Novinky
aneb opět si můžete udělat čárku. 48 nesmyslných fotek kodiaqu a prázdný obsah... :no: :no: :no:
účel splněn, my to přečetli, odklikali, reklama nese... Jen si říkám, kde je nějaká novinářská čest a hrdost 8-s 8-s ;-\
To mi nějak moc nesedí, že by tak dlouho vedle sebe vyráběli novou Atecu a starého Yetiho? Není to nesmysl třeba i z hlediska výrobní logistiky??
dočkat, jestli fakt mají ve škodovce odvahu udělat fc oktávie ve stylu před-fc MB-E [odkaz]
[odkaz] .
[odkaz] .
doufám že dělení bude horizontálně, ta skica je hnus...
Má to být vertikálně, horizontálně dělená světla má škodovka vyhrazena pro Kodiaq a možná Yeti.
A pokud budeš mít "vybouleniny" krajních částí i v horních částech zasahující do blatníku a kapoty, tak jak to měl mercedes, nemusí to být tak špatné [odkaz] .
A pokud budeš mít "vybouleniny" krajních částí i v horních částech zasahující do blatníku a kapoty, tak jak to měl mercedes, nemusí to být tak špatné [odkaz] .
Jenze ten mercedes tehdy sazel na retro vzhled. Je tam jasne patrna snaha napodobit W115 [odkaz] coz se povedlo, ta auta maji vazne podobny vyraz. Jeste verohodnejsi by bylo pouzit jenom jeden par vertikalne orientovanych svetrel, jenze to by potom vypadalo, jako Cadillac. Ale jak rikam, nechme se prekvapit.
mozna pro nejakyho kolenovrta, ale jako vrcholna verze je vždy benzinovy motor.
nektere znacky ale dospely tak daleko, ze vrcholnou verzi vpodsate nemaj a maj jen naftove nahrazky pro kolenovrty chrlici kolem rakovinu a jedy..
EDIT😒br /> vidim ze kolenovrti klikaj >😁 >😁 >😁
nektere znacky ale dospely tak daleko, ze vrcholnou verzi vpodsate nemaj a maj jen naftove nahrazky pro kolenovrty chrlici kolem rakovinu a jedy..
EDIT😒br /> vidim ze kolenovrti klikaj >😁 >😁 >😁
Popravdě,s hrůzou očekávám ten fc octavie. Škoda se naučila dělat pohledná auta, ale facelifty dokázala vždycky všechno zase zkazit.
A co se týká Yetiho a Atecy. Ta politika dvojčat Seat-Škoda se mi vážně nelíbí. Škoda z toho vychází samozřejmě dost špatně. Co vymyslí, to jí vezmou a představí dřív...s předstihem...než Škoda. Vždyť už teď je do očí bijící ta podobnost Atecy s konceptem Kodiaqu.
A co se týká Yetiho a Atecy. Ta politika dvojčat Seat-Škoda se mi vážně nelíbí. Škoda z toho vychází samozřejmě dost špatně. Co vymyslí, to jí vezmou a představí dřív...s předstihem...než Škoda. Vždyť už teď je do očí bijící ta podobnost Atecy s konceptem Kodiaqu.
Náhodou "asijský" fc dvojky octavie ji celkem slušně prodloužil život, i když měl své mouchy. 😉
Facelift Octavie II byl asi to největší designové peklo, se kterým Škodovka po spojení s VW přišla (tedy kromě Roomsteru samozřejmě). Octavie II se zavedením faceliftu pro mě stala naprosto nevolitelnou koupí a vždy, když předek tohoto auta vidím, je mi na nic. Moc by mě zajímalo, kdo tento designérský zločin spáchal a hlavně, kdo ho schválil do výroby!
Zavést u pěkného evropského auta rozteklý asijský světlomet, který na jinak docela hranaté karoserii úplně zrušil přední boční roh (a při pohledu z boku opticky výrazně zkrátil přední převis, což vzhledem k extrémnímu zadnímu převisu vůbec nebylo žádoucí), to mohl jen naprostý designérský analfabet bez špetky citu! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
P.S. Předpokládám, že podobnou chybu už Škoda Auto u Octavie III nebude opakovat, ale trochu obavy z jejího faceliftu samozřejmě mám, asi jako každý... Myslím, že nejvíc by designu Octavie prospělo mírně rozšíření rozchodu kol (zejména pak vzadu), čímž by došlo k lepšímu vyplnění podběhů při šikmém pohledu na vůz.
