Mustang začíná i pro čechy začíná být tím, s jakým cílem ho v 60tých letech v USA začali vyrábět a to "sporťák" pro širší masy lidí i cena tomu odpovídá i když u nás to pořád není ještě tak levné, jak by se některým líbilo >:D Zajímavé, že to funguje až u téhle generace :-)
Pokud sis nevšiml, tak funguje to z několik pádnejch důvodů, např. oficiální dovoz + hustá síť prodejců - eliminuje to "vysokohorskou přirážku, kterou si dávali prodejci těchto raritních modelů
zlepšení interiéru a jízdních vlastností - minulý Mustang se neprodával taky kvůli lacinému interiéru, který byl na úrovni Rapidu nebo Fluence, jako nikdo si nekoupí auto s přirážkou, aby na něho koukal bakelit a hrálo mu rádio z poutě, Mustang se také zlepšil v karoserii, ovladatelnosti a dalších věcech a v neposlední řadě dobrá cena a široká nabídka motorů, u V8 není jiná možnost, nejlepší nabídka a zároveň nejlevnější na trhu, i čtyřválec je relativně dobrá nabídka, bohužel s kombinací tohoto auta, tak trochu zvláštní, nicméně stále zajímavá.
Přesně, zlepšil se ve všem co píšeš, navíc ve verzi 2,3T je použitelný jako daily car, pokud zrovna nemáš extra velkou rodinu, takové dvoudveřové silnější mondeo.
Oficiální dovoz tu už měly leckteré ameriky - od Forda třeba v 90. letech Explorer, od chevroletu HHR, Camaro a Corvette, skoro kompletní protfolia Jeepu, Chrysleru + něco od Dodge a Cadillacu a přesto krom Jeepu v rámci své kategorie nejvíc dominuje právě Mustang. Takže jen ofiko dovozem to nebude....
Jo, jo, ta současná generace se mimořádně povedla a nabídka dvou karoserií, dvou motorů, dvou převodovek a dvou výbav je taky super! Je to prostě neodolatelná nabídka a pokud bych měl zbytečný milionek, taky bych do něj šel! (červené kupé s manuálemj, nejlépe 8vál, popř. bílý kabriolet s vínově červeným vnitřkem). ;-):yes:
U nás má teď někdo kovově šedé kupé, dobře trefený (tmavší) odstín, který Mustangu docela padne, vypadá v něm o poznání méně kýčovitě, než ve výrazných barvách (viz titulka).
Nedávno jsem viděl nové tmavě modré kupé, a to byl naopak lacině vypadající odstín, naživo vypadal jako hodně tmavý nemetalický s nádechem do švestky. Možná špatné světlo, podobné "problémy" se světlem má i Lapiz Blue z Golfu R, která mě na živo (pod mrakem) taky zklamala.
Není. U nás se na něj čeká půl roku a více. Prodali bych jich jen v Česku 2x tolik. Bylo by houpé reexportovat Stangy....přišli by tak o prachy ze servisu.
"Nedoceněné" není, mezigenerační pokles jeho prodejů je způsoben tím, že je v reálu prostě horší, než jeho (poslední evropský) předchůdce (prostornost, velikost kufru, hmotnost, výhled řidiče, agilita chování na vozovce, těžkopádný vzhled aj.). Právě kvůli tomu (a opožděnému příchodu na evropský trh) se jeho odstup za Passatem tolik prohloubil... :'-(
tak to su absolutne neskutocne cisla.... :yes: ... klobuk dole ... a som neskutocne rad ze ich ma prave mustang ( ktory je pravym sportovym vozom ) a nie nejake dizlove radoby sportove "kupatko" od D3 kupovane stejne prevazne firmami ... a ja verim ze aj na konci roka bude mustang medzi sportovymi vozmi zasluzena predajna jednicka :yes:
pochvala aj pre "nove" SUVecka ... vitaru, tucson, sportage.... ale ich uspech som v cz ocakaval takze z tohto pohladu nic prekvapujuce ... a coskoro sa k nim zrejme prida aj novy tigi... ktory bude chciet ziskat naspat svoje stratene pozicie ... a verim ze to nebude ziadny problem .. a nahodou ( na rozdiel od predchodcu ) tento novy tigi sa uz paci aj mne :yes:
prekvapil ma vysoky predaj i30 za april... ale mozno slo aj o nejaky flotilovy predaj ktory tieto skvele cisla podporil ... golf uz ma co dobiehat .. jeho pozicia v cz nie je az taka neotrasitelna ako sa zdalo
máte tam i čísla Lexusu? Jednak mě to zajímá a jednak se chci pobavit... >:-[]
Ne kecám - chci se jen pobavit a vysmívat se.
