Korejská značka SsangYong, specializující se na automobily s pohonem všech čtyř kol schopné jízdy mimo zpevněné vozovky, představuje snížení cen všech modelů nabízených na českém trhu.
Opakovaný vtip není vtipem, viděl jsi ty auta někdy opravdu pořádně a nebo jen opakuješ tisíckrát opakované?
Rexton a Kyron po faceliftu ROZHODNĚ nejsou škaredé káry.
Diesele, buď v klidu a přestaň kolem sebe kopat nohama. Svým příspěvkem jsem jen vyjádřil svůj názor za kterým si stojím. Vtip nevtip, Ssangy považuju za jedny z nejošklivějších aut současnosti. Možná bys našel obdobné kreace i v Číně, naštěstí to se o Evropy nevozí. Takže jestli se ti tyhle auta líbí, já ti to neberu. Mně ne. ;-)
Tak mi tak připadá že jediný, kdo tady kolem sebe kope jsi ty. Já jsem se pouze odvážil nesouhlasit řekněme stejně arogantním způsobem jako ty, když jsi prohlásil že všechny Ssangyongy jsou ošklivé.
Diesele nemá smysl se hádat. Za tím, že Ssangy jsou ošklivé si stojím a mám ten pocit, že drtivá většina motoristické veřejnosti v Evropě tovnímá také tak. Ostatně nevalné prodeje těchto vozů jsou toho jasným důkazem. Na tom není nic arogantního. Pokud se tobě líbí - je to čistě tvůj názor a vkus, který máme jak je vidět odlišný. Takže už se nerozčiluj a přijmi můj názor, stejně jako já beru ten tvůj. Ono jak se říká, někdo rád holky, jiný vdolky a další třeba kluky.. ;-) Prostě co člověk to názor. A nemusí na to být nutně "odborník"... ;-)
Co taky čekat od konzervativního člověka, jehož vnímání designu ustrnulo ve 30. letech minulého století (viz Tvůj profil). ;-) Navíc v české kotlině odchované nudným až primitivním designem koncernu VW asi člověk nemůže čekat pochopení pro něco, co se ostatnímu kolem nepodobá jako vejce vejci. Tím neříkám, že většina SS je pěkná, ale alespoň zajímavá a neotřelá. A navíc WinDiesel má pravdu, že Rexton jako nejkonzervativnější model SS ujde, tj. řada známějších výrobců děla tyhle krabice na 4 kolech podle mě šerednější. A takový Chairman W je (opět podle mě) až moc pěkný auťák, o čemž samozřejmě nehodlám přesvědčovat vyznavače Passata nebo Oktávky v TDI...
BTW vnímámí estetické krásy je vysoce individuální záležitost, proto dogmatické tvrzení "kvalitní design" je ve svém významu nesmysl a svědčí pouze o aroganci hlasatele... :-!
Pro redakci: SS se SAIC nespolupracuje, ale SAIC SS vlastní a ani před rokem 2004 to nebyl "nezávislý výrobce", neboť ho vlastnila tuším nějaká investiční skupina nebo banka...
jo, chapu, ze je podle tebe Chairman W az moc peknej autak, ale nemyslis, ze je to taky trochu tim, ze je na tom naroubovana pulka Nemecka? Jinak je pravda, ze Rexton vypada srovnatelne s konkurenci
Asis videl Chairmana uz pred delsi dobou, protoze Chairman W uz konecne nevypada jen jako tupa kopie Medoura a z Mercedesu ma tedy osvedcene vnitrnosti jako napr. radne licencovane motory a prevodovky (motor V8 5.0L M113 + prevodovka 7G-Tronic), coz mu snad moc neuskodilo, ne? ;-)
[odkaz]
Ale ja chtel jen naznacit, ze SS dela i zcela konzervativni auta prosta designovych vystrelku a ne se hadat o puvodu kazdeho sroubku, protoze SS licencuje techniku Daimler-Benz odjakziva a v kazdem svem modelu (nejen Chairmanu), to snad vi kazdy.
Pouzivani komponent nevidim jako problem, nicmene se mi tam porad vepredu ten mercedes nejak zrcadli :-) ale je pravda, ze z meho pohledu je to porad akceptovatelnejsi nez modely Rhodius nebo Actyon:-)
Ja teda musim rict,ze se mi docela libej,teda krome Rodiuse,to je celkem des,ale jinak je ten desing je velice originalni a povedenej.Vidam tyhle auta celkem casto,hlavne Rexton a ten vypada dost dobre.