Zavést u pěkného evropského auta rozteklý asijský světlomet, který na jinak docela hranaté karoserii úplně zrušil přední boční roh (a při pohledu z boku opticky výrazně zkrátil přední převis, což vzhledem k extrémnímu zadnímu převisu vůbec nebylo žádoucí), to mohl jen naprostý designérský analfabet bez špetky citu! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
P.S. Předpokládám, že podobnou chybu už Škoda Auto u Octavie III nebude opakovat, ale trochu obavy z jejího faceliftu samozřejmě mám, asi jako každý... Myslím, že nejvíc by designu Octavie prospělo mírně rozšíření rozchodu kol (zejména pak vzadu), čímž by došlo k lepšímu vyplnění podběhů při šikmém pohledu na vůz.
Praveze FL O II bol zaujimavy tym, ze sa to auto trosku pripodobnilo tehdajsej C-klase 😉
Vygoogli si nejake fotky a pochopis. Dokonca neviem, ci ju aj prave preto vtedy nemci s nou neotestovali a mari sa mi, ze dopadla dobre. 😉
Vygoogli si nejake fotky a pochopis. Dokonca neviem, ci ju aj prave preto vtedy nemci s nou neotestovali a mari sa mi, ze dopadla dobre. 😉
Nejsem si jisty, ale C-Classe s temi svetly prisla az o neco pozdeji. Ale tehdy se to tak nosilo. Dneska je trend spis zarovnavat horni hranu svetel a maskou, zatimco driv musela svetla sahat pomalu az k oknu. Treba Delta to mela taky podobne.
keď prišiel FL OII tak sa mi nepáčil,ale teraz mi príde krajšia ako pred FL (nadčasovosť??)
Mna svojou rozsiahlostou na predku prekvapil, ale hned som ho prijal pozitivne.
Teda prijal - nie, ziadnu Octu som nikdy nemal, ale proste som to auto hodnotil vcelku pozitivne - az na priestor na zadnych sedadlach. Ten keby bol ako v O III... 😐
Nie, aj tak by som ju nekupil, ale bola by hadam dokonala ( za tu cenu ). 😉
Teda prijal - nie, ziadnu Octu som nikdy nemal, ale proste som to auto hodnotil vcelku pozitivne - az na priestor na zadnych sedadlach. Ten keby bol ako v O III... 😐
Nie, aj tak by som ju nekupil, ale bola by hadam dokonala ( za tu cenu ). 😉
Na facelift Octavie se také netěším. Zbytečně budou rýpat do něčeho, co funguje a s retušemi by fungovalo dál...Úroveň faceliftů bývala u Škody různá.
Škodovka dělala hezké decentní facelifty - Octavia I, Fabia II, Roomster apod. Ty větší byly horší - Octavia II, Superb II, Yeti. Taky mám trošku strach.
já strach nemám. Čech bude kupovat Octavii ať na to nalepí jakýkoliv xicht. A že to dobře dopadnout nemůže je víc než pravděpodobné - dělená světla jsou vždy náročná a téměř nikdy se nezachovají do další generace. Viz např. MB-E.
Tak zrovna facelift Superbu II bych označil za jeden z nejpodařenějších. Přední část díky světlometům s led proužky prokoukla a především v kombi to bylo a stále je velmi hezké auto. Skoro se až divím, že po pouhých necelých 2letech ukončili výrobu.
Z Yetiho vzniklo trochu jiné auto. Neřekl bych, že byl FL špatný. Z hravého se stalo spíše seriózní auto.
Jediná vyloženě špatná designová modernizace v historii Škoda-Auto byla Felicia.
Druhá Octavia nebyl průšvih a prodejně už vůbec ne. FL měl pouze trošku potíže se základními verzemi. Bez metalízy a větších kol si hranatější verze opticky poradila lépe.
Z Yetiho vzniklo trochu jiné auto. Neřekl bych, že byl FL špatný. Z hravého se stalo spíše seriózní auto.
