Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2016: Mezi modely vede Mustang nebo A6

Nejprodávanějším osobním automobilem na českém trhu dál zůstává Škoda Octavia. Jakým dalším modelům se dařilo?
Zpět na článek
6. 5. 2016 13:16
6. 5. 2016 13:22
6. 5. 2016 13:24
6. 5. 2016 13:25
6. 5. 2016 13:56
6. 5. 2016 13:44
6. 5. 2016 13:58
6. 5. 2016 13:59
6. 5. 2016 14:04
6. 5. 2016 14:11
6. 5. 2016 14:16
7. 5. 2016 01:10
6. 5. 2016 15:44
6. 5. 2016 15:49
6. 5. 2016 19:35
6. 5. 2016 19:46
6. 5. 2016 20:06
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 12:54
Mustang jasná jednička
:yes: :yes: :yes: Jen tak dál

Krom toho se v dubnu prodal i jeden nový Lincoln >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 13:00
Re: Mustang jasná jednička
Mustang začíná i pro čechy začíná být tím, s jakým cílem ho v 60tých letech v USA začali vyrábět a to "sporťák" pro širší masy lidí i cena tomu odpovídá i když u nás to pořád není ještě tak levné, jak by se některým líbilo >:D Zajímavé, že to funguje až u téhle generace :-)
Re: Mustang jasná jednička
Pokud sis nevšiml, tak funguje to z několik pádnejch důvodů, např. oficiální dovoz + hustá síť prodejců - eliminuje to "vysokohorskou přirážku, kterou si dávali prodejci těchto raritních modelů
zlepšení interiéru a jízdních vlastností - minulý Mustang se neprodával taky kvůli lacinému interiéru, který byl na úrovni Rapidu nebo Fluence, jako nikdo si nekoupí auto s přirážkou, aby na něho koukal bakelit a hrálo mu rádio z poutě, Mustang se také zlepšil v karoserii, ovladatelnosti a dalších věcech a v neposlední řadě dobrá cena a široká nabídka motorů, u V8 není jiná možnost, nejlepší nabídka a zároveň nejlevnější na trhu, i čtyřválec je relativně dobrá nabídka, bohužel s kombinací tohoto auta, tak trochu zvláštní, nicméně stále zajímavá.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 13:13
Re: Mustang jasná jednička
Ne, nevšiml, protože sem nikdy takové auto nepoptával, viděl sem až nový Mustang a ten se mi líbil, se staršími zkušenost nemám..
Re: Mustang jasná jednička
Promiň, nechtěl jsem být tak nabroušený. :-)
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:34
Re: Mustang jasná jednička
Budiž ti odpuštěno >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
6. 5. 2016 13:15
Re: Mustang jasná jednička
Přesně, zlepšil se ve všem co píšeš, navíc ve verzi 2,3T je použitelný jako daily car, pokud zrovna nemáš extra velkou rodinu, takové dvoudveřové silnější mondeo.
Avatar - Barrichello
9. 5. 2016 14:20
Re: Mustang jasná jednička
Oficiální dovoz tu už měly leckteré ameriky - od Forda třeba v 90. letech Explorer, od chevroletu HHR, Camaro a Corvette, skoro kompletní protfolia Jeepu, Chrysleru + něco od Dodge a Cadillacu a přesto krom Jeepu v rámci své kategorie nejvíc dominuje právě Mustang. Takže jen ofiko dovozem to nebude....
6. 5. 2016 13:02
Re: Mustang jasná jednička
..nejkrasnejsi pohled na svet je ze sedacky Fordu Mustang..a kazdy ujety kilometr v neamerickym aute je nenavratne ztracen..
6. 5. 2016 14:46
Re: Mustang jasná jednička
Jo, jo, ta současná generace se mimořádně povedla a nabídka dvou karoserií, dvou motorů, dvou převodovek a dvou výbav je taky super! Je to prostě neodolatelná nabídka a pokud bych měl zbytečný milionek, taky bych do něj šel! (červené kupé s manuálemj, nejlépe 8vál, popř. bílý kabriolet s vínově červeným vnitřkem). ;-) :yes:
6. 5. 2016 13:13
Re: Mustang jasná jednička
Jakej Lincoln? Stejně asi nebude v ofiko stats, ale :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
6. 5. 2016 21:44
Re: Mustang jasná jednička
Je v ofiko statistikach SDA. V dubnu se v cr prodal 1 novy Lincoln. Jaky model netusim ale hadam ze Navigator
