Nissan přišel v roce 1992 s druhou generací Micry. Stala se vůbec prvním evropským Vozem roku vyrobeným japonskou automobilkou. Produkce ale běžela takřka dvě dekády!
II. generace Micry byla podle mého názoru ze všech nejpovedenější, trojka už polarizovala svým designem a o současné nízkonákladové čtyřce škoda mluvit... Doufejme, že chystá 5. generace bude mnohem zdařilejší! ;-)
dodnes povazujem prave tuto micru za najpodarenejsiu a najlegendarnejsiu ... naopak ta sucasna je podla mna z doterajsich generacii akoby najmenej vyrazna vo vztahu ku konkurencii svojej doby ... bolo by fajn keby nissan opat oprasil niekdajsiu slavu mena micra ... lebo podla mna na to ma .... :yes:
suhlasim aj 3tia generacia mala nieco viac do seba, svoj styl, eleganciu a dodnes nie je spatna, ale ta posledna to je upadok,... aj ked po stranke konstrukcnej to je velmi robustne auto, staci si do nej sadnut a je to maly tank aj z vnutra pri omaku
Tušil jsem, že se to zrovna tobě nebude líbit. Ale co naděláš. Zrovna tato K11 je normální pekáč. A ještě přidám. Do toho auta se nedá normálně rychle natankovat. Pořád to vypínalo pistoli, takže to těch 30 litrů tankovalo snad pět minut. Prý vlastnost auta.
Ale jestli víš, kde je problém, napiš to sem, aspoň uvidím, jestli jsi to auto aspoň viděl na vlastní oči/ruce, nebo tu tradičně kopeš za cokoliv od Nissanu.
PS: Aha, takže žádná rada, co s tím. Ale to se od tebe dalo čekat...
Zrovna s takovou Microu jsem kdysi jel. Těšil jsem se, malé lehké auto, 1.0 16V.
Jedním slovem - zklamání po všech stránkách.
Motor nejede ani vytočený, hučí, řadí se dlouhou nepřesnou pákou, sedadla jsou malé a nepohodlné a ten "zázračný" podvozek? Žádná sláva. Auto plave a je citlivé na nerovnosti. Ale co čekat od takového prcka.
Když pak zkusíte tradiční český klenot Fabii (ano, nejde o konkurenta), zjistíte, že je Fabia o dimenzi dál ve všem. Micru nepřeceňujte, není to zrovna obhajitelné.