Novinky

Zpět na článek

Fiat Chrysler svolá přes půl milionu aut kvůli airbagům

15 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
další svolávačka na Grand Cherokee aneb ani týden bez svolávačky u FCA. A to ještě fiat 500 a svolávačky na shiftery, že....
Holt nová hymna FCa bude hit "Když se nedaří, co se dačřit má " >😁
Sky for everybody
Tak ty polstare pravda nevyrabi FCA... Vytrzeno z kontextu... Proc asi... FCA se docela dari...
gil54
Máš rád Fiata stejně, jako Áda Renaulty.

Vadí ti, že si Fiat koupil Chrysler, Dodge, STR, Jeep a RAM nebo ti někdo Fiatem přejel milovanou kočičku ? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Když se daří, tak se daří >😁 >😁 >😁

Ano vadí mi že slavné značky získala skoro zadarmo banda ožralých desingerů, produkujících obludy typu Cherokee s pomateným účetním v čele a nejhroší kvalitou v histori celého Chrysleru >😁
Zlatej Iacocca
Sky for everybody
Náhodou, ten Cherokee konečně vypadá jako pravej Američan. Úplně ten původní Američan 😄
PS: a ten článek pod odkazem... tak ti nevím, trochu mi to zavání tak trochu kachnou
Avatar - Anonym
Anonym
Potom co mi vyprávěl kolega o elektrice ve Fiatu Stilo bych na kachnu nevsadil nai 5 kč....Tomu to tam totiž přesně takhle fungovalo.

Houkčka nefungovala, mlhovky se zapínaly dvakrát zmáčknout dálkový a pak to teprve šlo, při pravým blinkru svítili brzdový světla atd >😁
Avatar - sendador
sendador
Vidiš a jáí se Stilem neměl za 4 roky problém (prodával jsem ho skoro osmileté).
Avatar - Anonym
Anonym
Si měl asi nějaké zázračné, jinak o nich na netu kolují hrozivé věci, halvně právě o elektrice >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Původní Cherokee?
To byl proti téhle zrůdě těžkej fešák [odkaz]
Sky for everybody
prosímtě, to byla nadsázka... původní Američan byl indián, tedy člověk asijského typu 😄
a Cherokee tak vypadá 😊
gil54
Jak to dopadlo, za to si můžou Američani sami.
Ne, že by se mi poslední Cherokee líbil, ale "pomatený účetní" má nějakou neuvěřitelnou kliku nebo co, 😉 když za Chrysler (začal tam v 2009) 😒br />
Rok Prodeje US % za rok

1999 2.638.561
2000 2.522.695 - 4,4%
2001 2.273.208 - 9,9%
2002 2.205.446 - 3%
2003 2.127.451 - 3,5%
2004 2.206.024 + 3,7%
2005 2.304.833 + 4,5%
2006 2.142.505 - 7%
2007 2.076.650 - 3,1%
2008 1.453.122 - 30%
2009 931.402 - 36%
2010 1.085.211 + 17%
2011 1.369.114 + 26%
2012 1.651.787 + 21%
2013 1.800.368 + 9%
2014 2.090.639 + 16%
2015 2.243.907 + 7%
Avatar - Anonym
Anonym
Zcela evidentně ti ušlo, že v roce 2008 se chystala a v roce 2009 vypukla krize (klesali všichni) a že od 2010 rostli všichni,tedy i GM, Ford, japonci, korejci.

Že to není nějakou zázračnou zásluhou Fiatu,

Jinak v roce 99 se prodalo jak vidíš 2 638 561 ks a loni 2 243 907 a o si toho loňska ještě odečti čísla za Alfu a Fiat.

Takže dodnes nejsou schopni prodat to co před 17 lety, tak ty kecy o navyšování tržního podílu vůči konkurenci sou trochu pasé, že >😁
gil54
Rámcově souhlasím, ale alespoň nejdou do mínusů, jak by se dalo čekat, když to "ten účetní dělá tak blbě". 😉
Avatar - Anonym
Anonym
To by to musel dělat moc blbě.

On to dělá tak, že se snaží vyždímat co nejvíc za co nejméně investovaných nákladů. S tím, že projekty jako Dart se mu silně nepovedly a projekt jako 200 měl jen velmi krátký úspěch....

Ale podle mě jim bud o skutečný rozvoj nejde, nebo na něj prostě nemaj. Investováno bylo velmi málo a ještě napůl blbě.....
Avatar - sendador
sendador
Je to pech, už to trvá 7 let a ten bídnej Fiat to pořád ještě nedovedl ke krachu