Ne vážně - prosím, máte je? Pořád se tady píše, jaká je to pecková konkurence pro německou prémii a taky tady ta značka má spoustu věrných a zarputilých vylizovačů mezi čtenáři - tak by mne to zajímalo.
Díky
A ještě - co je to za Fabie(10ks) mezi těma sporťákama? docela peklo ne...
No ja vim,ze nejses:-)Lexusy se prodavaji hodne,ale ne zde..ale na takovy auta stejne my dva nemame penizky,asi se v nich ani nesvezeme..ale to neva,psat o nich muzem:-)
Lexus boys tady toho napindaj, že takovou hromadu hnoje si eště neviděl.
Jeden jezdí v Riu, druhej v hybridním Kojotě Auris a třetí v Priusu. Sem si to zjistil. Přiznali to veřejně, tak snad to není nic proti ničemu, když dám dál, co sami napsali v jiných diskusích.
lexusáci žerou nejvíc Teslu. Všiml sis?
Vím kdo má tady z nás tu nejdražší možnou Teslu, o který furt prndaj.
A ten s nima nehraje. Bohužel to nechci propálit, protože to nedal veřejněa účastní se málo.
Ať si každý jezdí čím chce. To je mi putna, naopak jako klienti Toyoty jsou ke zdroji nejblíž, ale pak se bavme o tom, zda-li porovnávali s ostatní konkurencí a jestli převažovala láska ke značce nebo to brali objektivně.
Já třeba přiznám, že u svýho auta taky nejsem zrovna objektivní... ;-)
Já nevím, taky sem s ním myslim nikdy nejel, ale poslední, který se mi líbil byl IS 200. Já s nima mam jen ten problém, že se mi skoro žádnej hodně nelíbí, nikdy sem k nim nic špatného jinak nenapsal ;)
To je moje osobní averze - asi mě ještě neznáš. Každej ví, že je to napůl sranda.
Kdysi mě ta automobilka štvala, jak kopíroval nasprosto Mercedes - už jsem to psal tolikrát. A zůstalo mi to.
Špatnýho na nich není objektivně nic.
Díky. :yes:
Takže superprémiový Lexus sežral triu MB,BMW,Audi celé 1% trhu. To aby se v Německu zbláznili!
A co na to jeho kvičící fanoušci? Kde je Sheldon, Námořník a spol.?
hned je mi líp
Ale 18 je fakt furt moc...:)Asi manažeři z Toyoty a import - musej. tak půlka aut budou importu a předváděčky. To je ubohost...:)
No jo, to víte, majitelům Lexusu se auto co půl roku nerozsypává, na rozdíl od majitelů Mercedesu nebo BMW. Tak holt nemají potřebu si každé dva roky kupovat nové auto.
Díky. :yes:
Takže superprémiový Lexus sežral triu MB,BMW,Audi celé 1% trhu. To aby se v Německu zbláznili!
A co na to jeho kvičící fanoušci? Kde je Sheldon, Námořník a spol.?
hned je mi líp
Ale 18 je fakt furt moc...:)Asi manažeři z Toyoty a import - musej. tak půlka aut budou importu a předváděčky. To je ubohost...:)
Na druhou stranu...jak z prodejů usoudíš jestli je auto dobrý nebo ne? Že by bylo GS skoro 35x horší než A6 asi těžko.
Naopak je to celkově nejsilnější model Lexu a nebýt zvenku trochu kontroverzní, vůbec bych nad ním neohrnoval nos, zvlášť ve verzi 450h.
