejména na tureckejch taxikářích, má Bentley, kterym jezdí třeba anglická královna. BMW Rolls.. takže ten status quo je vpravdě nezměněn, hehe.
Re: jj IDEÁLNÍ NA CESTY DO PRÁCE A Z5T :))))) PS: KRMENÍ FIL
Píšete všichni to samý a máte pravdu. A víte, že to vím i já. Mě to napadlo taky, aby si nelezly do Bentleye. Ale na druhou starnu Bent/RR už jsou o hodně míň extra od pohlcení Němcema.
Ale nehádám se. Škoda, že MB položil Maybacha (jako samostatnou značku myslím)
Re: jj IDEÁLNÍ NA CESTY DO PRÁCE A Z5T :))))) PS: KRMENÍ FIL
polozil ho definitivne. Jako Phaeton mohl byt sebelepsi.. ale jen VW.. Dnesni Maybach, vlastne jen vybavovy stupen.. je na tom jeste hur.. protoze nejen, ze je to jen MB S.. ale ani se od nej na prvni pohled nelisi. Bentley a Rolls jsou vyssi trida. Kolotocarska. Myslim ue leckdo, kdo na to s prehledem ma, jde radsi do standardni D3 nez to tehle kycu. Nicmene Maybach zanikl.
hele Phaeton ve sve dobe nebyl spatne auto.. naopak to bylo TOP, jen mel spatny znak na kapote. ve skutecnosti mel bliz k Bentley nez k obyc D3. A tak byl i planovany - nad koncernovou A8.To ze se vyrabi uz asi 15 let a je beznadejne zastarale.. je vec druha. Nadruhou stranu udajne komfort jizdy, prizniva cena a dojem z "jeste" poctiveho kusu auta z nej delaji pro nekoho zajimavou nabidku i dnes. Ony ty prodeje nebyly a dokonce nejsou tak tragicke jak se muze zdat. Spis vynalozene naklady a ocekavani byly vetsi.
Je uz nejaky ten piatok jasne, ze premiera bude na jesen tohoto roku.
Dovtedy sa caka na zmenu legislativy ohaldom autonomneho jazdenia, takze hadam sa v Bruseli posnazia a bude vsetko v poradecku.
A bude toho predsalen trosku viac - tych verzii. Uz sa vcelku otvorene hovori o RS8... :-)
Len s tymi longami a spol. - tam si najskor musia ujasnit, ci a ako urobia A9 a podla toho sa to bude odvijat. V hre totiz bola pred par rokmi aj "A10" - co mal ultimativny luxusny stroj, z ktoreho by boli aj fakt dlhe verzie.
Ale to bolo davnejsie, takze hadam uz maju jasno. ;-)