Testy
segmentu B, nejlehčí, se skvělými motory. Až bude euro zase za 25kč, tak bude mít jistá automobilka problém...i když možná ne, ovce jsou ovce..
bezpochyby velmi zajímavá alternativa mezi malými auty. Nicméně několik chyb si prostě suzuki tradičně neodpustilo - ovládání palubního počítače tyčkou mezi přístroji - to fakt v dnešní době nechápu. Všichni to kritizují a stále se nic neděje. Pak chybí 6-ti kvalt u toho přeplňovaného tříhrnku a škoda že v nabídce není ta 1,6 z Vitary. To by pak bylo zajímavý svezení.
na domacom trhu su skody proste silne co nie je nic nezvycajne.... ale pozri sa do madarska.. tam uz napriklad vitara v predajoch poraza aj octaviu ... 😉
baleno si iste svojich zakaznikov najde... cena zakladu u nas priznavam ma kusok prekvapila... cakal som nizsiu cenu aspon o 1000 eur s tou 1,2kou ale co je dnes lacne ze jo... a hlavne suzuki tu ma este swift a zrejme nemoze byt vacsie baleno za cenu swiftu .... to by bol swift uz nadobro odpisany ...
baleno si iste svojich zakaznikov najde... cena zakladu u nas priznavam ma kusok prekvapila... cakal som nizsiu cenu aspon o 1000 eur s tou 1,2kou ale co je dnes lacne ze jo... a hlavne suzuki tu ma este swift a zrejme nemoze byt vacsie baleno za cenu swiftu .... to by bol swift uz nadobro odpisany ...
Když už koukáš do čísel - pořád je maďarský trh taková bída?
Evropské subkompaktní trhy jsou Itálie, Španělsko, Francie, GB... tam to upřímně u Balena na nějaký velký úspěch nevidím. Ale jako konkurence pro Logany na trzích východně od Nošovic... proč ne.
Jak jsem proklikal galerii, tak nakonec s těma lepšíma světlama je to docela fajn.
Evropské subkompaktní trhy jsou Itálie, Španělsko, Francie, GB... tam to upřímně u Balena na nějaký velký úspěch nevidím. Ale jako konkurence pro Logany na trzích východně od Nošovic... proč ne.
Jak jsem proklikal galerii, tak nakonec s těma lepšíma světlama je to docela fajn.
Suzuki obdivujem od doby minuleho "Swišťa" a SX4. Toto vypada byt dalsia trefa do cierneho !
Pristrojovka jednoducha, ale robustna, s genialnymi vykrojeniami smerom ku stredovemu tunelu - takze aj dlhani ako ja si budu mat kde dat nohy a ziadne tlacenie do kolena. 😄 :yes:
Motory podla papierov konkurencieschopne, podla prvych jazd tiez, plus, pre milovnikov bezturbovej motorizacie bude isto dobra sprava, ze ostava 4 !!!-valcova atmofera, ktora sa ako zakladna motorizacia vobec nemusi hanbit. Fabiisti mozu len zavidiet... >😁
Razvor 2,52 je o 1cm dlhsi ako O I, vyrezy v blatnikoch su ale mensie - mensi rozmer pneumatik => o dost väcsi vnutorny priestor nez v O I a ako sa tak divam, tak asi aj hocicom v tomto segmente. O pol segmentu vyssie ho dokaze prekonat tak Rapid, lenze to uz sme zase kdesi inde aj obratnostou tohoto auticka.
Kufor 355 l. Pohlad do minulosti - 350 l mal vsetkym znamy Golf IV.
Co na to povedat ? Odomna absolutorium ! Bravoooo Suzuki ! 😄 :yes:
Pristrojovka jednoducha, ale robustna, s genialnymi vykrojeniami smerom ku stredovemu tunelu - takze aj dlhani ako ja si budu mat kde dat nohy a ziadne tlacenie do kolena. 😄 :yes:
Motory podla papierov konkurencieschopne, podla prvych jazd tiez, plus, pre milovnikov bezturbovej motorizacie bude isto dobra sprava, ze ostava 4 !!!-valcova atmofera, ktora sa ako zakladna motorizacia vobec nemusi hanbit. Fabiisti mozu len zavidiet... >😁
Razvor 2,52 je o 1cm dlhsi ako O I, vyrezy v blatnikoch su ale mensie - mensi rozmer pneumatik => o dost väcsi vnutorny priestor nez v O I a ako sa tak divam, tak asi aj hocicom v tomto segmente. O pol segmentu vyssie ho dokaze prekonat tak Rapid, lenze to uz sme zase kdesi inde aj obratnostou tohoto auticka.
Kufor 355 l. Pohlad do minulosti - 350 l mal vsetkym znamy Golf IV.
