Snad jediná třída na světě kde škoda nedrtí zbytek světa :-). Kdyby se dnes opětovně vyráběla stará Felicia s novou techniku, myslím, že by to byl trhák. :yes:
Nesmysl. Kdyby se v testu kabrioletů objevila oktávka tak by stejně vyhrála. Mezi mínusy by sice bylo že nemá stahovací střechu, ale za to by i mezi o hodně dražšími kabriolety excelovala velikostí kufru, množstvím odkládacích míst pro 1,5l PET lahve a k tomu tři chlazené schránky na paštiku!
Tak kámo dneskas mě odboural. Příspěvek roku. >:D >:D >:D >:D
Máš :yes:
Ještě bych dodal, že proti těm předraženým kabrioletům by byla pětidveřová a rozhodně by no ní nemohlo napršet, když zapomenete nandat sřechu!
Konečně řešení problému kabrioletu s deštěm! První kabrio, kde nemusíte natahovat střechu, když prší! SIMPLY CLEVER
Jsem rád že aspoň někoho jsem pobavil. Hlavní sponzor webu by se zřejmě cítil pobaven o dost méně. A tak ze včerejších 14 palců nahoru jsou dnes pouhé 2.
Já vím , že jsem trochu divný ... mám rád elektroauta (vadí mi jen to, že jsou značně předražená), těším se na auta s autopilotem a ještě ke všemu mám moc rád Smarty .... Nikdy jsem ho nevlastnil, ale měl jsem jich poměrně hodně z půjčoven - jeden v kabriu je v mojí kartě u Passata 3.2 ...
Já to už psal v úvodním příspěvku - řídil jsem cca 20 Smartů, každý jsem měl cca 3 dny a většinou jsem najel 400 km (trasa Wien - Č.Krumlov-VIE), takže si myslím, že trochu něco o tom vím. To že Smart není jízdně dokonalý nemůže nic změnit na tom, že ho mám rád (tedy přesněji ForTwo) ...
Hele, Xylo, nechci jako úplně prudit, ale nedá mi to...to cos o sobě tady napsal...zajímalo by mě, co tě přivedlo na web, kde se jedná o autech.
Ale nemyslím to ve zlým. Já jsem tady ani ne půl roku a vlastně mě dost překvapilo, že je tady hodně úplně jiných lidí, než bych čekal. Čekal jsem petrolheady a našel elektropartičku. Čekal jsem., že budeme řešit supersporty a tady je nejvíc šrumec v diskusi u mainstreamu a lowcostu.
Ještě jednou - nic proti tobě nemám. Vlastně jsem se chtěl z toho vypsat. Jsem pravověrnej, autama posedlej a tím pádem zklamanej... 8-s
ale smarty mi taky nevaděj. Nevím proč. >:D
Hele chlape vůbec neprudíš ... já prostě nějak konvertovat na elektro a vůbec ekologický přistup k životu. Je mi 47 let, takže jsem po 89 samozřejmě byl taky posedlej, i když u mě to byly primárně motorky, občas jsem měl v garáži i 3 - od endura k supersportu. Auta jsem většinou fasoval a samozřejmě čím jsem si prosadil lepší tím jsem měl větší radost. Teď, když už nepracuju, tak se na svět koukám trochu jinak. Z důvodu vylepšení kondice jsem začal jezdit hodně na kole a začal jsem auta trochu jinak vnímat (a cítit) ...
K Tvojí otázce - auta mě zajímají pořád (to je co mě sem před cca 10 lety přivedlo), ale už prostě trochu jiná ...
To že se neřeší supersporty ... No pár teoretiků by tu bylo, ale skuteční vlastníci sportovních aut, těch tu asi moc nebude, takže se řeší spíše levná nová auta a ojetiny
Zajímavé, z pohledu různorodosti asi jsou, přesto myslím, že většina lidí dá přednsost klasice, před Evoquem a Smartem. A výběr je naštěstí stále dostatečný.
vyber je este stale vcelku uspokojivy napriek tomu si myslim ze nam dnes aj tak uz hodne chyba prave tych mensich dostupnych kabrioletov ktore si moze kupit aj sirsia klientela .... auta ako 306 kabrio, 206/207CC, 307CC, opel tigra/renault wind, ci povedzme micraCC, coltCZC , alebo aj punto kabrio na trhu uz citelne chybaju ... rovnako astra cabrio... kedysi docela dostupne sikovne kabrio.... dnes je z toho uz vcelku predrazena a prerastena akasi cascada ktoru uz ale na ceste fakt nestretnes ... vdaka bohu za MX5/124 spider .... lebo ozaj neviem co by si skutocny fanusik kabria ktory nie je zrovna nejaky milionar mal kupit a z coho vybrat ..... inak ten smart s pevnymi B stlpikmi kde si doslova oblepeny masivnou kasnou vsade naokolo je asi take kabrio ako veloster supersportom ... ono tych skutocnych sikovnych kabrioletov na potesenie z kazdodennej jazdy je dnes uz ako safranu ... velka skoda
Levná cabria se vytrácí, ale je to bohužel jen reakce na situaci na trhu. Těžko se to hodnotí ve střední Evropě, ale zde je situace jiná, jak kvůli podnebí, tak ekonomická, a to myslím v dlouhodobém horizontu. Třeba těch 206ek, viděl jsem jich jen málo, opravdu pár. Zrovna třeba P208 by mohl být pěkný, spíš dámský kabriolet.
Než toho Smarta - myslím, že existuje F500 s otevíratelnou střechou, a to je mému srdci rozhodně bližší varianta, i tak je poměrně drahý, 470 tisíc za takto malé vozítko je docela dost, ale Smart na tom (předpokládám) není líp.
500C je aktuálně od 409 tisíc (akční ceník 1.2 Plus, 0.9 TwinAir je za 435) a stejný stupeň výbavy + motor je s pevnou střechou za 343 tisíc. To je podle mě ještě relativně "rozumný" příplatek.