Avatar - Uživatel_5340709
6. 5. 2016 13:13
Nevím jak moc
u Mondea zafungoval reexport, ale moc mu fandím za dobré umístění, hlavně před korejcema a francouzama, protože tohle auto je hodně nedoceněné. :yes:
Rozbalit vlákno
11
6. 5. 2016 13:14
Re: Nevím jak moc
Reexport funguje u všeho, jen jalový analytici žvástají, jako kdyby nebyl...viz pako ve článku - z expertní skupiny. >:D
Avatar - nalimer
6. 5. 2016 13:35
Re: Nevím jak moc
Na 90% je aj Mustang reexport. Na nemecký trh.
6. 5. 2016 13:53
Re: Nevím jak moc
..no jeden docela pravidelne potkavam..:-)
Avatar - nalimer
6. 5. 2016 14:08
Re: Nevím jak moc
Preto píšem 90% :-)
Avatar - Barrichello
9. 5. 2016 14:20
Re: Nevím jak moc
Já viděl včera dva, šedý kabrio a žlutý kupé >:D
Avatar - white label
9. 5. 2016 14:26
Re: Nevím jak moc
U nás má teď někdo kovově šedé kupé, dobře trefený (tmavší) odstín, který Mustangu docela padne, vypadá v něm o poznání méně kýčovitě, než ve výrazných barvách (viz titulka).
Nedávno jsem viděl nové tmavě modré kupé, a to byl naopak lacině vypadající odstín, naživo vypadal jako hodně tmavý nemetalický s nádechem do švestky. Možná špatné světlo, podobné "problémy" se světlem má i Lapiz Blue z Golfu R, která mě na živo (pod mrakem) taky zklamala.
Avatar - CHerokee
6. 5. 2016 17:44
Re: Nevím jak moc
Není. U nás se na něj čeká půl roku a více. Prodali bych jich jen v Česku 2x tolik. Bylo by houpé reexportovat Stangy....přišli by tak o prachy ze servisu.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 17:54
Re: Nevím jak moc
Nicméně ono to nemusí reexportovat sám dealer, klidně to může dělat jakákoli firma... a té jsou prachy ze servisu fuk.
Avatar - Emel
6. 5. 2016 13:51
Re: Nevím jak moc
Jen tak na okraj - za Q1 v Evropě Superb stříbrný před Mondeem :-) , ale 2-3-4 neskutečně vyrovnané.
6. 5. 2016 14:41
Re: Nevím jak moc
"Nedoceněné" není, mezigenerační pokles jeho prodejů je způsoben tím, že je v reálu prostě horší, než jeho (poslední evropský) předchůdce (prostornost, velikost kufru, hmotnost, výhled řidiče, agilita chování na vozovce, těžkopádný vzhled aj.). Právě kvůli tomu (a opožděnému příchodu na evropský trh) se jeho odstup za Passatem tolik prohloubil... :'-(
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2016 13:16
mustang
tak to su absolutne neskutocne cisla.... :yes: ... klobuk dole ... a som neskutocne rad ze ich ma prave mustang ( ktory je pravym sportovym vozom ) a nie nejake dizlove radoby sportove "kupatko" od D3 kupovane stejne prevazne firmami ... a ja verim ze aj na konci roka bude mustang medzi sportovymi vozmi zasluzena predajna jednicka :yes:

pochvala aj pre "nove" SUVecka ... vitaru, tucson, sportage.... ale ich uspech som v cz ocakaval takze z tohto pohladu nic prekvapujuce ... a coskoro sa k nim zrejme prida aj novy tigi... ktory bude chciet ziskat naspat svoje stratene pozicie ... a verim ze to nebude ziadny problem .. a nahodou ( na rozdiel od predchodcu ) tento novy tigi sa uz paci aj mne :yes:

prekvapil ma vysoky predaj i30 za april... ale mozno slo aj o nejaky flotilovy predaj ktory tieto skvele cisla podporil ... golf uz ma co dobiehat .. jeho pozicia v cz nie je az taka neotrasitelna ako sa zdalo
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2016 13:18
REDAKCE PROSÍM
máte tam i čísla Lexusu? Jednak mě to zajímá a jednak se chci pobavit... >:-[]
Ne kecám - chci se jen pobavit a vysmívat se.
Ne vážně - prosím, máte je? Pořád se tady píše, jaká je to pecková konkurence pro německou prémii a taky tady ta značka má spoustu věrných a zarputilých vylizovačů mezi čtenáři - tak by mne to zajímalo.
Díky