Co na to povedat ? Odomna absolutorium ! Bravoooo Suzuki ! 😄 :yes:
Překvapuje mě mizerný zrychlení 1.0 ,není tam chyba 11.4s se na tak lehký auto moc
dnes to uz bohuzial u tychto kosaciek nie je o zrychleni .... podobnu dilemu sme uz riesili aj pre ceede 1.0 tgdi ..... skratka auta su uz sprevodovane na spotrebu a nie zrovna na super pruznost ... nahanat desatiny uz vyrobcom nepride ako priorita... s tym nic nespravime..
zober si aj taku atmo 1,6tku sce v novom megane.... ma zrychlenie v podstate na urovni starsich 1,4-kovych aut spred 10 rokov ... pokrok nezastavis 😉
zober si aj taku atmo 1,6tku sce v novom megane.... ma zrychlenie v podstate na urovni starsich 1,4-kovych aut spred 10 rokov ... pokrok nezastavis 😉
Od počátku jsem se k němu stavěl kriticky, ale možná nebude tak zlé. Prostorný malý hatch by mohl zaujmout i u nás. Akorát v holobytu vypadá nic moc. A čekal bych, že to budou více hrát na cenu, a ono se žádné "již od" nekoná (dle slovenských cen). S cenou kolem 300 tisíc to nebude mít lehké, konkurence je silná. Nejlépe si jej dovedu představit jako menší rodinný vůz do města, když je někomu Fabia malá, ale nižší střední nechce...btw, R17 o rozměru 175? takové se tedy moc nevidí.
Ještě by mě zajímaly dvě věci - ty lepší světlomety nejsou xenony, nebo jo? a palubka je měkčená nebo je ta velká plastová plocha tvrdá jak šutr?
EDIT: téda, první mínus jsem dostal fakt pohotově, ten byl snad jen za nickaname ne?
>😁
Ještě by mě zajímaly dvě věci - ty lepší světlomety nejsou xenony, nebo jo? a palubka je měkčená nebo je ta velká plastová plocha tvrdá jak šutr?
EDIT: téda, první mínus jsem dostal fakt pohotově, ten byl snad jen za nickaname ne?
>😁
Hmm..., no joo, nieje to Škodka, tak sa treba opytat aspon na ten plast na pristrojovke. >😒]
Lebo Fabka a Rapid ho ma mäkucky ako bavlnku vsak ? >😁
keby bol aj zo žuly, moze ti to byt jedno - vypada to totiz tak, ze ani dlhan ako ja by nemal mat otlacene kolena. Cena ? Nuz, to uz asi nechame na Suzuki ČR - ze ako ju nastavia.
Zatial to vypada minimalne ze zaujimavo. 😉
A btw.: Fabia a Rapid sa pise ako fabia / rapid ? >😒] 😉
edit: minus nemas odomna. 😉 S tebou diskutujem normalne. 😉 :yes:
Lebo Fabka a Rapid ho ma mäkucky ako bavlnku vsak ? >😁
keby bol aj zo žuly, moze ti to byt jedno - vypada to totiz tak, ze ani dlhan ako ja by nemal mat otlacene kolena. Cena ? Nuz, to uz asi nechame na Suzuki ČR - ze ako ju nastavia.
Zatial to vypada minimalne ze zaujimavo. 😉
A btw.: Fabia a Rapid sa pise ako fabia / rapid ? >😒] 😉
edit: minus nemas odomna. 😉 S tebou diskutujem normalne. 😉 :yes:
Fabia a Rapid mají palubku tvrdou jak šutr, a nejsem z toho nadšený. 😜 Ale při pohledu na ohromnou jednolitou desku Suzuki mě prostě napadlo, zda je měkčená, což by mohl být příjemný bonus, nebo obyčejná šutroidní. Zde totiž volba materiálu vynikne více, než....třeba u Fabie. 😉
Tak ono skoda je to vo vsetkych 3 pripadoch. Tych par korun navyse, keby sa aj do ceny nejako premietlo, urcite by to malo skor pozitivny nez negativny dopad na predaje. Nehovoriac o spokojnosti zakaznikov z hodnotnosti interieru tych aut... 😉
S tím souhlas. Nemám rád, když se přehnaně šetří na interiéru, ve kterém člověk tráví většinu času. Problém s tím mám i u svého auta a až budu kupovat další, plasťáka už nechci.
