Novinky
Nekdo pochopil, že objem ničím nenahradí. Bych se nedivil, kdyby papali méně jako čtyřválce..
začátku, že tam měli dát V6 TDI, když ho mají i vTueraqu. Podle mě hlavním důvodem je, že 2.0BiTDI se ukazuje jako velmi nespolehlivé jak v Amarocích, tak Multivanech a ve výsledku v takto velkém autě žere stejně, nebo víc. Navíc pro tahání vleků ten dvoulitr moc nebyl.
A další věc je, že Amarok se hodně kupuje jako stylovka (v Praze jich jezdí spousta) a u této klientely je V6 také výhodou.
Za mě veliký palec nahoru :yes: za tento krok VW a Amarok se tím pro mě stává jedním z nejzajímavějších Pickupů na trhu.
A další věc je, že Amarok se hodně kupuje jako stylovka (v Praze jich jezdí spousta) a u této klientely je V6 také výhodou.
Za mě veliký palec nahoru :yes: za tento krok VW a Amarok se tím pro mě stává jedním z nejzajímavějších Pickupů na trhu.
více než rok před uvedením obdobně koncipovaného pick-upu od Mercedesu - náskok se počítá (na peníze😄
Z hľadiska môjho vkusu sú súčasné volkswageny dizajnovo dokonalé. A to ako v interiéri, tak aj dizajnom karosérie. To isté platí o tomto Amaroku. Krásne, jednoduché, prehľadné a účelné tvary, ani stopy po extravagancii. Neviem si predstaviť, ako by sa to dalo urobiť ešte lepšie.
Myslím, že se s tou dokonalostí mýlíš. Například Passat 8, je určitě ošklivější než Passat 7. Touareg současné generace určitě není tak pěkný, jak Touareg první generace. U Amaroku je střední panel pod palubkou zbytečně hodně zešikmený a to vadí.
Nicméně souhlasím s tím, že design těch vozů určitě patří mezi to nejlepší, co lze na trhu nalézt.
Nicméně souhlasím s tím, že design těch vozů určitě patří mezi to nejlepší, co lze na trhu nalézt.
No vidis, tak aj teba dnes potesili😒br />
Slusna svetla vyska, poriadny motor, klasicka rucna brzda a dokonca aj moznost manualnej prevodovky ! 😄
Pri porovnani T5 a T6 by clovek cakal, ze to oznacia za novu generaciu.
Interier je na pracovny stroj fakt paradny, motorizacie potesia.
Len by to chcelo detailne informacie o tych pohonoch, nakolko "quattro s Torsenom" bolo v pred FL verzii vydavane za "strednu" cestu. Za vrchol bola povazovana 4-kolka, ktora sa natvrdo priradovala a mala aj redukcnu prevodovku a uzavierky.
Toz som zvedavy, kedy budu k dispozicii kompletne technicke informacie, nakolko tento voz vypada fakt ze zaujimavo.