Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 Avant vs. Mercedes-Benz C kombi – První liga

V lepší společnosti přituhuje. Mercedes-Benz třídy C nasadil laťku střední třídy hodně vysoko. Podaří se novému Audi A4 přes ni dostat?
Zpět na článek
8. 6. 2016 08:59
8. 6. 2016 09:12
8. 6. 2016 20:43
8. 6. 2016 09:44
8. 6. 2016 12:53
8. 6. 2016 16:03
8. 6. 2016 19:48
8. 6. 2016 20:04
8. 6. 2016 20:42
8. 6. 2016 20:47
8. 6. 2016 20:52
8. 6. 2016 21:10
12. 6. 2016 21:47
13. 6. 2016 07:00
13. 6. 2016 11:01
13. 6. 2016 14:31
13. 6. 2016 11:13
13. 6. 2016 11:24
13. 6. 2016 11:27
13. 6. 2016 15:09
8. 6. 2016 20:26
12. 6. 2016 20:41
12. 6. 2016 21:50
9. 6. 2016 15:49
10. 6. 2016 04:10
10. 6. 2016 10:10
10. 6. 2016 11:32
10. 6. 2016 14:48
9. 6. 2016 15:48
10. 6. 2016 04:16
10. 6. 2016 15:47
11. 6. 2016 10:50
10. 6. 2016 10:07
10. 6. 2016 11:20
10. 6. 2016 15:49
8. 6. 2016 21:44
8. 6. 2016 17:25
8. 6. 2016 22:36
9. 6. 2016 08:00
8. 6. 2016 21:42
8. 6. 2016 21:53
8. 6. 2016 22:01
8. 6. 2016 22:15
8. 6. 2016 22:27
8. 6. 2016 23:01
14. 6. 2016 06:47
14. 6. 2016 11:24
14. 6. 2016 12:40
14. 6. 2016 13:11
14. 6. 2016 14:40
14. 6. 2016 15:11
14. 6. 2016 15:43
14. 6. 2016 15:50
14. 6. 2016 17:03
14. 6. 2016 17:21
14. 6. 2016 17:54
14. 6. 2016 19:43
14. 6. 2016 21:46
15. 6. 2016 08:44
15. 6. 2016 09:45
15. 6. 2016 10:11
15. 6. 2016 10:53
15. 6. 2016 13:51
15. 6. 2016 14:15
15. 6. 2016 14:43
15. 6. 2016 15:16
15. 6. 2016 15:51
15. 6. 2016 21:17
16. 6. 2016 08:50
15. 6. 2016 17:46
14. 6. 2016 14:41
14. 6. 2016 15:25
14. 6. 2016 15:36
14. 6. 2016 17:05
8. 6. 2016 21:55
8. 6. 2016 22:00
8. 6. 2016 22:01
8. 6. 2016 22:05
8. 6. 2016 22:11
8. 6. 2016 22:26
8. 6. 2016 22:31
11. 6. 2016 18:21
11. 6. 2016 18:45
12. 6. 2016 08:24
12. 6. 2016 20:38
12. 6. 2016 13:20
12. 6. 2016 15:40
12. 6. 2016 18:17
12. 6. 2016 19:03
8. 6. 2016 09:26
8. 6. 2016 12:27
8. 6. 2016 12:57
8. 6. 2016 19:03
8. 6. 2016 19:34
8. 6. 2016 21:22
8. 6. 2016 10:57
8. 6. 2016 12:38
8. 6. 2016 12:49
8. 6. 2016 12:54
8. 6. 2016 12:59
8. 6. 2016 13:04
8. 6. 2016 13:04
8. 6. 2016 14:59
8. 6. 2016 15:28
8. 6. 2016 19:26
9. 6. 2016 15:35
8. 6. 2016 17:20
8. 6. 2016 18:00
8. 6. 2016 18:14
8. 6. 2016 18:16
9. 6. 2016 08:18
9. 6. 2016 15:53
8. 6. 2016 22:40
9. 6. 2016 08:01
9. 6. 2016 09:47
9. 6. 2016 10:33
9. 6. 2016 12:12
9. 6. 2016 14:04
9. 6. 2016 10:58
9. 6. 2016 12:10
8. 6. 2016 18:01
8. 6. 2016 23:02
Avatar - Johny.Rico
8. 6. 2016 08:59
Audi jo?
Díky, nechci :-)

Přebouchaný VW NENÍ a nikdy nebude prémie. To samé Infiniti a Lexus. Můj osobní, subjektivní, omezený a značně "zaujatý" názor.

