To je otázka u toho CLS, první generace totiž neměla vyloženě přímou konkurenci, nevím, jak se druhá prodává venku, tady jich je opravdu míň, ale ve 4dv coupé verzi to není propadák, ani špatný design. Q7 je něco jiného, asi to krásně jezdí, ale pěkný to moc není a lidi nakupujou nejdřív očima.
No právě o tom mluvím - první generace CLS, Q7 i A5 nakupuješ hlavně očima /teď se nechci pouštět do diskuse jestli je to špatně, nebo dobře/, ty modely nastavily laťku pěkně vysoko, a asi dost těžko se na to navazuje.
/je to přirozené/, ale taky to musí jezdit, je to auto, ne dekorace do bytu ;-) A ano, ale zdá se mi, že u Audi je to spíš zvolený designový jazyk a jeho ne zcela šťastná implementace na některé modely, jako je právě Q7. U R8 ten problém není. :-)
ale je. :-!
Zatial z tychto novych "hranatych" Audi funguje ako-tak len A4 a s prizmurenim oka SQ7 - tam sa ku tej "sportovosti" ta hranatost a radoby lahkost skor hodi. Dokonca ani predok TT mi moc nereze - nesurodost linii singleframe grilu a napojenie svetiel. Zase celkove stvarnenie TT RS je fajn - tam ten RS agresivny predny naraznik strhne pozornost na seba a na svetla nenadväzujuce na masku zabudnem eins-zwei. :-)
edit: tak vidim, ze su tu asi 2 Audi fanatici, ktori mi moju kritiku ocenili 2 :no:
Toz prijmite moje hlboke ospravedlnenie, ale fakt sa mi niektore hranatosti na novych Audinach nepacia. ;-)
Ony ty kulaté tvary starých Audi se líbí především ženám a tím postupným "hranatěním" se chtějí přiblížit zase také mužům, protože jinak to jsou technicky parádní stroje.
Chlapi kolem mě co měli audiny (a teď nemyslím sportovní, nabušené verze ale ty civilní A6,A8,Q7) je postupně všichni opustili a odplazili se jinam, většinou k BMW. Statut chlapa je dost podstatný a myslím že u čtyřech kroužků si toho jsou vědomi!
:-)
Malinko si dovolim nesuhlasit - taka A8 D3 mohla byt baculata kolko chcela, aj tak to bolo "statusove" auto, ktore bolo vzdy chlapske auto. Q7 - ciastocny suhlas. No a A6 - to je proste "managirosklasse", kde sa nikdy nebolo za co hanbit. Uz aktualna A6 C7 je presne dokonala - proste obliny s pribrusenymi hranami. Takto mali pokracovat aj s A4 a Q7 a bolo by fajn. A4 - este ako-tak, ale na Q7 sa teda "vyřádili" :-!
Co som videl prve spy-foto A8, tak aj s tym sirokym xichtom bude asi gut, lebo bude opticky lahucka, cca ako D2 ! Dokonca mi z boku pripomina A6 ! ( trochu - tou lahkostou ) Tak som zvedavy, akym dizajnovym smerom posunu A6... :-|
Nevím jestli odliv byl kvůli designu. Zrovna taková A5ka ve verzi S, nebo S-line nevypadá moc žensky. Spíš si myslím, že pokud máš kámoše co doopravdy rádi řídí, tak prostě je rychlost v přímce a jen přijatelná ovladatelnost v kombinaci s opulentní hmotností prostě omrzí. Teď zrovna nemám na mysli dvojkové TT, ale audi prostě už přes deset let srdnatě bojuje s hmotností. Proto možná ten úprk jinam.
/Tady v Brně jeden krásný příklad - znám člověka co si tunil A5 pěkně dlouho, na podvozku si vyhrál hodiny. Jednou sedl do sedmičky BMW /dnes už předposlední generace/ a už se nevracel/.
Co je na nove Q7 vzhledove horsi, nez na te puvodni?
Pise to tu vice lidi, no me pripada nova Q7 podstatne proporcne vyvazenejsi, nez ta stara a celkove hezci.
Abych byl presnej, to auto jakoby neexistovalo, je mi uplne volny :-)
Asi bych o nem vazne nikdy neuvazoval ani tehdy ani ted...
Kamarad ho koupil po allroadu a rika, ze allroad je lepsi. Takze to uz musi byt dost hruza >:D