K tomu editu- kromě normálních lidí sem evidentně chodí nemalá skupina dem.entů s IQ kynuté buchty ;-\
ja sa obavam ze cena je aka je prave aj kvoli swiftu.... skoda... lebo inak by sa urcite dala aspon o tisicku stlacit dole... ale swift tomu v podstate brani... dost dobre chapem ze nejde mat baleno za cenu swiftu .. to je jasne najma pokial ide o to zachovat si nadalej slusne predaje swiftu v eu
baleno som este nevidel nazivo ... ( ale pochvalim sa... dnes som na cestach prvykrat videl dlhoocakavany novy F-pace... takze sa uz u nas konecne zacal predavat .. hura ) .... ale nepochybujem ze baleno bude vacsina zakaznikov brat ako auto z rozumu a nie ako emocionalnu volbu... hlavne ten 355 litrovy kufor v kombinacii s rozumnou spotrebou a japonskou spolahlivostou ... to by mohlo fungovat.... a nahodou v cervenej moze byt pekne 😉
baleno som este nevidel nazivo ... ( ale pochvalim sa... dnes som na cestach prvykrat videl dlhoocakavany novy F-pace... takze sa uz u nas konecne zacal predavat .. hura ) .... ale nepochybujem ze baleno bude vacsina zakaznikov brat ako auto z rozumu a nie ako emocionalnu volbu... hlavne ten 355 litrovy kufor v kombinacii s rozumnou spotrebou a japonskou spolahlivostou ... to by mohlo fungovat.... a nahodou v cervenej moze byt pekne 😉
s madarskou spolehlivostou...
Tohle je víc proti Rapidovi... k Fabii pasuje Swift, ne?
Si v poriadku ? >😁
Swift je len este trochu mensi a asi zistili, ze pokial chcu plnohodnotne konkurovat B-segmentu, ze potrebuju rozmerovo nieco porovnatelne. Baleno je presny konkurent Fabii a spol.
Swift je len este trochu mensi a asi zistili, ze pokial chcu plnohodnotne konkurovat B-segmentu, ze potrebuju rozmerovo nieco porovnatelne. Baleno je presny konkurent Fabii a spol.
Ve Swiftu jsem neseděl, ale proti Fabii má skromné rozměry a maličký kufr. Baleno je délkou stále klasické malé auto, snad dokonce kratší než Fabia.
no, já mám "před očima" furt původní Fábku... nová už je širší než Rapid, takže jo.
A rozvorem je to přesně na "půl cesty"... kufr mě netrápí, takže dýlku neřeším.
A rozvorem je to přesně na "půl cesty"... kufr mě netrápí, takže dýlku neřeším.
Pokud by v tom byl 1,6 TDI a netlacilo to predek po silnici, byl by to mozna zajimavy vozik pro manzelku.
Ado, TDI sa nekona, manzelstvo s VW skoncilo rozvodom. 😒
>😁
a 1.6 TDI stoji za staru belu. Ved niesi tak hlupy, pozri si ako je konstruovana - stvorcovy motor - naftak, maly ... - to je nezmysel. Uz ked, tak uz 1.4 TDi ten R3 - ten je konstrukcne vydarenejsi ! Akurat ze by ho bolo treba poriadne odhlucnit.
>😁
a 1.6 TDI stoji za staru belu. Ved niesi tak hlupy, pozri si ako je konstruovana - stvorcovy motor - naftak, maly ... - to je nezmysel. Uz ked, tak uz 1.4 TDi ten R3 - ten je konstrukcne vydarenejsi ! Akurat ze by ho bolo treba poriadne odhlucnit.
To já samozřejmě vím, že Suzuki uteklo od zodpovědnosti - ke vlastní škodě Suzuki. Proto se nedá očekávat nic jiného, než že i tohle Suzuki na trhu čeká jen trapné paběrkování
Jinak co se týká 1,6 TDI - ano, není to příliš vydařený motor. Ale pro malý turbodiesel vhodný do malého vozu ideální obsah. 1,4TDI PD není špatný motor, ale pro tohle autičko trochu hlučný a hrubého chodu. Trojválec není zrovna výhra.
Jinak co se týká 1,6 TDI - ano, není to příliš vydařený motor. Ale pro malý turbodiesel vhodný do malého vozu ideální obsah. 1,4TDI PD není špatný motor, ale pro tohle autičko trochu hlučný a hrubého chodu. Trojválec není zrovna výhra.
S tym suhlasim, ale je o dost lahsi, takze menej pokazi jazdne vlastnosti, ma aj realne mensiu spotrebu a ked ho dokazali utlmit v A1, dalo by sa za dobru cenu zit s nim aj tu.
- teda pokial to mam vsetko brat podla tvojich meritiek, nakolko do takto maleho a lahkeho auta je to fakt uz cez ciaru. A ak si cital, tak zrovna mild-hybrid by som videl ako optimalnu volbu pre tych, ktori chcu mat nizku spotrebu. Tam je cesta.
Uvidime, co zac bude ten novy 1.5 TDI. Niektory strasia ze R3. Ak by to ale bolo R4, tak fajn. 😉
edit: sucasny 1.4 TDI je uz CR.
- teda pokial to mam vsetko brat podla tvojich meritiek, nakolko do takto maleho a lahkeho auta je to fakt uz cez ciaru. A ak si cital, tak zrovna mild-hybrid by som videl ako optimalnu volbu pre tych, ktori chcu mat nizku spotrebu. Tam je cesta.