Nebijte mě, prosím.
Rozbalit vlákno
160
Avatar - Emel
8. 6. 2016 09:12
Re: Audi jo?
V pořádku, ubil ses sám :-)
8. 6. 2016 20:36
Re: Audi jo?
nj
JE TO FURT STARÁ VOHRANÁ PÍSNIČKA. ELEKTROMOTOR A BATERKY JSOU 100x LEPŠÍ NEŽ €URO 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 až do €URO100 samozřejmě se DPF >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
TAKŽE TESLA [odkaz] JEDINĚĚĚĚ UTOPÍÍÍ MEDVĚDA V BAŽINĚĚĚĚ
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
8. 6. 2016 20:43
Re: Audi jo?
PDP !!!! >:-[] :-! :no: :no: :no: :no:
8. 6. 2016 09:44
Re: Audi jo?
Mně by to u Infiniti nevadilo, Nissany neznám a neřešil bych, co je v Q50 stejné jako v Nissanu Note :-)
Avatar - iudex
8. 6. 2016 12:53
Re: Audi jo?
A pretože A4, resp. Audi nie je prémia, ale obyčajný plebejský mainsteam, všade na západe ho porovnávajú s BMW a Mercedesom či Jaguarom a A4 vyhráva porovnávačky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 14:37
Re: Audi jo?
Základ auta je podvozek = to není silná stránka audi
Avatar - iudex
8. 6. 2016 16:03
Re: Audi jo?
No evidentne to handicap nie je, keď i predohrabová A4 dokáže vyhrávať porovnávačky so zadokolkami. A to sa nebavíme o štvorkolkách.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 19:42
Re: Audi jo?
No zjevně je = viz bajky a pohádky na ACZ = napsat se dá všechno ;-)

A sou testy kde o nový A4 napíšou že má problém s trakcí = a jinde porazí prémiový zadokolky :-)

Kdo má pravdu? ;-)

Prémiový zadokolky už začíná porážet i Superb >:D >:-[]
Avatar - Emel
8. 6. 2016 19:48
Re: Audi jo?
Pořád tu šermuješ nějakými testy... už se ptám snad potřetí - můžeš prosím dát odkaz?

Samozřejmě že při rozjezdu je RWD nebo AWD ve výhodě, nakonec v testu Autozeitung je celkem jasně vidět, jak A4 ztratí proti stejně výkonné 320d 0,8s na rozjezdu 0-20km/h a ten rozdíl pak +- vydrží až do 160...
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 19:54
Re: Audi jo?
Ne nejsem na počítači takže furt to samy = Auto tip, Auto Bild

Myslím že tu všichni špatně chápete co je trakce = drobnější vliv při zrychlení z nuly rozhodne není to důležitý. No pro porovnávače čísel jo ale v reálu moc ne
Avatar - Emel
8. 6. 2016 20:04
Re: Audi jo?
V reálu je Audi A4 i díky pětiprvkové přední nápravě jednou z nejlepších předokolek. Problémy s trakcí jsou samozřejmě nejzřetelnější při odpichu z místa, druhotně pak při akceleraci v zatáčce - tam pak hodně pomáhá samosvor.

Tvůj test - bohužel musím v ČR použít dost neoriginální odpověď, a to že jsem článek nenašel. Pokud ho tedy přece jen někdy najdeš... rád si to přečtu. Vzhledem vítězství benzínové A4 ve stejném magazínu ale nečekám, že by naftová měla mít nějaký podvozkový problém.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 20:14
Re: Audi jo?
Nečet sem to na webu = v tištěny verzi pokud tam neřádil šotek psali to samy co o A6 2.0 TDI = maj problemy s trakcí

Audi A4 je jediná prémiová předokolka střední třídy = byl by průser kdyby nepatřila k lepším
Avatar - AUDIRS6
8. 6. 2016 20:42
Re: Audi jo?
Ako dlho este chces robit zo seba chuja ?
Dnes som nemal moc casu, tak som tu len obcas nakukol a vcelku sa bavim... >:D >:-[] >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 20:45
Re: Audi jo?
Di s chujem do * 8-s

Si král neoooobjektivnosti ale o problému trakce moc dobře víš >:-[]
Avatar - AUDIRS6
8. 6. 2016 20:47
Re: Audi jo?
A6 ma o pol generacie starsi podvozok MLB / MLB Evo ( v novej A4 )
Nova kinematika, odlahcenie, rozlozenie hmotnosti... - pokrok nezastavis.
Ale tvoja hlava sa zastavila tak pred moooozno 5 rokmi a odvtedy nic. :*) >:D
Takze asi ani nedospejes, noooo... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 20:50
Re: Audi jo?
Di do * s blbej má kecama = nasral si mě když sem citoval ACZ = a ku.va hodně!

Citát o trakci A6 i A4 je letošní = tak neserrr 8-s
Avatar - AUDIRS6
8. 6. 2016 20:52
Re: Audi jo?
Praskni uz koooonecne od zlosti nech mame uz od teba pokOOOOj . >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 21:02
Re: Audi jo?
Si slušnej * >:D

A pěkně křivej >:-[]

Ty o těch problémech s trakcí víš = před 5 lety = i letos :-)
Avatar - AUDIRS6
8. 6. 2016 21:10
Re: Audi jo?
sakrbleee, nebud hulvat >:D
A ako vidis, problemy sa obmedzili len na nevyhnutne minimum a riesia sa dalej.
Ani ja by sm nerval 400 Nm z 2-litra TDI len na predok. Oni ale vedia, kto take auta kupuje a vedia ze im ( zakaznikom ) to nevadi, tak im to ponukaju. To je cele.
A vsetci okrem teba su spokojni. :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2016 21:14
Re: Audi jo?
Sakrblee nezačínej a nebudu :-)

Tyhle problémy se řešej co pamatuju ;-)

S tim souhlasim = dobře si to napsal :yes: :yes: :-!
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2016 19:31
Re: Audi jo?
Proč ty vždycky všechny, co mají jiný nízor než ty, začneš urážet?
Ty musíš mít na druhou stranu vlastně docela jednoduchej svět - tvoje pravda je ta univerzální a všichni ostatní nejsou normální.

