Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW 1: Nové výkonnější čtyřválce a sportovní M140i s 250 kW

25 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
Hatchback s pohonem na zadek, manuál, šestiválec s 340 koňmi, to je už mrtvý druh, a mezi kupé podobné velikosti bohužel také. Jinými slovy, puristé, případně bychaři plačící nad starými časy, mají poslední dva tři roky na to, aby zamáčkli slzu a splnili si svůj sen. A u koho, no, u nikoho jiného než u BMW. Jak příznačné... 😉
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, ako kritizujeme BMW za zavádzanie trojvalcov, tak tu naopak treba nahlas pochváliť, že ako jediný výrobca v triede ponúka šesťvalec a zatiaľ s tým ani nehodlá skončiť, naopak ho ešte posilňuje. 250 kW, manuál a zadný pohon, to musí byť parádne zvezenie. Za to rozhodne BMW palec nahor!
P.S. Hnidopich by povedal, že 1er/2er toto vylepšenie potrebuje, keď v poslednej dobe ho v testoch natrie aj plebejský Focus s R4: [odkaz]
Avatar - white label
white label
Dovedeš si představit, že bys dal přednost FoRS před M2, aniž by byla hlavním důvodem cena, nebo (u tebe) počet dveří? 😉
Avatar - Emel
Emel
Přednost bych dal M2, ale představit si to dovedu... Focus je taková ta STi škola a něco do sebe to má.
Avatar - Dinar
Dinar
Hnidopichovi bych poradil, aby si ten test přečetl, o natírání tam nic není, focus vyhrál, protože jezdí prakticky stejně jako M2 ale je výrazně levnější. Proč ne, ono totiž teze o plebejskosti zní hezky, ale moc neplatí, focus RS je produktem sport divize stejně jako M2, je to auto, které toho s plebejským focusem má společného naprosté minimum, není důvod, aby nebylo stejně dobré jako něco od emka. A stejně dobré myslím v tvrdých datech. Jenže to podstatné se, alespoň pro mně, ukrývá jinde. Pro mně sporťák znamená zadokolku, protože silniční "sportování" si spojuju se zábavou, a zábava = zadokolka, takže sebelepší předokolka přebouchaná na čtyřkolku nemá šanci (i když se handicap snaží dohnat komplikovanými drift mody apod.), plus řadový šestiválec proti čtyřválci, jakkoliv potentnímu, tady není o čem mluvit, v mých očích prostě žádný HH není soupeřem malé našláplé R6 zadokolky, nemůže už z podstaty.

Navíc, tady nebyla řeč o M2, ale o vrcholu běžné modelové řady, o 140i. 😉
HaroldKytka
Bychari placici nad starymi casy >😁 >😁
Absolutni souhlas s tim, co pises :yes:
Tomys69
Nemám co dodat,vytrhl si mi myšlenku a napsal to za mě...😊,bravo BMW!
Arese
Finančně dobře zajištění automobiloví fandové, toužící po autě segmentu C, by teď neměli dlouho váhat a jít do toho. Protože již brzy bude hůř, mnohem hůř... ;-\ 😢 😒
P.S. BMW už ve svých technických údajích neuvádí nejvyšší rychlost? 😒
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejvyšší rychlost dneska už skoro všeho je 250 km/h 😉

Jak správně podotýká Londonbridge dneska skoro nepoužitelná. Info od zkušenýho řidiče co tenhle víkend jel z Rakouska do Kolína nad Rýnem a zpátky. Autem který umí víc = nejvíc jel 240 km/h = neni kde neni jak 😐
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Omezena na 250 km/h ako vzdy....Aj Autobahn uz je dnes preplneny a cim dalej tym viac omedz. znakov. Tazko sa dnes hladaju cesty kde si to mozes palit dlhsiu dobu cez 250 km/h nemyslim tym len stratu vodicaku ale aj fyzycke moznosti vacsinu vodicov... Mozno niekde v USA Solne jazera, Road 66 ak tam nebude prave odparkovany policajt a nebude dopijat horucu kavu....Inak :yes:
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, reálne ísť niekde rýchlosťou vyššou ako 250 km/h je takmer nemožné. Na normálnych cestách okrem zákonného obmedzenia máš premávku v podstate celý deň, to sa nedá ísť súvislejší úsek ani 160-180; teoreticky niekedy v noci o druhej - tretej, ale tu zase vyvstáva otázka viditeľnosti, zveri a pod. Ani na okruhu sa to nedá, väčšinou také dlhé roviny ne sú ani tam (napr. Slovakiaring, jeden z najdlhších okruhov v Európe má cieľovú rovinku 900m, kde auto typu M240i auto dosiahne cca. 220 km/h), napadá mi akurát Nurburgring, kde sa dá ísť aj cez 250. Aj preto nepovažujem obmedzenie maximálky na 250 km/h za problém.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Taková neděle brzy nad ránem jen vyjde slunce = to eště de :yes: :yes: 😄

Ale celkově = logická volba začíná bejt spíš hybrid než cokoli sportovního
Avatar - iudex
iudex
Riešením je skôr zábava v nižších rýchlostiach, rozumej točité okresky. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A na to sou M140i nebo M240i ale i 230i a 125i kterejm taky přibylo pár koní :yes: :yes: 😄
webpaja
Ale jo fajn, nicméně 30i jsou to čtyřhrnky. R6 je jiný level 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
O tom žádná 😄
webpaja
Přesně tak 😉 . A posunout hranice zábavy tam, kde si dokážeš sáhnout v relativně nízkých rychlostech 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Tady nejde ani tak o maximálku, ale o ten zátah.... 😉 A ten je dechberoucí... 😉 a když se ti pak ještě podaří perfektní přeřazení 6-5-4-3 s meziplynem, tak kde se hrabe vepřo-knedlo-zelo..... >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
................ s DSG to dnes na pádlech umí kažedej idi......... 😉
/jinak samo, vnímám to stejně :yes: /
MariAchi
Jesteze v M135/140 neni DSG, takze to opravdu jde jednoduse 6-5-4-3, a ne 6-5-------4----3.
Avatar - Emel
Emel
Na německé dálnici to zase takový problém není, pokud nejezdíš přímo ve špičce, tak se vždycky kousek prázdné cesty najde... a když budeš chtít, pošlu ti jedno místo cestou z Hronova, kde to taky jde 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Zapomněl jsi na NT v Austrálii... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tam to může bejt zajímavý = ty rovinky tam sou neskutečný :yes: >😁
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ja mam sice pod kapotou len 260 koni ale vyuzitelnost je tak mala a cesty tak preplnene ze radsej splyniem s davom... Ano pri predbiehani sa to obcas zide inak su to vsetko nepotrebne a oddychujuce kone ktore treba aj napriek tomu krmit a starat sa o ne ...Omedzovac som ani nevyskusal robit este raz vodicak to by stalo vela usilia a koruniek..
Hlavne nech sa M ka dostsvaju do spravnych ruk inak to budu tikajuce naloze na cestach........ >😁
Avatar - praděda7
praděda7
260 koní je rozumná nálož pro HH. Tu jsem měl v MPSe. Rád vzpomínám... :-!