Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Emisní skandál podle expertů nesnížil ceny ojetých aut VW

redakce AUTO.CZ
Diskuze (26)
Majitelé vozů Volkswagen s podvodným softwarem se oprávněně obávali ztráty jejich hodnoty při následném prodeji. K poklesu cen ojetin v Německu však nedošlo.

Emisní skandál dosud nevedl k žádnému znatelnému poklesu cen ojetých automobilů Volkswagen na německém trhu. Vyplývá to podle agentury DPA z informací výzkumných společností DAT a Schwacke. Prozatím se tak nepotvrdily obavy některých majitelů, že jejich vozy v důsledku skandálu ztratí na hodnotě.

Vývoj cen ojetých vozů VW je důležitý mimo jiné pro řadu žalob, ve kterých majitelé po automobilce kvůli emisnímu skandálu požadují odškodné. Pokud by se ceny ojetých vozů snížily, bylo by pro jejich majitele u soudu snazší prokázat, že utrpěli újmu, upozorňuje DPA.

Volkswagen loni přiznal, že do 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. V samotném Německu musí kvůli emisnímu skandálu svolat k opravě kolem 2,4 milionu vozů.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (26)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2016 18:48
Re: Nepřekvapivé
Jj městký busy na elektřinu nebo CNG :yes: :yes:

Jasně = u mimoměstskejch autobusů nebo náklaďáků se ta nafta hodí = navíc tam díky drahýmu velkýmu SCR až takovej bordel nedělá = i když se tomu lidem nechce věřit ty Dieselgate nafťáky sou fakt nesrovnatelně horší ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2016 18:44
Re: není divu
Tak to ostře nesouhlasim :-)

Já vim že lidem na exhalacích nezáleží = asi si myslej že zrovna jejich sliznice je imunní >:-[]

Podstatný je jak to je = a v tom má pravdu Vaculík a lidi z ČVUT atd.

Kdo má plíce, sliznici atp by měl dát spíš na Vaculíka. Milion autobusů je prostě milion autobusů = a bohužel nic z toho neni hypoteticky ;-)

NOx je fuk jestli to tebe nebo mě zajímá nebo ne = vleze ti do plic ať jo nebo ne >:D

Sem zvědavej co politici udělaj s novym faktem že VW úprava nefunguje
7. 6. 2016 18:13
Jejda
asi mám špatný prohlížeč, či co....ale zmizel mi tu příspěvek o tom, kde má koncern své zákazníky v Evropě. A to jsem to přitom vyjádřil velmi slušně, nikoliv pejorativně..... Inu - asi to smáznul jen ten můj prohlížeč tady. To by cenzor neudělal přece...... I když - Dont touch nationalcar darling...........
7. 6. 2016 15:21
Re: není divu
Motory upravit jdou, akorát že samozřejmě ne pouze updatem sw a tedy levně. A do dražších úprav se VW v Evropě zcela logicky nepohrne protože k tomu nemá důvod, a snižovat výkon (byť by to skutečně emisím pomohlo) nemůžou, v tu chvíli tomu padá homologace a koncern by měl na krku miliony zákazníků co si budou oprávněně stěžovat.
7. 6. 2016 15:16
Re: není divu
Pochop, ale že nejsou podstatný testy ČVUT nebo hodnocení Vaculíka. Podstatný je jak to vnímá zákazník a ten to vnímá tak, jako že se nic nestalo. Lidem na exhalacích jejich auta fakt nezáleží. Respektive tenhle parametr je daleko vzadu za hospodárností provozu auta, poruchovostí, bezpečností a designem. Tam až hluboko pod tím vším najdeš ty exhalace, který jsou drtivý většině zákazníků naprosto ukradený. Takže nechci zpochybnit výpočty ČVUT kolik NOx ty auta hypoteticky všechny vypustí, ale v konečným důsledku to není podstatný údaj, protože zajímá minimum lidí.