No - tak si to užívej.
Avatar - AUDIRS6
12. 6. 2016 21:47
Re: Audi jo?
Tak pokial ides obhajovat Sakrbleeho, kludne si s nim podaj ruku a uzivaj si svoju vecnu opoziciu. >:D
Mne mozes byt ukradnuty, ale isto niesi tupy ( pokial si fakt zavodil v nejakych terennych disciplinach, musis mat nejake to technicke / jazdecke vzdelanie ), takze by si mal vediet, ze trepe.
Ale vidim, ze ty si schopny sa spojit aj s certom-diablom, len aby si si mohol ohriat svoju polievcicku proti mne. Chalani ti to za mna radi vysvetlia, o co ide. Ja na to nemam nervy.
Zaklad je ale jasny: Audi ani v FWD-ckach nezaostava a pre narocnejsich je quattro.
Bodka. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 22:55
Re: Audi jo?
To je jen diskuzní taktika :-)

AUDIRS6 občas moc dobře ví že nemá pravdu = ale taktikou převálcuju to = mu to většinou projde ;-)

Zrovna tak by moh snadno ukončit tuhle diskuzi = prostě to Karlovi kterej zřejmě fakt neví vysvětlit

To ale neudělá = protože je to o Audi >:D
Avatar - _Karel_
13. 6. 2016 07:00
Re: Audi jo?
Zaseklá gramodeska. To je nějakej blok? Gvick ti to vedle už vysvětlil. Divný, že na celým fóru se doteď nenašel nikdo jiný, ale nikdo, kdo by ti přitakal, jak mají Audiny nejhorší trakci široko daleko. Není ti to divný? A není ti trapný se o tom dohadovat tak dlouho?
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 10:35
Re: Audi jo?
Ale našel! :-)

A je pěknej hajzlík že ti to klidně bokem v SZ nevysvětlil = neb říkat to natvrdo je nepřijatelný žejo ;-)

Gvick se snaží hledat atd = to bych ocenil :yes:

Spíš je fascinující že to zřejmě fakt nikdy nikdo z diskutujících nečet = to je na pováženou :-)

Ono by ti to s prstem v nose asi vysvětlil takovej MT a určitě i další = jen se do toho nikomu nechce

Ano je mi to velmi velmi trapné :-!
Avatar - Emel
13. 6. 2016 11:01
Re: Audi jo?
Ono záleží jak to formuluješ. Že je RWD z hlediska řidičského zážitku lepší než FWD ti podepíše skoro kdokoli. Ale to co k tomu ty přidáváš - na to si budeš muset najít nějakého holdena.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 14:20
Re: Audi jo?
Dík nemám zájem o holdena

Ano klišé frčej = podstata ale neni něco těžko pojmutelnýho jako řidičskej zážitek ale trakce = docela důležitá vlastnost vozu

Ale protože se narozdíl od 0-100 km/h a podobně zásadních parametrů nedá jednoduše změřit = 9 z 10ti lidí dá víc třeba na to zrychlení, než na konstrukci vozu

Holt sem zašel moc daleko = navíc jakýkoukoli kritiku audifans považujou za hanoooobení = dopadlo to jak dopadlo. Neměl bych bejt překvapenej

I když to jak a kolik lidí pravdelně roky diskutujících o autech se zuřivě bije za mainstreamovou koncepci proti prémiový = to hlava nebere :-)
Avatar - Emel
13. 6. 2016 14:31
Re: Audi jo?
Jsem fakt zvědavý, jestli se po tvůj bok postaví někdo jiný... nebo vůbec někdo. Stejně jako jsem zvědavý, jestli někdy doložíš ta tvrzení v německém tisku... a pokud ano, jak to tam bude formulované.

Nene, tu poslední větu neberu, do téhle roviny to neotočíš. Spor není o koncepci FWD vs. RWD, ale o chybách konkrétní implementace FWD u Audi ve srovnání s jinými FWD.

PS: pro mě je naopak podstatnej ten řidičskej zážitek, to je důvod pro RWD. Kdybych měl vybrat bezpečnější auto, do kterého posadím manželku, tak to bude FWD spíš než RWD... ale možná pořád úplně nechápu, co tou trakcí myslíš.
Avatar - _Karel_
13. 6. 2016 11:13
Re: Audi jo?
Ty seš nejubožejší ze všech zdejších lhářů a překrucovačů.
Najdi v diskuzi, kde AUDIRS6 tvrdí, že mají Audiny veliký problém s trakcí NAD RÁMEC OSTATNÍCH FWD.
Nevím, jestli jsi tak hloupý, nebo si jen nepamatuješ, o čem se celou dobu bavíme. Už jsem to x-krát opakoval, že ne o tom, jestli je FWD ideální co se týče trakce.
Avatar - AUDIRS6
13. 6. 2016 11:24
Re: Audi jo?
Nenajde, lebo to nikdy nebudem mat dovod napisat. Klamal by som - a to ja nerad. :-!
Nic, kasli na neho, je to trubeň a nema zmysel stracat s nim cas. >:-[]
Avatar - _Karel_
13. 6. 2016 11:27
Re: Audi jo?
Jo, jen tu dokola mlátíme prázdnou slámu s čímsi, co neudrží téma.
Sám přispívám k plevelení. ;-\
End ;-)
Avatar - white label
13. 6. 2016 13:15
Re: Audi jo?
Dejte si ji/ho na hate, nebo na to nereagujte. Škoda času a energie... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 14:11
Re: Audi jo?
Kdybys za tý svý demagogie aspoň bral prachy >:-[]

