Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
prostě Schreyer. Jen škoda, že díky poskokům jistých kruhů v NB je koruna uměle držena na podhodnoceném kursu, jinak tohle autíčko mohlo stát klidně tak 450k a to by byla bomba...
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
podla mna ak to bude stat do tych pol miliona tak to bude hodne slusna ponuka... vzhladom na cenu takej litrovej atecy alebo cenu priusu az paradna ... ale nepredbiehajme... lebo zatial je to len odhad redakcie.... ;-)
citim velku sancu a mozny uspech tohto auta .. snad to nezakriknem....... a razom by mohla byt v hybridoch kia na koni voci mnohym konkurentom ktori zatial stale spinkaju... lebo blizka buducnost je takmer s istotou uz hybridna :yes:
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
aj auris je pouzitelny hybrid a za menej ako prius aj ked nie cistokrvny od zakladu samozrejme... ono to caro jedinecnosti priusu ( ze jedine on je ten spravny hybrid ) ked konkurencia vstupi do hry casom opadne... a verim tomu ze hybridy nemusia byt tak drahe a "skarede" ako prius ak chcu byt pouzitelne
ale pockam si na test nira... ak zajazdi do 5,5 litra bez nejakej extra defenzivnej jazdy .... tak iste bude davat zmysel ( lepsie ako jazdit za 8 s gdi sportage ) ... a komu sa nepaci.. prosim.. ma tu predsa "dokonaly" prius :-)
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
prius za 1 nie je skaredy a ani v uvodzovkach dokonaly, svojimi vlastnostami je to najlepsi hybrid tak kludne bez uvodzoviek... 5,5 kde v meste ? to je minimalne o liter viac ako prius, aby to malo vyznam oproti malym dieslakom mal by jazdit v priemere co najblizsie 5l/100
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
bavim sa o priemernej spotrebe 5,5... papier pise 3,9 ale vieme ze to bude nerealne
a slovo skaredy som v uvodzovkach nepisal nahodne ;-) ... skratka ten dizajn je hodne netypicky... niekto ho moze nazvat exoticky, nestravitelny, skaredy alebo hypermoderny ale len malokto ho asi nazve peknym .... nech ho nazve kto chce ako chce.... pravda je taka ze dnes predava aj dizajn... lebo co si budeme klamat.. koleos nezlyhal na technike a uspech RR evoque rozhodne nie je len v motore :-) ... kedze vzdy hraje rolu aj dizajn... niekde vacsiu niekde mensiu ale hraje ... ludia vzdy nakupuju auta aj ocami a niektori co sa do nich nejako moc nerozumeju ( a urcite ich medzi zakaznikmi nie je malo ) mozno prave len ocami .. nicim inym
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
když vezmu moji 1.8tsi, tak při takovy normalni jizde s davem se po okreskách vejdu do 6 litru a spotřebu zvedaj hlavne rozjezdy a pak samozrejme dalnice.
ja to tipuju, ze po okreskách s davem se vejde vpohode do 5 litru, to bude brzo standard s benzinovym hybridem s celkovy vykonem lehce přes 100kW.
mit pomocnej elektromoturek v te 1.8tsi, tak okresky s davem dam za 5 s prehledem
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
no neviem takto jednoducho to brat najde s kazdym priemernym autom velkosti Nira a vyk. okolo 100kw sa da ist mimo mesto pri 80-90 okolo 6- 6,5l ale aby to zralo do 5 s elektromotorom uplne samozrejme neviem.... musis vykompenzovat vyssiu hmotnost a zrovna v rezime plouzenia tie baterie moc nedobijas ale budis nebudem teoretizovat cas ukaze aky bude niro aj ostatni v reale
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
aku ma jen něco přes 1.5kWh, takze cena samotny aku cenu auta moc zvyšovat nebude.
jen pro srovnani klasicka olovena aku v beznym aute je necelych 1kWh.
pul mega za hybrid je docela hozena rukavice, i když elektrika bude spis jen k napomahani při rozjezdu nebo kratkemu popojizdeni nekde před semaforem
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
aj keby stalo 600 tacov... stale je to o dost menej ako prius ;-) ... fakt som zvedavy na cenu... ale vsetko do 600 tisic bude hodne slusne a ferove :yes:
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
presne tak
a navic kazdej kdo ted prijde s hybridem, a prijit bude muset, tak s cenou nebude moct nejak moc ulitnout (to pro ty co nejsou priznivci kia). takze priznivy dopad by to mělo mit pro zakazniky +- všech znacek.
to ze hybrid funguje dokazal nedavny test priuse
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
da sa suhlasit, ale prius povazujem ja osobne za auto s naj technickym know-how, som zvedavy ci budu tak isto fungovat aj hybridy od inych znaciek, stale mi nepride hybrid ako hybrid... uvidime
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
ja myslim, ze srovnatelna technika je dostupna vsem a jde "jen" o to, jak to splacat dohromady a spravne odladit. a ja verim, ze se to casem podari kazdymu. to ze ma Toyota naskok je jasny ale v jinych automobilkách nejsou jen sami pitomci ...
