Kdyby všechny silnice stavěli takovym tempem, jako to sleduju u odbočky na Zbraslav a Radotín, tak by se pěkně jezdilo.
sybokcz
0
Ona rychlost vystavby je u nas celkem vysoka, nejhorsi jsou prutahy okolo majetkovych a uzemnich sporu. A vubec nejhorsi je, kdyz se zacne stavet ze dvou stran a prostredek postihne nejaky spor, dostavet se musi a jsou-li zainteresovani tvrdohlavi, tak to potom stoji za to (viz D😄.
Navtech
0
Tak to je jasný, mě jen fascinuje ta rychlost při tom přemostění, že to roste pomalu ze dne na den. Pro mne zásadní úsek a už se těšim, že nebudu muset přes Břežany.
sybokcz
0
Vzhledem k tomu, ze zatim to bude koncit v polich... 😊, ale snad tam nejake navaznosti udelaji. Dlouho jsme nebyl na Tocny, tak nevim jak pokracuji dal. Ale jsem rad, ze se s tim hlo, souhlasim, ze jizni vetev je momentalne kriticka, pac spojka je jedna velka zacpa od pondeli do patku. Jen pockat ty dva roky 😊.
Spis me zarazilo, ze D1 bude zachovana temer v puvodnim stavu (+ odbocovaci pruhy) a R1 pujde spodem, jsem zvedav, jak to podhrabou za provozu a hlavne jak udelaji zarez. No necham se prekvapit.
0
přitom zácpy na světlech na Baranďáku směrem na Plzeň by se daly omezit vcelku snadnou úpravou ... ovšem to by někdo musel chtít 😐
figurka
0
A pak jen dotahnout D3, aby se trochu ulevilo úseku D1 do Mirošovic.
sparrow1
0
včera jsem tam stál od Pruhonic až za to zuužení asi 40minut.
Značili to takže to bylo ze tří do jednoho 😒
Spis me zarazilo, ze D1 bude zachovana temer v puvodnim stavu (+ odbocovaci pruhy) a R1 pujde spodem, jsem zvedav, jak to podhrabou za provozu a hlavne jak udelaji zarez. No necham se prekvapit.