Ale ty děláš zlo = jen tak žejo? Že tě to baví >:D

Neřikej že ty si za posledních 20 nebo kolik let neslyšel nečet o problémech trakce FWD A4 nebo A6! Co odpovíš? :-)

a) slyšel/čet
b) neslyšel/nečet
c) slyšel ale nečet >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 14:16
Re: Audi jo?
Trubeň a hlavně lhář si ty = za to že si to co sme si řekli mezi sebou v klidu bokem v SZ nevysvětlil Karlovi a hraješ tuhle trapnou audišarádu = že o audi se nesmí říct nic špatnýho, i kdyby to stokrát byla pravda = si opět zasloužíš přes hubu

Trapný, nedospělý, ubohý chlapci :no: :no: :-!

To zřejmě neplatí na Karla = ten narozdíl od vás zřejmě fakt neví nezná
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 14:10
Re: Audi jo?
Nemáš pravdu :-!

Vsadíme se že najdu příspěvek kde AUDIRS6 opatrně rafinovaně ale potvrzuje slabší trakci prémiových Audi s přednim pohonem = ve střední i vyšší střední třídě? :-)

Tvuj mozek odmítá přijmout fakt = danej konstrukcí. A hajzlíci typu whita který to moc dobře vědi = se chovaj jako hajzlíci ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 23:28
Re: Audi jo?
Teda když si procházíš audiho příspěvky bez souvislosti = nevěřil bys jak sou argresivní. Seřve za a zakáže i odkaz na statistiku = prostě o audi se nic nevhodnýho řikat nebude! >:D

8.6. 21:10 Vlákno: Audi jo? = Ani ja by sm nerval 400Nm z 2-litra TDI len na predok. Ale oni vedia kto také auta kupuje a vedia ze im (zakaznikom) to nevadí. Tak im to ponukaju. To je cele.

10.6. 14:12 Vlákno: Nečekaně = Audi tvrdi ze 400 Nm je limitnych a prave preto to ponuka pre tych menej narocnych. Ostatny si maju moznost vybrat.

11.6. 10:40 Vlákno: Nečekaně = Preco Audi tak otvorene priznava že povazuju tych 400 Nm za limitnych. No prave preto lebo, lebo ini maju moznost toho quattra. Co ine mainstreamove značky nemaju.

Když si to projdeš bez emocí a objektivně = AUDIRS6 znova a znova přiznává že 400 Nm na přední nápravě je pro audi limit. Seznam aut který bez problémů přenášej víc si čet. To že jedinej z vás audistů nepřiznal že by za minulejch 20 let jednou jedinkrát slyšel nebo čet něco o trakci FWD A4 nebo A6 je výmluvný :-)
To že prémiová konstrukce je RWD víš určitě. Že to narušuje jediná prémiová značka která jako základ konstrukce svejch aut zvolila mainstreamový FWD víš taky.
Že přesně to je důvod proč tu a tam někdo zpochybňuje Audi jako prémiový auta víš taky. Nejde o neschopnost = jde o relativně chytrou taktiku = stejně jako s tim uloženim motoru a z toho vyplívajícim aktuálnim limitem řekněme 400 Nm

Rozdělujem se jen na ty = jak jim správně řiká AUDIRS6: kterejm je to jedno a na ty kterejm to vadí, některejm tak že Audi vyřazujou z prémie
Do takovýho extrému nechodim = ale konstrukci auta za základ považuju. Rozhodně to nadřazuju nad kvalitu kabiny a konektivitu = i když chápu že Audi vize že jízdní vlastnosti budou čim dál tim míň důležitý je asi reálná :-!

Závěrem eště jeden audiho výrok = s kterym plně souhlasim!
10.6. 14:32 Vlákno Nečekaně = Nic v tom nehladaj (max 400Nm na přední nápravě = dodávám já) je to ich filozofia. Keby chceli - skonstruovali tu prednu napravu inac a pouzivali napr. VAQ, alebo poctivy samosvor, kludne by ponukali viac. Lenze kto chce od Audi viac, bere quattro.
8. 6. 2016 20:26
Re: Audi jo?
Autobild dělal porovnávací test poslední generace A4 s poslední generací C-klasse dvakrát a pokaždé odešlo C-čko jako poražený. Tady jsou všechny (dva) testy A4 vs C Autobildu.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2016 19:29
Re: Audi jo?
No, pointa je v tom, že máte oba pravdu... Audi Ač opravdu je, po té co posunuli motor kam patří, jednou z nejlepších předokolek... to se ale nevylučuje s faktem, že pro prémiové jízdní vlastnosti potřebuješ mít hnaná kola zadní...

