Ekonomika
ryccardo
12
Od začátku tvrdím, že je to jen uměle nafouknutá bublina. Podle prodejů nových aut VW je vidět, že zákazníci VW to vnímají stejně. Analogicky k tomu, není důvod aby i prodeje ojetých aut VW tahle pseudo kauza poškodila. Když zákazníci bez problémů přešli i kolabující rozvody na TSI motorech, tak je nějaké emise nemůžou rozházet. >😁
Přejít do diskuze
Tie diesle predsa putuju vo velkom z Nemecka prec - napriklad do Ceska ci na Slovensko.
A nasim narodom je to predsa jedno: tahne to vocpoda, zere ty vole 2.5 na 100, DPF odpilime...
Preco by mala klesnut cena artiklu, ktory ma vdaka kombinacii ekologickeho masochizmu a nizkych prijmov v strednej a vychodnej Europe odbyt.
A nasim narodom je to predsa jedno: tahne to vocpoda, zere ty vole 2.5 na 100, DPF odpilime...
Preco by mala klesnut cena artiklu, ktory ma vdaka kombinacii ekologickeho masochizmu a nizkych prijmov v strednej a vychodnej Europe odbyt.
VW si muze mnout ruce, ze ma takove zakazniky. Ty rozvody to je tragedie, ale zakaznik si neustale libuje co je to za super karu. Pak vlastne ty ostatni "drobnosti" uz ani neresi, vzdyt s tim maji problemy urcite i ostatni vyrobci >😁
Kauza byla uměle vyvolána s cílem poškodit hospodářství EU. Ostatně podobně, jako další podobné kroky...
Nicméně je dobře, že se ta věc otevřela i v EU. Pokud se bude vyhodnocovat nestranně, tak m.j. bude znamenat konec motoru 1,6Dci 😄
Nicméně je dobře, že se ta věc otevřela i v EU. Pokud se bude vyhodnocovat nestranně, tak m.j. bude znamenat konec motoru 1,6Dci 😄
Su to jedine auta na trhu, ktore su homologovane s vypinanim kontroly emisii, takze nie su priskrtene a nezanasaju EGR. To urcite oceni cielova skupina ojazdenych naftovych VW. Na Vychode sa nic nekontroluje a servis nie je povinny, tak co viac si zelat. Brusel ma splnene a my si tu tak dalej zijeme.
Neřekl bych. To používají ve spojitosti s dieselgate. V případě kolabujících TSI motorů prostě tvrdili, že se to neděje a když už, tak v naprosto zanedbatelný míře >😁
Pokud zakaznik VWnedostane novy danovy vymer od Bundesamtu nebo autorite fiscale za vyssi emise nez deklarovane, tak se nic nestane.
Teď jsi přesně vystihl podstatu koncernového marketingu. Pokud má koncern nějaký problém, tak je třeba do hlav jejich zákazníku natlouct, že ostatní jsou na tom ještě hůř.
asi mám špatný prohlížeč, či co....ale zmizel mi tu příspěvek o tom, kde má koncern své zákazníky v Evropě. A to jsem to přitom vyjádřil velmi slušně, nikoliv pejorativně..... Inu - asi to smáznul jen ten můj prohlížeč tady. To by cenzor neudělal přece...... I když - Dont touch nationalcar darling...........
Motory upravit jdou, akorát že samozřejmě ne pouze updatem sw a tedy levně. A do dražších úprav se VW v Evropě zcela logicky nepohrne protože k tomu nemá důvod, a snižovat výkon (byť by to skutečně emisím pomohlo) nemůžou, v tu chvíli tomu padá homologace a koncern by měl na krku miliony zákazníků co si budou oprávněně stěžovat.
"Kauza byla uměle vyvolána.."
Ale bez toho ze VW ma vybaveni si "poradit" S EPA testy v USA, by nic vyvolat neslo, vid? :-!
Ale bez toho ze VW ma vybaveni si "poradit" S EPA testy v USA, by nic vyvolat neslo, vid? :-!
