Testy
Už len z toho dôvodu, že audi si kúpi futbalista, mercedes jeho manažér 😉
Johny.Rico má bohužiaľ pravdu - prémia je v očiach Európskeho zákazníka reprezentovaná iba dvoma značkami Mercedes a BMW. Všetko ostatné je menej, Infiniti úplne a Lexus a Audi o kúsok. ;-\ Ale potvrdiť mi to potvrdí málo ľudí, lebo väčšina tých, čo majú na nového medveďa, míňa svoj čas podstatne užitočnejšie, ako sledovaním takéhoto fóra >😁
Johny.Rico má bohužiaľ pravdu - prémia je v očiach Európskeho zákazníka reprezentovaná iba dvoma značkami Mercedes a BMW. Všetko ostatné je menej, Infiniti úplne a Lexus a Audi o kúsok. ;-\ Ale potvrdiť mi to potvrdí málo ľudí, lebo väčšina tých, čo majú na nového medveďa, míňa svoj čas podstatne užitočnejšie, ako sledovaním takéhoto fóra >😁
To je zajímavá sociologická úvaha... jako že bys byl radši manažerem toho fotbalisty než tím fotbalistou?
Samozřejmě obecně je Mercedes odjakživa vnímán jako značka pro ty úspěšnější a to renomé zvlášť ve světě měl a asi ještě docela má vysoké. Ale že Audi neni prémie, tak to si dovolím nesouhlasit. Naopak za 30 let udělalo Audi úžasný posun a nyní když se auta postaví proti sobě, tak Audi nezaostává v ničem a pragmaticky ho může a v tomto případě testovaných kousků prostě porazí. I když je nové Cčko dost povedené, tak já bych dal také přednost Audi, protože prostě nejsem ještě tak starý, abych jezdil Medvědem >😒] Navíc se mi A4 líbí.
Zaostává v podvozku. Mezi předokolkama zaostává v trakci = vim že je to k nevíře 😄
Je hezké, že má A4 v základu xenony... jak je na tom MB? Na druhou stranu, docela se divím, že to auto pustí na silnici s umělým volantem.
Medvěd má halogeny. Už jsem to viděl a vypadá to... no, jak bys od obyčejných halogenů čekal. A4 je snad jediné auto střední třídy, které má xenony v základu (LED snad nemá žádné).
Pri te prilezitosti je vhodne dodat, ze staci tu A4 obejit a...
...zarovicka kam oko dohledne. Pri pohledu na zakladni A4 z roku 2016 nadseni z xenonu docela vyprcha.
...zarovicka kam oko dohledne. Pri pohledu na zakladni A4 z roku 2016 nadseni z xenonu docela vyprcha.
Ani nemusíš obcházet, i v konfigurátoru je to krásně vidět (mne to rozhodně chytlo za oči, když jsem ji poprvé konfiguroval): [odkaz] V téhle generaci si myslím za zadní LED nemůžeš připlatit samostatně, musíš vzít i přední LED. Kdybych měl skromný rozpočet a musel prioritizovat, xenony vpředu (pokud budou dobré) mi rozhodně udělají větší radost, naprosto jednoznačně.
Opravdu mají ostatní k halogenům všude jinde LED? Pokud mě paměť neklame, 3er (alespoň před faceliftem) žárovky měla. I C má vzadu myslím žárovky (tedy LED jsou vzadu obrysová, brzdová a mlhovky).
Opravdu mají ostatní k halogenům všude jinde LED? Pokud mě paměť neklame, 3er (alespoň před faceliftem) žárovky měla. I C má vzadu myslím žárovky (tedy LED jsou vzadu obrysová, brzdová a mlhovky).
Audi ti da zadni LED za priplatek (ted neresim jestli samostatny, nebo clovek musi volit nejaky vybavovy stupen, ci priplacet neco dalsi) vzdy, tedy jako v predFL tak u FL. Zaklad je ale zarovka, a to jak u predFL tak u FL.
BMW da u predFL (bylo to tak u E46, E90 i F30) jen zarovicky vsem (obrysovky nepocitam), ikdyby se clovek rozkrajel lepsi svetla nedostal. PoFL se ale karta obraci a zase kazdy i v te nejholejsi 316i ma vzadu fullLED svetla (nekdo me opravte jestli se pletu, ale poFL F30 bez zadnich LED jsem jeste nevidel).
BMW a audi maji k zadnim LED jiny pristup, ve vysledku ekvivalentni.
BMW da u predFL (bylo to tak u E46, E90 i F30) jen zarovicky vsem (obrysovky nepocitam), ikdyby se clovek rozkrajel lepsi svetla nedostal. PoFL se ale karta obraci a zase kazdy i v te nejholejsi 316i ma vzadu fullLED svetla (nekdo me opravte jestli se pletu, ale poFL F30 bez zadnich LED jsem jeste nevidel).
BMW a audi maji k zadnim LED jiny pristup, ve vysledku ekvivalentni.
Výsledek opět obráceně než v Německu :yes: >😁 >😁
A tak to na ACZ má být :yes: >😒]
A tak to na ACZ má být :yes: >😒]
V Autobildu naposledy vyhrálo taky Audi... ale taky s dovětkem, že je to těsné a spíš věc osobních preferencí
[odkaz]
[odkaz]
Ale naftový motorizace vyhrál Mercedes :-!
Bez preferencí = jednoznačně 😄
*
Sorry ale ACZ je smutně často VWýsměchem seriozní novinařiny 8-s
Dělám v trochu podobnym oboru = vim jak se dá manipulovat testama. A dělá se to = začíná se "správnou" volbou porovnávanech modelů 😉
V mym oboru největší prodejce dovozce rovnou vlastní časopis kterej nezávisle testuje :yes: >😁
ACZ je mu ale těžkym soupeřem >😒]
Dělá se to skoro všude = jen někde to tooootálně přeháněj 😄
*
A 8 :no: ***ů si myslí že ne >😁
Nebo nemyslí >😁
Nebo je jim VWítězství bližší než správnej výsledek = to bude ono! 😉
Bez preferencí = jednoznačně 😄
*
Sorry ale ACZ je smutně často VWýsměchem seriozní novinařiny 8-s
Dělám v trochu podobnym oboru = vim jak se dá manipulovat testama. A dělá se to = začíná se "správnou" volbou porovnávanech modelů 😉
V mym oboru největší prodejce dovozce rovnou vlastní časopis kterej nezávisle testuje :yes: >😁
ACZ je mu ale těžkym soupeřem >😒]
Dělá se to skoro všude = jen někde to tooootálně přeháněj 😄
*
A 8 :no: ***ů si myslí že ne >😁
Nebo nemyslí >😁
Nebo je jim VWítězství bližší než správnej výsledek = to bude ono! 😉
Naftový jsem ještě nečetl, mě zajímal spíš benzín.
Myslím, že přeceňuješ možnosti auto.cz nakonfigurovat si auto k testu...
Myslím, že přeceňuješ možnosti auto.cz nakonfigurovat si auto k testu...
Taky mě zajímá víceméně jen benzín = ale čtu to i to
Nemyslim si že bych ACZ přeceňoval = jen trochu líp vim jak se tyhle prasárničky dělaj
Dělá je do jistý míry fakt hodně médií = jde o to kam je kdo ochotnej zajít
[odkaz]
ACZ je chodec na dálkový tratě 😄
Nemyslim si že bych ACZ přeceňoval = jen trochu líp vim jak se tyhle prasárničky dělaj
Dělá je do jistý míry fakt hodně médií = jde o to kam je kdo ochotnej zajít
[odkaz]
ACZ je chodec na dálkový tratě 😄
Myslíš, že kdyby auto.cz řeklo, že chce MB na vzduchu, tak by dostalo k testu auto na vzduchu, při zachování dalších základních parametrů? Nebo v čem se ti ta konfigurace zdá blbá? Jsou to srovnatelné motory, srovnatelné převodovky, srovnatelná cenovka... pokud mluvíme o výběru správné konfigurace, tak nemám pocit, že by se tu Mercedesu křivdilo... rozhodně už jsem viděl mnohem rozdílnější konfigurace, naposledy v neprospěch Golfu vs. Megane třeba.
Můžeš hodit link na ty zahraniční testy, kde Mercedes vyhrál... já si troufám tipnout, že to bude podobně vyrovnané a rozhodnou spíš detaily, respektive váhy jednotlivých kritérií.
PS pro redakci: nebyla by taková ta tabulka na konci testu s technickými údaji a konečnou cenou auta a tak?
PPS: tlačítko Zobrazit celý článek :yes: :yes: :yes:
Můžeš hodit link na ty zahraniční testy, kde Mercedes vyhrál... já si troufám tipnout, že to bude podobně vyrovnané a rozhodnou spíš detaily, respektive váhy jednotlivých kritérií.
PS pro redakci: nebyla by taková ta tabulka na konci testu s technickými údaji a konečnou cenou auta a tak?
PPS: tlačítko Zobrazit celý článek :yes: :yes: :yes:
Tak to uděláme jinak: Myslíš že to co sem napsal na 100% neni pravda? 😄
Já si myslím, že když nějakej test vyhraje Audi, VW, nebo nedejbože Škodovka, je 100% jasný, že je to podmázlý a zmanipulovaný. Když vyhraje kdokoli jinej, je to v pořádku. Jinými slovy, test kde vyhraje koncern = jasně špatně. Test kde prohraje = jasně dobře. Test, kde správně popíšou, že sedí dieselová C5 na dálničnim nájezdu líp než 458, poněvadž má fantastickou trakci, skvěle, skvěle, skvěle!😊
Skoro přesně! Ale jen skoro 😉
Pokud v různejch zahraničních testech vyhraje auto a) a pak na ACZ auto b) = nabízí se otázka jak to? >😒]
Jedno jestli je to tenhle medvěd kterej všude vyhrál = jen na ACZ dostal na budku nebo tuhle Golf R vs FoFo RS 😄
Ummíš sám vysvětlit svou poslední větu? Nebo to mám brát jako důkaz totálního blábolení? >😁
Pokud v různejch zahraničních testech vyhraje auto a) a pak na ACZ auto b) = nabízí se otázka jak to? >😒]
Jedno jestli je to tenhle medvěd kterej všude vyhrál = jen na ACZ dostal na budku nebo tuhle Golf R vs FoFo RS 😄
Ummíš sám vysvětlit svou poslední větu? Nebo to mám brát jako důkaz totálního blábolení? >😁
Takže nikde na světe nedostala nová A4 lepší hodnocení než céčko?