A prémiové jízdní vlastnosti opravdu nepoznáš zrychlením z july na stovku... ;-)
Avatar - _Karel_
12. 6. 2016 20:41
Re: Audi jo?
Jak můžou mít pravdu oba? Diskuze s Voldemortem není o tom, jestli je nejlepší pohon předokolka, ale o tom, jestli je předokolka Audi daleko nejhorší ze všech i neprémiových předokolek. Tedy- diskuze je dost nadnesený termín.
Avatar - AUDIRS6
12. 6. 2016 21:50
Re: Audi jo?
Jasne, akurat mistr Alfista ti tu bude tvrdiet nieco o "diskusii" a tvarit sa politicky korektne. >:D
9. 6. 2016 15:49
Re: Audi jo?
Sakro sakra, ty se prolžeš do Západního Německa ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 00:00
Re: Audi jo?
Západní Německo už hodně hodně dlouho neni - to ti neřekli? :-)

Já většinou nelžu = narozdíl od většiny lidí = i přes obvyklou těžkou křeč několika diskutujících to tak je = A6 i nová A4 maj problémy s trakcí

Motáš dohromady lež a většinový názor a myšlení = ty moc nemusim, nebo až na výjímky nemusim

V tom že většina lidí asi neví co je trakce nebo jí asi špatně chápe = se nepletu určitě >:-[]

A nechovej se jako že ty taky ne = nebo fakt ne? >:D

Vem si vzor z toho AUDIRS6 = fakt mě dostal :yes: :yes: :-)

Máš koule se postavit na jeho úroveň? ;-)
10. 6. 2016 04:10
Re: Audi jo?
Přestaň tu psát nesmysly a dej sem post. Je to tak strašná hovadina co tu píšeš, tak dětsky podávaná, že jen ty nebo Eda to takhle můžete prezentovat.

Nic nevědět a ještě to tu takhle roztrubovat, vymýšlet si jako 8-letý dítě...to je buďto nemoc nebo nám Kylie píše vzkazy přes školou povinný smrádě. :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 09:25
Re: Audi jo?
Že ti to hlava nebere se nerovná že to je hovadina! To ti měli kdysi vysvětlit už tatínek s maminkou ;-)

A to nebyl fór nebo pokus o urážku! :-)

A evidentně nemáš na to postavit se na jeho úroveň :-!

Jo trochu jako x-letý dítě se chováš = i když já bych řek spíš pubertální než 8-letý >:-[]

A jestli se tak chováš už od dob členky MENSY Kylie a nic tak to lepší už asi nebude ;-)

Že nedokážeš pochopit úroveň Vaculíka se dá pochopit. Že odmítáš jeho závěry a nadřazuješ nad ně už je slabší. Ale teď to v mnoha oborech dělá hodně lidí = nejsi v tom sám >:D

Jak si vysvětluješ to že ohledně trakce poslední generace Audi stojíš proti největšímu fandovi značky? To by ti mohlo naznačit že někde je chyba = myslim na tvý straně :-)
10. 6. 2016 10:10
Re: Audi jo?
Jsi bez vlastního názoru i bez špetky rozhledu a mé rodiče si do svý teoretismy zaplavený pusy neber. Zapleveluješ diskuze nesmysly a domněnkami, pohříchu nepodloženými a založenými na chorobně přetočených vlastních výkladech, ale jsou samosebou věci, který bohužel nezměníš ani ty sám, jakkoliv by sis je uvědomoval :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 6. 2016 11:32
Re: Audi jo?
...a este aj mna bere do huby ( klavesnice ) a dava ma tu Vam za priklad. 8-s :-!
Tymto sa Vam ospravedlnujem, ze som mu nechtiac nahral na pokracovanie jeho tliachanic o nejakej trakcii a pod. Tvrdim sice, ze tych 400 Nm bez poctiveho samosvoru ( a aj s nim ) je uz fakt podla mna za ciarou a daval by som tam quattro, ale zakaznici si mozu vybrat. No a oni si aj vyberaju - podla potreby.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:05
Re: Audi jo?
Tohle sme probrali doskrát a oba víme kudy běží zajíc = dost možná to ví i pája ;-)

Nestyď se za jeden objektivně a hlavně dobře a správně napsanej příspěvek = to se může stát každýmu :-)
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2016 19:37
Re: Audi jo?
Jasně.... zákaznící si vybírají a je vlastně dobře, že mají možnost si to koupit... jen to nezpochybňuje základní fakt, že předokolka nikdy nebude mít jízdní vlastnosti klasika.

Źe už dneska většina řidičů neumí klasika řídit je jejich chyba - ne chyba toho klasika!
Za pár let už většina nebude umět ani zaparkovat... a při poruše pojitky budou volat asistenční službu.