Ještě jsem nezažil líp fungující hybrid, navíc úžasná kvalita jízdy, pěkný řízení (M-B nebo Audi by si mohlo mlaskat), příjemný interiér... GS mě jízdou, vlastnostmi a celkovým sladěním okouzlilo...až na vnějšek.
No ale AR pořád dovede zrychlit tep, to je srdeční záležitost. Zato Lexus vnímám podobně jako Toyotu - naprosto sterilní nevzrušivá auta, většinou s dost podivným desingem a odpudivým zaměřením na hybridy. A když jednou do svých sedanů střední třídy snažili alternativně nabízet i manuální převodovku, skončilo to katastrofou. Reklamací bylo tolik, že tuto verzi rychle stáhli z nabídky! >:D:no:
Když RS tak to bys tam musel nacpat každou nejsilnější motorizaci vod každýho auta. Třeba Leon Cupra atd...
Ale Fabia je divná - na rozdíl od Ibizy a Pola nemá vrcholnou variantu(GTI/Cupra 192PS) a nelze ji jako 3dvéř a stejně se tam dostane... ;-)
Velmi "překvapivá" nepřímá úměra podílů na českém trhu:
"Zatímco podíl zážehových agregátů proti minulým měsícům vzrostl, turbodiesely si mírně pohoršily."
Je to dobře napsané, protože alternativy ve formě plynu, elektromobilů a hybridů mají 3,5% z trhu, ani bych tak velký poměr neodhadoval - každé 33. auto je "alternativní". Kdyby místo 3,5% náhle měly alternativní pohony 2,5%, tak by nafta zůstala minimálně na předchozích %.
Z těch 3,5% tipuji na Octavii CNG cca 40% (tedy 1,5% ze všech prodejů). Nechám se podat, nechce se mi hledat :-)
Edit: Tak jsem se podal sám, Octa CNG má 0,71% trhu ;-)
Však pravda, vůbec se nedivím třeba Infiniti, že tu zavřeli krám... U Maserati je to jiné, když prodej a servis může zastřešit Scuderia, kde vedou Ferrari apod..
potom daj vediet, pridam sa ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Clovek na chvilu vytrci päty z chalupy, lebo treba sa postarat o moju "pesicu" ( ockovania, dokupit lieky, vitaminy, dohodnut nakrytie...) a zrovna sa tu deju taketo veci - konecne sa rozprava o poriadnych vozoch a nie o kamikadze pekáčoch. >:D
ale ved pohodaaa... ;-)
Treba vediet citat medzi riadkami - pri tych kadejakych unicornoch kouboch a spol., si clovek rad trochu rypne, kedze oni ryju dost hlboko... :-!
RC-F - :-):yes: ...keby si ty vedel, ako v Audi chceli a chcu davat atmošky nielen do R8... :-!
V6T je gut, ale nieje to proste ono. Sice to je pokrokovy motor, ale zatial ide mimo mna.
Ako spravny fanda som skor za R5 turbo. ;-)
Kdo chce klasickou koncepci, tedy i slušný kufr + atmosférický motor (V6, V8), tak v Evropě nepochodí. Dřív tu byla auta jako Mase 4200GT, Alfa 8C, 4,0 M3, 6,2 C AMG, 4,2 RS5 a teď smůla...
Pánové, to smrdí komplexem, doufám, že s Lexusem (příp. s Infiniti) nemáte podobné problémy, jako třeba marianek s Audi, nebo Ada s Renaultem... :*);-)
A tak mně chybět bude, zvlášť některé starší modely jsem docela "žral" a bylo to zajímavé oživení trhu...Ale oživení silnic ani moc ne, když se prodalo jedno za uherský rok.
To je tak, když český Pepík kupuje jen to, co mu v devadesátých let naservíroval televizor, a od té doby má na všechno "návod" (viz [odkaz] ). No a nebo ta auta prostě nezná, protože obecná automobilová média pořád melou o těch svých rakovinometových Škodovkách a jiných přeceňovaných německých značkách.
