Ekonomika
není těch 1650 kilo nějak moc? asi bych si měl doplnit mezery v přehledu o váze dnešních aut, měl jsem za to, že tahle těžká jsou auta jako Passat, ne lehké sportovní auto se čtyřválcem.
Jj, minulá generace měla o 3 metráky méně a je to víc i než 911 997. Možná, kdyby se vrátili na váhu kolem 1300 Kg, tak tam nemusí cpát foukaný 4válec...
...není to poprvé, co si Porsche "hraje" se čtyřválci. Ani naposledy.... :-!
První! >😁
EVO: "Even with the sports exhaust fitted the new engine is fairly characterless in the way it sounds. It doesn’t want for volume at idle and the sound is a dirty, gruff sort of warble with Subaru undertones, but it isn’t tuneful. Unfortunately, it doesn’t improve once on the move and with the roof up it’s actually very droney. The note does harden over the final 1000rpm, but the long and short of it is that the Boxster is no longer a car that can be enjoyed for the way it sounds."
Ten cayman co jsem potkal vcera byl toho jen stinem, umelym stinem... ;-\
Se vsadim, že pučit ti někdo na víkend to nový esko, budeš o tom ještě vyprávět vnoučatům, ty duše😊
Viac valcove motory maju nieco do seba a Porsche by malo byt nieco viac ako bezne auto. Ale je situacia taka, ze male Porsche uz sestvalcom nekupis ale v malom BMW alebo MB to nie je problem.
Pritom prave porsche a jemu podobne auta by mali byt o zazitkoch a rev atmosferickeho sestvalca urcite zazitkom je. A rozhodne si ho majitelia uzivali castejsie ako atakovanie rekordu na okruhu.