Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Dodge Viper: Supergalerie všech generací zmije

23 komentářů

MariAchi
Prvni Viper mel motor tak velky, ze jsem pomalu ani bez kalkulacky nebyl schopen spocitat, kolikrat vetsi je nez muj tehdejsi motor z Favorita v eRku. A kdyz prisla dalsi generace, tak misto downsizingu dostal jeste dalsich 400 kubiku navrch!
Preji tedy Viperu, aby pokracoval dale a v dalsi generaci dostal motor s deseti "pistoni come bottiglie di vino" misto nejake pidi veosmicky s ubohymi peti az sesti litranky a ujecenym kompresorkem 😉
Viper :yes: :yes: :yes😒br />
P.S.😒br />
Kdo si pamatuje na prvni Need for speed a modrej kousek z dema..?

[odkaz]
Tymkoo
Asi nějaký současný majitel Favoritu ti dal mínus.. >😁

EDIT: a už ho dal i mi.. >😁
DEVIL
...dle posledních zpráv již nebude mít nástupce a brzy skončí 😢 prodeje jsou totiž daleko za očekáváním a dle zahraničních fór je kvalitativně auto ne zrovna dobré. Což je veliká škoda, když GM dokázalo dotlačit Vette skoro k dokonalosti, proč to neudělal i Dodge 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
Zásadním problémem je cena a absence automatu.
Corvette je levnější a automat má.

NO a kvalita šla pod fiatem obecně velmi nahoru, takže to netřeba komentovat >😁
Avatar - boost.
boost.
ACR, na to, co dokáže, je levný. :-!
krutor
Vette má do nějaké dokonalosti hodně daleko. V Evropě je nadále lehkým nadprůměrem. A Z06 se nepovedla, přemotorovaný hotrod.
Avatar - maxi!
maxi!
ale no tak... Vette za tie prachy je vyborna volba kdekolvek na svete - ale iba za americku cenu!
Tu je strasne predrazena a to je uz iny problem!
ZR1 a aj predosla Z06 boli za tie prachy vyborne auta. :-!
DEVIL
sím tě, prskáš, protože sám jezdíš ve škodovce >😁 Vette je auto s koulema na který musíš být velmi zdatný řidič. Evropské "radosti z jízdy" ušoféruje kde jakey amatér, ale zkrotit americkey sporťák, toe jiná věc. Ne kvůli technice, amíci umí nudná auta, ale kvůli tomu, že oni prostě nudná sportovní a muscle auta dělat nechtěji >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Navic Viper je na rizeni a zvladnuti vozu zkroceni a vyuziti jeho potencialu daleko narocnejsi jak Vette
Avatar - Emel
Emel
Viper je brutální a první generace se mi fakt líbila, normálně červené cabrio...

PS: Vette je lepší auto... ale o to asi nejde 😄
MariAchi
Ano, puvodni cervene kabrio je podle me nejlepsi, nema ani ABS, do jejich filosofie sportovniho vozu pry tehdy nezapadalo. A i kdyz je to materialove a zpracovanim asi krap, tak moznost osedlat atomovy reaktor z nej dela kazdopadne superauto 😄
Avatar - maxi!
maxi!
to ano, ziadne pomocne barlicky, nic.... ved ani len klucky vo dverach to nemalo ( aj ked audio celkom fajn...)
samozrejme dalsi model uz malo tvar Coupe ( GTS) a ine casti podvozku a v nemeckom Sport Auto ( dodnes moj najoblubenejsi casopis o realnych testoch SPORTOVYCH vozidiel ) to dlho drzalo rekord v slalome a vyhybaci manever! :-!
Miras
Nápodobně!
Avatar - maxi!
maxi!
Tenkrát poprvé!

:-!
MariAchi
Ve Viperu..? To snad ne. Mozna tak na kapote >😁
Avatar - maxi!
maxi!
neblazni... vies co na to stala ta kapota?! To by som neryskoval
tenkrat poprve som nemyslel na prvy sex, ale ako - prve ozajstne ostre auto!
len ten dekel na strechu ma stal 5 litrov v dolaroch ( povodne to nemalo ani strechu, ani tie zipsovacie folie namiesto okien - nasunovalo sa to do dier vo dverach - priserne riesenie, ale taky uz bol prvy Viper....) :-!
Avatar - Bully_
Bully_
Moje poprve bylo uz par let pred ridicakem, vlastne jsem k tomu nikdy ani podobnou prodluzovacku nepotreboval >😒]
MariAchi
Treba jsi mel tehda super...kolo 😄
Avatar - Bully_
Bully_
Vlasy? >😁
Ondris
Zajímavost: Jedno z mála osobních aut, které má dodnes šest šroubů na kolo (má to náboje z Dakoty). 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Z Dakoty? to musí mít z té generace 97-04, ta měla 6 - protože ta poslední 05-11 má už šroubů 5
[odkaz]

[odkaz]
Ondris
Ta úplně první generace má náboje z Dakoty 😄
Díky za opravu, šestidíry ale nechali i v dalších generacích - už to teda asi bude mít náboje vlastní 😄
krutor
Nejlepší kára z USA. A vlastně jediná, která má svůj charakter a identitu.