A ještě - co je to za Fabie(10ks) mezi těma sporťákama? docela peklo ne...
Rozbalit vlákno
39
6. 5. 2016 13:21
Re: REDAKCE PROSÍM
..nebud agresivni..
6. 5. 2016 13:23
Re: REDAKCE PROSÍM
Warum nicht?
Ale lexusáci jsou...a já se chci při pátku pobavit, kolik popelnic rejže si kdo koupil :-)
6. 5. 2016 13:39
Re: REDAKCE PROSÍM
No ja vim,ze nejses:-)Lexusy se prodavaji hodne,ale ne zde..ale na takovy auta stejne my dva nemame penizky,asi se v nich ani nesvezeme..ale to neva,psat o nich muzem:-)
6. 5. 2016 13:43
Re: REDAKCE PROSÍM
Mluv za sebe :-) jakvíš v čem se vozím, kámo? sorry...
6. 5. 2016 13:51
Re: REDAKCE PROSÍM
Pochopitelne to nevim..osobne te neznam:-)Bral jsem to jen ciste statisticky..auta za cca mega si moc lidi nekupuje
6. 5. 2016 13:54
Re: REDAKCE PROSÍM
OK. V poho.
6. 5. 2016 13:58
Re: REDAKCE PROSÍM
OK..tak prijemnou zabavu s Lexusem:-)
6. 5. 2016 14:01
Re: REDAKCE PROSÍM
Nééééééééééééééééééééé >:D
>:D >:D
6. 5. 2016 14:08
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Lexus boys včera tvrdili, že auta za mega mega a půl jsou dneska běžně levný zboží. Prý to ví každý... Tak nevím ;-)
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:12
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Nedá mi to a zeptám se.... že to byl ten jeden, co tu zdědil profil? >:D
6. 5. 2016 14:16
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Jasně >:-[] Oháněl se VŠE, VŠ a hlavně tím, že on píše fakta, která každý zná a ví >:D
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:21
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Počkej VŠE? Nedávno se tu zas oháněl PřF na UK a citoval tam profesory (mimochodem hrozny * a * z vlastní zkušenosti :D) >:D
6. 5. 2016 14:24
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Neřešme :-! >:D
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:25
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
My jsme těmhle lidem říkali " z povolání syn" >:D
6. 5. 2016 14:14
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Lexus boys tady toho napindaj, že takovou hromadu hnoje si eště neviděl.
Jeden jezdí v Riu, druhej v hybridním Kojotě Auris a třetí v Priusu. Sem si to zjistil. Přiznali to veřejně, tak snad to není nic proti ničemu, když dám dál, co sami napsali v jiných diskusích.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:18
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Počkej, a v čem jezdí Hammunasakra ? >:D Ten byl vždy tajemnej jak hrad v karpatech a auta do mega označoval jako plechovky >:D
6. 5. 2016 14:34
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
TWL věděl jsem to myslím a zapomněl.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:36
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
CHYBA! >:D
6. 5. 2016 14:41
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
lexusáci žerou nejvíc Teslu. Všiml sis?
Vím kdo má tady z nás tu nejdražší možnou Teslu, o který furt prndaj.
A ten s nima nehraje. Bohužel to nechci propálit, protože to nedal veřejněa účastní se málo.
6. 5. 2016 14:18
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Ať si každý jezdí čím chce. To je mi putna, naopak jako klienti Toyoty jsou ke zdroji nejblíž, ale pak se bavme o tom, zda-li porovnávali s ostatní konkurencí a jestli převažovala láska ke značce nebo to brali objektivně.
Já třeba přiznám, že u svýho auta taky nejsem zrovna objektivní... ;-)
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:03
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
V Lexusu rozhodně ne >:-[]
6. 5. 2016 14:16
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Priznam se,ze jsem v zadnym Lexusu nikdy nejel(myslim novy auta)..co je na nich spatnyho?
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:19
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Já nevím, taky sem s ním myslim nikdy nejel, ale poslední, který se mi líbil byl IS 200. Já s nima mam jen ten problém, že se mi skoro žádnej hodně nelíbí, nikdy sem k nim nic špatného jinak nenapsal ;)
6. 5. 2016 14:20
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
To je moje osobní averze - asi mě ještě neznáš. Každej ví, že je to napůl sranda.
Kdysi mě ta automobilka štvala, jak kopíroval nasprosto Mercedes - už jsem to psal tolikrát. A zůstalo mi to.
Špatnýho na nich není objektivně nic.

