Novinky
přitom zácpy na světlech na Baranďáku směrem na Plzeň by se daly omezit vcelku snadnou úpravou ... ovšem to by někdo musel chtít 😐
Vzhledem k tomu, ze zatim to bude koncit v polich... 😊, ale snad tam nejake navaznosti udelaji. Dlouho jsme nebyl na Tocny, tak nevim jak pokracuji dal. Ale jsem rad, ze se s tim hlo, souhlasim, ze jizni vetev je momentalne kriticka, pac spojka je jedna velka zacpa od pondeli do patku. Jen pockat ty dva roky 😊.
Spis me zarazilo, ze D1 bude zachovana temer v puvodnim stavu (+ odbocovaci pruhy) a R1 pujde spodem, jsem zvedav, jak to podhrabou za provozu a hlavne jak udelaji zarez. No necham se prekvapit.
Spis me zarazilo, ze D1 bude zachovana temer v puvodnim stavu (+ odbocovaci pruhy) a R1 pujde spodem, jsem zvedav, jak to podhrabou za provozu a hlavne jak udelaji zarez. No necham se prekvapit.
Tak to je jasný, mě jen fascinuje ta rychlost při tom přemostění, že to roste pomalu ze dne na den. Pro mne zásadní úsek a už se těšim, že nebudu muset přes Břežany.
Ona rychlost vystavby je u nas celkem vysoka, nejhorsi jsou prutahy okolo majetkovych a uzemnich sporu. A vubec nejhorsi je, kdyz se zacne stavet ze dvou stran a prostredek postihne nejaky spor, dostavet se musi a jsou-li zainteresovani tvrdohlavi, tak to potom stoji za to (viz D😄.
Značili to takže to bylo ze tří do jednoho 😒