Fiat začal v České republice nabízet Grande Punto s novým motorem 1,6 MultiJet. Stejně jako 1,4 T-Jet je dostupný jen v nejvyšší výbavě Sport, a to za cenu 469.900,- Kč.
je to jedno priserne auto. jazdil som ho pred dvoma dnami, teraz nemam na mysli ten spominany diesel, bol tam benzin, ale s jazdnymi vlastnostami sa fiataci pri tomto aute dost sekli.
Tak to pak jo.
Ono 28 000 je 28 000, to za prvé a za druhé a v tom je ten for, byť sám mám Bravo, tak dokážu uznat skutečnost, že ono to GP zase o tolik menší není. A chápu, že ty ceny se můžou v některých ohledech sobě blížit (A není to jen problém Fiatu). Pak jako zákazník spíš než kritikou můžeš zamávat nad hlavou hrdým praporem a přihodit 28 táců a koupit Bravo. Bude to rozhodnutí, na které zvolám jen..Bravo kolego...
Já se prát nehodlám. Leda s Navtechem... :-) Co člověku pomůže, když si někoho dá do hatelistu, ale pak prohlíží diskuzi nepřihlášený... Budu si na to muset dávat bacha... Mea Clupa, mea maxima Culpa.
Nu což... Jednou tady se svými věrnými soukmenovci káže víno ve stylu...Je důležité nabídnout široké spektrum vozů a modelů s možností výběru byť i na příklad s nesmyslnou kombinací výbav...
Pak člověk napíše, že je nějaké auto určené tomu, kdo ho chce (tedy ne široké mase, ale specifickému zákazníkovi, ve smyslu, přijdu do autosalonu a řeknu chci auto a nevím jaký - tedy myšleno na přejezd z bodu A do bodu B bez dalších specifických nároků), tak jako je tomu u Octavie s motorem 1,9 TDI se 77 kW a s příplatkovou výbavou za 3/4 mega, která se tady svého času probírala. Podobná auta se prostě neprodávají masově, ale není vyloučeno, že se najde někdo kdo tenhle motor v kombinaci výbavy Sport bude chtít. O nic víc nešlo. Z tohoto pohledu je podle mě i zbytečné srovnání s cenou Brava v jiné výbavě, neboť výbava Sport je i u Punta přeci jen trochu specifická. A svého času i škodovka zde prodávala Fabii RS s 92 kW turbodieselem a i to nebyla masovka, ale měla své spcifické zákazníky. Takže asi tak.
1.3 MJTD 90HP že nejede? Tys to tak obcházel v autosalonu, viď? :-)
Nemá konkurenci v této kubatuře, zkus třeba 1.4TDI (HDI), co na to budeš v porovnání říkat, to by mě fakt zajímalo.
Navíc standardně se šestistupňovou převodovkou.
Co si budeme povídat. Tato motorizace v podstatě nahrazuje starý 1,9JTD, kterých se moc neprodalo. Tohle auto si koupí jen ten, kdo ho chce. Do tohoto auta je mnohem vhodnější variantou 1,4 a 1,4 Tjet, jehoz ceny jsou velmi rozumné (srovnej s Fiestou např.). Když se podíváš na ceny Fabie s nejsilnějším turbodieselem, tak jsou podobné.
Prostě tohle auto je jen pro ty, komu se vyplatí. Je v nabídce, ale koupí si ho jen ten, komu se za a) líbí a za b) vyplatí. To znamená najede hodně kilometrů a chce GP.
Bravo v dynamiku se 120 koňovou 1.6 je za 434 900 - jen pro upřesnění. Já osobně bych do Punta volil 120 koňovou 1.4 TJet. Fakt bomba svezení - brutální zátah a auto není tak těžké na předek.
S Multiplou jsem nejel, ale myslím, že je to dobré auto. Cromu taky neznám, dovedu si představit, že to jede dobře, ale stejně se neprodává. Spousta lidí ani neví, že existuje.
To je zase blbost Fiatu. Proč to nedají do dynamiku tak za 370.000,- 1.3Mtj moc nejede, základní 1,2 nejede vůbec. Bravo v dynamiku s 1,6 stojí 404.000,-......