...vcelku není i je překvapující. Nové Camaro je konstrukčně nejmladší a teoreticky se tedy dá předpokládat, že oba konkurenty převálcuje. Challenger, byť z oněch 3 vypadá nejrobustněji je zároveň konstrukčně nejstarší, výsledek "nic moc" je tedy vcelku akceptovatelný, i když vůči té hordě oceli by to mohlo být lepší 😉 Je přeci jen trochu překvapivé, že auta, co mají A sloupek čím dál tím vodorovnější by měla mít při takovém střetu (25😖 právě výhodu "zapření se" sloupku do vodorovného nárazu, proč se tedy sloupek Mustangu takhle láme, nechápu...
_MT_
0
A proč by se neměl zlomit? Zapření tomu nezabrání. Pokud není dostatečně silný a sváry, nebo co ho to drží, neselžou, tak musí povolit sloupek/ oblouk (celý střešní oblouk včetně A a C sloupku by měl být jeden kus 😉. I kdyby byl rovný, mohlo by se to stát, jakože ani zdaleka není. A v tomhle nárazu tě nezachrání, potřebuješ výztuhu nad kolem pěkně spojenou s přední příčnou.
* U "pravých" kupé, kde není žádný sloupek za dveřmi, by to asi měl být A a B sloupek.
* U "pravých" kupé, kde není žádný sloupek za dveřmi, by to asi měl být A a B sloupek.