Uvidime, co zac bude ten novy 1.5 TDI. Niektory strasia ze R3. Ak by to ale bolo R4, tak fajn. 😉
edit: sucasny 1.4 TDI je uz CR.
[odkaz] >😁 >😁
😄
No.. tady zas dostaneš za uši...
No.. tady zas dostaneš za uši...
Já mluvím o motoru, ty o motorčeku ze zahradního traktůrku na trávu. Chápeš ten rozdíl? A co se týká spolehlivosti: kolik taxikářů vozí pod kapotou šikmookou benzínovou atmosféru a kolik motor? A běž se jich zeptat, kolik se na takovém motoru běžně najíždí a jak často se vysype. Mluvím o motorech německých, ne francouzských, či italských... 😄
Prý jestli má vůbec proti Fabii šanci!!!
Poradil bych vám, abyste se probrali. Není vůbec důvod, aby to bylo horší auto než Fabia.
Raději se rozmyslete, pro koho chcete provozovat tento web. Otravujete tady pořád s červeným pruhem u těch, co blokují reklamu. Při úrovni psaní, kterou produkujete, vám bude čtenářů bohužel jen ubývat
Poradil bych vám, abyste se probrali. Není vůbec důvod, aby to bylo horší auto než Fabia.
Raději se rozmyslete, pro koho chcete provozovat tento web. Otravujete tady pořád s červeným pruhem u těch, co blokují reklamu. Při úrovni psaní, kterou produkujete, vám bude čtenářů bohužel jen ubývat
A má proti ní u nás prodejně šanci?
Vzhladom na ČSSR trh, mozem tvoju otazku povazovat len za básnickú... :😉 :-!
Samozřejmě. Ale Monaro asi nepochopil (nebo já?) smysl otázky v úvodu článku.
medzi zakladnou vybavou GA a kusok vyssim GL..... ak sa nemylim tak zaklad GA ma predne stlpiky vo farbe kasne.... to znamena ze biele zakladne baleno ma biele predne stlpiky ako na fotke .. kdezto lepsie vybavene baleno GL uz ma vzdy cierne predne stlpiky .... takze pri pohlade zvonku to nie je len o chromovanej maske... a osobne si myslim ze najpredavanejsia bude prave verzia GL ... ani nie prave kvoli tym stlpikom ale kvoli delenym sedackam a dialkovemu centralu ... lebo ten zaklad GA je ozaj kusok chudobny ... a GL je len kusok drahsi a uz ozaj mnohym bude aj "postacujuci 😉
Toho deb.la, co robi tie cenniky a vybavy pre slovensky trh, by som rad stretol osobne. V Polsku je Baleno s adaptivnym tempomatom, vsetkym z vybavy GL a 1.2 a co ja viem cim za 11200 EUR podla aktuálneho kurzu. Aj keby sa zhorsil kurz, tempomat je na SK az vo vybave za 13500.
Podobne tipo je v PL v zakladnej verzii o 1500 EUR lacnejsie, v cechach podobne.
Na Slovensku sa kupovat auto nevyplati, treba ist k bratom Cechom alebo do Polska, este aj lepsi pristup tam maju... Asi tunajsi ludia nie su dost rozhladeni, aby si pred kupou auta zapli internet a porovnali ceny a vybavy aspon s CZ, PL a snad aj HU.
Podobne tipo je v PL v zakladnej verzii o 1500 EUR lacnejsie, v cechach podobne.
Na Slovensku sa kupovat auto nevyplati, treba ist k bratom Cechom alebo do Polska, este aj lepsi pristup tam maju... Asi tunajsi ludia nie su dost rozhladeni, aby si pred kupou auta zapli internet a porovnali ceny a vybavy aspon s CZ, PL a snad aj HU.
s cenami u nas to mas uz raz tak.... pozri si ceny zakladneho sportagu u nas a v cz... kym oni ho maju za nejakych 459 tacov.. u nas stoji takmer 20 000 eur... a aj napriek tomu ich uz u nas vidim hodne behat po cestach za tie prve 4 mesiace co je na trhu .. ja to vravim stale... ceny aut nasim susedom hodne zavidim ... to nie je ziadne tajomstvo... vzdy mali hodne prijemne ceny voci nam ... a potom sa cudujeme ze preco za rodinne auto u nas je stale este povazovana aj taka fabia ...
Keď som prvý krát videl projekt YRA, povedal som si, že ide len o ďalšie Maruti, ktoré sa ku nám aj tak nedostane. Potom sa ale ukázalo, že to s Európou myslia vážne a bez výraznejších zásahov do dizajnu. Možno si poviete, že ďalšie ázijské auto, ktorého dizajnéri videli Európu len na mape. Je tu však jedno veľké ALE, pretože dizajn auta navrhli v Taliansku.
