... se takto vypadající kupé objevovalo na silnicích, vůbech bych se nezlobil. Bylo by to moc krásné spestření a navíc po dlouhé době nějaké pěkné BMW, které je na tom aktuáně designově dost bídně. Škoda, že se kluci nedomluví a každý nedělá to, co umí. Němci umí auto postavit, Italové nakreslit, tak proč to nepřesunout (opět) do sériové praxe?...
Mě to připadá dost sportovní. Z profilu silueta fastback, negativně střižený čumák, výdechy za přednímy koly,... interiér odkazuje na sportovní coupé 70. let, jen pro 21. století. Co tedy sportovnějšího?
BMW pravděpodobně připravuje 2 vozy = jeden sportovnější a tipuju že to bude 8 o kterym výše píše Fokt a druhej spíš typu luxusní GT = který nejspíš bude vypadat ve stylu auta na obrázcích
Tyhle obrázky tady používaj k čemu je napadne [odkaz] :-)
Žádná devítka nebude, bude jen osmička, velké kupé odvozené od 7er, konkurence pro esko kupé. Tady o žádný sport nejde. Pod ním bude 6er kupé (nejspíš jen kupé, GC asi nepřežije), které naopak přiostří a zhubne, ideově by mělo navázat jak na řadu 6 z osmdesátých, tak na osmičku z devadesátých let, a konkurovat autům typu porsche carrera nebo MB SL.
Na obrázku je koncept starý tak čtyři roky, prostě ilustrační obrázek, s realitou jak pro nový 6er tak 8er to nemá společného nic. ;-)
A to víš jak? Osobně bych to tipoval na 2 auta = jedno sportovnější jedno spíš GT. 6er neni soupeřem pro S coupe = na to bys se hodila ta roky různě zmiňovaná 9ka
S tim 6 GC máš pravdu = nástupce bude ale nebude se menovat 6 bude to vyšší číslo ;-)
To "sportovnejsi" si BMW neodbije obrim coupe v zadnem pripade, za to sportovnejsi u BMW plati zetka a tam se chysta (na muj vkus az hnusne dlouho) spolecny projekt s toyotou (supra). To bude nositel sportovnosti u BMW v pristich letech, teda, jestli bude...
Tem snaham BMW konkurovat porsche s 6er moc neverim, furt to bude coupe postavene na platforme 5er, vyssi stredni, a ikdyz zhubne 200kg furt to nebude zadna stika ale regulerni GT (radu 8 pak vidim jako luxusni GT), takze spis to SL, nez tu carreru.
Taky si nemyslím, že by jízdně mohla šestka nějak trápit carreru, ale není důvod, aby nevážila se šestiválcem sedmnáct metráků (bude-li to avizované odlehčení 5er platit), a to je váha srovnatelná třeba s menším ftypem nebo MB GT, není důvod bát se o sportovnost, pokud bude BMW chtít, aby 6er sportovní byla. Ta carrera je zmíněna jako cíl z hlediska zákaznické skupiny, 911ku si dnes málokdo kupuje čistě na sport.
Řada 8 vznikne právě proto, že řada 6 se přiostří a posune směrem ke sportu, 8er bude prostě 7er se dvěma dveřmi. Nejbližší konkurent S kupé.
Nová Z4 si s 6er nijak konkurovat nebude, taky zlehčí, zjednoduší se, přiostří, technika z auta o třídu níže, soupeř pro boxster. ;-)
Tocime se kolem nejake "sportovnosti". Proto pisu o zetku, protoze nehlede na tridni prislusnost to bude to nejsportovnejsi od BMW, Z4(Z5?) a ne 6er. Ta muze byt max sportovnejsi nez je ted, ale furt spis GT (za "furt spis GT" povazuju i to MB GT a F type). Ty auta ale znam jen z obrazku, ty budes vedet vic.
S cilenim na carreru (ci uz auto, nebo zakazniky (ci uz obecna skupina, nebo konkretne aktualni zakaznici 911)) si furt nejsem jisty. Ne tim, ze by BMW nechtelo, ale jestli na to ma (koule, technika by byla) a jestli bude chtit pustit chlup (v poslednich letech vidim od BMW tlak hlavne na ziskovost).
Ja vzdy povazoval za alternativu 911 z dilen BMW treba M3 coupe. cca hmotnost, cca vykon, oba mirili na sportovni stranku kupcu. Horsi badge, horsi historie, vetsi konfekcnost => nizsi cena BMW.
Celkove me zajima jak hodla BMW napasovat onu planovanou sportovni 6er vedle M4 v budoucnu.
Trochu mícháš hrušky s jabkama, M4 a 6er, jedno je mprodukt, druhé označení celé modelové řady, bude tam i 6er v dýzlu apod. Tady nejde o sportovnost ve smyslu času na ringu, ale o sportovnost v pojetí auta, tj. tužší podvozek, agilita, ostřejší řízení, v tomto smyslu se má 6er změnit více ke sporťáku oproti souč. generaci, která je jen pětkou se dvěma dveřmi. Že to stále bude spíš GT než nástroj na okresky je jasné. Z4 by měla být právě tím, roadster na okresky, trochu víc hardcore, v podstatě projevem podobné auto, jako byla jeho první generace. Tady opravdu nevidím s 6er žádný "střet zájmů". A M4 vs. M6 bude snadnější od sebe oddělit (nejen cenově) než třeba M2 od M4, už proto, že to bude R6 vs. V8. ;-)
BMW na tom bylo designově bídně u posledních modelů éčkových řad, hlavně trojkový sedan byla dost nepovedený. Teď je to mnohem lepší, trojka, pětka jsou vzorem štíhlé elegance (design), co se moc nedaří, to je sedmička, od E38 se pořád nějak nemůžou trefit.
Nedavno sme tu debatovali o Panamere, ze ci bude aj kombi... - a je jasne, ze bude...
Ale predhodil som tu, ze ocakavam s vysokou % pravdepodobnostou aj Cuope !
[odkaz]
Toz, co vy na to ? ;-)
Ale ved to je len mula ! >:D
To len asi testuju skrateny razvor. Potom asi posunu aj B-stlpik trochu dalej, predne dvere potom budu dlhsie a zadne nebudu. ;-)
Ale ako maskovanie - genialne ! >:D Menej trenovany pozorovatel by si to vobec nemusel takto domysliet.