Mimochodem sranda, dám do gůglu "Audi A4 vs Mercedes C, zúžim to na poslední měsíc a hned první test v odkazu porazí A4 céčko, trojku a XE. [odkaz]
No ale chápu, že to pro tebe asi není argument😊
To blábolení svym chlapskym mozkem nepochopíš, obávám se.
Mimochodem sranda, dám do gůglu "Audi A4 vs Mercedes C, zúžim to na poslední měsíc a hned první test v odkazu porazí A4 céčko, trojku a XE. [odkaz]
No ale chápu, že to pro tebe asi není argument😊
To blábolení svym chlapskym mozkem nepochopíš, obávám se.
Ne bláboly jak je ACZ objektvní svym mozkem fakt nepochopim >😒]
Upřímnou soustrast jestli si myslíš že jo >😁
Upřímnou soustrast jestli si myslíš že jo >😁
Tak jsem si dal práci a hodil do googlu A4 proti C... a hele, Autozeitung.de😒/a>
[odkaz]
Hoplá, vítěz Audi A4. Můžeš teda prosím nalinkovat ty "různé zahraniční testy", kde Audi dostalo po zásluze na budku 😄 ?
PS: k tvé otázce - ta je manipulativní, samozřejmě v tom 100% jistotu mít nelze a nedokážu říct, jestli Audi vyhrálo jako lepší auto nebo kvůli sympatiím testera nebo díky příkazu shora. Věřím, že to poslední to nebylo - jsem optimista.
[odkaz]
Hoplá, vítěz Audi A4. Můžeš teda prosím nalinkovat ty "různé zahraniční testy", kde Audi dostalo po zásluze na budku 😄 ?
PS: k tvé otázce - ta je manipulativní, samozřejmě v tom 100% jistotu mít nelze a nedokážu říct, jestli Audi vyhrálo jako lepší auto nebo kvůli sympatiím testera nebo díky příkazu shora. Věřím, že to poslední to nebylo - jsem optimista.
Tak nebudem si nalhávat, že zrovna tady má koncern, teda spíše Škodovka takovou neotřesitelnou pozici a autoři někdy testy lehce uzpůsobí účelu, nebo taktně některé věci zamlčí, ale také nemám důvod nevěřit, že A4 je ve své kategorii velmi dobrým vozem na špičce své třídy a právě proto zaslouženě vyhrává testy. Ona by to spíš byla ostuda, kdyby nová A4 byla propadákem, což si Audi jistě nedovolí takové auto vůbec vyrobit 😄 No jo no.. kdyby to byl Lexus, tak ten je samozřejmě lepší, čistčí a zachraňuje planetu žejo >😁 Proti VW se musí zbrojit >😁
Žádný hopla = já mluvim o C220d = všude chválený všechno vyhrává. Zřejmě fakt povedenej motor 😉
PS: Je fuk jestli je to na příkaz nebo z jinejch důvodů. Jen řikám že tady drtivě nejčastějš vítězí koncen = buď dělá fenomenální auta, nebo všichni ostatní včetně prémiovejch výrobců až nepochopitelně nepovedený auta. Nebo a to je i vzhledem k tomu že spousta testů jinde dopadá opačně = to tu neni korekt
AutoBild Auto Tip
PS: Je fuk jestli je to na příkaz nebo z jinejch důvodů. Jen řikám že tady drtivě nejčastějš vítězí koncen = buď dělá fenomenální auta, nebo všichni ostatní včetně prémiovejch výrobců až nepochopitelně nepovedený auta. Nebo a to je i vzhledem k tomu že spousta testů jinde dopadá opačně = to tu neni korekt
AutoBild Auto Tip
V tom Autozeitung je c250d, to je snad stejný motor laděný na vyšší výkon, ne?
Tak šup, nasyp pár odkazů, ať se podívám, co v těch testech píšou... já dal teda do googlu c220d a našel test na What Car... jen jako na potvoru vyhrálo zase Audi.
[odkaz]
Tak šup, nasyp pár odkazů, ať se podívám, co v těch testech píšou... já dal teda do googlu c220d a našel test na What Car... jen jako na potvoru vyhrálo zase Audi.
[odkaz]
Zaměřuju se na tu větu začíná se "správnou" volbou porovnávanech modelů - tam si myslím, že pravdu nemáš, v rámci jistě omezeného výběru jsou konkurenti vybraní dobře.
Jestli se v takhle vyrovnaném duelu jednomu nebo druhému pomohlo k vítězství posoudit nedokážu... spíš si ale myslím, že je ten boj proti koncernu v hlavách diskutérů. Svět motorů fandí Škodovce, jestli díky tomu fandí i Audi nevím.
Jestli se v takhle vyrovnaném duelu jednomu nebo druhému pomohlo k vítězství posoudit nedokážu... spíš si ale myslím, že je ten boj proti koncernu v hlavách diskutérů. Svět motorů fandí Škodovce, jestli díky tomu fandí i Audi nevím.
Dobrý den Emele! Tentokrát jde o srovnávací test Světa motorů, jejich mustr i tabulky jsou od našich trochu odlišné, tedy v tomto případě konečná cena auta chybí...
Díky,
Martin
Díky,
Martin
Osobně bych si u prémie bral vzduch vždy. V opačném případě bych si vystačil i s obyčejnou oktávkou. Jsou to příplatky za luxus a pohodlí, které dělají prémii prémií, nekupují to socky. A právě vzducháč stojí nějakých 40 000 a cena by byla vyrovnaná.
Toto snad není ani test, ale jen porovnání katalogů s krátkou projiždkou. Přitom to jsou obě tak suprový káry 😒
Je to v článku sice rozepsané ale opět se ukazuje, jak je měření pružného zrychlení na nějaký převodový stupeň zavádějící. Člověk koukne na tabulku a říká si, jak je medvěd pomalej a pak zjistí, že vlastně měl na startu o 800 ot./min méně než soupeř... To je jak měřit zrychlení 0-100 a jeden bude mít vytočený motor a druhý pojede z volnoběhu. Naprosto nevypovídající.
Řešení je jednoduché - zrychlení 80-120 na různé převodové stupně a zapsané hodnoty v tabulce.
Řešení je jednoduché - zrychlení 80-120 na různé převodové stupně a zapsané hodnoty v tabulce.
Správna pripomienka, sám som to tu nedávno písal, že pri dnešných 7, 8 či 9 stupňových automatoch je nelogické porovnávať rovaké stupne. Treba jednoducho porovnať zrýchlenie bez ohľadu na daný stupeň, nech si automat zaradí, čo je najvhodnejšie.
Inak ani tak neverím, že Céčko by bolo pružnejšie než A4, proste 15 kW navyše a nižšia hmotnosť sa prejavia.
Inak ani tak neverím, že Céčko by bolo pružnejšie než A4, proste 15 kW navyše a nižšia hmotnosť sa prejavia.
Je třeba pochváli redaktory SM za mimořádný rozsah testu, a skoro až otravné zabíhání do posledního detailu.
Pokud jste tento test přetiskli oproti tištěné verzi skrácený, beru zpět a omlouvám se.
P.S. Nejdřív mě napadlo, že je ještě p.Káňa unavený, jak tlačil Fabii na Ješťed,, ale to už je dost dlouho, tím to asi nebylo >😒]
Pokud jste tento test přetiskli oproti tištěné verzi skrácený, beru zpět a omlouvám se.
P.S. Nejdřív mě napadlo, že je ještě p.Káňa unavený, jak tlačil Fabii na Ješťed,, ale to už je dost dlouho, tím to asi nebylo >😒]
ehm..."mimořádný rozsah testu" ? >😁
Neviem ci je to BIO-predpovedou, alebo cim, ale inac ako ironiu to chapat neviem...
Tak ma oprav, ak sa mylim. >😁 😉
a za PS: >😁 >😁 >😁 >😁 :yes😒br />
btw.: keby ste vy vsetci vedeli, preco tu dnes citame porovnavak zo SM... :-!
Tak by ste toho, kto za to moze ukrizovali ! >😒] >😒] >😒] >😒]
A ja by som sa pridal ! >😒] >😒] >😒] >😒]
Neviem ci je to BIO-predpovedou, alebo cim, ale inac ako ironiu to chapat neviem...
Tak ma oprav, ak sa mylim. >😁 😉
a za PS: >😁 >😁 >😁 >😁 :yes😒br />
btw.: keby ste vy vsetci vedeli, preco tu dnes citame porovnavak zo SM... :-!
Tak by ste toho, kto za to moze ukrizovali ! >😒] >😒] >😒] >😒]
A ja by som sa pridal ! >😒] >😒] >😒] >😒]
reči vyššie typu že prémiu reprezentuje len BMW a MB radšej prejdem s mlčaním lebo je to pekný drísť, som síce BMW pozitív ale toto môže vypustiť len vo svete automobilizmu menej zdatný jedinec..
