Ekonomika
mustang klobuk dole :yes😒br />
sportage/tucson uz klasika .. :yes😒br />
potesilo aj nestarnuce ASX a pekne sa uz dviha aj outlander :yes:
sportage/tucson uz klasika .. :yes😒br />
potesilo aj nestarnuce ASX a pekne sa uz dviha aj outlander :yes:
Verim len statistike co sfalsujem sam.
A co takto uverejnovat aj podiel sukromnej klientely na predajoch ???
Tam by sa ukazali vysledky trhu a kto co ako ignoruje.
A co takto uverejnovat aj podiel sukromnej klientely na predajoch ???
Tam by sa ukazali vysledky trhu a kto co ako ignoruje.
nejake take tabulky tu mozno este budu .... pockajme este
mna prekvapil fiat... ani s novym genialnym tipom to nie je v predaji ziadna slava.... predaje na urovni exotickeho mitsu ktore ma v ponuke tri "obstarozne" modely .... to je neskutocna mizeria
mna prekvapil fiat... ani s novym genialnym tipom to nie je v predaji ziadna slava.... predaje na urovni exotickeho mitsu ktore ma v ponuke tri "obstarozne" modely .... to je neskutocna mizeria
Co by se ukázalo? Je snad kupní chování firem důležitější než těch ostatních? Nebo naopak?
Podíl firemních dle SDA - první tři (1-5/2016):
Škoda 82.48%
VW 85.72%
Hyundai 51.31%
Rekordmani😒br /> Ferrari, Lambo, Aston, Rolls, Maserati, Cadillac, Dodge: 100%
Honda: 44.22%
Suzuki: 41.54%
Mitsubishi: 35.1%
A konečně, k aktuální Giu😒br /> Alfa Romeo: 87.69%
Podíl firemních dle SDA - první tři (1-5/2016):
Škoda 82.48%
VW 85.72%
Hyundai 51.31%
Rekordmani😒br /> Ferrari, Lambo, Aston, Rolls, Maserati, Cadillac, Dodge: 100%
Honda: 44.22%
Suzuki: 41.54%
Mitsubishi: 35.1%
A konečně, k aktuální Giu😒br /> Alfa Romeo: 87.69%
Z cudzieho krv netecie a chovanie firiem je teda de facto ine. Dalsi fakt su zlavy pre firmy napr. aj podla velkosti odberu. Nadpis resp. clanok nereflektuje dalsie aspekty - firmam je skutocne uplne u ... dieselgate. Ktory firemny zastupca si kupuje auto pre seba na vlastne triko ? Dalsi apsekt je sezonny predaj.
Podla tvojich % teda Skodovka sukromne predala:6.048 aut
Hyundai : 3.965.
Ten pomer potom vyzera trochu inak. Aj politika vyrobcu sa tomu musi potom prisposobit.
Podla tvojich % teda Skodovka sukromne predala:6.048 aut
Hyundai : 3.965.
Ten pomer potom vyzera trochu inak. Aj politika vyrobcu sa tomu musi potom prisposobit.
Proč by měla téct nějaká krev? Koupě auta je radostná událost... ne?
Firmy vnímají image svých aut. Pokud by měly pocit, že jejich image s VW utrpí, mohly by se obrátit jinam... taky tam o tom někdo rozhoduje.
Politika automobilek je jasná, prodávat co nejvíc do firem. Je lepší prodat klasický služebák, který za 4 roky najede 150, absolvuje předepsaný servis a pak se objedná nový... než soukromé auto, co najede 100 za 10 let a po dvou letech začne jezdit na olej jinam. I tím je daný ten poměr. Ale jinak samozřejmě peníze jsou peníze...
Firmy vnímají image svých aut. Pokud by měly pocit, že jejich image s VW utrpí, mohly by se obrátit jinam... taky tam o tom někdo rozhoduje.
