Ekonomika
Co si budeme povídat. Tato motorizace v podstatě nahrazuje starý 1,9JTD, kterých se moc neprodalo. Tohle auto si koupí jen ten, kdo ho chce. Do tohoto auta je mnohem vhodnější variantou 1,4 a 1,4 Tjet, jehoz ceny jsou velmi rozumné (srovnej s Fiestou např.). Když se podíváš na ceny Fabie s nejsilnějším turbodieselem, tak jsou podobné.
Prostě tohle auto je jen pro ty, komu se vyplatí. Je v nabídce, ale koupí si ho jen ten, komu se za a) líbí a za b) vyplatí. To znamená najede hodně kilometrů a chce GP.
Prostě tohle auto je jen pro ty, komu se vyplatí. Je v nabídce, ale koupí si ho jen ten, komu se za a) líbí a za b) vyplatí. To znamená najede hodně kilometrů a chce GP.
"Tohle auto si koupí jen ten, kdo ho chce."
Wolffe, bez urážky, ale s touhle větou se u nás zlepšilo počasí a skáču do bazénu! >😁
Wolffe, bez urážky, ale s touhle větou se u nás zlepšilo počasí a skáču do bazénu! >😁
je to jedno priserne auto. jazdil som ho pred dvoma dnami, teraz nemam na mysli ten spominany diesel, bol tam benzin, ale s jazdnymi vlastnostami sa fiataci pri tomto aute dost sekli.
Nu což... Jednou tady se svými věrnými soukmenovci káže víno ve stylu...Je důležité nabídnout široké spektrum vozů a modelů s možností výběru byť i na příklad s nesmyslnou kombinací výbav...
Pak člověk napíše, že je nějaké auto určené tomu, kdo ho chce (tedy ne široké mase, ale specifickému zákazníkovi, ve smyslu, přijdu do autosalonu a řeknu chci auto a nevím jaký - tedy myšleno na přejezd z bodu A do bodu B bez dalších specifických nároků), tak jako je tomu u Octavie s motorem 1,9 TDI se 77 kW a s příplatkovou výbavou za 3/4 mega, která se tady svého času probírala. Podobná auta se prostě neprodávají masově, ale není vyloučeno, že se najde někdo kdo tenhle motor v kombinaci výbavy Sport bude chtít. O nic víc nešlo. Z tohoto pohledu je podle mě i zbytečné srovnání s cenou Brava v jiné výbavě, neboť výbava Sport je i u Punta přeci jen trochu specifická. A svého času i škodovka zde prodávala Fabii RS s 92 kW turbodieselem a i to nebyla masovka, ale měla své spcifické zákazníky. Takže asi tak.
Nemá konkurenci v této kubatuře, zkus třeba 1.4TDI (HDI), co na to budeš v porovnání říkat, to by mě fakt zajímalo.
Navíc standardně se šestistupňovou převodovkou.
Ono 28 000 je 28 000, to za prvé a za druhé a v tom je ten for, byť sám mám Bravo, tak dokážu uznat skutečnost, že ono to GP zase o tolik menší není. A chápu, že ty ceny se můžou v některých ohledech sobě blížit (A není to jen problém Fiatu). Pak jako zákazník spíš než kritikou můžeš zamávat nad hlavou hrdým praporem a přihodit 28 táců a koupit Bravo. Bude to rozhodnutí, na které zvolám jen..Bravo kolego...