Novinky
takhle ma vypadat evolude v designu .. zacalo to xc90 .. pak s90 a ted to pokracuje na mensi modely..
ty ostre hrany vypadaji super, takhle ma vypadat budoucnost ! doufam ze produkcni verce nebudou moc odlisne
ty ostre hrany vypadaji super, takhle ma vypadat budoucnost ! doufam ze produkcni verce nebudou moc odlisne
zákazníků.
Bohužel musim souhlasit, Volva se mi líbily. Byly to jediný hranatý auta co měly šmrnc, teď sice pořád jsou originální, ale už se mi to prostě jako celek nelíbí.
Nejvíc mi asi vadí záď, a to i u nové S80, přijde mi hrozná.
Nejvíc mi asi vadí záď, a to i u nové S80, přijde mi hrozná.
Neskutočne sa mi to páči. :yes: Trochu mám ešte problém so zadnými svetlami, ale si je to sila zvyku. Sériovka by mohla byť čo najpodobnejšia.
A to hodně, hlavně ten liftback. Vůbec nesouhlasím s názorem uplně nahoře.. Ale každý máme jiné estetické hodnoty. Mě se líbí už současná S60 CrossCountry, to je super úlet, ale než na něj budu mít, přestanou ho dělat >😁 A že se SUV podobá jinému SUV.. A co chcete s tím základním tvarem furt vymýšlet, moc to posunout nejde.. Vždy určitá podobnost najde a silně pochybuji, že by od uvedení Atecy stihli postavit koncept, který ji vykrádá... >😒]
Volvo design byl historicky vždy spjatý s hranatým nádechem. Teď se k němu opět vrací. Je dobře, že jim Číňané do toho moc nekecají. Pokud se Volva budou dobře prodávat a pro majitele vydělávat peníze, tak Volvo bude v klidu. Tento poslední koncept, 40.1 a 40.2, který se úzkostlivě držel "hranatému tématu" se podle mě povedl. :yes:
...je to take bezpohlavne, vyzera to brutalne lacno ;-\ hlavne maska a tie predne svetla su brutalne cudne. a predpokladam, ze dnu pri opat iba nejaky jeden tablet a tri tlacitka.
nova xc90 je oproti tomuto umelecke dielo.
posledne volva, ktore u mna stali za to su (skvela) xc70 a este sucasna xc60.
nova xc90 je oproti tomuto umelecke dielo.
posledne volva, ktore u mna stali za to su (skvela) xc70 a este sucasna xc60.
Ten sedan z boku by s trochou úprav mohl být i příští Superb. Ale nic proti, je to dobré, jen těch tříválců s dvěmi turby bych se bál. Ale třeba se to povede a za pár modelových generací budou jezdit jen na vzduch. 😉
Oba koncepty jsou velmi hezké a podle mého vkusu, který se samozřejmě nemusí každému líbit, je jen škoda, že Ingenlath už nepracuje pro Škodovku.
Troufnu si říct, že koncept liftbacku má na fotce z profilu zadek, jako střižený z Octávie, koncept SUV má vzdálenou návaznost na Yetiho.
Současná generace Octávie je vedle tohoto konceptu liftbacku od Volva opravdu chudý příbuzný a nový SEAT SUV, ze kterého bude odvozený nový Yeti, je pak ta nejobyčejnější masová produkce, která se nedá rozeznat od ostatní konkurence, hlavně z Koreje... Zatímco tento koncept je velmi výrazný a nezaměnitelný.
Byl bych rád, kdyby se ostatní diskutující zdrželi v reakci na moje psaní vulgárních slov a když už budou reagovat, tak věcně a střízlivě. Nemám rád chytrolíny, kteří každý jiný názor, než ten svůj, označkují za hloupost. Díky moc.. 😄 😄
Troufnu si říct, že koncept liftbacku má na fotce z profilu zadek, jako střižený z Octávie, koncept SUV má vzdálenou návaznost na Yetiho.
Současná generace Octávie je vedle tohoto konceptu liftbacku od Volva opravdu chudý příbuzný a nový SEAT SUV, ze kterého bude odvozený nový Yeti, je pak ta nejobyčejnější masová produkce, která se nedá rozeznat od ostatní konkurence, hlavně z Koreje... Zatímco tento koncept je velmi výrazný a nezaměnitelný.
Byl bych rád, kdyby se ostatní diskutující zdrželi v reakci na moje psaní vulgárních slov a když už budou reagovat, tak věcně a střízlivě. Nemám rád chytrolíny, kteří každý jiný názor, než ten svůj, označkují za hloupost. Díky moc.. 😄 😄
Ingenlathov dizajn má svoje kvality, ale v prípade nového dizajnu Volva vidím isté tápanie pri zadných svetlách. S90-ka ich má také až samoúčelne komplikované.
So Škodou tam ale nevidím akúkoľvek náväznosť a na obhajobu Atecy treba povedať, že pred piatimi rokmi to tiež vyzeralo trochu inakšie... Všeobecne si vážim Mesonero-Romanosovu prácu, podľa mňa vniesol do Seatu príjemný svieži vietor s Leonom. Za jeho najlepší počin ale považujem koncept IBL. To je proste nádhera. Stále mám pocit, že práve z IBL vychádza Kabaňov Superb. 😄
IBX vs. Ateca
[odkaz]
[odkaz]
IBL vs. Superb
[odkaz]
[odkaz]
So Škodou tam ale nevidím akúkoľvek náväznosť a na obhajobu Atecy treba povedať, že pred piatimi rokmi to tiež vyzeralo trochu inakšie... Všeobecne si vážim Mesonero-Romanosovu prácu, podľa mňa vniesol do Seatu príjemný svieži vietor s Leonom. Za jeho najlepší počin ale považujem koncept IBL. To je proste nádhera. Stále mám pocit, že práve z IBL vychádza Kabaňov Superb. 😄
IBX vs. Ateca
[odkaz]
[odkaz]
IBL vs. Superb
[odkaz]
[odkaz]
Nemá to žádnou eleganci, tvary jak tesané sekerou, žádná jemnost (která přece k prémiové značce odpradávna patří). Brutálně pojaté rámy oken vzbuzují dojem, že nejen schválně auto hyzdí, ale zároveň i kazí koeficient aerodynamiky... Náznak stupňovité zádě jistě odkazuje na typ 343 z osmdesátých let, ale nic jiného sympatického na těchto designových studiích nevidím. Ach Volvo, Volvo, kam se to dereš?!
P.S. dělá to na mě dojem, že oba koncepty reprezentují terénní odvozeninu budoucí V40 (nebo snad S40); pak snad 40-2 má šanci reprezentovat atraktivní auto alespoň svou technikou. 40-1 je vysloveně hnusná.
P.S.2. Lámu si hlavu nad konstrukcí z. nápravy: zjevně se opět jedná o co nejlevnější řešení, ale snad už nemá onen příčný kompozitní list. To jsem zvědav, zda nové řešení bude alespoň o trochu méně hlučné, než to u S/V/XC 90....