[odkaz]
6. 5. 2016 13:28
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
.
Prodeje.....4/2016.....4/2015
Lexus.........18ks.........18ks

Jinak vše najdeš na [odkaz] - statistiky, ke stažení
6. 5. 2016 13:39
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Díky. :yes:
Takže superprémiový Lexus sežral triu MB,BMW,Audi celé 1% trhu. To aby se v Německu zbláznili!
A co na to jeho kvičící fanoušci? Kde je Sheldon, Námořník a spol.?

hned je mi líp
Ale 18 je fakt furt moc...:)Asi manažeři z Toyoty a import - musej. tak půlka aut budou importu a předváděčky. To je ubohost...:)

furt mě to baví :)
nemůžu přestat...
Avatar - Aoyagi
7. 5. 2016 00:58
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
No jo, to víte, majitelům Lexusu se auto co půl roku nerozsypává, na rozdíl od majitelů Mercedesu nebo BMW. Tak holt nemají potřebu si každé dva roky kupovat nové auto.
Avatar - classic
7. 5. 2016 01:45
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Hahahaaaaaa :yes: >:D pravdivy pribeh, brasko.....
6. 5. 2016 13:47
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Díky. :yes:
Takže superprémiový Lexus sežral triu MB,BMW,Audi celé 1% trhu. To aby se v Německu zbláznili!
A co na to jeho kvičící fanoušci? Kde je Sheldon, Námořník a spol.?

hned je mi líp
Ale 18 je fakt furt moc...:)Asi manažeři z Toyoty a import - musej. tak půlka aut budou importu a předváděčky. To je ubohost...:)

furt mě to baví :-)
nemůžu přestat...
6. 5. 2016 14:15
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Na druhou stranu...jak z prodejů usoudíš jestli je auto dobrý nebo ne? Že by bylo GS skoro 35x horší než A6 asi těžko.
Naopak je to celkově nejsilnější model Lexu a nebýt zvenku trochu kontroverzní, vůbec bych nad ním neohrnoval nos, zvlášť ve verzi 450h.
6. 5. 2016 14:17
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Nos? Mě to vohrnuje i nehty. Mě to kroutí nohy v pěst. Já si vykusuju obočí, když ten šrot vidím >:D >:D >:D
6. 5. 2016 14:19
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Ještě jsem nezažil líp fungující hybrid, navíc úžasná kvalita jízdy, pěkný řízení (M-B nebo Audi by si mohlo mlaskat), příjemný interiér... GS mě jízdou, vlastnostmi a celkovým sladěním okouzlilo...až na vnějšek.
6. 5. 2016 14:21
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
:-O
vopatrně...