;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:11
Re: Audi jo?
Viz má první věta ;-)

Já si uvědomuju s kym se v jakym oboru shodnu = a z našich předchozích diskuzí oba víme s kym ty ne. Ale klidně si dál mysli že autum rozumíš líp než Vaculík a geopolitice líp než Drbohlav a ekonomice než.. :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:15
Re: Audi jo?
Nemůžu dát post, nečtu jen zkratky na webu ale i tištěný verze = jestli tvrdíš že si to ty nikdy nikde nečet = tak nejspíš kecáš :-)

Nežvaň a vyjádři se k věci = AUDIRS6 + Vaculík + já + mnoho dalších kecáme? ;-)

Trapný bláboly o dětech a Kylii si nech pro někoho koho to zajímá. Tys o tom co píšu fakt nikdy neslyšel a nečet? I ten AUDIRS6 to ví a má koule to napsat = tak nekličkuj a řekni: Slyšel neslyšel čet nečet :-)
Avatar - Emel
10. 6. 2016 14:48
Re: Audi jo?
Já bych si rád přečetl to, o čem konkrétně mluvíš ty. Protože psaný text se dá interpretovat různě a já mám podezření, že prostě zveličuješ nějakou v zásadě bezvýznamnou poznámku. Jak už jsem psal, samozřejmě že FWD má horší trakci při rozjezdu než RWD / AWD a asi to v některých testech zaznělo, ale to není žádné specifikum Audi. A že by Audi konkrétně mělo nějaký problém s trakcí, který by se navíc z nějakého důvodu týkal pouze dvoulitrové nafty, to jsem nečetl nikdy.

PS: starším Audi se vyčítalo něco jiného, a to nedotáčivost díky posazení motoru příliš vpředu... ale to je jiná story.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:52
Re: Audi jo?
Jedu projet benzínový auto s bezproblémovou trakcí = možná se k tomu až se vrátim rozepíšu :-)
9. 6. 2016 15:48
Re: Audi jo?
Dej sem ty testy...jinak jsi tu za sedmilháře. Nejsmutnější na tom je, když se někdo snaží profilovat jako znalec a pak tu bohapustě plácá pátý přes devátý.
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2016 23:56
Re: Audi jo?
Většina fandů Audi totálně zklamala = nejde jim o fakta jen o žvásty lepší horší = přidáš se k nim nebo k AUDIRS6? ;-)

Jako frajer se naopak ukázal nejfanatičtější fanda značky = 8.6. v 21:10 :yes: :yes: :-!

Máš na jeho úroveň = nebo pujdeš s většinou? :-)

Trochu k věci [odkaz] ;-)
10. 6. 2016 04:16
Re: Audi jo?
Co je k věci? Je mi líto, ale o autech toho moc nevíš, neustálý omílání toho co někde někdo řekl jen ukazuje, že nemáš ani vlastní názor.
Skvěle bych tě využil na mlácení obilí. Dostal bys byt v chlívě za mlaty...já bych každou chvíli zvolal jednu ze značek VAG, na to Sakra vybíhá na mlata a dupe jako malý rozmazlený dítě. A obilí se krásně odděluje zrno od zbytku ;-)

Tvoje "k věci" má se lží o problémech s trakcí mezi FWD u Audi co společnýho? Mnohem radši si přečtu subjektivní občasný teorie Toppera než nenávistný a hlupý hovadinky co tu píšeš ty.
10. 6. 2016 08:36
Re: Audi jo?
Zbytecne krmis trolla ....
skoda tolika zbytecne vyhazeneho hrachu ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 09:14
Re: Audi jo?
Já vim = ale snažim se i když je to marný marný a marný

Dobrej fór je že největší fanda značky na světě a všech dob = AUDIRS6 řiká to co já

A pár zoufalců se ne a ne zapnout = což jim ale nebrání trollovat a bludy hlásat >:-[]
10. 6. 2016 13:48
Re: Audi jo?
nemyslis si, doufam, ze tim trollem jsem myslel zrovna webpaju, ze ne ?

jestli jsem spravne cetl diskuzi, AUDIRS6 pise o tom, ze by necpal 400nm na predni kola, ale to prece neni zadnej super fail, za jakej se to snazis vydavat.
at je to jak je, ostatni sem dali nekolik odkazu, ve kterych audi vyhralo, ty argumentujes tim, ze nemluvis o dieselu, ale o benzinu a odkazy, o kterych mluvis, ty nepridas.
i kdyby byla pravda, co rikas, tak v dieselu vitezi, v benzinu prohrava = 50:50.
teda znovu opakuju, to neni fail ani duvod se vysmivat.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:03
Re: Audi jo?
Vim co si myslel >:-[]

S AUDIRS6 sme tohle doskrát probírali a že je to ku.va velkej fanda nemusíme rozebírat. Narozdíl od většiny která to buď fakt neví nebo se bije za značku a realita je nezajímá = ví která bije. A6 i nová A4 a je to tak po generace nazpátek má díky konstrukci, uložení motoru atd. problém s trakcí. V reálu se to týká předokolek s naftovym dvoulitrem. To samý platí pro VW CC. Nemusíš bejt žádnej machr na konstrukci aby tě to trklo při pohledu na profil a na uložení motoru. Tipuju že takovej webpaja to ví stejně jako já nebo AUDIRS6 a spousta dalších

