Design
Přihlásit pro přidání komentáře
maxi!
Tenkrát poprvé!
:-!
:-!
Ve Viperu..? To snad ne. Mozna tak na kapote >😁
neblazni... vies co na to stala ta kapota?! To by som neryskoval
tenkrat poprve som nemyslel na prvy sex, ale ako - prve ozajstne ostre auto!
len ten dekel na strechu ma stal 5 litrov v dolaroch ( povodne to nemalo ani strechu, ani tie zipsovacie folie namiesto okien - nasunovalo sa to do dier vo dverach - priserne riesenie, ale taky uz bol prvy Viper....) :-!
tenkrat poprve som nemyslel na prvy sex, ale ako - prve ozajstne ostre auto!
len ten dekel na strechu ma stal 5 litrov v dolaroch ( povodne to nemalo ani strechu, ani tie zipsovacie folie namiesto okien - nasunovalo sa to do dier vo dverach - priserne riesenie, ale taky uz bol prvy Viper....) :-!
Ondris
Zajímavost: Jedno z mála osobních aut, které má dodnes šest šroubů na kolo (má to náboje z Dakoty). 😄
Preji tedy Viperu, aby pokracoval dale a v dalsi generaci dostal motor s deseti "pistoni come bottiglie di vino" misto nejake pidi veosmicky s ubohymi peti az sesti litranky a ujecenym kompresorkem 😉
Viper :yes: :yes: :yes😒br />
P.S.😒br />
Kdo si pamatuje na prvni Need for speed a modrej kousek z dema..?
[odkaz]
EDIT: a už ho dal i mi.. >😁
Corvette je levnější a automat má.
NO a kvalita šla pod fiatem obecně velmi nahoru, takže to netřeba komentovat >😁
Tu je strasne predrazena a to je uz iny problem!
ZR1 a aj predosla Z06 boli za tie prachy vyborne auta. :-!
PS: Vette je lepší auto... ale o to asi nejde 😄
samozrejme dalsi model uz malo tvar Coupe ( GTS) a ine casti podvozku a v nemeckom Sport Auto ( dodnes moj najoblubenejsi casopis o realnych testoch SPORTOVYCH vozidiel ) to dlho drzalo rekord v slalome a vyhybaci manever! :-!