čo sa týka samotného porovnania týchto áut resp. nejakého môjho výberu...po stránke exteriéru..rozhodne Audi..netvrdím, MB v AMG pakete na pekných kolesách vyzerá fajn, osobne ale mne viac režú ostré tvary novej A4. Po nedávnom vyskúšaní novej A4 Sline v šedej farbe, 190 koňový diesel v automate a odjazdených nie až tak horibilných cca 30 km by som sa aj po stránke jazdy priklonil k Audi...sedačky sú top, dvojliter u Audi mi prišiel minimálne kultúrou a úrovňou odhlučnenia lepší ako ten u MB, môj prvotný dojem z podvozku taktiež lepší...nehádam sa niekomu možno viac sedí MB mňa ale nová A4 prekvapila a moc, nehovoriac o tom že sa mi brutálne páči jej dizajn, proste auto za ktorým som sa otočil ešte ked som odchádzal... :yes:
čo sa týka samotného porovnania týchto áut resp. nejakého môjho výberu...po stránke exteriéru..rozhodne Audi..netvrdím, MB v AMG pakete na pekných kolesách vyzerá fajn, osobne ale mne viac režú ostré tvary novej A4. Po nedávnom vyskúšaní novej A4 Sline v šedej farbe, 190 koňový diesel v automate a odjazdených nie až tak horibilných cca 30 km by som sa aj po stránke jazdy priklonil k Audi...sedačky sú top, dvojliter u Audi mi prišiel minimálne kultúrou a úrovňou odhlučnenia lepší ako ten u MB, môj prvotný dojem z podvozku taktiež lepší...nehádam sa niekomu možno viac sedí MB mňa ale nová A4 prekvapila a moc, nehovoriac o tom že sa mi brutálne páči jej dizajn, proste auto za ktorým som sa otočil ešte ked som odchádzal... :yes:
nazor na design mame asi kazdy svuj...
mne napriklad design A4 prijde k unudeni uz 20 let stejny. osobne bych se za necim tak okoukanym ani neohledl. bohuzel se to tyka i S4 / RS4 a nove i A5/S5.
a to je vazne skoda. za nejvetsi inovaci koncernoveho designu snad povazuji novou generaci passatu...
ja proti audi nic nemam, ma sve vyhody. ale pokud se nove A4 stalo to same (zatim jsem nejel), co vsem koncernovym vozum v nove generaci, pak je to smutnej pribeh.
snaha usetrit, kam se clovek podival, zeslabeny materialy, drncici papirove vyplne dveri jiz pri 50% hlasitosti radia a drivejsi pocit bytelnosti ten tam...
pozorovano na octavii a passatu...
mne napriklad design A4 prijde k unudeni uz 20 let stejny. osobne bych se za necim tak okoukanym ani neohledl. bohuzel se to tyka i S4 / RS4 a nove i A5/S5.
a to je vazne skoda. za nejvetsi inovaci koncernoveho designu snad povazuji novou generaci passatu...
ja proti audi nic nemam, ma sve vyhody. ale pokud se nove A4 stalo to same (zatim jsem nejel), co vsem koncernovym vozum v nove generaci, pak je to smutnej pribeh.
snaha usetrit, kam se clovek podival, zeslabeny materialy, drncici papirove vyplne dveri jiz pri 50% hlasitosti radia a drivejsi pocit bytelnosti ten tam...
pozorovano na octavii a passatu...
neviem mne osobne nová A4 sadla, keď som videl prvý raz verziu v základe som si vravel že to nie je bohviečo ale A4 je rovnaký prípad ako zvyšok áut..keď aj bez Slinu musí to byť v zaujímavej farbe a hlavne na pekných kolesách, ja mám ako druhé auto 3er v kombíku s Mpaketom a keď ju mám na zimných tak tiež nejako nie som očarený ale ako náhle tam dám leto, k tomu centimetrový rozširovák dozadu tak to auto vyzerá úplne inak a A4 ktorú som jazdil hocikedy označím za krásny voz..ale samozrejme, dizajn je vec názoru mne práveže z testovanej dvojice moc nesedia malé svetlá MB a velká maska ako svet...
pre mňa osobne má Audi výhod dosť...zatial každé Audi ktoré som jazdil alebo skúšal, prípadne mám možnosť u známych vidieť ako tie autá vyzerajú po rokoch , každé jedno pracuje ako má a nevyzerá na svoje kilometre a roky..jediné čo som za posledné roky zaznamenal bolo že kamarátovi na A6 odišiel multitronic a to bola celkom drahá oprava..inak sú ale pre mňa Audi nekonfliktné autá perfektné na každý deň, s vynikajúcim spracovaním, kvalitným podvozkom a hlavne skvelým náhonom na všetky štyri...a pokial budem trojku meniť, A4 v avante s 3.0TDi alebo kludne aj so 190 koňovým 2.0 TDi bude velmi horúcim kandidátom..
a čo sa týka materiálov, drnenia a šetrenia, možno prípad iných členov koncernu ale rozhodne nie Audi..to sa svojim spracovaním a materiálmi radí na špičku... :yes:
pre mňa osobne má Audi výhod dosť...zatial každé Audi ktoré som jazdil alebo skúšal, prípadne mám možnosť u známych vidieť ako tie autá vyzerajú po rokoch , každé jedno pracuje ako má a nevyzerá na svoje kilometre a roky..jediné čo som za posledné roky zaznamenal bolo že kamarátovi na A6 odišiel multitronic a to bola celkom drahá oprava..inak sú ale pre mňa Audi nekonfliktné autá perfektné na každý deň, s vynikajúcim spracovaním, kvalitným podvozkom a hlavne skvelým náhonom na všetky štyri...a pokial budem trojku meniť, A4 v avante s 3.0TDi alebo kludne aj so 190 koňovým 2.0 TDi bude velmi horúcim kandidátom..
a čo sa týka materiálov, drnenia a šetrenia, možno prípad iných členov koncernu ale rozhodne nie Audi..to sa svojim spracovaním a materiálmi radí na špičku... :yes:
20 let? To odpovídá tak B5. Opravdu chceš tvrdit, že ti B5 nebo B6 přijdou vzhledově stejné jako B9? Protože mě napadá jen to, že jsi ta auta buď neviděl (respektive zapomněl, jak vypadají), nebo jeden z nás potřebuje k očaři. Nebo každý mluvíme o něčem jiném.
Audi nemá problém s šetřením na materiálech nebo provedení. Možná to není nejodvážnější design a nedají ti umělou kůži na palubku, materiály a zpracováním podle mne jednička z D3. Na druhou stranu, mně nedrnčel ani Passat (slušně vybavený Highline a hrálo v něm Dynaudio).
Audi nemá problém s šetřením na materiálech nebo provedení. Možná to není nejodvážnější design a nedají ti umělou kůži na palubku, materiály a zpracováním podle mne jednička z D3. Na druhou stranu, mně nedrnčel ani Passat (slušně vybavený Highline a hrálo v něm Dynaudio).
je to celkom sranda citat takto doradu vsetky tie nazory a argumenty.... :-!
vsetky 3 auta v tejto triede si urcite najdu svojich obdivovatelov a zopar aj kupcov!
Rozdiely su v celku minimalne - skoda, ze aj medved nemal lepsi podvozok na priame porovnanie.
Mne osobne moja C 220 AMG v mojej vybave ( LED ILS, Airmatic, Burmeister, white Diamond pearl, etcccc....) je tak trochu ine auto a neviem si to realne predstavit, ze by som vymenil za A4 a asi ani za A6
To uz skor by som uvazoval nad bavorakom
Ale - ako uz sme spominali x-krat, je to vec nazoru - a a tento je moj!
:-!
vsetky 3 auta v tejto triede si urcite najdu svojich obdivovatelov a zopar aj kupcov!
Rozdiely su v celku minimalne - skoda, ze aj medved nemal lepsi podvozok na priame porovnanie.
Mne osobne moja C 220 AMG v mojej vybave ( LED ILS, Airmatic, Burmeister, white Diamond pearl, etcccc....) je tak trochu ine auto a neviem si to realne predstavit, ze by som vymenil za A4 a asi ani za A6
To uz skor by som uvazoval nad bavorakom
Ale - ako uz sme spominali x-krat, je to vec nazoru - a a tento je moj!
:-!
Tak věřím tomu, že někdo s A4 Allroad 3,0TDI na vzduchu, s led matrix, Bang Olufsen,bílou metalízou by taky nevyměnil za MB C. 😉
Díky tomu je na silnici trochu pestřeji 😉
Díky tomu je na silnici trochu pestřeji 😉
Ani A4 Allroad nema vzduch, ale ma adaptivne tlmice. A vraj su fajn... 😉
Vzduch je od A6 ( aj "obycajne" ) za priplatok ( Allroad seriovo ) a vyssie. 😉
Vzduch je od A6 ( aj "obycajne" ) za priplatok ( Allroad seriovo ) a vyssie. 😉
ok, dík za opravu. I přesto je proti mb co nabídnout.
To rozhodně, a především pro toho, kdo preferuje diesel (viz maxi! s C 220d).
To, že nové Céčko dnes končí v dieselu na R4 (se 150kW) jej deklasuje ve srovnáni s dieselovou nabídkou třídní prémiové konkurence (Audi samozřejmě nevyjímaje).
Ale pro někoho je zřejmě mnohem podstatnější značka/logo.
To, že nové Céčko dnes končí v dieselu na R4 (se 150kW) jej deklasuje ve srovnáni s dieselovou nabídkou třídní prémiové konkurence (Audi samozřejmě nevyjímaje).
Ale pro někoho je zřejmě mnohem podstatnější značka/logo.
Samozrejme, ze triedny boj je tak vyrovnany, ze tie male technicke rozdiely su znesitelne - a tu prichadzaju rozhodovania - ako si spravne vystihol - v detailoch, obluba znacky, vzhlad ci detaily interieru.... to vsetko su parametre, ktore kupec zvazuje.
Pre mna su motory od BMW spicka ( vychadzam z kg testov - takmer vzdy najlepsie parametre ). Preto by som bez problemov kupil buducu trojecku, ale v 2014 bolo pre mna v podstate jedine riesenie ( pre mna!! ) nove C ( bejby S s vybornou vybavou )
Silne ma pritahuje teraz uz E a to hlavne pre ten novy motor ( test Autobild s 520 a A6 jasne favorizuje novy Mercedes diesel), ale vobec nevylucujem do buducnosti inu znacku ( okrem nemcov aj nova Alfa ) a nedavno som bol spokojny s A7 3.0 quattro - lenze Audi ako A4 ci 6 ma nepritahuje a nova A5? Uvidime live
:-!
