Ekonomika
KANKUNEN
5
Jediné správné řešení je povinnost všech automobilek napravit smradlavky tak, aby překračovaly emise max o 110% emisí laboratorních. Majitelé VW by museli být pošahaní, aby si dobrovolně nechali nahrát horší SW.
Přejít do diskuze
Ja bych to spis videl na ignorovani svolavacek. * z nas delaji akorat tak ty e😜erti na "ekologii" v Bruselu, takze kdo ma VWcko s "podvodnym" softwarem, tak at si na nej nenecha sahnout a uziva si poctivy motor.
"Jen v České republice bude muset do servisů na 164.000 aut s podvodným softwarem."
...bude muset? Tak to jsem zvědavej...
...bude muset? Tak to jsem zvědavej...
A to pri zachovanom výkone a spotrebe! To už nemožno ani nazívať software, skôr wonderware. Škoda že ho nepouživali už predtým, mohli sa tak celej Dieselgate kauze vyhnúť. 😄
Proč myslíš že Vaculík je magor. Já si myslím, že mu vědomostma v oboru vznětových motorů nešaháš ani po kotníky. 😄
Takže 1.000 aut, pak pár týdnů pauza a pak další vlna ? Celkem tam má jít 164.000 aut. Hmm, tak když budu počítat 3 týdny na jednu vlnu, tak jim to zabere cca 9 let >😁 >😁 >😁
Fakt ten zákrok zajistí že jeden tenhle vwehikl co má emise NOx jako deset autobusů Euro6 bude mít emise jako jeden autobus? No nevim >😁
Super jak sobě dali bonusy skoro 2 miliardy a zaměstnancum je o třetinu krouhli :yes: :yes: >😒]
Super jak sobě dali bonusy skoro 2 miliardy a zaměstnancum je o třetinu krouhli :yes: :yes: >😒]
Nic sa nestane, urady su neschopne, a ludia seru na ekologiu, obvzlast ti co kupuju naftaky, inak by si ich nikdy nekupili. Par ludi neznalych veci pride, zvysok to bude bojkotovat a jazdenky pojdu na odbyt viac tie bez upravy ako tie upravene, ved predsa radsej dym a smrad jak z lokomotivy ako o poli litra vyssia spotreba, mamo to bych nesetril.
No, ono to spíš bude tak, že auta na operativní leasing, respektive leasing, tam zkrátka budou muset, protože si to leasingovka vynutí. Umím si představit, že přijde kampaň, která při prodeji těchto vozidel jako ojetin soukromým osobám udělá auta bez úpravy sw "méněcenná", případně ještě lépe, při přepisu bude muset nový majitel předložit potvrzení (servisku), že k úpravě sw došlo, jinak mu napaří nějakou zelenou daň... Ale třeba taky ne... Ale jak znám naše úřednictvo, nějaký bič už se najde...
tento pátek jdu na garančku se 189 motorem 2.0. Tak jsem zvědav, co budou koktat.
Každopádně budu o tom informovat.
Každopádně budu o tom informovat.
To, že by se měli dostavit jestě neznamená, že se někdo dostaví... >😁
PS: to se s těmi das auto vozy jezdí tak často do servisu, že si to s ním mohou spojit v jedno? Nebo tu má zase někdo tak laxní přístup a ať si majitel pašíka dojede třeba za 3/4 roku?
PS: to se s těmi das auto vozy jezdí tak často do servisu, že si to s ním mohou spojit v jedno? Nebo tu má zase někdo tak laxní přístup a ať si majitel pašíka dojede třeba za 3/4 roku?
Popravdě bych chtěl změřit auto před a po zákroku = doufám že to Vaculíka nebo podobnýho magora napadne 😄
Nejsem odborník na motory ale pokud nemaj k dispozici magic tak to vyřešit nejspíš nejde 😉
Jsem zvědav jak to razantní snížení emisí při zachování všech parametrů oblafli = tentokrát >😒]
Nejsem odborník na motory ale pokud nemaj k dispozici magic tak to vyřešit nejspíš nejde 😉
Jsem zvědav jak to razantní snížení emisí při zachování všech parametrů oblafli = tentokrát >😒]
Nechápu o jakém dýmu tady píšeš. Ty auta mají funkční DPF. Přestaň propadat panice a nastuduj si jak funguje vznětový motor s Euro5, který je kompletní a nijak neupravený. 😉