>:D >:D
6. 5. 2016 14:24
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Vážně...pro mě bezduchý. Bez odkazu, tradice, atmosféry...
Prázdnej stroj. Ale špatný ne, to je jasný
6. 5. 2016 14:25
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Tradice jsou pěkný, ale srovnej tradici třeba u AR...ta by mohla Lexus rozválcovat. Skutečnost? Žádná sláva.
6. 5. 2016 14:56
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
No ale AR pořád dovede zrychlit tep, to je srdeční záležitost. Zato Lexus vnímám podobně jako Toyotu - naprosto sterilní nevzrušivá auta, většinou s dost podivným desingem a odpudivým zaměřením na hybridy. A když jednou do svých sedanů střední třídy snažili alternativně nabízet i manuální převodovku, skončilo to katastrofou. Reklamací bylo tolik, že tuto verzi rychle stáhli z nabídky! >:D :no:
6. 5. 2016 15:02
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
:yes: :yes: :yes:
7. 5. 2016 04:20
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Jo...takový MiTo zrychluje tep.. To jsou kecy. Jediným čím AR zrychluje tep jsou neustále odkládaný premiéry nových aut.
6. 5. 2016 17:35
Re: Za MEGA? Každý dle Lex...sakra
Ty mas dneska formu...:0)))
6. 5. 2016 13:22
Ke..?
Mezi sportovnimi vozy je deset kusu Fabie. Proc?
Rozbalit vlákno
11
6. 5. 2016 13:24
Re: Ke..?
Rallye...taky mě to skolilo,.
Příště bude i mezi offradama- vyjel Scout Line... >:D
6. 5. 2016 13:25
Re: Ke..?
A to jeste pouvazuj, kde vzali ty Alfy Romeo 8C...
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 13:44
Re: Ke..?
Jako pochopil bych tam Oktávku RS, ale tak kdysi sem tu četl něco o sportovním svezení ve Fabii 1.0 MPI, tak možná to ber jako vysvětlení >:D
6. 5. 2016 13:58
Re: Ke..?
Když RS tak to bys tam musel nacpat každou nejsilnější motorizaci vod každýho auta. Třeba Leon Cupra atd...
Ale Fabia je divná - na rozdíl od Ibizy a Pola nemá vrcholnou variantu(GTI/Cupra 192PS) a nelze ji jako 3dvéř a stejně se tam dostane... ;-)
6. 5. 2016 14:04
Re: Ke..?
Ještě že tak.
no pozor, RS totiž patří mezi supersporty. Hlavně naftová kombi! To je nejlepčejší suprsport s obrooooooooooooovským kufrem!
Avatar - Ozzman
6. 5. 2016 14:11
Re: Ke..?
Jo, tak nějak to bylo myšleno, než si to kouzlo vtipu nepropálil na plno .... :-! >:D

Připomínáš mi tohohle chlápka [odkaz]
7. 5. 2016 01:10
Re: Ke..?
Tak variantě RS by se bez nafty lépe dýchalo. ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 15:44
Re: Ke..?
No tak nejlepší sportovní vůz je přece služební Fabie...
Avatar - white label
6. 5. 2016 13:46
Kdo by to čekal...
Velmi "překvapivá" nepřímá úměra podílů na českém trhu:
"Zatímco podíl zážehových agregátů proti minulým měsícům vzrostl, turbodiesely si mírně pohoršily."
Rozbalit vlákno
16
6. 5. 2016 13:55
Re: Kdo by to čekal...
To je šokující! >:D
Avatar - Dzakobo
6. 5. 2016 13:59
Re: Kdo by to čekal...
Je to dobře napsané, protože alternativy ve formě plynu, elektromobilů a hybridů mají 3,5% z trhu, ani bych tak velký poměr neodhadoval - každé 33. auto je "alternativní". Kdyby místo 3,5% náhle měly alternativní pohony 2,5%, tak by nafta zůstala minimálně na předchozích %.

Z těch 3,5% tipuji na Octavii CNG cca 40% (tedy 1,5% ze všech prodejů). Nechám se podat, nechce se mi hledat :-)

Edit: Tak jsem se podal sám, Octa CNG má 0,71% trhu ;-)
6. 5. 2016 14:06
Re: Kdo by to čekal...
Což je

tramtadadá

musím to napsat

jóó je to tak:

mnohem víc než Lexus

>:D >:D >:D >:D
Avatar - Dzakobo
6. 5. 2016 14:21
Re: Kdo by to čekal...
Však pravda, vůbec se nedivím třeba Infiniti, že tu zavřeli krám... U Maserati je to jiné, když prodej a servis může zastřešit Scuderia, kde vedou Ferrari apod..
6. 5. 2016 14:59
Re: Kdo by to čekal...
Myslím, že Infiniti v Česku bude chybět opravdu málokomu! ;-)
6. 5. 2016 15:03
Re: Kdo by to čekal...
Já ale potřebuju, aby to položil ií Lexus. To se vožeru jak nikdy. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2016 15:33
Re: Kdo by to čekal...
potom daj vediet, pridam sa ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Clovek na chvilu vytrci päty z chalupy, lebo treba sa postarat o moju "pesicu" ( ockovania, dokupit lieky, vitaminy, dohodnut nakrytie...) a zrovna sa tu deju taketo veci - konecne sa rozprava o poriadnych vozoch a nie o kamikadze pekáčoch. >:D
Avatar - Dzakobo
6. 5. 2016 16:40
Re: Kdo by to čekal...
>:D LOL >:D Tvoje starosti na moji hlavu. :-)