Pre mna su motory od BMW spicka ( vychadzam z kg testov - takmer vzdy najlepsie parametre ). Preto by som bez problemov kupil buducu trojecku, ale v 2014 bolo pre mna v podstate jedine riesenie ( pre mna!! ) nove C ( bejby S s vybornou vybavou )
Silne ma pritahuje teraz uz E a to hlavne pre ten novy motor ( test Autobild s 520 a A6 jasne favorizuje novy Mercedes diesel), ale vobec nevylucujem do buducnosti inu znacku ( okrem nemcov aj nova Alfa ) a nedavno som bol spokojny s A7 3.0 quattro - lenze Audi ako A4 ci 6 ma nepritahuje a nova A5? Uvidime live
:-!
Obidve auta su skvele A4 je novsie a C cko je elegantnejsie a ma tiul Car of the Year mozno ho tiez dostane nove A 4... Osobne som mal minuly rok dost dlho na muske A6 3 tdi a vahy sa minimalne naklonili na E 350 d. ceny boli skoro rovnake v danej vybave. Vitaza hladat medzi tymito dvoma autami je nemozne budu do toho zasahovat subjektivne nazory, emocie, nazory inych ludi atd. Ja davam obidvom autam :yes: / Ktore by som bral ja no predsa hmmmmmm... /
Takže tvoja "C220 AMG"? Co to je za spešl model? To, že si tam připlatíš za nějaký AMG paket apod., z toho AMG model (jako takový) neudělá, to je v principu podobné, jako psát o 520d s Mpaketem, jako by to byla M5ka...
Když si údajně nešetřil na výbavě (viz obsah závorky), proč sis v prvé nevzal pořádnou motorizaci a naopak vzal R4 Diesel?
Ale hlavně, že máš jasno (jinak, bych na to vůbec nereagoval), že bys to rozhodně vyměnil za žádnou A4/A6, byť naopak s pořádným víceválcovým motorem, hodným prémie. Prostě hlavní jsou loga (hvězda, AMG, Burmeister, etcccc...), "detaily" typu motor/počet válců jsou naopak nepodstatné, protože to není na první pohled vůbec vidět.
Když jsem si kupoval novou prémii, tak jsem chtěl v prvé! řadě pořádný motor, tedy minimálně V6/R6, bez ohledu na konkrétní značku, to je totiž skutečný prémiový základ, který se nedá žádnou značkou, ani jiným logem, okecat.
Pokud ti pod prémiovou kapotou stačí i čtyřhrnkový diesel, O.K., tvůj boj, ale pak tu nepiš o svém "vymazleném" Céčku s R4 dieselem (125kW), jako bys měl AMG C 63 S.
Když si údajně nešetřil na výbavě (viz obsah závorky), proč sis v prvé nevzal pořádnou motorizaci a naopak vzal R4 Diesel?
Ale hlavně, že máš jasno (jinak, bych na to vůbec nereagoval), že bys to rozhodně vyměnil za žádnou A4/A6, byť naopak s pořádným víceválcovým motorem, hodným prémie. Prostě hlavní jsou loga (hvězda, AMG, Burmeister, etcccc...), "detaily" typu motor/počet válců jsou naopak nepodstatné, protože to není na první pohled vůbec vidět.
Když jsem si kupoval novou prémii, tak jsem chtěl v prvé! řadě pořádný motor, tedy minimálně V6/R6, bez ohledu na konkrétní značku, to je totiž skutečný prémiový základ, který se nedá žádnou značkou, ani jiným logem, okecat.
Pokud ti pod prémiovou kapotou stačí i čtyřhrnkový diesel, O.K., tvůj boj, ale pak tu nepiš o svém "vymazleném" Céčku s R4 dieselem (125kW), jako bys měl AMG C 63 S.
tak sú ľudia ktorí potrebujú auto na cestovanie, chcú aby to dobre vyzeralo a malo lepšiu výbavu ale nepotrebujú nutne ku šťastiu 6 valcov, tak siahnu po niečom ako je C220..i keď ja osobne považujem za prúser od takej ospevovanej prémie neponúkať v strednej triede naftový 6 valec...ja osobne mám ako druhé auto novú 320d touring s R4, ale bral som ju kvôli tomu že za kopu výbavy som zaplatil slušnú sumu, to auto mi proste padlo do oka, na cestovanie je to fajn, spotreba ok, dynamika bohate stačí ale narovinu to poviem hocikedy...6 valcov je 6 valcov ktoré autu dávajú istý šmrnc, niečo čo 4 valce proste nedokážu...lenže ja trojku beriem ako druhé auto ktorého účelom je mňa a deti voziť z bodu A do bodu B a aj napriek bohatej výbave ho nepovažujem za nejakú špecialitu ktorú by som nemenil..
čo sa týka toho nemenenia za A4, A6..ja chápem že je niekto možno fanúšik alebo má proste pre svoje auto slabosť ale treba si uvedomiť že naložená A6 v Sline na vzduchu, k tomu s 3.0 TDi je už trochu iné vozenie ale v prémií máme značiek viac a ako sa píše vyššie, chce niekto MB nech si kúpi MB, chce niekto Audi nech si kúpi Audi...
čo sa týka toho nemenenia za A4, A6..ja chápem že je niekto možno fanúšik alebo má proste pre svoje auto slabosť ale treba si uvedomiť že naložená A6 v Sline na vzduchu, k tomu s 3.0 TDi je už trochu iné vozenie ale v prémií máme značiek viac a ako sa píše vyššie, chce niekto MB nech si kúpi MB, chce niekto Audi nech si kúpi Audi...
Ahoj!
Ano a uz som to tu x krat vysvetloval
Ale proste tazko niekomu nieco rozumne odovodnit ( chcem auto na urcity ucel a preto ho postavim podla seba )Nevedel som, ze su tu aj taky odbornici, ze ked mu napises JASNE A ZRETELNE, ze je to C220 a upresnis vybavu ( LED ILS, AMG, a ine detaily) tak si vazne mysli, ze je tu rec o modeloch z dielne AMG?!
Tak potom o com sa tu mame vobec bavit?
Moj ty boze....
PS
je vela ludi, ze proste nechce uz velke auta ako sedmicku alebo S klasse a rad si kupuje kompaktnejsie dobre vybavene auto. A v tom case 2014 bol prave v dohlade model C
Co uz je na tomto tak zlozite???
:-! >😁
Ano a uz som to tu x krat vysvetloval
Ale proste tazko niekomu nieco rozumne odovodnit ( chcem auto na urcity ucel a preto ho postavim podla seba )Nevedel som, ze su tu aj taky odbornici, ze ked mu napises JASNE A ZRETELNE, ze je to C220 a upresnis vybavu ( LED ILS, AMG, a ine detaily) tak si vazne mysli, ze je tu rec o modeloch z dielne AMG?!
Tak potom o com sa tu mame vobec bavit?
Moj ty boze....
PS
je vela ludi, ze proste nechce uz velke auta ako sedmicku alebo S klasse a rad si kupuje kompaktnejsie dobre vybavene auto. A v tom case 2014 bol prave v dohlade model C
Co uz je na tomto tak zlozite???
:-! >😁
Kdybys dal to AMG k výbavě v závorce (jakos to udělal teď) a nenapsal "C220 AMG", tak bych o tom neměl důvod psát.
Co uz je na tomto tak zlozite??? 😉
Co uz je na tomto tak zlozite??? 😉
A dyk se nemusíš nějak obhajovat a vymýšlet konstrukce typu, jakože by sis samozřejmě mohl koupit S Coupe, ale céčko se čtyřválcovym chrochtou je vlastně lepčí.. chudoba cti netratí!
nerozumiem....
to je na mna?
niekde som porovnaval S coupe s dieselom ci jak?
to je na mna?
niekde som porovnaval S coupe s dieselom ci jak?
Naprosto s tebou souhlasím, ostatně jako obvykle...
A kdyby byl Mercedes (nebo kdokoli jiný) tím, kdo jako jediný z prémie nabídne šestiválec, budu mít v garáži klidně Mercedes, nebo cokoli jiného s požadovanou motorizací/technikou.
A kdyby byl Mercedes (nebo kdokoli jiný) tím, kdo jako jediný z prémie nabídne šestiválec, budu mít v garáži klidně Mercedes, nebo cokoli jiného s požadovanou motorizací/technikou.
mne pokial sadne 3er viac ako C čo aj sadla, radšej budem jazdiť na 3 s R4 ale pravdou je, že od značky akou je MB a od ich prémiovosti akou sa prezentujú je celkom prúser ponúknuť ako vrchol 4 valce..nehovorím že nestačia ale pochopím to v triede A,B,GLA ale nie C..nebavím sa o C samotnom ale o tom, že ako vrchol mi to pre túto triedu príde v porovnaní s konkurenciou bieda..motor je to dobrý o tom žiadna ale z pohladu môjho voči danej značke je to proste veľmi nízky strop.. ;-\
Je to tak.
podla tvojich prispevkov som odhadoval, ze si chlapec s dobrym prehladom a ked napisem C 220, tak to AMG je logicky uz vybava
to som fakt skor bral len take tvoje jemne provokacie :-!
mne moja volba ozaj pride v tom momente ako jedina a doteraz som spokojny.
Buducnost dáva dalsie moznosti na túžby a snivanie - aj ked uz po tych burlivych 90 rokoch som uz hlboko pri zemi.
:-!
to som fakt skor bral len take tvoje jemne provokacie :-!
mne moja volba ozaj pride v tom momente ako jedina a doteraz som spokojny.
Buducnost dáva dalsie moznosti na túžby a snivanie - aj ked uz po tych burlivych 90 rokoch som uz hlboko pri zemi.