V roku 2009 si totiž v Suzuki povedali, že aby uspeli na náročnom európskom trhu, potrebujú dizajnové centrum priamo v jej srdci, aby pričuchli tamojšiemu dizajnu a tak vzniklo Suzuki Italia Centro Stile. Malý tím japonských dizajnérov medzi seba zobral mladého talentovaného Taliana, Cristiana Zanota. Aj keď to znie trochu šialene, podľa všetkého práve on navrhol exteriér nového Balena, respektíve štúdie IK.2. Navrhnúť v 23-ke prvé auto, ktoré sa dostane do produkcie a rovno sa stane globálnym modelom, tak to klobúk dole!
Žiaľ, racionalizácia výroby mu to podľa mňa značne pokazila, gril neprechádza do svetiel, auto je užšie a vyššie aaa už je to tak nejak v keli. Je to ale chalan, ktorý miluje taliansky dizajn a ak dostane viac priestoru, je sa myslím na čo tešiť.
V každom prípade Baleno má čo ponúknuť, oproti Vitare je spracovaním tak o pol triedy vyššie. U nás je ale takým zvykom, že pokiaľ to nie je Suzuki z maďarského Ostrihomu, tak veľké predajné šance nemá. Uvidíme teda, či sa mu podarí prekonať túto kliatbu.
P.S.: Videl som na Slovensku v premávke prvé a asi aj posledné Celerio.
V roku 2009 si totiž v Suzuki povedali, že aby uspeli na náročnom európskom trhu, potrebujú dizajnové centrum priamo v jej srdci, aby pričuchli tamojšiemu dizajnu a tak vzniklo Suzuki Italia Centro Stile. Malý tím japonských dizajnérov medzi seba zobral mladého talentovaného Taliana, Cristiana Zanota. Aj keď to znie trochu šialene, podľa všetkého práve on navrhol exteriér nového Balena, respektíve štúdie IK.2. Navrhnúť v 23-ke prvé auto, ktoré sa dostane do produkcie a rovno sa stane globálnym modelom, tak to klobúk dole!
Žiaľ, racionalizácia výroby mu to podľa mňa značne pokazila, gril neprechádza do svetiel, auto je užšie a vyššie aaa už je to tak nejak v keli. Je to ale chalan, ktorý miluje taliansky dizajn a ak dostane viac priestoru, je sa myslím na čo tešiť.
V každom prípade Baleno má čo ponúknuť, oproti Vitare je spracovaním tak o pol triedy vyššie. U nás je ale takým zvykom, že pokiaľ to nie je Suzuki z maďarského Ostrihomu, tak veľké predajné šance nemá. Uvidíme teda, či sa mu podarí prekonať túto kliatbu.
P.S.: Videl som na Slovensku v premávke prvé a asi aj posledné Celerio.
Veď práve - asi zrovna tá mladosť a nezrelosť autorov sa na aute najviac podpísala. Nové Baleno môže byť akékoľvek, ale určite nie pekné ani príťažlivé - o elegancii ani netuší, že existuje. A je to veľká škoda.
P.S.Jediné Celerio u nás? Ak ostaneme pri dizajne, tak chvalabohu.
P.S.Jediné Celerio u nás? Ak ostaneme pri dizajne, tak chvalabohu.
No hlavne z neho nejdú akékoľvek emócie. Na papieri to ešte vyzeralo nádejne (napríklad maska vľavo dole).
[odkaz]
Ale tak viem no, papier znesie veľa.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale tak viem no, papier znesie veľa.
[odkaz]
[odkaz]
Kdo má poškozené vnímání kreaturami od rendlíku, ten už snese všecko. ;-\
Však aj ty si mal rendlíka,nie?
Ano, bohužel. Tenkrát ty vozy ještě nebyly tak hnusné. Byť kvalitou stejná, jako dnes. :no:
Štylistické štúdiá jedno po druhom umierajú, starí majstri tiež. A čo produkujú lacní fabrickí "dizajnéri", na to sa už nedá pozerať. Jak môže niekto urobiť niečo tak hnusné? Vysoký mohutný predok je jak z SUV a blatníky vyzerajú, akoby ich najprv niekto nafúkol, a potom zistil, že sú priširoké, tak ich nožom zrezal...
Jediný znesiteľný pohľad na auto je z čela, a fajn by bol aj pohľad do interiéru, keby dojem z neho nekazili lacné lesklé plasty (viď napr. dvere [odkaz]
Z automobilu sa fakt už stal len rýchloobrátkový spotrebák, čo najlacnejšie vyrobiť a rýchle predať, pretože sa skoro okuká a to už treba mať nachystaný facelift...
Porovnáva sa tu s Fabiou, obídem teraz technickú stránku, ale dizajnovo, hoci to tiež nie je kráľovná krásy, jej nové Baleno môže len tíško závidieť.
