Ekonomika
Tie diesle predsa putuju vo velkom z Nemecka prec - napriklad do Ceska ci na Slovensko.
A nasim narodom je to predsa jedno: tahne to vocpoda, zere ty vole 2.5 na 100, DPF odpilime...
Preco by mala klesnut cena artiklu, ktory ma vdaka kombinacii ekologickeho masochizmu a nizkych prijmov v strednej a vychodnej Europe odbyt.
A nasim narodom je to predsa jedno: tahne to vocpoda, zere ty vole 2.5 na 100, DPF odpilime...
Preco by mala klesnut cena artiklu, ktory ma vdaka kombinacii ekologickeho masochizmu a nizkych prijmov v strednej a vychodnej Europe odbyt.
Su to jedine auta na trhu, ktore su homologovane s vypinanim kontroly emisii, takze nie su priskrtene a nezanasaju EGR. To urcite oceni cielova skupina ojazdenych naftovych VW. Na Vychode sa nic nekontroluje a servis nie je povinny, tak co viac si zelat. Brusel ma splnene a my si tu tak dalej zijeme.
Kauza byla uměle vyvolána s cílem poškodit hospodářství EU. Ostatně podobně, jako další podobné kroky...
Nicméně je dobře, že se ta věc otevřela i v EU. Pokud se bude vyhodnocovat nestranně, tak m.j. bude znamenat konec motoru 1,6Dci 😄
Nicméně je dobře, že se ta věc otevřela i v EU. Pokud se bude vyhodnocovat nestranně, tak m.j. bude znamenat konec motoru 1,6Dci 😄
Kec blábol kravina >😁 >😁
Bude to možná časem znamenat rozumný omezení dieslů = na úroveň běžnou ve zbytku planety
Což je asi dobře :yes: 😉
Bude to možná časem znamenat rozumný omezení dieslů = na úroveň běžnou ve zbytku planety
Což je asi dobře :yes: 😉
Fakt je že nechápu proč mají diesely pořád takovou oblibu. Spotřebou už neohromí, spolehlivostí už vůbec ne, jsou těžký, složity a produkujou mraky emisí. Já bych už do dieselu nešel ani kdybych najezdil 100 tisíc ročně. Takže jak píšeš v podstatě ty. Doufám, že brzy zákazníci pochopí, že diesel motory jsou už nevýhodný a jejich prodeje začnou propadat na úkor čistějšího benzínu nebo plynu.
Ono do velkejch SUV a náklaďáků a autobusů vhodný sou což o to = jen v těch osobácích je to Evropa nějak pomotala >😒]
Problém je hlavně NOx = hlavně ve městech průser
Benzín, plyn už i u nás se stavěj Superchargery takže trochu i elektřina = nafta jen tam kam patří
Problém je hlavně NOx = hlavně ve městech průser
Benzín, plyn už i u nás se stavěj Superchargery takže trochu i elektřina = nafta jen tam kam patří
Hele po Jablonci nám jezdí MHD jen na CNG už řadu let, takže i ty autobusy si myslím není potřeba dělat na naftu. Možná jen ta kamionová doprava a nákladní auta.
asi mám špatný prohlížeč, či co....ale zmizel mi tu příspěvek o tom, kde má koncern své zákazníky v Evropě. A to jsem to přitom vyjádřil velmi slušně, nikoliv pejorativně..... Inu - asi to smáznul jen ten můj prohlížeč tady. To by cenzor neudělal přece...... I když - Dont touch nationalcar darling...........
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ono se aktuálně ukazuje že to je ešte větší průser než jsme mysleli = Ty motory nejdou upravit. Což tu správně někteří říkali už v září při vypuknutí Dieselgate
Jediná šance je snížit výkon. Úpravy s kterejma přišel výrobce = úpravy vstřikování vyvolávající větší recirkulaci spalin způsobujou výrazně větší zanášení úsadama + větší kouřivost + násobně častější regeneraci DPF
Zjednodušeně = jediná šance jak 11 milionů Dieselgate TDI zbavit odporný vlastnosti kdy jedno každý z nich má exhalace jako deset novejch autobusů = je snížit výkon
Ono se aktuálně ukazuje že to je ešte větší průser než jsme mysleli = Ty motory nejdou upravit. Což tu správně někteří říkali už v září při vypuknutí Dieselgate
Jediná šance je snížit výkon. Úpravy s kterejma přišel výrobce = úpravy vstřikování vyvolávající větší recirkulaci spalin způsobujou výrazně větší zanášení úsadama + větší kouřivost + násobně častější regeneraci DPF
Zjednodušeně = jediná šance jak 11 milionů Dieselgate TDI zbavit odporný vlastnosti kdy jedno každý z nich má exhalace jako deset novejch autobusů = je snížit výkon
Sorry v tomhle dám spíš na Vaculíka a lidi z ČVUT než na tebe 😉
Lidem na exhalacích nezáleží = domnívaj se že jich se to netýká >😒]
Je to 3/4 roku a i když se o tom napsalo dost a dost = vypadá to že většina lidí doteď netuší o čem to je
Nezáleží na tom co si myslí většina = podstatný je jak to je
Šance že by měli pravdu kupci nových i ojetých koncernových vozů a mimo realitu byl Vaculík, ČVUT a další vidim jako nula
Já vim že lidem na exhalacích nezáleží = asi si myslej že zrovna jejich sliznice je imunní >😒]
Podstatný je jak to je = a v tom má pravdu Vaculík a lidi z ČVUT atd.
Kdo má plíce, sliznici atp by měl dát spíš na Vaculíka. Milion autobusů je prostě milion autobusů = a bohužel nic z toho neni hypoteticky 😉
NOx je fuk jestli to tebe nebo mě zajímá nebo ne = vleze ti do plic ať jo nebo ne >😁
Sem zvědavej co politici udělaj s novym faktem že VW úprava nefunguje