Jj městký busy na elektřinu nebo CNG :yes: :yes😒br />
Jasně = u mimoměstskejch autobusů nebo náklaďáků se ta nafta hodí = navíc tam díky drahýmu velkýmu SCR až takovej bordel nedělá = i když se tomu lidem nechce věřit ty Dieselgate nafťáky sou fakt nesrovnatelně horší 😉
Jasně = u mimoměstskejch autobusů nebo náklaďáků se ta nafta hodí = navíc tam díky drahýmu velkýmu SCR až takovej bordel nedělá = i když se tomu lidem nechce věřit ty Dieselgate nafťáky sou fakt nesrovnatelně horší 😉
Tak to ostře nesouhlasim 😄
Já vim že lidem na exhalacích nezáleží = asi si myslej že zrovna jejich sliznice je imunní >😒]
Podstatný je jak to je = a v tom má pravdu Vaculík a lidi z ČVUT atd.
Kdo má plíce, sliznici atp by měl dát spíš na Vaculíka. Milion autobusů je prostě milion autobusů = a bohužel nic z toho neni hypoteticky 😉
NOx je fuk jestli to tebe nebo mě zajímá nebo ne = vleze ti do plic ať jo nebo ne >😁
Sem zvědavej co politici udělaj s novym faktem že VW úprava nefunguje
Já vim že lidem na exhalacích nezáleží = asi si myslej že zrovna jejich sliznice je imunní >😒]
Podstatný je jak to je = a v tom má pravdu Vaculík a lidi z ČVUT atd.
Kdo má plíce, sliznici atp by měl dát spíš na Vaculíka. Milion autobusů je prostě milion autobusů = a bohužel nic z toho neni hypoteticky 😉
NOx je fuk jestli to tebe nebo mě zajímá nebo ne = vleze ti do plic ať jo nebo ne >😁
Sem zvědavej co politici udělaj s novym faktem že VW úprava nefunguje
Pochop, ale že nejsou podstatný testy ČVUT nebo hodnocení Vaculíka. Podstatný je jak to vnímá zákazník a ten to vnímá tak, jako že se nic nestalo. Lidem na exhalacích jejich auta fakt nezáleží. Respektive tenhle parametr je daleko vzadu za hospodárností provozu auta, poruchovostí, bezpečností a designem. Tam až hluboko pod tím vším najdeš ty exhalace, který jsou drtivý většině zákazníků naprosto ukradený. Takže nechci zpochybnit výpočty ČVUT kolik NOx ty auta hypoteticky všechny vypustí, ale v konečným důsledku to není podstatný údaj, protože zajímá minimum lidí.
Hele po Jablonci nám jezdí MHD jen na CNG už řadu let, takže i ty autobusy si myslím není potřeba dělat na naftu. Možná jen ta kamionová doprava a nákladní auta.
Ono do velkejch SUV a náklaďáků a autobusů vhodný sou což o to = jen v těch osobácích je to Evropa nějak pomotala >😒]
Problém je hlavně NOx = hlavně ve městech průser
Benzín, plyn už i u nás se stavěj Superchargery takže trochu i elektřina = nafta jen tam kam patří
Problém je hlavně NOx = hlavně ve městech průser
Benzín, plyn už i u nás se stavěj Superchargery takže trochu i elektřina = nafta jen tam kam patří
Fakt je že nechápu proč mají diesely pořád takovou oblibu. Spotřebou už neohromí, spolehlivostí už vůbec ne, jsou těžký, složity a produkujou mraky emisí. Já bych už do dieselu nešel ani kdybych najezdil 100 tisíc ročně. Takže jak píšeš v podstatě ty. Doufám, že brzy zákazníci pochopí, že diesel motory jsou už nevýhodný a jejich prodeje začnou propadat na úkor čistějšího benzínu nebo plynu.
Akorát si uvědom, že pokud bych se od začátku mýlil a byl to skutečně takový megaprůser, tak jdou prodeje nových i ojetých koncernových aut dolů, což ovšem nejdou. Takže je to jak píšu nahoře. Zákazníci to jako megaprůser nevnímají a to je klíčový ukazatel 😉 Až začnou prodeje jejich aut kvůli dieselgate rapidně propadat, pak to ten megaprůser skutečně bude. Vzhledem k tomu, že to ale bude už skoro rok co to vypuklo a průser pořád nikde, tak se spíš zdá, že tahle nafouklá bublina nadobro splaskne.
