Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Tak takhle ne! Jak neřídit na Severní smyčce?

Jezdit na Severní smyčce Nürburgringu je náročný úkol i pro zkušené jezdce. A co teprve, když tam začne pršet…
Zpět na článek
13. 5. 2016 07:33
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
13. 5. 2016 10:44
13. 5. 2016 14:40
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
13. 5. 2016 07:33
Uloha pre usporiadatelov....
Podrobit kazdeho pred vpustenim na okruh IQ testu. Kto nedosiahne 100, na okruh nepojde.

Na okruh sa nedostanu blbci a hustota premavky sa vyrazne znizi.
Rozbalit vlákno
6
13. 5. 2016 07:50
Re: Uloha pre usporiadatelov....
Výhoda okruhu je ta, že můžeš hledat limity svý i auta. Proto se vyskytnou výletu mimo dráhu, hodiny a podobně. Co s tím má společnýho inteligence?
Nebo máš snad dojem, že nejlepší řidiči jsou raketoví inženýři?
13. 5. 2016 08:20
Re: Uloha pre usporiadatelov....
Přesně jak píše webpaja ... je to o limitech. Navíc i když se bude jednat o blbce, vždycky bude lepší, když dostane tu facku na Nordschleife, pomačká pár plechů a dostane rozum nezkoušet něco podobnýho v běžnym provoze, než když bez této zkušenosti si bude hrát na závodního jezdce v běžnym provozu a napálí to místo do tomu určených svodidel na uzavřenym okruhu, tak do matky vezoucí dítě do školky ... ;-\
Avatar - Dinar
13. 5. 2016 10:36
Re: Uloha pre usporiadatelov....
Zkus zajít na nějaké závody, třeba rallycross a prohoď pár slov s některým závodníkem. Ti borci, co tam jezdí a bravurně svá auta ovládají na každém povrchu, nejsou žádní lumeni, většinou učňák s odřenýma ušima, ale v řízení strčí každého Sheldona chytrolína do kapsy. Proč? Protože přirozený talent a trénink, s inteligencí to nijak nesouvisí. Z toho jak se tu projevuješ ty, jak v tom máš vždy JASNO (tentokrát o řízení na okruhu), bych řekl, že místo volantu většinou v rukách svíráš tyč v nějakém prostředku hromadné dopravy a s tou inteligencí to taky není kdovíjaké. ;-)
13. 5. 2016 12:32
Re: Uloha pre usporiadatelov....
No, ve skutečnosti mám pocit, že vysoká inteligence je překážkou v dokonalém jízdním mistrovství. Jak říkáš, nejlepší řidiče co jsem zažil ve svém okolí byli většinou mechoši nebo kluci od fochu a žádní velcí Einsteinové.
Výjimka ovšem potvrzuje v tvém případě pravidlo, to uznávám. Chytrý a ještě mistr volantu :yes:
Avatar - Bully_
13. 5. 2016 10:46
Re: Uloha pre usporiadatelov....
Hodnota IQ toho s umenim ridit moc spolecneho nema. Zato docela souvisi s hodnotou prispevku v diskuzích :-)
Na druhou stranu konkretne NS neni zrovna typickym prikladem trate, kde by slo bezne jet vylozene na limitu. Minimalne behem Touristenfahrten.
Avatar - fOE
13. 5. 2016 12:17
Re: Uloha pre usporiadatelov....
K tomu konstruktu o inteligenci to tu uz napsali jini a ja s nimi souhlasim, a pridam jeste jednu rovinu: proc by to poradatel delal? Doporucuju si najit jake jsou na NR penale za bourani (poskozeni svoditel), za odtah, za omezeni provozu... poradatel na tech karambolech urcite netrati. ;-)

PS: tleskam vsem tem co jdou hledat ony limity na uzavreny okruh a nefrajeri v provozu. :yes:
13. 5. 2016 10:44
LOL
LOL
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
13. 5. 2016 13:46
Re: LOL
Nepřekvapuje, že většina případů nezvládnutí vozu se týká buď vozů s poháněnou zadní nápravou, nebo vozů francouzské provenience. :-)
Avatar - speedfred
13. 5. 2016 14:40
Re: LOL
jáj ja som zabudol,že poriadny športiak je 4x4 + dízel.