:-!
mi pride audi ovela krajsie... A4 z tejto dvojice posobi na mna ako diamanat.... kdezto C- klasse ako nejaka neobrobena zula... ak to zoberieme takto nadnesene..... metaforicky
pamatam casy ked A4vizualne Cecku nesiahala anio po blatnik ... ale dnes sa to uz otocilo ... audi dnes uz jasne vedie nemecku premiu :yes:
pamatam casy ked A4vizualne Cecku nesiahala anio po blatnik ... ale dnes sa to uz otocilo ... audi dnes uz jasne vedie nemecku premiu :yes:
Mercedesu sluší líp ta druhá maska.
ano ... to som pisal aj ja ... pri inych clankoch o C klasse.. suhlas... tato pompezna chromovana s masivnym lemom tu moc nesedi... ale nepacia sa mi ani predne svetla a celkove linie... podla mna je A4 ovela lepsie hmotou prevedena a taka sebavedomejsia.. menej usedla a ovela atraktivnejsia ... to audi ma stavu.. z MB ale uz nevyzaruje nic .. volba je z mojho pohladu jasna... nova A4 :yes:
...že vyhralo Audi? A určite len o chlp...
Něco mi v testu chybí.pri testu skodovek je. Tu nadšení i z funkční packy na sterace nebo funkčního posuvu sedačky nedejboze skrabky ve vicku palivové nádrže která privadi testera do orgasmu.tohle je suchý test aut bez nadseni
Přebouchaný VW NENÍ a nikdy nebude prémie. To samé Infiniti a Lexus. Můj osobní, subjektivní, omezený a značně "zaujatý" názor.
Nebijte mě, prosím.
JE TO FURT STARÁ VOHRANÁ PÍSNIČKA. ELEKTROMOTOR A BATERKY JSOU 100x LEPŠÍ NEŽ €URO 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 až do €URO100 samozřejmě se DPF >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
TAKŽE TESLA [odkaz] JEDINĚĚĚĚ UTOPÍÍÍ MEDVĚDA V BAŽINĚĚĚĚ
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >:D >:D >:D >:D :yes:
A sou testy kde o nový A4 napíšou že má problém s trakcí = a jinde porazí prémiový zadokolky 😄
Kdo má pravdu? 😉
Prémiový zadokolky už začíná porážet i Superb >😁 >😒]
Samozřejmě že při rozjezdu je RWD nebo AWD ve výhodě, nakonec v testu Autozeitung je celkem jasně vidět, jak A4 ztratí proti stejně výkonné 320d 0,8s na rozjezdu 0-20km/h a ten rozdíl pak +- vydrží až do 160...
Myslím že tu všichni špatně chápete co je trakce = drobnější vliv při zrychlení z nuly rozhodne není to důležitý. No pro porovnávače čísel jo ale v reálu moc ne
Tvůj test - bohužel musím v ČR použít dost neoriginální odpověď, a to že jsem článek nenašel. Pokud ho tedy přece jen někdy najdeš... rád si to přečtu. Vzhledem vítězství benzínové A4 ve stejném magazínu ale nečekám, že by naftová měla mít nějaký podvozkový problém.
Audi A4 je jediná prémiová předokolka střední třídy = byl by průser kdyby nepatřila k lepším
Dnes som nemal moc casu, tak som tu len obcas nakukol a vcelku sa bavim... >😁 >😒] >😁 >😒]
Si král neoooobjektivnosti ale o problému trakce moc dobře víš >😒]
Nova kinematika, odlahcenie, rozlozenie hmotnosti... - pokrok nezastavis.
Ale tvoja hlava sa zastavila tak pred moooozno 5 rokmi a odvtedy nic. :😉 >😁
Takze asi ani nedospejes, noooo... >😒]
Citát o trakci A6 i A4 je letošní = tak neserrr 8-s
A pěkně křivej >😒]
Ty o těch problémech s trakcí víš = před 5 lety = i letos 😄
A ako vidis, problemy sa obmedzili len na nevyhnutne minimum a riesia sa dalej.
Ani ja by sm nerval 400 Nm z 2-litra TDI len na predok. Oni ale vedia, kto take auta kupuje a vedia ze im ( zakaznikom ) to nevadi, tak im to ponukaju. To je cele.
A vsetci okrem teba su spokojni. 😄
Tyhle problémy se řešej co pamatuju 😉
S tim souhlasim = dobře si to napsal :yes: :yes: :-!
Ty musíš mít na druhou stranu vlastně docela jednoduchej svět - tvoje pravda je ta univerzální a všichni ostatní nejsou normální.
No - tak si to užívej.
Mne mozes byt ukradnuty, ale isto niesi tupy ( pokial si fakt zavodil v nejakych terennych disciplinach, musis mat nejake to technicke / jazdecke vzdelanie ), takze by si mal vediet, ze trepe.
Ale vidim, ze ty si schopny sa spojit aj s certom-diablom, len aby si si mohol ohriat svoju polievcicku proti mne. Chalani ti to za mna radi vysvetlia, o co ide. Ja na to nemam nervy.
Zaklad je ale jasny: Audi ani v FWD-ckach nezaostava a pre narocnejsich je quattro.
Bodka. :-!
AUDIRS6 občas moc dobře ví že nemá pravdu = ale taktikou převálcuju to = mu to většinou projde 😉
Zrovna tak by moh snadno ukončit tuhle diskuzi = prostě to Karlovi kterej zřejmě fakt neví vysvětlit
To ale neudělá = protože je to o Audi >😁
A je pěknej hajzlík že ti to klidně bokem v SZ nevysvětlil = neb říkat to natvrdo je nepřijatelný žejo 😉
Gvick se snaží hledat atd = to bych ocenil :yes😒br />
Spíš je fascinující že to zřejmě fakt nikdy nikdo z diskutujících nečet = to je na pováženou 😄
Ono by ti to s prstem v nose asi vysvětlil takovej MT a určitě i další = jen se do toho nikomu nechce
Ano je mi to velmi velmi trapné :-!
Ano klišé frčej = podstata ale neni něco těžko pojmutelnýho jako řidičskej zážitek ale trakce = docela důležitá vlastnost vozu
Ale protože se narozdíl od 0-100 km/h a podobně zásadních parametrů nedá jednoduše změřit = 9 z 10ti lidí dá víc třeba na to zrychlení, než na konstrukci vozu
Holt sem zašel moc daleko = navíc jakýkoukoli kritiku audifans považujou za hanoooobení = dopadlo to jak dopadlo. Neměl bych bejt překvapenej
I když to jak a kolik lidí pravdelně roky diskutujících o autech se zuřivě bije za mainstreamovou koncepci proti prémiový = to hlava nebere 😄
Nene, tu poslední větu neberu, do téhle roviny to neotočíš. Spor není o koncepci FWD vs. RWD, ale o chybách konkrétní implementace FWD u Audi ve srovnání s jinými FWD.
PS: pro mě je naopak podstatnej ten řidičskej zážitek, to je důvod pro RWD. Kdybych měl vybrat bezpečnější auto, do kterého posadím manželku, tak to bude FWD spíš než RWD... ale možná pořád úplně nechápu, co tou trakcí myslíš.
Najdi v diskuzi, kde AUDIRS6 tvrdí, že mají Audiny veliký problém s trakcí NAD RÁMEC OSTATNÍCH FWD.
Nevím, jestli jsi tak hloupý, nebo si jen nepamatuješ, o čem se celou dobu bavíme. Už jsem to x-krát opakoval, že ne o tom, jestli je FWD ideální co se týče trakce.
Nic, kasli na neho, je to trubeň a nema zmysel stracat s nim cas. >😒]
Sám přispívám k plevelení. ;-\
End 😉
Ale ty děláš zlo = jen tak žejo? Že tě to baví >😁
Neřikej že ty si za posledních 20 nebo kolik let neslyšel nečet o problémech trakce FWD A4 nebo A6! Co odpovíš? 😄
a) slyšel/čet
b) neslyšel/nečet
c) slyšel ale nečet >😒]
Trapný, nedospělý, ubohý chlapci :no: :no: :-!
To zřejmě neplatí na Karla = ten narozdíl od vás zřejmě fakt neví nezná
Vsadíme se že najdu příspěvek kde AUDIRS6 opatrně rafinovaně ale potvrzuje slabší trakci prémiových Audi s přednim pohonem = ve střední i vyšší střední třídě? 😄
Tvuj mozek odmítá přijmout fakt = danej konstrukcí. A hajzlíci typu whita který to moc dobře vědi = se chovaj jako hajzlíci 😉
8.6. 21:10 Vlákno: Audi jo? = Ani ja by sm nerval 400Nm z 2-litra TDI len na predok. Ale oni vedia kto také auta kupuje a vedia ze im (zakaznikom) to nevadí. Tak im to ponukaju. To je cele.
10.6. 14:12 Vlákno: Nečekaně = Audi tvrdi ze 400 Nm je limitnych a prave preto to ponuka pre tych menej narocnych. Ostatny si maju moznost vybrat.
11.6. 10:40 Vlákno: Nečekaně = Preco Audi tak otvorene priznava že povazuju tych 400 Nm za limitnych. No prave preto lebo, lebo ini maju moznost toho quattra. Co ine mainstreamove značky nemaju.
Když si to projdeš bez emocí a objektivně = AUDIRS6 znova a znova přiznává že 400 Nm na přední nápravě je pro audi limit. Seznam aut který bez problémů přenášej víc si čet. To že jedinej z vás audistů nepřiznal že by za minulejch 20 let jednou jedinkrát slyšel nebo čet něco o trakci FWD A4 nebo A6 je výmluvný 😄
To že prémiová konstrukce je RWD víš určitě. Že to narušuje jediná prémiová značka která jako základ konstrukce svejch aut zvolila mainstreamový FWD víš taky.