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
tak tak.. vidis o dobre... netreba byt zrovna ufom za milion ak chces ukryvat pouzielnu hybridnu technologiu ;-)
ono tie hybridy casom cenou padnu... kedze doteras si prius diktoval cenu sam.... ale to sa zmeni prchodom nira, ionicu a dalsich konkurentov ... uz to nebude len o priuse ... este sa korejcom podakujeme za to z hybridy budu zase dostupnejsie
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
no ale vazne .... prichodom konkurencie uz prius nebude diktovat cenu... naopak... v buducnosti predpokladam uz hodne padne cenou ;-)
a nie len vdaka niru a ionicu.... vlastny a dostupny hybrid uz dnes vyvija viac znaciek... tieto vozy ozaj nemusia stat milion... a ani vyzerat ako ufo... niro je dokazom ze sa da spravit aj celkom stravitelny "konvencne" sa tvariaci hybrid ... ktoreho cena nemusi nahanat sportove hothatche .. ale pockam si na cenu... ak bude do 600k tak ma kia vyhrate :yes:
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
preco ved teraz je akcia mozes ho mat za 22 900€ standartne takmer za 26 800€ co je cca 700tis KC... :-) a nie je ani taky ´´skaredy´´ pre teba ako ten najnovsi
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
Prius je predrazenej diky tomu ze se jmenuje Prius, ostatni hybridni Toyoty maji cenu priznivejsi, a nektere modely jsou i pouzitelnejsi nez Prius, vpodstate kupriklady Ausis kombi v hybridu zacina na pul milionu a je to uzitne lepsi auto nez Prius za 750 tisic
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
Zpočátku se mi Niro nelíbilo, teď už na něj tak kriticky nehledím (možná díky té parádní barvě. Interiér působí příjemně, akorát ty lesklé plasty ve dveřích v barvě záchodové mísy jsou fakt divné...
Re: Parádní design, lehece konzervativní a přesto moderní,
nastastie su tie plasty len vo dverach..... palubovka sa mi paci... neposobi nejako nekonvencne co vlastne ocenujem.... hybrid predsa nemusi byt nieco extra a tvarit sa ako mimozemske auto... ocenujem prave tu jednoduchost eleganciu a velmi funkcne posobiacu jednoduchu vizaz nira.... dokonca mi pride az moc jednoduche pritom niet pochyb ze dizajneri kie by vedeli byt aj viac "crazy" ale nie je to nutne lebo prave tato nenasilna jednoduchost bez zbytocnych samoucelnych patvarov by mohla fungovat daleko lepsie ako prius ktory sa za kazdu cenu snazi vyzerat ako nejake mimozemske ufo co uz nie kazdy zakaznik zrovna prekusne... sam by som radsej niro alebo auris hybrid ako prius a to bez ohladu na cenu ... a vzhladom na hybridnu buducnost aut uz nie je nutne aby dnes uz hybrid vyzeral ako nieco co pochadza z ineho sveta... naopak je potrebne cim skor hybridne technologie dostat pod kapotu konvencne vyzerajucich vozov a nerobit z hybridov uz nejaku exotiku ... a casom ked sa hybridy rozsiria tak padnu aj ich ceny.... :yes:
vacsina ludi napaja mobil, ktory ma bud ako navi, alebo cez bluetooth handsfree a tym padom ho mat i po ruke... USB klucu to tiez nevadi ten zavadzat nebude, pokial nepojde zrovna o tento... [odkaz]
no vedla takeho priusu je to kazdopadne vyhra a trefa .... ako zakaznik si predsa mozes vybrat... prius... ionic.. niro.. ziadny problem ;-) ... ja mam jasno
tento dizajn je o funkcnosti a elegancii... a k jednoduchemu hybridu mi nahodou sedi viac ako nejake zlozite patvary za kazdu cenu ... ale je to vec nazoru... chapem
verim ze ano... jak dizajnom tak cenou... ale pockam si na test.... predaje urcuju zakaznici.... tak uvidime.. niro by ale mohlo fungovat... na mna posobi funkcne a jednoducho .... a navyse ma aj slusny kufor.... tak preco nie... uz len verit ze priemerna spotreba bude do 5,5 v reale... aby nebol dovod na dizlovu konkurenciu .....
s 5,5l v priemere je diesel s lacnejsou naftou stale vyhodnejsi...nova astra 1,6 cdti je velmi usporna za 5,5 pri jazde jak s hybridom da s prstom v nose...
a dizajn noveho priusu sa mi paci, nepis tak jednoznacne ze toto, zrovna toto je dizajnova vyhra
dizlovu konkurenciu som myslel skor zo strany crossov... je mi jasne ze bezny nizsi hatch v dizli ( astra, golf ) to za 5,5 da... ale niro je predsa len crossover.... alebo aspon tak ho prezentuju .... jeho najblizsi konkurent by mozno mohol byt ( okrem teda priusu ) aj novy crossoverovo sa tvariaci scenic alebo ja neviem... mozno aj nejaky ten kaskaj v dvojkolke ... pripadne nejaky outdoorovy C4 cactus..... ale ano dozaista nebude pre niro problem nahradit aj bezny hatch .... to dnes crossy a SUV uz v pohode dokazu a ludia im uz neraz daju prednost prave pred hatchbackmi ...
Musím uznale uznat, že zvenku se povedla, vpředu nepůsobí tak zúžená a vysoká jako Sportage. Vytknul bych tomu snad jen kovově - lesklé kliky dveří. Naopak z rozsvícených zadních světel jsem téměř nadšený.
Ač SUV nemusím, je Niro pohledné auto které může odpovídat požadavkům mladé 4-členné rodiny, přesně kopíruje současné trendy a v případě, že se hybrid s automatem vleze pod 500.000Kč - bude to i trefa do černého.
Jinak nechápu to večné divení-se nad hybridy.
V některých asijsích zemích je snad každé třetí auto hybrid a nikdo to neřeší.
Mensi, aerodynamickejsi, lahsi Hyundai Ioniq ma mat spotrebu 4,5l a toto novodobo neprakticke meststke auto ma mat 3,9? :-) Ale no taaak.. su minimalne 5 rokov pozadu za Toyotou, tie realne spotreby budu opat tak odlisne od papierovych ze akurat prehraju dalsi sud..