Kladeš špatný rovnítko = většina lidí problematice nerozumí
Sorry v tomhle dám spíš na Vaculíka a lidi z ČVUT než na tebe 😉
Lidem na exhalacích nezáleží = domnívaj se že jich se to netýká >😒]
Je to 3/4 roku a i když se o tom napsalo dost a dost = vypadá to že většina lidí doteď netuší o čem to je
Nezáleží na tom co si myslí většina = podstatný je jak to je
Šance že by měli pravdu kupci nových i ojetých koncernových vozů a mimo realitu byl Vaculík, ČVUT a další vidim jako nula
Sorry v tomhle dám spíš na Vaculíka a lidi z ČVUT než na tebe 😉
Lidem na exhalacích nezáleží = domnívaj se že jich se to netýká >😒]
Je to 3/4 roku a i když se o tom napsalo dost a dost = vypadá to že většina lidí doteď netuší o čem to je
Nezáleží na tom co si myslí většina = podstatný je jak to je
Šance že by měli pravdu kupci nových i ojetých koncernových vozů a mimo realitu byl Vaculík, ČVUT a další vidim jako nula
Od začátku se mýlíš 😉
Ono se aktuálně ukazuje že to je ešte větší průser než jsme mysleli = Ty motory nejdou upravit. Což tu správně někteří říkali už v září při vypuknutí Dieselgate
Jediná šance je snížit výkon. Úpravy s kterejma přišel výrobce = úpravy vstřikování vyvolávající větší recirkulaci spalin způsobujou výrazně větší zanášení úsadama + větší kouřivost + násobně častější regeneraci DPF
Zjednodušeně = jediná šance jak 11 milionů Dieselgate TDI zbavit odporný vlastnosti kdy jedno každý z nich má exhalace jako deset novejch autobusů = je snížit výkon
Ono se aktuálně ukazuje že to je ešte větší průser než jsme mysleli = Ty motory nejdou upravit. Což tu správně někteří říkali už v září při vypuknutí Dieselgate
Jediná šance je snížit výkon. Úpravy s kterejma přišel výrobce = úpravy vstřikování vyvolávající větší recirkulaci spalin způsobujou výrazně větší zanášení úsadama + větší kouřivost + násobně častější regeneraci DPF
Zjednodušeně = jediná šance jak 11 milionů Dieselgate TDI zbavit odporný vlastnosti kdy jedno každý z nich má exhalace jako deset novejch autobusů = je snížit výkon
Kec blábol kravina >😁 >😁
Bude to možná časem znamenat rozumný omezení dieslů = na úroveň běžnou ve zbytku planety
Což je asi dobře :yes: 😉
Bude to možná časem znamenat rozumný omezení dieslů = na úroveň běžnou ve zbytku planety
Což je asi dobře :yes: 😉
Od začátku se mýlíš 😉
Ono se aktuálně ukazuje že to je ešte větší průser než jsme mysleli = Ty motory nejdou upravit. Což tu správně někteří říkali už v září při vypuknutí Dieselgate
Jediná šance je snížit výkon. Úpravy s kterejma přišel výrobce = úpravy vstřikování vyvolávající větší recirkulaci spalin způsobujou výrazně větší zanášení úsadama + větší kouřivost + násobně častější regeneraci DPF
Zjednodušeně = jediná šance jak 11 milionů Dieselgate TDI zbavit odporný vlastnosti kdy jedno každý z nich má exhalace jako deset novejch autobusů = je snížit výkon
Ono se aktuálně ukazuje že to je ešte větší průser než jsme mysleli = Ty motory nejdou upravit. Což tu správně někteří říkali už v září při vypuknutí Dieselgate
Jediná šance je snížit výkon. Úpravy s kterejma přišel výrobce = úpravy vstřikování vyvolávající větší recirkulaci spalin způsobujou výrazně větší zanášení úsadama + větší kouřivost + násobně častější regeneraci DPF
Zjednodušeně = jediná šance jak 11 milionů Dieselgate TDI zbavit odporný vlastnosti kdy jedno každý z nich má exhalace jako deset novejch autobusů = je snížit výkon
Zkus si ty články zpětně projet. I zde na Auto.cz probíhala velká osvěta. Výsledkem bylo, že použití řetězu je zastaralé řešení se kterým mají problém i jiné automobilky. Koncernový zákazník byl pak rád, že u nových motorů dostal, na rozdíl od jiných značek, pokrokový a lepší řemen. Je zajímavé, že od té doby ta už se o problémech jiných výrobců s řetězy nepíše. Proč se o tom psalo zrovna v době, kdy měl problém VW? Náhoda?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]