96,5% českého trhu tvoří zážehové a vznětové motory (a to neřeším, že i drtivá většina z těch zbývajících 3,5% trhu, má také jeden z těchto dvou motorů, většinou zážehový), takže je logické, že v případě českého trhu se jedná o spojené nádoby s nepřímou úměrou.
Překvapilo mě, že Sandero je ve statistice prodejů řazeno do B segmentu, zatímco Logan do Céčka. Přitom jde o různé karosářské verze tého vozu, se stejným rozvorem a stejnými motorizacemi. Moc logiky mi to tedy nedává... :-!
Oj, to mi uniklo...Pokud ale jsou na vybermiauto správné údaje, tak má Logan prodloužený rozvor také, delší než Linea nebo třeba Rapid. A délkou Logan MCV překonává třeba i i30 kombi.
Jo, tak máš pravdu, teď jsem si to prověřoval a Logan má skutečně ve srovnání se Sanderem zhruba o 4 cm prodloužený rozvor. Takže v tom případě je to rozdělení těchto modelů do různých segmentů akceptovatelné. :-!
Takže zbývá už jen vysvětlit poslední "úkaz". Audi A3, VW Golf a Seat Leon jsou v nižší střední třídě, Škoda Octavia s úplně stejným podvozkem (i rozvorem) je ve střední třídě.
Někde se tu pitvalo, že snad Svaz dovozců automobilů řadí Octávii správně do kategorie nižší střední třídy..... Ve střední je Superb. Pro Octávii to bude jen marketingový tah.... Oficiálně to střední třída nemůže být, ale stokrát opakovaná lež se na oko může stát pravdou :-)
Přesně tak. Stejně tak Superb mají ve vyšší střední. Před lety jsem narazil na starý článek AutoBildu o Octavii první generace a koukal jsem, že i tam psali o střední třídě.
vsetci koncernovi bratia O III maju razvor max 2,63m. ( 3.dv. A3 a mozno aj Leon / Golf - ale niesom si isty, ma 2,59 ). Octavia dostala oproti vsetkym konkurencnu vyhodu v podobe razvoru 2,68m. Lenze aj toto je nedostatocny argument - napr. 2,65 ma Cee´d, i30, 2,66 teraz Megane combi (?). Takze nejako extra nevycnieva.
Na to, aby mohla byt plnohodnotnou strednou triedou nema tie potrebne vychytavky, tu detailnu kvalitu materialov. Proste budto klasicka nizsia stredna s pridanym priestorom, alebo low-cost stredna. Co ti je milsie ? ;-)
Tady se opět shromažďují trollové >:D >:D >:D Na Lexus musíte vyzrát...... Člověk si zvykne na všechno - třeba na hnusnou tlustou manželku, i na svůj koncernový šrot........ Škoda že už nový Bugatti nemá světla z Fabie....
že "LEXUS FANBOI" - vidim, ze trtko ako ty mi tu nesiaha ani po nechty na nohach, ale rad sa pobavim na tvojej vietnamskej popolnici a tvojej hluposti >:-[]
Mas ale asi smutny zivot - manzelku si si mal teda vybrat lepsie, ale ked ma niekto rodove dispozicie k obezite, tak za to nemoze. Ak mal ale ty dosikmene oci a vyberes si na pitchu pekac, to uz je trosku vaznejsie >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
No nic, zi si svoj smutny zivot a nebud na zenu zly - mozno za to fakt nemoze ( a inac moze byt celkom fajn ).
Ja ( a asi nielen ja ) si ale viem vybrat partnerku jak do chalupy, tak do garaze. >:D
edit: A mozno si len nespratny frkan a teraz sa ti to vracia podla toho prislovia:
Ako Kubo Bohovi, tak zase Boh Kubovi !!!!
>:D >:D >:D >:D
Příliš nerozumím lidem jako tobě, co si obecné pošťuchování berou osobně a místo adekvátní odpovědi - obecného pošťuchování - jdou do osobních "urážek", ponižování a srovnávání se sebou samým.....
nejste vy s Migem kámoši? >:D >:D >:D to by vysvětlovalo mnoho.....