Jediný znesiteľný pohľad na auto je z čela, a fajn by bol aj pohľad do interiéru, keby dojem z neho nekazili lacné lesklé plasty (viď napr. dvere [odkaz]
Z automobilu sa fakt už stal len rýchloobrátkový spotrebák, čo najlacnejšie vyrobiť a rýchle predať, pretože sa skoro okuká a to už treba mať nachystaný facelift...
Porovnáva sa tu s Fabiou, obídem teraz technickú stránku, ale dizajnovo, hoci to tiež nie je kráľovná krásy, jej nové Baleno môže len tíško závidieť.
je to diskutabilne s tym dizajnom... biela fabia na plechacoch tiez nieje ziaden dizajnovy skvost... dokonca zakladne baleno bude asi lepsie posobit ... ale ok... kazdy si moze vybrat.... podla mna bude cervene baleno pekne.. s tymi ciernymi stlpikmi a na nejakych elektronoch ... mne sa dokonca uz teraz viac paci ako swift ktory je az moc vysoky a s tymi velkymi natiahnutymi prednymi megasvetlami uz zacina byt cim dalej tym viac out oproti konkurencii.....
ale ano... vyroba aut je dnes uz zamerana viac na kvantitu.... interier balena sa mi ale paci viac ako vo fabii a podla mna ma aj sikovnejsie strihnute motory... ci uz 1,2 atmo alebo 1.0 turbo... kazdy si vyberie
baleno bude tazit hlavne z priestorovych pomerov... a slusneho kufra.... podla mna by to ozaj mohlo splnit aj rodinne potreby.. lebo na octaviu u nas bohuzial este stale kazdy nema ...
ale ano... vyroba aut je dnes uz zamerana viac na kvantitu.... interier balena sa mi ale paci viac ako vo fabii a podla mna ma aj sikovnejsie strihnute motory... ci uz 1,2 atmo alebo 1.0 turbo... kazdy si vyberie
baleno bude tazit hlavne z priestorovych pomerov... a slusneho kufra.... podla mna by to ozaj mohlo splnit aj rodinne potreby.. lebo na octaviu u nas bohuzial este stale kazdy nema ...
Pokud se ti Baleno líbí, tak je odsouzeno k nezájmu evropských zákazníků. Máš vzácný dar vidět opak toho, co se stane. Pořádně si ho prohlédni, na silnici už ho nepotkáš. Baleno mělo šanci jen jako konkurent Sandera. S touto cenou si to však kromě Maďarů nikdo nekoupí.
Swift ti príde kvôli predným svetlám out, ale takmer identický tvar na Balene ti nevadí? Mne práve kvôli tej maske pripadá Baleno už teraz za zenitom.
Pokiaľ nerozoznáš hodnoty dizajnu bez ohľadu na farbu laku a použité kolesá, nemá cenu sa o ňom vôbec baviť.
Suzuki jsou vždycky na jedno kopyto. Technicky výborné auto, spolehlivé jako slunce atd :yes: Jenže pro nás Evropany udělané japonským stylem, takže jej vnímáme jako nudné, divné, asexuální, méně pěkné, takže prodejně tradičně nic moc. Škoda no. 😐
spolehlivé jako Slunce... nu, s motorem od Fiatu? ... :no:
Asi z toho budes mit spatny spanii, ale ano... uz mnoho let jsou motory Fiat ty nejspolehlivejsi.
😜
😜
A mali tam dat kvalitne,rozvodmi skakajuce vw? >😁
To není tak úplně pravda. Poslední dvě generace Swifta, první SX-4, Kizashi, GrandVitara... to jsou hezký auta. Však Swiftů a SX-4 taky dost potkáš.
Tak Suzuki si urcite testom v ncape moc nepomohlo. Vysledok to teda neviem aky nedosiahlo. Niekde uroven o trochu lepsej Dacie.
Niekto tu spomina konkurenta pre Fabiu, tak ani nahodou. Staci si pozriet bezpecnost oboch aut.
Pri motorizaciach to radsej ani nekomentujem. 1,0 T 85kW 170Nm s malou taskou B segmentu a zrychlenie z 0-100km/h za 11,4 s.
Ved aj blba Fabia dava s 1,2 TSI 66kW a 160Nm ma z 0-100km/h za 10,9s a
1,2 TSI 81kW 175Nm ma z 0-100km/h za 9,4s.
Kde urobili sudruhovia z japonska chybu..................................
Niekto tu spomina konkurenta pre Fabiu, tak ani nahodou. Staci si pozriet bezpecnost oboch aut.
Pri motorizaciach to radsej ani nekomentujem. 1,0 T 85kW 170Nm s malou taskou B segmentu a zrychlenie z 0-100km/h za 11,4 s.
Ved aj blba Fabia dava s 1,2 TSI 66kW a 160Nm ma z 0-100km/h za 10,9s a
1,2 TSI 81kW 175Nm ma z 0-100km/h za 9,4s.