AUDIRS6 správně napsal že audifans to netrápí = kdo chce pořádný audi stejně si koupí quattro

Co se porovnání týče = vypadá to že v naftě je lepší medvěd, v benzínu audi. Lepší je zadokolka než jen předek u audi. To bude asi reálnej a pravdivej souhrn :-!
10. 6. 2016 14:06
Re: Audi jo?
No, za tenhle prispevek si bezpochyby zaslouzis :yes:
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:08
Re: Audi jo?
Sem zaskočenej ale dík = mile si překvapil = tohle tu neni zrovna běžný :yes: :-)
10. 6. 2016 15:47
Re: Audi jo?
Mícháš jablka a hrušky, vrátil bych se k tomu, že FWD může mít v určitých podmínkách problém s trakcí. Obecně.

Tvá trapná snaha tvrdit, že je tomu tak pouze u A4 nebo A6 vyznívá naprázdno.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 10:07
Re: Audi jo?
Jasně že taky může ;-)

Z prémie je tomu jen u A4 a A6 = ve verzích RWD

Tohle sou základy webpajo = to musíš znát i ty! Nebo fakt ne? :-)

Proč myslíš že všechny prémiovky sou FWD a ne mainstream RWD? ;-)
Avatar - AUDIRS6
11. 6. 2016 10:50
Re: Audi jo?
nech sa paci !!!! :
"Z prémie je tomu jen u A4 a A6 = ve verzích RWD"
>:D >:D >:D >:D :yes:

takze uz sme ve vatě, uz su aj nase auta RWD-cka ! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 15:48
Re: Audi jo?
Sakra to byl blej překlep >:-[]

Ale za to přiznání: ve vatě :yes: :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 09:19
Re: Audi jo?
Řikal sem si kdy tu blbinu o vlastnim názoru zas někdo napíše >:D

No je to přesně naopak = trochu na to pasuju Sokratovo: Vím že nic nevím

Prostě chytrej ekonom typu Sedláček se na audiovizuální techniku zeptá Březiny, na auta Vaculíka a naopak atd. atp. Sebevědomá nula co ani jednomu z nich nesahá ani ke kotníkum.. :-)

Neboj pamatuju si kam si zařadil Vaculíka >:-[]

No a stejný je to s A6 a novou A4 = pravdu nemáš ty ani pár dalších zoufalců toužících po diskusnim vítězství = ale ten Auto Bild Auto Tip, AUDIRS6 a taky já kterej jen citoval

Ne ty a pár :no: ;-)

Asi ti uniklo [odkaz] :-)
10. 6. 2016 10:07
Re: Audi jo?
Kdyby jsi nebyl jen teoretik a nemlel tu neustále cizí rozumy... Jsi takový diskuzní ometák a rozumbrada z cizí kapsy ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:06
Re: Audi jo?
:no: :no: :no:

Jj zatimco vy ekonomice rozumíte víc než Sedláček a hifi než Březina a autum než Vaculík a ... podle toho to vypadá >:D >:D

Hele jaký to je když vám dojde že nemáte pravdu? Nebo furt eště nedošlo? >:-[]
10. 6. 2016 15:49
Re: Audi jo?
Bavím se o autech, tvý domnělý modly jsou mi šumák. Já vím a jezdím, ty papouškuješ.

Svou neznalost a chybějící vlastní názor pak skrýváš za tisíce smajlíků, ale pokud se něco zásadně nezmění v tvý hlavě, budeš jen a jen prohrávat, stále dokola :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 10:18
Re: Audi jo?
Tvý domělý modly :yes: >:D >:D >:-[]

To mluví za všechno :-!

Prohrávat v tvý hlavě = ne z pohledu toho Vaculíka, Březiny, Sedláčka atd. ;-)

Jakou má asi tak hodnotu tvoje hlava proti jejich? >:-[]
Avatar - Aoyagi
8. 6. 2016 21:44
Re: Audi jo?
Vyhrává porovnávačky? A kde? Když nepočítám UK, kde jezdí s rakovinomety a hledí hlavně na pořizovací náklady.
Avatar - maxi!
8. 6. 2016 17:25
Re: Audi jo?
spravne, Johny.Rico!
spraaaavne!
no vobec nechapem, preco ten krasny premiovy elegantny Mercedes zrovnavaju so zvlastnym bielym motorovým vozidlom... ???