Politika automobilek je jasná, prodávat co nejvíc do firem. Je lepší prodat klasický služebák, který za 4 roky najede 150, absolvuje předepsaný servis a pak se objedná nový... než soukromé auto, co najede 100 za 10 let a po dvou letech začne jezdit na olej jinam. I tím je daný ten poměr. Ale jinak samozřejmě peníze jsou peníze...
mam len udaje za April v Nemecku, co je ale zasa myslim najvaci trh v EU
sukromnici😒br />
1. VW Golf 7279
2. VW Polo 3992
3. Skoda Fabia 2571
4. Mercedes B Klasse 2165
5. Mini 2115
6. Mercedes C Klasse 1828
7. BMW 2er 1827
8. Audi A3 1823
9. Skoda Octavia 1761
10.Mercedes A Klasse 1733
Firemne
1. VW Golf 17648
2.VW Passat 7603
3. Audi A4 5419
4. Audi A3 4688
5. Opel Corsa 4430
6. Ford Focus 4191
7. Mercedes C Klasse 4145
8. Opel Astra 3959
9. Audi A6 3874
10.VW Touran 3591
celkove poradie
1. VW Golf
2. VW Passat
3. VW Polo
4. Audi A3
5. Audi A4
6. Mercedes C
7.Opel Corsa
8. Opel Astra
9. Ford Focus
10. Mercedes E
11. Skoda Octavia
12. VW Touran
13. Skoda Fabia
14. Mini
15. BMW 2
16. Audi A6
17. VW Tiguan
18: Fiat Ducato
19. BMW 1
20. Seat Leon
21. VW Up
22. BMW 3
23. VW Transporter
24. Ford Fiesta
25. Mercedes B
sukromnici😒br />
1. VW Golf 7279
2. VW Polo 3992
3. Skoda Fabia 2571
4. Mercedes B Klasse 2165
5. Mini 2115
6. Mercedes C Klasse 1828
7. BMW 2er 1827
8. Audi A3 1823
9. Skoda Octavia 1761
10.Mercedes A Klasse 1733
Firemne
1. VW Golf 17648
2.VW Passat 7603
3. Audi A4 5419
4. Audi A3 4688
5. Opel Corsa 4430
6. Ford Focus 4191
7. Mercedes C Klasse 4145
8. Opel Astra 3959
9. Audi A6 3874
10.VW Touran 3591
celkove poradie
1. VW Golf
2. VW Passat
3. VW Polo
4. Audi A3
5. Audi A4
6. Mercedes C
7.Opel Corsa
8. Opel Astra
9. Ford Focus
10. Mercedes E
11. Skoda Octavia
12. VW Touran
13. Skoda Fabia
14. Mini
15. BMW 2
16. Audi A6
17. VW Tiguan
18: Fiat Ducato
19. BMW 1
20. Seat Leon
21. VW Up
22. BMW 3
23. VW Transporter
24. Ford Fiesta
25. Mercedes B
Volkswagen zažíva tento rok druhý najväčší pokles na českom trhu !!! Horšie na tom v TOP 20 je už len FIAT.
A to vychádzam z rovnakej tabuľky ako pán Bureš, ale úkol znel jasne: Volkswagen musíme vyzdvihnúť za každú cenu!
A to vychádzam z rovnakej tabuľky ako pán Bureš, ale úkol znel jasne: Volkswagen musíme vyzdvihnúť za každú cenu!
pritom hyundai rastol v maji este vyraznejsie 😉 ... ale o to samozrejme nejde.... bic plieska na konci roka .... a vw po 5 mesiacoch zatial ako jeden z mala je stale v poklese
No právě, takže bombastický titulek s nezbytným bleskovým vykřičníkem vyznívá poněkud absurdně.
Ale je jasné, že u nás budou firmy při nákupu fleetu preferovat tuzemské výrobce, tedy Škodu a Hyundai, na číslech je to jasně vidět. Zajímavý je velký meziroční růst Japonců, které se do firem rozhodně masově nekupují, solidní čísla Peugeotu a velký růst německé prémie - přitom by podle testů meli všichni kupovat Superb, že 😉
Ale je jasné, že u nás budou firmy při nákupu fleetu preferovat tuzemské výrobce, tedy Škodu a Hyundai, na číslech je to jasně vidět. Zajímavý je velký meziroční růst Japonců, které se do firem rozhodně masově nekupují, solidní čísla Peugeotu a velký růst německé prémie - přitom by podle testů meli všichni kupovat Superb, že 😉
Hyundai má naopak jeden z největších podílů nefiremních zákazníků, viz výše.