Že přesně to je důvod proč tu a tam někdo zpochybňuje Audi jako prémiový auta víš taky. Nejde o neschopnost = jde o relativně chytrou taktiku = stejně jako s tim uloženim motoru a z toho vyplívajícim aktuálnim limitem řekněme 400 Nm
Rozdělujem se jen na ty = jak jim správně řiká AUDIRS6: kterejm je to jedno a na ty kterejm to vadí, některejm tak že Audi vyřazujou z prémie
Do takovýho extrému nechodim = ale konstrukci auta za základ považuju. Rozhodně to nadřazuju nad kvalitu kabiny a konektivitu = i když chápu že Audi vize že jízdní vlastnosti budou čim dál tim míň důležitý je asi reálná :-!
Závěrem eště jeden audiho výrok = s kterym plně souhlasim!
10.6. 14😁2 Vlákno Nečekaně = Nic v tom nehladaj (max 400Nm na přední nápravě = dodávám já) je to ich filozofia. Keby chceli - skonstruovali tu prednu napravu inac a pouzivali napr. VAQ, alebo poctivy samosvor, kludne by ponukali viac. Lenze kto chce od Audi viac, bere quattro.
[odkaz]
[odkaz]
A prémiové jízdní vlastnosti opravdu nepoznáš zrychlením z july na stovku... 😉
Já většinou nelžu = narozdíl od většiny lidí = i přes obvyklou těžkou křeč několika diskutujících to tak je = A6 i nová A4 maj problémy s trakcí
Motáš dohromady lež a většinový názor a myšlení = ty moc nemusim, nebo až na výjímky nemusim
V tom že většina lidí asi neví co je trakce nebo jí asi špatně chápe = se nepletu určitě >😒]
A nechovej se jako že ty taky ne = nebo fakt ne? >😁
Vem si vzor z toho AUDIRS6 = fakt mě dostal :yes: :yes: 😄
Máš koule se postavit na jeho úroveň? 😉
Nic nevědět a ještě to tu takhle roztrubovat, vymýšlet si jako 8-letý dítě...to je buďto nemoc nebo nám Kylie píše vzkazy přes školou povinný smrádě. 😄
A to nebyl fór nebo pokus o urážku! 😄
A evidentně nemáš na to postavit se na jeho úroveň :-!
Jo trochu jako x-letý dítě se chováš = i když já bych řek spíš pubertální než 8-letý >😒]
A jestli se tak chováš už od dob členky MENSY Kylie a nic tak to lepší už asi nebude 😉
Že nedokážeš pochopit úroveň Vaculíka se dá pochopit. Že odmítáš jeho závěry a nadřazuješ nad ně už je slabší. Ale teď to v mnoha oborech dělá hodně lidí = nejsi v tom sám >😁
Jak si vysvětluješ to že ohledně trakce poslední generace Audi stojíš proti největšímu fandovi značky? To by ti mohlo naznačit že někde je chyba = myslim na tvý straně 😄
Tymto sa Vam ospravedlnujem, ze som mu nechtiac nahral na pokracovanie jeho tliachanic o nejakej trakcii a pod. Tvrdim sice, ze tych 400 Nm bez poctiveho samosvoru ( a aj s nim ) je uz fakt podla mna za ciarou a daval by som tam quattro, ale zakaznici si mozu vybrat. No a oni si aj vyberaju - podla potreby.
Nestyď se za jeden objektivně a hlavně dobře a správně napsanej příspěvek = to se může stát každýmu 😄
Źe už dneska většina řidičů neumí klasika řídit je jejich chyba - ne chyba toho klasika!
Za pár let už většina nebude umět ani zaparkovat... a při poruše pojitky budou volat asistenční službu.
😉
Já si uvědomuju s kym se v jakym oboru shodnu = a z našich předchozích diskuzí oba víme s kym ty ne. Ale klidně si dál mysli že autum rozumíš líp než Vaculík a geopolitice líp než Drbohlav a ekonomice než.. 😄
Nežvaň a vyjádři se k věci = AUDIRS6 + Vaculík + já + mnoho dalších kecáme? 😉
Trapný bláboly o dětech a Kylii si nech pro někoho koho to zajímá. Tys o tom co píšu fakt nikdy neslyšel a nečet? I ten AUDIRS6 to ví a má koule to napsat = tak nekličkuj a řekni: Slyšel neslyšel čet nečet 😄
PS: starším Audi se vyčítalo něco jiného, a to nedotáčivost díky posazení motoru příliš vpředu... ale to je jiná story.
Jako frajer se naopak ukázal nejfanatičtější fanda značky = 8.6. v 21:10 :yes: :yes: :-!
Máš na jeho úroveň = nebo pujdeš s většinou? 😄
Trochu k věci [odkaz] 😉
Skvěle bych tě využil na mlácení obilí. Dostal bys byt v chlívě za mlaty...já bych každou chvíli zvolal jednu ze značek VAG, na to Sakra vybíhá na mlata a dupe jako malý rozmazlený dítě. A obilí se krásně odděluje zrno od zbytku 😉
Tvoje "k věci" má se lží o problémech s trakcí mezi FWD u Audi co společnýho? Mnohem radši si přečtu subjektivní občasný teorie Toppera než nenávistný a hlupý hovadinky co tu píšeš ty.
skoda tolika zbytecne vyhazeneho hrachu 😉
Dobrej fór je že největší fanda značky na světě a všech dob = AUDIRS6 řiká to co já
A pár zoufalců se ne a ne zapnout = což jim ale nebrání trollovat a bludy hlásat >😒]
jestli jsem spravne cetl diskuzi, AUDIRS6 pise o tom, ze by necpal 400nm na predni kola, ale to prece neni zadnej super fail, za jakej se to snazis vydavat.
at je to jak je, ostatni sem dali nekolik odkazu, ve kterych audi vyhralo, ty argumentujes tim, ze nemluvis o dieselu, ale o benzinu a odkazy, o kterych mluvis, ty nepridas.
i kdyby byla pravda, co rikas, tak v dieselu vitezi, v benzinu prohrava = 50:50.
teda znovu opakuju, to neni fail ani duvod se vysmivat.
S AUDIRS6 sme tohle doskrát probírali a že je to ku.va velkej fanda nemusíme rozebírat. Narozdíl od většiny která to buď fakt neví nebo se bije za značku a realita je nezajímá = ví která bije. A6 i nová A4 a je to tak po generace nazpátek má díky konstrukci, uložení motoru atd. problém s trakcí. V reálu se to týká předokolek s naftovym dvoulitrem. To samý platí pro VW CC. Nemusíš bejt žádnej machr na konstrukci aby tě to trklo při pohledu na profil a na uložení motoru. Tipuju že takovej webpaja to ví stejně jako já nebo AUDIRS6 a spousta dalších
AUDIRS6 správně napsal že audifans to netrápí = kdo chce pořádný audi stejně si koupí quattro
Co se porovnání týče = vypadá to že v naftě je lepší medvěd, v benzínu audi. Lepší je zadokolka než jen předek u audi. To bude asi reálnej a pravdivej souhrn :-!
Tvá trapná snaha tvrdit, že je tomu tak pouze u A4 nebo A6 vyznívá naprázdno.
Z prémie je tomu jen u A4 a A6 = ve verzích RWD
Tohle sou základy webpajo = to musíš znát i ty! Nebo fakt ne? 😄
Proč myslíš že všechny prémiovky sou FWD a ne mainstream RWD? 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes😒br />
takze uz sme ve vatě, uz su aj nase auta RWD-cka ! >😁 :yes:
Ale za to přiznání: ve vatě :yes: :yes: >😁
No je to přesně naopak = trochu na to pasuju Sokratovo: Vím že nic nevím
Prostě chytrej ekonom typu Sedláček se na audiovizuální techniku zeptá Březiny, na auta Vaculíka a naopak atd. atp. Sebevědomá nula co ani jednomu z nich nesahá ani ke kotníkum.. 😄
Neboj pamatuju si kam si zařadil Vaculíka >😒]
No a stejný je to s A6 a novou A4 = pravdu nemáš ty ani pár dalších zoufalců toužících po diskusnim vítězství = ale ten Auto Bild Auto Tip, AUDIRS6 a taky já kterej jen citoval
Ne ty a pár :no: 😉
Asi ti uniklo [odkaz] 😄
Jj zatimco vy ekonomice rozumíte víc než Sedláček a hifi než Březina a autum než Vaculík a ... podle toho to vypadá >😁 >😁
Hele jaký to je když vám dojde že nemáte pravdu? Nebo furt eště nedošlo? >😒]
Svou neznalost a chybějící vlastní názor pak skrýváš za tisíce smajlíků, ale pokud se něco zásadně nezmění v tvý hlavě, budeš jen a jen prohrávat, stále dokola 😄
To mluví za všechno :-!
Prohrávat v tvý hlavě = ne z pohledu toho Vaculíka, Březiny, Sedláčka atd. 😉
Jakou má asi tak hodnotu tvoje hlava proti jejich? >😒]
spraaaavne!
no vobec nechapem, preco ten krasny premiovy elegantny Mercedes zrovnavaju so zvlastnym bielym motorovým vozidlom... ???
>😁 >😒] :yes:
( zial v nasej rodinnej vilke sme nemali umasteny umakart, tak aspon v medvedi sa z neho budem nadchynat, krasna lipa s bielou kozickou, hmmm..... :-!
:yes:
Celkem objektivně o A4 [odkaz] včetně zmínky o kvalitě podvozku a trakci 😉
A tady A6 [odkaz] že prej trakce nestojí za nic = no věřil bys tomu? >😒]
A je tam A6 z r. 2005!!
A nikde ani zmínka o tom, že by to bylo horší, než u konkurence. Tak stejně AUDIRS6 uznává (což je holý fakt), že nad 400Nm dává Audi raději Quattro, což ale opět nic neříká o tom, že jsou v trakci horší, než předokolková konkurence. To je a byla evidentně jen tvoje konstrukce.
Tak to se ti moc nepovadlo.