Lex jde mimo mě, ale takové RC F bych si nechal líbit. Má např. Audi konkurenta? - Nemá, V6T se na poctivou V8 nechytá.
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2016 17:09
Re: Kdo by to čekal...
ale ved pohodaaa... ;-)
Treba vediet citat medzi riadkami - pri tych kadejakych unicornoch kouboch a spol., si clovek rad trochu rypne, kedze oni ryju dost hlboko... :-!
RC-F - :-) :yes: ...keby si ty vedel, ako v Audi chceli a chcu davat atmošky nielen do R8... :-!
V6T je gut, ale nieje to proste ono. Sice to je pokrokovy motor, ale zatial ide mimo mna.
Ako spravny fanda som skor za R5 turbo. ;-)
Avatar - Emel
6. 5. 2016 17:23
Re: Kdo by to čekal...
Byla tu RS5, ale už není... teď už jen R8. Jinak má teda V8 RS6 i RS7, ale to je zase jiná kategorie.
6. 5. 2016 17:28
Re: Kdo by to čekal...
Mě R8 stačí. V poho. Vo co jde? Málo atmo koní?
Aventador.
Audi. :-!
Avatar - Dzakobo
6. 5. 2016 17:38
Re: Kdo by to čekal...
Kdo chce klasickou koncepci, tedy i slušný kufr + atmosférický motor (V6, V8), tak v Evropě nepochodí. Dřív tu byla auta jako Mase 4200GT, Alfa 8C, 4,0 M3, 6,2 C AMG, 4,2 RS5 a teď smůla...
Avatar - white label
6. 5. 2016 16:38
Re: Kdo by to čekal...
Pánové, to smrdí komplexem, doufám, že s Lexusem (příp. s Infiniti) nemáte podobné problémy, jako třeba marianek s Audi, nebo Ada s Renaultem... :*) ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 15:47
Re: Kdo by to čekal...
A tak mně chybět bude, zvlášť některé starší modely jsem docela "žral" a bylo to zajímavé oživení trhu...Ale oživení silnic ani moc ne, když se prodalo jedno za uherský rok.
Avatar - Aoyagi
7. 5. 2016 01:03
Re: Kdo by to čekal...
To je tak, když český Pepík kupuje jen to, co mu v devadesátých let naservíroval televizor, a od té doby má na všechno "návod" (viz [odkaz] ). No a nebo ta auta prostě nezná, protože obecná automobilová média pořád melou o těch svých rakovinometových Škodovkách a jiných přeceňovaných německých značkách.
Avatar - white label
6. 5. 2016 16:06
Re: Kdo by to čekal...
96,5% českého trhu tvoří zážehové a vznětové motory (a to neřeším, že i drtivá většina z těch zbývajících 3,5% trhu, má také jeden z těchto dvou motorů, většinou zážehový), takže je logické, že v případě českého trhu se jedná o spojené nádoby s nepřímou úměrou.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 15:49
Chybka
Rapid má ve 4/2015 rozdílné údaje v top10 trhu a top10 třídy. Podle jedné tabulky klesal a podle druhé rostl.
Rozbalit vlákno
1
6. 5. 2016 16:30
Re: Chybka
Díky za upozornění, prodeje rapidu klesly, loni v dubnu činily 1190 kusů.
6. 5. 2016 17:21
Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Překvapilo mě, že Sandero je ve statistice prodejů řazeno do B segmentu, zatímco Logan do Céčka. Přitom jde o různé karosářské verze tého vozu, se stejným rozvorem a stejnými motorizacemi. Moc logiky mi to tedy nedává... :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 20:22
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Obdobně tomu bylo u Punta. Odvozená Linea se řadila do třídy C, ačkoli výchozí hatchback byl jasné B.
6. 5. 2016 21:06
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Jenže Linea právě má ve srovnání s Puntem zásadně prodloužený rozvor! :-!
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2016 22:53
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Oj, to mi uniklo...Pokud ale jsou na vybermiauto správné údaje, tak má Logan prodloužený rozvor také, delší než Linea nebo třeba Rapid. A délkou Logan MCV překonává třeba i i30 kombi.
7. 5. 2016 00:56
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Jde o velikost a rozdílný rozvor.
7. 5. 2016 01:29