Když půjdeš do detailu, tak zjistíš, že tomu odpovídá i složení modelů - Hyundai těží z malých aut (ale i Tuscon, to je trend doby a povedené auto), VW jede hlavně Golf a Passat.
Když půjdeš do detailu, tak zjistíš, že tomu odpovídá i složení modelů - Hyundai těží z malých aut (ale i Tuscon, to je trend doby a povedené auto), VW jede hlavně Golf a Passat.
Jj, je to tak.
Jinak škoda dává větším fleetovým zákaznikům 20 %- 25% slevy, takže se ani nedivím, jak prodavají ...Pak mají vlastně hodně malý propad v ceně, když prodavají ojeté.Dělají to hodně dobře, že drží zbytku ceny "nahoře".
Jinak škoda dává větším fleetovým zákaznikům 20 %- 25% slevy, takže se ani nedivím, jak prodavají ...Pak mají vlastně hodně malý propad v ceně, když prodavají ojeté.Dělají to hodně dobře, že drží zbytku ceny "nahoře".
No, to musej být už hodně velké fleety, jinak si Škoda jede na svých 13-15%. Ona si to při svých čekacích dobách opravdu může klidně dovolit, nějaké cenové podbízení nehrozí, natož u soukromníků. Ale ti si rádi na svou škodověnku počkají půl roku a stačí jim pár tisícovek slevička nebo kobereček zdarma. Tak to přeci vždycky bylo...
co sa tyka vw tak zatial som prekvapeny ohladom tigiho .. ved v maji uz predaj novej generacie zrejme zacal.... alebo este stale nie? ... uz minule som pisal ze cakam rozbeh tigiho ale zatial su stale tie cisla akesi slabe.... cez tigiho sa u vas uz dostava aj vitara s ASX.... tak neviem.... bud je to este stale dopredaj predchodcu hmmm... lebo tie predaje su len zhruba polovicne voci tomu co davaju taky tucson/sportage ... o ktorych sa nedavno tu niektori vyjadrili ze ani zdaleka v nicom nestihaju na uzasneho tigiho ... predaje ale tymto reciam a genialnosti tigiho zatial nedaju vyniknut ... akoby bol tigi zatial stale kuzla zbaveny
ale pockajme este.... mozno ze sa uz konecne rozbehne... koniec koncov mne sa aj celkom paci a radsej by som ho u vas videl ako nahana sportage a nie vitaru 😄
ale pockajme este.... mozno ze sa uz konecne rozbehne... koniec koncov mne sa aj celkom paci a radsej by som ho u vas videl ako nahana sportage a nie vitaru 😄
dobrý jen si nesmím vzpomenout že cajti obměňovali erár za peníze vybrané na povinném ručení. Tedy peníze na zábranu škod. >😒]
umístění rendlíku v první desítce je hanbou českých lidí :no: :no: :no:
he, he, držím VW palce. Já jsem s jejich autama velmi spokojený. Měli jsme bazarovýho Passata a nedávno požřizovali i Pollo a vždycky spokojenost
Dělaj dobrý auta? Dělaj... lidem jsou nějaký emise jedno, to jen EU to nemůže rozdýchat.
Moje poslední dva modely byly právě VW z acek a až budu cca za 2 roky měnit, půjdu opět do nich.
Moje poslední dva modely byly právě VW z acek a až budu cca za 2 roky měnit, půjdu opět do nich.
jo mam taky souseda, do na VW nedá dopustit, a je fakt, ze skandál s emisema ho nijak nerozhodil...koupí si nějaky bazarovy, pak na něj dělá, vypiplá ho, a posle ho dál, zas koupí nějaký bazarový, vyladí ho, chvíli s ním jezdí a zas ho pošle dál, je to takový hobby 😄 ale věnuje se tedy pouze VW :-!
Jinak lidi prostě Dieselgate vnímají jako souboj úředníků s automobilkou, případně ho nevnímají vůbec... to taky není velké překvápko.
ale suma sumarum za 5 mesiacov.. vw je stale v poklese
Krom toho - Volkswagen (v kontrastu třeba s PSA) do všech svých modelů umí nabídnout slušný benzín... i benzín s manuálem atd.
Asi se tady neprosadíš... ale souhlas.