Nevěřím ale kdyby fakt ne tak Aoyagi 10.6. 16😁7 Lexus GS450h 😄
"Audi A6 se hodí k polykání kilometrů na dlouhé vzdálenosti,“ zněl první zápis v palubním deníku. „Je úsporné, tiché, mimořádně komfortní a skvěle se ovládá.“
Jedním dechem ale text pokračuje: „Trakce nestojí za nic. Při prudkém rozjezdu na vlhké silnici si přední pneumatiky neporadí s návalem točivého momentu, takže často zasahuje kontrola prokluzu.“
Při prudkém rozjezdu na vlhké silnici zasahuje u FWD s šestiválcem kontrola prokluzu? Jo, tomu bych věřil, to je vlastně přesně to co jsme říkali. Co myslíš, že se děje při prudkém rozjezdu na vlhké silnici u zadokolky 😄 ?
A víš taky s čím? >😒]
Hele, trošku tu otázku rozveď do nějakého argumentu. Protože... upřímně, čekal jsem, že přijdeš přece jen s něčím trošku lepším než je "prudký rozjezd na vlhké silnici". Ne, nečekal jsem, že bys fakt našel to co tvrdíš, ale aspoň to nemuselo být na mokru.
Za ty poslední 2 desetiletí je k tomu informací, článků nesčetně. A když se o téma konstrukce vozu začneš zajímat zjistíš že to jinak bejt ani nemůže. Je to úmysl = a lidem jako ty nebo Karel to jak správně řiká AURIRS6 prostě nevadí. Teda do doby než slyšej že nějaká mainstreamová plíva má lepší trakci 😄
[odkaz]
nehovoriac o tom, ze je to odkaz na predminulu generaciu - teda C5 ( dnes sme na C7 )
"...Konstruktéři navíc vzadu použili primitivní nápravu s vlečenými rameny a zkrutnou příčkou. .."
toto riesenie pouzivala starsia generacia C4. A quattra mali viacprvkovu vzdy. C5 vzdy...atd.
Prosim ta, usetri nas podobnych dristov. :-!
edit: Pozeram, ze tam je diskusia a nejaky "KYLE" >😁 >😁 >😁 >😁
A reaguje tam aj Červenka ako autor. Nuz, to mi je teda e😜ert... :😉 8-s :no:
Tvý dristy sou fakt trapný = vůbec by mě nepřekvapilo kdybys o slabý trakci nový A4 čet = jen to jako obvykle zatloukáš a zatloukáš >😁
Pokud si chceš hrát na e😜erta = napiš znova co si už napsal = Audi přes přední nápravu nepřenese víc jak 400 Nm = a i k tomu naftovýmu dvoulitru je lepší vzít 4x4
Sou mraky aut co maj na přední nápravě 450Nm a o problémech ani zmínka = nebo dokonce naopak 😄
a stou trakciou - uz si trapny. Ja na teba uz nemam nervy, takze uz na tuto temu s tebou nemienim stracat cas. Zavolaj si niekomu do Ingolstadtu, nech ti to tam vysvetlia. Ja uz som ti na to svoje povedal X-krat, chalani tiez, len ty si melies stale svoje. >😁
[odkaz]
Prostě jsme každý jiný [odkaz]
Výhodou předního pohonu je zejména vrozená stabilita jízdy, jelikož hnaná kola za sebou vůz „táhnou“, a v porovnání s takzvanou klasickou koncepcí rovněž silnější trakce („záběr“ pneumatik) na kluzkém povrchu.
proste sepuká v priamom prenose ! >😒]
My co preferujem dražší auta a klasickej prémiovej pohon sme úplně mimo >😁 >😁
Evidentně sme hodně jiný [odkaz] 😄
Jestli preferuješ plebejskej pohon = je to tvoje věc 😄
Snad po těch tisících příspěvků aspoň víš proč se RWD řiká: Pohon správných kol :yes: 😉
Jinak platí to co napsal Aoyagi Karlovi 10.6. 16😁7 Lexus GS450h 😉
Jak si vysvětluješ limit Audi 400 Nm a vyšší hodnoty u spousty mainstreamovejch modelů? Pár sem ti jich vypsal jistě si vzpomínáš = Alfa, Pažout, Ford a já nevím co všechno tam bylo 😉
Že audi stejně jako Jag, BMW nebo Medvěd rádi prodaj 4x4 s tim přece nemá žádnou souvislost! Ty na to furt koukáš jen optikou audi! >😁
Jak náš společný audi fanatik přítel řiká = pro audi je 400 Nm limit = a najdou se recenzenti který to viděj spíš jako nadlimit. A pak je hafo aut s vyšším výkonem a krouťákem = pár sem ti jich vypsal = přes přední nápravu přenáší vyšší výkon i točivý moment než Audi 😄
[odkaz]
To je super výsledek! :yes:
Už se těším na další odkaz :yes:
Ta tabulka je jen bonus = a mírný politování proč se podobnejm info ACZ vyhýbá = no skoro je bojkotuje 😄
Tak jak si vysvětluješ to že mainstreamový auta přenášej bez problémů přes přední nápravu vyšší porce než A4 nebo A6? Vysvětlení je totiž tak jednoduchý jak to vypadá = Audi je postavený zhruba na ten limit co furt opakuje AUDIRS6
Výhodou předního pohonu je zejména vrozená stabilita jízdy, jelikož hnaná kola za sebou vůz „táhnou“, a v porovnání s takzvanou klasickou koncepcí rovněž silnější trakce („záběr“ pneumatik) na kluzkém povrchu.
Klíčová výhoda zadního pohonu, tedy ovladatelnost, je zároveň jeho klíčovou slabinou. Takováto auta jsou z principu nestabilní, vyžadují uměřené zacházení s volantem a zejména na kluzkém povrchu nebo v mezních situacích je zapotřebí předem naučená – a navíc precizně načasovaná i provedená – reakce.
To přece není nic nového pod sluncem...
A ještě k tomu limitu - žádný limit neexistuje, prostě jedna náprava je schopná přenést jen omezený krouťák. Na suchu je výhoda u RWD, protože při prudkém zrychlení dochází k přesunu váhy na zadní kola. Na ledu je výhoda u FWD, protože tenhle efekt nenastává, přední náprava je typicky více zatížená a navíc je tu zmíněná vrozená stabilita. Běžného uživatele ale trakce na suchu netrápí, protože se prostě s autem tak prudce nerozjíždí.
A ještě k té tabulce - ta je nějaká divná. Opravdu stojí BMW 530d GT LuxuryLine Septronic 32,7t€, tj. cca. 900t? Tak to bych si jedno vzal... klidně hned a zaplatím ho cash. Stará pravda je, že benzín tratí na hodnotě nejvíc.
Zadní pohon je pro zábavu třeba v MX-5, BRZ/GT86 nebo Alfy 4C = tam jo, ale u Rollsů, Mercedesů, Lexusů atd.?
Ale ty si z těch odkazů vybíráš kousky který se ti hoděj = to podstatný proč prémiový auta sou stavěný dráž a složitějš neni primárně zábava 😉
A opravdu to neni nic novýho pod sluncem.. >😒]
Ještě k tomu limitu = prostě audi má ten limit úmyslně níž než mnohej mainstream. Neni to neschopnost = což je asi důvod proč se durdíš, je to úmysl = a důvody správně popsal AUDIRS6 😉
Furt opakuješ to samý = že to je o rozjezdu = no není! Kolikrát se v reálu z nuly rozjíždíš nadoraz? Počítám že tolikrát co já 😄
Přečti si eště jednou co je hlavní rozdíl mezi FWD a RWD. AWD je trochu bokem = byť poslední dobou ve velký módě i v běžnejch autech. Smysl mi dává AWD v Jaguarech, Infiniti, Maserati = teda zadokolky kde se předek připojí když je to nutný. A samozřejmě AWD v SUV a offroadech = tam neni o čem
Dobrá tabulka žejo? Škoda že tuhle a tisíce podobnejch ACZ bojkotuje. Tady rád pokecám = teda většinou >😁 = jinde zas čtu. A považuju to za velmi rozumný rozdělení >😒]
S tou jednou nápravou to je trochu jinak = FWD je levná konstrukce pro mainstreamový auta = plebskej pohon. 4x4 je do zvláštních podmínek. Vrchol je zadní pohon [odkaz] [odkaz] = no proč dávat odkazy: Až na pár výjímek všechno dražší lepší luxusnější sportovnější - je RWD
Levný auta = plebejský pohon, dražší = zadní :-!
Když ten problém s trakcí není o rozjezdu, tak o čem je? O jízdě zatáčkou na hraně? A jak si vlastně v praxi ten limit představuješ?
Tabulka je nesmysl, kdo se na ní podívá (a nejde mu jen o to si do někoho kopnout), toho musí nutně praštit do očí cena 530d GT, která je asi tak poloviční oproti reálu... a rozdíly na hranici statistické chyby. Ztráta hodnoty za jeden rok je taky nesmysl, na rok se auto nekupuje. Navíc by bylo potřeba znát něco jako průměrnou reálnou kupní cenu, protože ta se od té ceníkové dost liší. Obecný závěr z té tabulky asi má být, že v Německu se základní verze špatně prodávají jako ojetiny - a to napříč třídami a značkami.
Hele Karel zmínil 535i = jak by tak asi jezdilo jako předokolka? >😒]
AWD není vrcholem jízdních vlastností a ovládání auta = Audi a jeho koncernový druh Bugatti sou ta výjímka potvrzující pravidlo 😄
Seš jako Karel = koukáš na techniku a problematiku aut optikou jednoho výrobce 😉
Pak ti vychází to co vychází
Blbá trakce je o veškerý jízdě = od rozjezdu po tu zatáčku. A ne jen když jedeš naprosto nadoraz a na limitu! Buď řídíš auto co sedí jak přilepený, nebo jedeš na koze = v autě s blbou trakcí. To je taková ultrakrátká verze = prostě BMW 535i RWD vs 535i FWD 😄
Tím absolutním vrcholem je právě Chiron, o tom dneska nemůže být sporu. A člověk i podvědomě cítí, že pokud chceme hnát výkon vysoko nad 1000k, tak se dostáváme i za limity RWD a prostě potřebujeme AWD - AWD vždycky může preferovat zadní kola, ale RWD si nikdy nedokáže pomoci předkem.
