ten marketing z globálního hlediska dává smysl, necílí jen na českého zákazníka, pro kterého je spojení SUVečka s drsným americkým severem a exotickým názvem medvěda o ničem....
takže... žádná trága.
Opravdu nikdo ze skodovky necte diskusi?? Ma snad nekdo v marketingu pocit, ze tyto clanky necemu prospivaji? Mne staci titulek a "prepinam" jako pri reklamach v tv...
A ty tv spoty jsem bohuzel zahlid... Sice me uprostred hokeje nebetycne rozcilujou, ale co delat... Nic hloupejsiho jsem skutecne jeste nevidel... Ale kluci a holky z marketingu na ty spoty urcite testovali a vyslo jim, co potrebovali slyset >:D staci vhodne formulovat dotazy ci interpretovat vysledky a mame tu nejlepsi kampan ever, ze? :no:
na kodiak daily mirror ani zminka [odkaz]
a ten hasic na to kouka jak kdyby to tam nalepil nejakej de*bil.
pripadne je pozadali ze to je nejaka charitativni akce na partu blbecku z ceska
"Proces přejmenování aljašského města se zhruba 6.000 obyvateli Škoda pečlivě zdokumentovala, přičemž výsledkem této práce je přiložené video."
Nebolo by fajn, keby si redakcia video aj pozrela? V 31. sekunde píšu, že tam žije 14.824 obyvateľov a 3.500 medveďov Kodiak.
EDIT: Beriem späť, redakcia má pravdu, mestečko Kodiak má cca 6.500 obyvateľov, celý ostrov rovnakého mena má mnou spomenutý počet. Sorry.
***
Ku kampani - mne sa páči! A ak má Škoda záujem, ponúkam sa na pokračovanie akcie. Ja by som tam s tým autom zašiel, taká "malá expedícia naprieč Amerikou", seriously!
Najblissi rok aspon raz denne spam na novinku od hlavneho sponzora redakcie. Nabuduce: ked zo slova kodiaq vymazes styri pismena, zvysne dve obratis a doplnis dalsie dve vznikne slovo pivo. TO NEMOZE BYT NAHODA!