>:D >:-[] :yes:
Avatar - white label
8. 6. 2016 17:56
Re: Audi jo?
Hlavně ten leštěný "umakart" je elegantní jaksviňa, je to takový retro prvek, připomínající paneláková jádra za socíku... >:D >:-[]
Avatar - maxi!
8. 6. 2016 22:36
Re: Audi jo?
dufam, ze aspon zopar zdatnejsich pochopilo tu moju vtipnu ironiu... ved kazdy nech si kupuje auto ake len chce....
( zial v nasej rodinnej vilke sme nemali umasteny umakart, tak aspon v medvedi sa z neho budem nadchynat, krasna lipa s bielou kozickou, hmmm..... :-!
Avatar - white label
9. 6. 2016 00:06
Re: Audi jo?
Veď ja som práve tú tvoju vtipnú iróniu pochopil... ;-)
Avatar - maxi!
9. 6. 2016 08:00
Re: Audi jo?
to som aj dufal!
:yes:
Avatar - Aoyagi
8. 6. 2016 21:42
Re: Audi jo?
Lexus je někde jinde, ale přijde mi strašně vtipné, jak se pořád VAG-přátelská média snaží cpát rovnítko mezi MB, BMW a Audi. Přitom je to taková taxikářská nevýrazná šedá myš.
Avatar - _Karel_
8. 6. 2016 21:53
Re: Audi jo?
Mohu se zdvořile zeptat, která média jsou VAG-nepřátelská a nekladou rovnítko mezi MB,BMW a Audi?
Avatar - Aoyagi
8. 6. 2016 22:01
Re: Audi jo?
Spíš bych to nazval neutrální, a jsou to kupodivu většinou buď malá, nebo Asijská, nebo jinak "nezávislá". Až zas na nějaké narazím, dám vědět.
Avatar - _Karel_
8. 6. 2016 22:15
Re: Audi jo?
Takže někde na světě- nejspíš v Asii- existuje nějaký malý nezávislý časopis, a ten má stejný názor jako vy. Rozumím. Brilantní.
Avatar - Aoyagi
8. 6. 2016 22:27
Re: Audi jo?
To je zvláštní, jsem si docela jistý, že vidím v mém příspěvku použité množné číslo. A hned několikrát. No jo, jak jinak.
Avatar - _Karel_
8. 6. 2016 23:01
Re: Audi jo?
Zablekotáš kravinu, na přímý dotaz zamlžíš cosi o asijských časopisech.K pláči. Jak jinak.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 23:31
Re: Audi jo?
Začal si bejt slušně agresivní = na oooobranu značku = těší mě že nejen na mě >:D

Celkem objektivně o A4 [odkaz] včetně zmínky o kvalitě podvozku a trakci ;-)

A tady A6 [odkaz] že prej trakce nestojí za nic = no věřil bys tomu? >:-[]
Avatar - _Karel_
14. 6. 2016 06:47
Re: Audi jo?
Tak vida. Jeden článek se přece jen našel >:D
A je tam A6 z r. 2005!!
A nikde ani zmínka o tom, že by to bylo horší, než u konkurence. Tak stejně AUDIRS6 uznává (což je holý fakt), že nad 400Nm dává Audi raději Quattro, což ale opět nic neříká o tom, že jsou v trakci horší, než předokolková konkurence. To je a byla evidentně jen tvoje konstrukce.
Tak to se ti moc nepovadlo.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2016 07:58
Re: Audi jo?
Fftip žejo? Dobrej :yes: >:D

Nevěřím ale kdyby fakt ne tak Aoyagi 10.6. 16:37 Lexus GS450h :-)
Avatar - Emel
14. 6. 2016 11:24
Re: Audi jo?
Tak to odcitujme celé:
"Audi A6 se hodí k polykání kilometrů na dlouhé vzdálenosti,“ zněl první zápis v palubním deníku. „Je úsporné, tiché, mimořádně komfortní a skvěle se ovládá.“
Jedním dechem ale text pokračuje: „Trakce nestojí za nic. Při prudkém rozjezdu na vlhké silnici si přední pneumatiky neporadí s návalem točivého momentu, takže často zasahuje kontrola prokluzu.“

Při prudkém rozjezdu na vlhké silnici zasahuje u FWD s šestiválcem kontrola prokluzu? Jo, tomu bych věřil, to je vlastně přesně to co jsme říkali. Co myslíš, že se děje při prudkém rozjezdu na vlhké silnici u zadokolky :-) ?
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2016 12:37
Re: Audi jo?
Jak je opak od: Otevřená mysl? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
14. 6. 2016 12:40
Re: Audi jo?
Je mi jasne, ze zrovna s tymto mas ty večný / neprekonateľný problééém... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2016 12:47
Re: Audi jo?
Jo? Fakt? ;-)

A víš taky s čím? >:-[]
Avatar - Emel
14. 6. 2016 13:11
Re: Audi jo?
Zavřený nesmysl ;-) ?

Hele, trošku tu otázku rozveď do nějakého argumentu. Protože... upřímně, čekal jsem, že přijdeš přece jen s něčím trošku lepším než je "prudký rozjezd na vlhké silnici". Ne, nečekal jsem, že bys fakt našel to co tvrdíš, ale aspoň to nemuselo být na mokru.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2016 13:18
Re: Audi jo?
Hele to nemá cenu = ty a stejně asi Karel nechcete vědět nechcete slyšet = proto ta otevřená mysl - nebo ve vašem případě zavřená ;-)

Za ty poslední 2 desetiletí je k tomu informací, článků nesčetně. A když se o téma konstrukce vozu začneš zajímat zjistíš že to jinak bejt ani nemůže. Je to úmysl = a lidem jako ty nebo Karel to jak správně řiká AURIRS6 prostě nevadí. Teda do doby než slyšej že nějaká mainstreamová plíva má lepší trakci :-)

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
14. 6. 2016 14:40