Pro mě není Audi žádná srdcovka, kdybych si měl dneska koupit rodinnou prémiovku, tak by to bylo nejspíš něco jako 340i Touring... ale jo, zvážil bych i Allroada. Já se tě nesnažím přesvědčit že je FWD lepší než RWD, to ani náhodou... jen a) neberu ty řeči o nějakém limitu u Audi ve srovnání s konkurencí a b) dokážu se na to FWD podívat optikou běžného řidiče.
Karel neumí vysvětlit proč je u Audi limit ca 400Nm = a proč mnohý mainstreamový předokolky uměj víc = ty jo? 😄
b) jo přesně = FWD je pro běžný řidiče = levnější na výrobu
Ale pokud jde o trakci = je výrazně horší než zadokolky 😉
To že všichni výrobci luxusu a sportu používaj spíš RWD než AWD nebude náhoda nebo neschopnost. Nebo neznalost = žejo >😒]
Dám ti příklad odjinud - BMW nabízí 335d pouze s 😁rive. Myslíš, že to znamená, že RWD u BMW má nějaký limit? Ne, neznamená, je to prostě obchodní rozhodnutí... které je u BMW kontroverznější než u Audi, protože RWD proti AWD má nějaké výhody, zatímco výhody FWD proti AWD jsou zanedbatelné.
Trakce z pohledu běžného řidiče je lepší u FWD, protože na suchu to nepozná a na sněhu má RWD problém - proto BMW prodává tolik 😁rive, prostě většina jeho zákazníků vnímá RWD jako omezení a ne jako výhodu.
Ne! 😉
Vzhledem k tomu že zadek je schopen přenést násobek FWD tak rozdíl mezi FWD a AWD těžko muže bejt zanedbatelný = nebo?
Stále se nemůžeš zbavit svý starý a chybný optiky vnímání. Kašli na diskuzi a starý představy a začni od nuly: Najdi si nějakou teorii k tématu a zkus tu otevřenou mysl 😄
Představy lidi a realita sou 2 různý věci častějš než by jeden věřil. To šílenství AWD u prémie je věc spíš posledních let = i tak RWD drtivě převažuje. BMW jen prodává nejvíc 4kolek z prémie. Navíc já mluvim o všech automobilkách na světě vyrábějících drahý auta
Dalo by se postavit BiTDI FWD a fungovalo by to... ale proč?
U BMW je to horší, přesto dělají totéž - 330d si můžeš vybrat, 335d pouze 😁rive. Ale taky z toho nikdo nevyvozuje to, že by to RWD nezvládlo.
Máš nějaká čísla k podílu AWD třeba u 5er?
Tusim ze okolo 2005 boli take vyjadrenia (tusim FORD ?), ze viac ako 300Nm na predok nema zmysel. A kde sme dnes ?
640kB is enough for everyone ....
Naprosto jednoznačně by to FWD nezvládl! 😄
Z toho co jsi zatím poslal - asi sám cítíš, že nic z toho nepotvrzuje to co říkáš, tedy problémy současných Audi nad rámec toho, že to je prostě silné FWD.
A konečně tenhle poslední odkaz - ten říká to, co jsme ti už s Karlem taky psali - starší Audi trpěly nadměrnou nedotáčivostí v důsledku umístění těžkých motorů hodně vpředu (stejně jako jí trpí C5 V6HDI). To je ale zase něco jiného a je to dvacet let zpět, navíc je to plné nepřesností.
Žertu kdy srovnáváš Audi s Citroenem a za stejný považuješ jejich jízdní vlastnosti nerozumim = ty nejspíš taky ne >😁
17 tisíc příspěvků a nevíš základy konstrukce a co s tim souvisí a co z toho plyne? :yes: >😁
Krátkej kurz [odkaz] 😉
To srovnání ti klidně vysvětlím - prostě se stará Audi (jako že třeba 20 let stará) chovala na silnici podobně jako současný Citroen C5 - jako cihla vystřelená z praku, silně nedotáčivě. Důvod je zmíněn v tom tvém článku - příliš váhy vpředu díky podélně umístěnému motoru před nápravou, často těžkému V6+. O tom se ví a to se taky řešilo a vyřešilo.
Že se to řeší a v příští generaci to bude lepší se píše právě furt dokola těch 20 let. A je fakt že v každý další to lepší je
Klidně to můžem probrat = ale ne teď
Za druhé - současné Audiny: ze všech testů co jsme ti tu nanosili na hromadu vyplývá, že A4 žádné trakční problémy nemá. Ve srovnání s C-Klasse v Autobildu naopak bylo C kritizováno za příliš horlivou a málo citlivou činnost elektroniky, která v konečném důsledku dává převahu A4.
A za třetí - trošku tu zapadla ta myšlenka, že benzínová A4 ty problémy nemá. Chceš tohle své tvrzení nějak rozvést nebo zkusit vysvětlit, vzhledem k tomu, že podvozkově je FWD TFSI a TDI zřejmě +- shodné?
Faaajn, kedze tvoj voz je tak ojedinely a specialny ( ze nam ho tu stale tajis - od hanby ? ), pre teba musi byt seda mys pomaly aj Bentley a Rols. >😁 O nejakej D3 - preco asi tak D3 vsak >😒] - uz nehovoriac. >😁
No nic, bude sa ti zle zaspavat, ja viem. Ale to rovnitko sa tam v absolutne drvivej väcsine hodi, niekde ma Audi aj ten svoj Vorsprung durch Technik, niekde je to viac o Frude am Fahren a niekde plati Das Beste oder Nichts. ( pozor ! urcite nie pri Citane... >😒] - radsej berte origo Kenguru - usetrite ! >😁 )
chalani od MB !!!!! Na nehOOOO !!!! >😒] >😒] >😒] >😒]
PS: Ja som vedel, ze po tazkom pracovnom dni pride odmena - zabava na ACZ ! >😁 :yes:
A ještě jsem zapomněl - ano, jedno z mých aut je opravdu velice ojedinělé.
Alebo si sa vyskytol v nejakej destinacii, kde taxikari hromadne zacali sedlat Audi ?
Fajn, takze Audi rozsiruje pole posobnosti aj v oblasti, kde doteraz kralovali len vozy desatrocia overene kvalitou a povestou aku si MB pravom vybudoval. Nuz to znamena len jedine - na tieto vobec nie lahke podmienky ( caste startovanie a kratke priskoky po meste ) sa javia aj oni ako vhodne a spolahlive - za co si zasluzia skor respekt nez pohrdanie. Ale ved kludne sa smejkaj dalej... 😄
Ako vidis, tak uz to nieje len o nejakych testoch ( to tvoje "rovnitko" ) ale aj o realnych skusenoctiach v nie zrovna najvhodnejsich podmienkach pre ( typicky) dieslove pohony... :-!
Dieselové pohony mi jsou těžce ukradené, co se mě týká, měli by ten smrdící rakovinový odpad zakázat. I když je pravda, že Audi se celkem daří maskovat to odpudivé chrochtání. Smrad ale zamaskovat nemůže.
No, tak jsme si zase popovídali, musím zpět do práce
A pre info - od doby pouzivania SRC v naftakoch sa ten typicky smrad z doby pred tym uz defakto vytratil...To len tak, medzi recou, ze mame rok 2016 a SCR uz skoro vsade. 😉
Audi je prémiová, tradiční, sportovní značka s mnoha úspěchy v motorsportu. Vynikající kvalita zpracování, postupy při výrobě a technologie. Dělají každý rok mílové kroky kupředu. Mají ze světové produkce nejlépe zpracované interiéry na nejvyšší úrovni, super motory (hlavně osmiválce a pětiválce). Investují do technologií zdaleka nejvíc ze všech prémiových značek na světě. Laserové světla, vlastní palivo, autonomní řízení, vodíková auta - to vše je jen třešnička na dortu.
A pro všechny ostatní fanoušky do aut: [odkaz]
to video som nahodou dopozeral tesne pred tym, ako si to tu napisal ! >😁 :yes:
RS6 je proste vrah ! >😒] :yes: :yes: :yes: :yes: ( aj ked na R8 V10 Plus z principu nestaci ) 😉
😉
Mimochodem, uvažuji o koupi modelu TT RS jako kabrioletu. Je to teda příšerně drahé, ale moc moc se mi líbí + ten úžasný zvuk
Defakto chces genialnu kombinaciu - zvuk R5 si uzivat bez strechy... 😄 :yes:
Len ta cena !
Tak ale ty vies - ci je to v tvojich silach, alebo nie. Ja sa uz krotim a neberem vsetko velkymi ocami, ze vsetko chcem, lebo to by som musel aktualne chciet RS6 - na väcsinu mojich kontinentalnych presunov ( plus nechat grose aj pre Mayera >😁 ), RS3 - na behanie po rožky do Kauflandu a R8 ale 1.gen. - teda V8 s manualom na vyblaznenie sa na okruhoch.
No a to je fakt trosicka moc. No a kedze by som dokazal byt aj hoooodne sebcky, tak aj ta R8 by postacila na vsetky moje potreby. Sice sa casto vysketne situacia, ked mam aj pasazierov, ale budem s tym musiet nieco robit.
No a ak nie, tak vyhra klasicky rozum - ziadne rozhadzovanie grosov, ale "uspokojenie sa" s A8 4.2 TDi, ktora bude o necely rok k dispozicii... 😉
Skoda ze nedavaju tu R5 do niecoho, kde by bola pozdlzne s klasickym samosvornym diferakom - keby mala byt v RS4, asi by som do nej isiel.
S Haldexom v TT RS alebo RS3 mam akysi psychologicky problem. :-!
Je to vraj dobre, ale moje motto je: Gut ist nicht gut genug !
😉