Mas pravdu ja mam tiez v E cku 3 ramenny AMG volant , vsetko sa da nakonfigurovat len treba s jemnym citom mam tam naskrtane extry na 2 x A4 a dalsie 2 A4 su prazdne...
Měl jsi někdy takové auto? Nebo velké SUV? Potom bys to pochopil. A to opravdu disely nemám rád, ale pro vše velké a těžké není lepšího motoru, časem snad hybridy.
Ja práve nerozumiem jednému, ak má niekto na kúpu novej S-klasse, A8 či 7-er, prečo ešte potom rieši náklady na palivo a berie diesel. Benzínový 8 valec má výkonu tiež dosť a pár litrov naviac oproti dieselu ho nezruinuje. Iné je to samozrejme pri kúpe jazdenky.
Mě hrozně štve, že automobilky obecně a u MB mi to přijde hodně patrné, si hned na začátku nechávají určitý prostor pro facelift. První nový model má většinou menší display (třeba jen zbytečně široký rámeček), menší výběr výbavy limitovaný mnohdy nesmyslnými pakety a u designu již na začátku poznáte, kde se asi bude vylepšovat (světla vpředu i vzadu, nárazníky, kola, interiér). A samozřejmě paleta motorů. Ale, že by třeba vylepšili opravdové vychytávky, jako je třeba čištění kamer, nebo elastické topné kabely do sedaček (aby se při kleknutí nelámaly)... to tak trochu nechápu... Volant sem, volant tam..., určitě bude možné objednat různé varianty, ale opět v sympatickém balíčku za balíček bankovek...
a to je přesně ono, tlačí nás k tomu koupit model s nejvyšší výbavou a pak tam mít desítky systémů. Ty většina použije tak dvakrát do roka, ale přitom pořád hrozí to, že se to mmůže porouchat a nebo vás kvůli tomu nutí na svolávací akce... Ale jde mi spíše o to, že když chcete třeba u nějakého modelu sedačky "designo", tak už je konfigurace jen s určitým typem interiéru a nelze to mít třeba všechno černé, prostě vás nutí do něčeho jiného...
spíše mám pocit, že mnoho zákazníků pak začne uvažovat o konkurenci (když už má pořádný balík na auto, tak musí být sakra loajální ke značce MB, nebo spíše odpouštět kompromisy)... Ale nejvíce u MB (a nejen u nich) mi vadí ty falešné výfuky... proč mít na autě za několik miliónů nějaké zaslepené koncovky a pravý výfuk ukončený někde pod kufrem... (naštěstí jen u některých modelů s dieselem). Prodejce vám sdělí, že není problém mít nárazník bez těch fake trubek, ale že musíte mít auto v základu...
U MB kupci nerobia kompromisy ak neratam zaskrtavanie extier pokial penazeka ma dno... je tam vysoka loyalita a imidz auta. Samozrejme tie auta nie su bez chyb alebo nemusia byt tym najlepsim na trhu. Je tam jasny status ked zaparkujes svoj MB vlastne nikomu nic nemusis vysvetlovat ze preco si kupil MB atd. je to dane a potvrdzuje to ze na to auto mas a tak si si ho kupil bodka. Ludia ti to nahlas pochvalia alebo budu potichu zavidiet, este budu tvrdit ze imidz je na nic ano je pokial si ho nevieme kupit...