Kde urobili sudruhovia z japonska chybu..................................
Paradoxne cena/hodnota je lepsia ako u fabky, toto je B+ = viac priestoru. S atmo motormi sa fabia nechyta. Nevyzmykany trojvalec by som videl ako vyhodu voci 1.0 TSI...
1.0 TSI se do Fabie nedává. Výhodou Balena je ten základní motor.
Ano Baleno ma zaklad 1,2 atmo 4 valec, a Fabia 1,0 MPI 3 - valec. Co viem tak u Skody je politika jasne nastavena a len blazon kupi 1,0 MPI, to aj predajca ti povie. najpredavanejsi motor pre fabiu je 1,2 TSI 66kW a kto chce dynamickejsiu fabiu tak 81kW
Pán je pretekár na malých mestských taškách ?
Nie pretekar, len aj s Fabiou 1,2 TSI 81 kW sa daju okresky pekne uzit. Skor pretekarov na zavodnej octavii alebo passate s este zavodnickejsim 2,0 TDI ide porazit, ze nemaju dostatok vykonu na predbehnutie 😉
nebud najivny fabia tsi 66kw to za 10.9s na 100 neda to su zas tie skodovacke tabulkove blaboly jak u superbov atd
presne to potom funguje na take ovce ako ty, co tu budu vynasat sudy zpoza stola a udajov 0-100
presne to potom funguje na take ovce ako ty, co tu budu vynasat sudy zpoza stola a udajov 0-100
V rychlosti jsem našel dva testy z Autozeitung, výsledek 10.8 a 11.0. Ale klidně se tím můžeš utěšovat dál.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
ja sa tym neutesujem mne fabia nevadi, naopak docela ju respektujem...skoda i vw si mozu za to sami ze maju blaboly v zrychleni vid octavie superby
Podľa mňa je zaujímavé vrátane ceny. Základ pod 11000 e je ok, pretože ten základ je použiteľný, má všetko, čo treba vrátane normálneho poctivého motora. Priestor vnútri bezkonkurenčný, podľa 2 viet, ktoré sa tomu venovali tiché aj motor aj kolesá. V čom by mal byť problém? Hádam len nie som istý tou indiou.
Vysoká cena je jen díky lumpárně ČNB v čele se Singerem. Pokud by stál 265 000 Kč, DOMÁCÍ PŘEDRAŽENÝ DRAHOUŠEK BY MĚL POTÍŽE... 😄
v balene som sedel, v predu aj vzadu za sebou a bolo to pocitovo ako v C heči. Celkovo to auto vie vyzerať a plniť funkciu C heč a tá cena už potom vyzerá inak a dizajn začne opeknievať jak žena po pivách.
Problém je, že takový Ceed 1.4 je za 310. Pokud má být tohle za 290 základ tak je to prostě drahé. Ale trošku doufám, že se Suzuki přizpůsobí nižším cenám v ČR a půjde někam na 270, pak to bude zajímavá nabídka.
Nepoznam vase kompletne ceny vsetkeho, ale lacny by mal byt aj Pulsar, ci ?
Takze to bude celkovo osemetne. Otazka je, ktora znacka dokaze viac zaujat.
Cee´d je u vas dost etablovany, aj ked viac je i30.
Baleno ale nebude ani vo vnutri moc zaostavat ( priestorovo ) a ani kufrom.
Ved, nasledujuce mesiace ukazu... 😉
Takze to bude celkovo osemetne. Otazka je, ktora znacka dokaze viac zaujat.
Cee´d je u vas dost etablovany, aj ked viac je i30.
Baleno ale nebude ani vo vnutri moc zaostavat ( priestorovo ) a ani kufrom.
Ved, nasledujuce mesiace ukazu... 😉
Jenže Baleno v tom základu vypadá dost bídně, oproti Ceedu. A Ceed je plnohodnotný kompakt, dokonce s víceprvkem atd. Pokud by to Suzuki chtělo hrát na cenu, tak by muselo jít výrazně níž než 290.
Pulsar šel zřejmě s cenama nahoru. Co já pamatuju tak začínal asi 330 s tou TCe (nebo DIGT nebo jak tomu říkají) a v akci snad dokonce za 300, jenže teď už je v ceníku myslím cca. 370+.
Pulsar šel zřejmě s cenama nahoru. Co já pamatuju tak začínal asi 330 s tou TCe (nebo DIGT nebo jak tomu říkají) a v akci snad dokonce za 300, jenže teď už je v ceníku myslím cca. 370+.
ale síd základ nemá klímu, čiže nepoužiteľné. S klímou je na 12 tis e a sme zas inde.
Nevím jak na Slovensku, v ČR za těch 310 klima v základu je.
na sk v základe síd 1,4 je klíma za príplatok 600 e, takže síd s klímou pod 12 tis. e nedáš a baleno začína opeknievať
Takže jsme zpátky u toho co jsem říkal - v ČR se bude muset Suzuki snažit trošku víc, aby si udrželo odstup od normálních kompaktů.