Jediná vyloženě špatná designová modernizace v historii Škoda-Auto byla Felicia.
Druhá Octavia nebyl průšvih a prodejně už vůbec ne. FL měl pouze trošku potíže se základními verzemi. Bez metalízy a větších kol si hranatější verze opticky poradila lépe.
ako je to možné, že v embéčkárni začínajú uvažovať nad ovládaním klimatizácie cez dotykový displej? Veď ako si na to tí úbožiaci majitelia embéčiek zvyknú? Alebo odídu ku konkurencii?
Pozri, na auto.cz to vyhlasia za super trend, citlivost oznacia za optimalnu - bud bude stacit lahky dotyk, co bude super ak bude display prilis citlivy, alebo si bude ovladanie ziadat prijemne silne zatlacenie, ak do toho bude treba mlatit. :-!
...až z toho vyšel rendlík pro kokty :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no😒br />
Dělená přední světla je ***ohnus, šikmý střední panel jakbysmet. Ten ***, který to navrhnul nenajezdil jako řidič v autě ani 100 tis km. :no:
Dělená přední světla je ***ohnus, šikmý střední panel jakbysmet. Ten ***, který to navrhnul nenajezdil jako řidič v autě ani 100 tis km. :no:
delene svetlomety su to co octavia ku stastiu potrebovala? jej fadny strohy dizajn stejne ziadne hokusy pokusy neznesie ... aby to nakoniec nebolo viac na skodu ako na uzitok.. vid predosla octavia II ktorej facelift tiez vizualne moc nepomohol ale skor uskodil ... kedze k hranatym linkam tie faceliftovane bumerangove oble svetlomety vobec nepasovali .... zeby tentokrat svetlometmi nahanali nejake to stare Ecko?... je najvyssi cas s dizajnom v skode pokrocit... lebo skoda sa zacina zamotavat do akejsi vlastnej ulity ... staci jediny pohlad na octaviu a povedzme na mazdu 3 alebo ceed ci auris a je jasne kolko bije ... octavia je vizualne tak dekadu za okolitym svetom.... v interieri mozno aj dve dekady .... tu nejake delene svetlomety po vzore Ecka spred 7 rokov ozaj neprinesu posun vpred... to je stale preslapovanie ak nie krok dozadu.... ale necham sa prekvapit ako ju nakoniec dorazia ... ale krajsia ( blbe oznacenie auta v podstate bez dizajnu ja viem ) ako je teraz uz urcite nebude .. a zakaznik skody raz opat skloni hlavu ..
No vidíš, FL Octavii II uškodil, a přesto se prodávala a všem to bylo jedno >😒]
som toho nazoru ze OII pred faceliftom vyzerala lepsie ako po facelifte ... kedze k hranatej kasni uz moc tie oble vycerene megasvetla nepasovali.... a obavam sa ze nieco podobne nevkusne aby sa naopakovalo opat... skoda skratka facelifty moc nevie... o yetine ani nehovorim ... taketo facelifty za kazdu cenu ozaj nema cenu ospevovat... je jasne ze predaje to moc neovplyvnilo ... kedze predaje OII nikdy netazili z dizajnu
az pri pohlade na mazdu 3 alebo auris ci povedzme astru stojacu vedla octavie si clovek uvedomi co je dizajn a co len ucelovy tvar
az pri pohlade na mazdu 3 alebo auris ci povedzme astru stojacu vedla octavie si clovek uvedomi co je dizajn a co len ucelovy tvar
Uvidime o 5 rokov v bazaroch - Octavie pojdu stale na dracku, ale po gycovitych (pardon moderne designovych) Mazdach, Toyotach a Meganoch ani pes nestekne...
proč tu opět a zase přicházíte s článkem na téma Škoda, který má NULOVOU vypovídací hodnotu? Tohle vše tu zaznělo již nejmíň 100x... Opravdu je vaší náplní práce uveřejňovat nejméně 1 článek na téma Škoda denně??? 8-s 8-s 8-s
Proč tu třeba nezazněly problémy se zadní nápravou u Superbů?? [odkaz]
Za mě chci Kodiaka 3.0 TDI s polstrovaným interiérem a NORMÁLNÍMI plasty, kde se cestující můžou cítit jako lidé. Jinak nehraju 😉