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Jo, tak máš pravdu, teď jsem si to prověřoval a Logan má skutečně ve srovnání se Sanderem zhruba o 4 cm prodloužený rozvor. Takže v tom případě je to rozdělení těchto modelů do různých segmentů akceptovatelné. :-!
7. 5. 2016 09:21
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Takže zbývá už jen vysvětlit poslední "úkaz". Audi A3, VW Golf a Seat Leon jsou v nižší střední třídě, Škoda Octavia s úplně stejným podvozkem (i rozvorem) je ve střední třídě.
Avatar - classic
7. 5. 2016 09:35
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Někde se tu pitvalo, že snad Svaz dovozců automobilů řadí Octávii správně do kategorie nižší střední třídy..... Ve střední je Superb. Pro Octávii to bude jen marketingový tah.... Oficiálně to střední třída nemůže být, ale stokrát opakovaná lež se na oko může stát pravdou :-)
Avatar - Emel
7. 5. 2016 10:09
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Jako obvykle je to přesně jak říkáš, jen obráceně. SDA řadí Octavii do střední.
Avatar - classic
7. 5. 2016 10:13
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
aha >:D ok
7. 5. 2016 16:13
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Přesně tak. Stejně tak Superb mají ve vyšší střední. Před lety jsem narazil na starý článek AutoBildu o Octavii první generace a koukal jsem, že i tam psali o střední třídě.
Avatar - AUDIRS6
7. 5. 2016 09:50
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
vsetci koncernovi bratia O III maju razvor max 2,63m. ( 3.dv. A3 a mozno aj Leon / Golf - ale niesom si isty, ma 2,59 ). Octavia dostala oproti vsetkym konkurencnu vyhodu v podobe razvoru 2,68m. Lenze aj toto je nedostatocny argument - napr. 2,65 ma Cee´d, i30, 2,66 teraz Megane combi (?). Takze nejako extra nevycnieva.
Na to, aby mohla byt plnohodnotnou strednou triedou nema tie potrebne vychytavky, tu detailnu kvalitu materialov. Proste budto klasicka nizsia stredna s pridanym priestorom, alebo low-cost stredna. Co ti je milsie ? ;-)
7. 5. 2016 16:04
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
A3 a Leon mají ve třídveřové verzi zkrácený rozvor, Golf ne.
8. 5. 2016 17:09
Re: Sandero a Logan v různých segmentech? Proč?
Mýliš se, právě že Octavia má oproti tebou jmenovaným modelům jako jediná rozvor o 4 cm prodloužený! :-)
Avatar - classic
6. 5. 2016 19:35
LEXUS FANBOI
Tady se opět shromažďují trollové >:D >:D >:D Na Lexus musíte vyzrát...... Člověk si zvykne na všechno - třeba na hnusnou tlustou manželku, i na svůj koncernový šrot........ Škoda že už nový Bugatti nemá světla z Fabie....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2016 19:46
Re: trtko
že "LEXUS FANBOI" - vidim, ze trtko ako ty mi tu nesiaha ani po nechty na nohach, ale rad sa pobavim na tvojej vietnamskej popolnici a tvojej hluposti >:-[]
Mas ale asi smutny zivot - manzelku si si mal teda vybrat lepsie, ale ked ma niekto rodove dispozicie k obezite, tak za to nemoze. Ak mal ale ty dosikmene oci a vyberes si na pitchu pekac, to uz je trosku vaznejsie >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
No nic, zi si svoj smutny zivot a nebud na zenu zly - mozno za to fakt nemoze ( a inac moze byt celkom fajn ).
Ja ( a asi nielen ja ) si ale viem vybrat partnerku jak do chalupy, tak do garaze. >:D

edit: A mozno si len nespratny frkan a teraz sa ti to vracia podla toho prislovia:
Ako Kubo Bohovi, tak zase Boh Kubovi !!!!
>:D >:D >:D >:D
Avatar - classic
6. 5. 2016 20:06
Re: .....
Příliš nerozumím lidem jako tobě, co si obecné pošťuchování berou osobně a místo adekvátní odpovědi - obecného pošťuchování - jdou do osobních "urážek", ponižování a srovnávání se sebou samým.....

nejste vy s Migem kámoši? >:D >:D >:D to by vysvětlovalo mnoho.....