PS: to není žádné překvápko, obecně jsou u nás auta levnější... myslím, že kdybychom mrkli na Swift, tak bude v ČR taky levnější...
PS: to není žádné překvápko, obecně jsou u nás auta levnější... myslím, že kdybychom mrkli na Swift, tak bude v ČR taky levnější...
Nové baleno se vyrábí v Indii, což může být celkem problém s kvalitou zpracování... Podlě mě to měli vyrábět pro Evropu v Maďarsku....
Bol som dnes pozriet v Suzuki presov na baleno a je to parada - nazivo vyzera omnoho lepsie, jednoducho iba nie je fotogenicke. Sirkou medzi malym autom a kompaktom, vzadu na nohy neuveritelne vela miesta, s 180 sa dotykam vzadu hlavou stropu, ale da sa usadit ako v lehatku a problem s miestom na hlavu odpada, styria dospely v tazkej pohode. Bolo v najvyssej vybave, takze ku kvalite interieru sa neviem vyjadrit objektivne, kufor je vsak sice velky, ale taky zvlastny tvar - kratky a hlboky, na jazde som nebol, lebo im doslo iba dnes, za mna velke plus...
Pristrojovka ?
Mäkčený, alebo tvrdý plast ?
Vďaka tomu "vegetnému" / rozvalenému posedu vzadu tiez problém nebude... Za mna teda spokojnost. Budem musiet skusit len tak zo srandy, ako by to vzadu vyzeralo za mnou ( 193 cm ).
A bude statický obrázok skoro kompletný... 😉
Mäkčený, alebo tvrdý plast ?
Vďaka tomu "vegetnému" / rozvalenému posedu vzadu tiez problém nebude... Za mna teda spokojnost. Budem musiet skusit len tak zo srandy, ako by to vzadu vyzeralo za mnou ( 193 cm ).
A bude statický obrázok skoro kompletný... 😉
Plasty som velmi nepozeral, pretoze ma aj tak viac zaujima stredna vybava, ktora je v polsku aj s adaptivnym tempomatom. Pristrojovka vyzerala s tym stredovym displejom pekne, som vsak zvedavy ako to bude vyzerat, ked namiesto dotykového displeja a aut. Klimy bude obycajne radio a manualna klima...
ved ok, ale ked si v nom sedel, to si ani nepolozil ruku na tu pristrojovku ?
Nie, nehmatal som to...
Tu je fotka strednej vybavy, tu stranku velmi nemusim, ale fotky su fajn😒br /> [odkaz]
Najvyssia vybava vyzerala nazivo dôstojne, v pohode. V strednej su ine budiky, iba monochromaticky staromodny displej, na volante vpravo nie su tlacidla - iba plast, ovládanie klimy je lacno vyzerajuce, to radio samo o sebe nevyzera zle, ale celkovo prispieva k plastovemu dojmu z interieru a pod.
Musel by som to vidiet nazivo, ale stredna vybava na mna posobi v interieri lacno. Tu nejde o ohmatavanie plastov, co aj tak clovek nikdy nerobi, tu ide o to, ako to posobi. Interier v najvyssej vybave sa mi paci viac ako v mazde2, pretoze mazda2 sa hra na viac, su tam tvrde plasty, ktore iminuju makcene - vidno na prvy pohlad, ze je to iba imitacia, co kazi dojem. V Balene v najvyssej vybave nic dojem vyslovene nekazi, na nic sa nehra, ta stredna vsak uz ma v interieri svoje lacne muchy...
Tu je fotka strednej vybavy, tu stranku velmi nemusim, ale fotky su fajn😒br /> [odkaz]
Najvyssia vybava vyzerala nazivo dôstojne, v pohode. V strednej su ine budiky, iba monochromaticky staromodny displej, na volante vpravo nie su tlacidla - iba plast, ovládanie klimy je lacno vyzerajuce, to radio samo o sebe nevyzera zle, ale celkovo prispieva k plastovemu dojmu z interieru a pod.
Musel by som to vidiet nazivo, ale stredna vybava na mna posobi v interieri lacno. Tu nejde o ohmatavanie plastov, co aj tak clovek nikdy nerobi, tu ide o to, ako to posobi. Interier v najvyssej vybave sa mi paci viac ako v mazde2, pretoze mazda2 sa hra na viac, su tam tvrde plasty, ktore iminuju makcene - vidno na prvy pohlad, ze je to iba imitacia, co kazi dojem. V Balene v najvyssej vybave nic dojem vyslovene nekazi, na nic sa nehra, ta stredna vsak uz ma v interieri svoje lacne muchy...
😲
A teď vážně- je to opěrka pro nohy zadních cestujících.