Novinky
Ada je zase tady
1
Přepálená extravagance = komerční neúspěch. :no:
Finální Giulia je fajn, ale kdyby auto vypadalo, jako ta představa od mpcardesign, tak bych si sednul na p.r.d.e.l
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
no žihadlo :yes:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
no žihadlo :yes:
suhlasim... tie mensie kukadla su rozhodne sympatickejsie... celkovy hranatoidny "minimalisticky" dizajn tej studie je podla mna modernejsi a aktualnejsi ako knedlovy rozteceny dizajn giulie .. v mode su totiz dnes uz opat hrany... a male kukadla ... a pride cas ze sa uz bude pozerat aj na kompaktnost a charizmu ... bohuzial giulia ale podla mna nema v sebe to caro tejto studie .. skoda... ale chapem ze mnohym sa aj tak velmi paci ... a ja tiez nikde netvrdim ze je skareda... no napriek tomu som sklamany jej vizazou a jej dizajnovym smerom...
vdaka za odkazy... lebo az toto by bola skutocna sleha ... takato alfa by sa mi pacila ovela viac :yes:
vdaka za odkazy... lebo az toto by bola skutocna sleha ... takato alfa by sa mi pacila ovela viac :yes:
Já naopak přicházím Giulii na chuť pozvolna a o to více. Když se představilo QV, tak jsem byl extrémně zklamaný - ta verze mi i dnes stále připadá, jako zjevení z tuning srazu, ale civilní verze se mi začíná víc a víc líbit.
A především proto, že není hranatá. Italové poslední dobou kreslí auta tak nějak organicky - živočišně. Maserati QP je na cestě nezaměnitelné, působí jako dravá šelma. Nebo Alfa 159, je na první pohled tvarově jednoduchá, ale ladné oblé přechody tvarů z toho vozu pro mě dodnes dělají jeden z nejkrásnějších malých sedanů, co se po cestách pohybují. Stejně tak Giulietta, tvarově je to stále krásné auto a paradoxně stárne mnohem pomaleji, než například konzervativní Golf, ze kterého už čpí volání po novém modelu. Navíc hranatých vozů má konkurence požehnaně, takto má alespoň na výběr i člověk s jinými chutěmi.
A především proto, že není hranatá. Italové poslední dobou kreslí auta tak nějak organicky - živočišně. Maserati QP je na cestě nezaměnitelné, působí jako dravá šelma. Nebo Alfa 159, je na první pohled tvarově jednoduchá, ale ladné oblé přechody tvarů z toho vozu pro mě dodnes dělají jeden z nejkrásnějších malých sedanů, co se po cestách pohybují. Stejně tak Giulietta, tvarově je to stále krásné auto a paradoxně stárne mnohem pomaleji, než například konzervativní Golf, ze kterého už čpí volání po novém modelu. Navíc hranatých vozů má konkurence požehnaně, takto má alespoň na výběr i člověk s jinými chutěmi.
Asi tak.
Mně vadí to věčný "okopávání" 159... na začátku byla hodně těžká, ale už tehdy to bylo dobrý auto.
Jen špatná Alfa.
😉
A po modernizaci = odlehčení a s motorem 1750 TBi už to bylo výborný auto!
Jen pořád ne moc Alfa... bylo to dálniční auto na dlouhé přejezdy, bezpečné i díky hmotnosti, a to ve významu pasivní i aktivní bezpečnosti...
Jen na to "vyšívání" po okreskách to nebylo úplně ono, no.
Giulia se mi vyloženě líbí. Můj favorit je 2.0 benzin... jen mi pořád přijde už škoda, dát tolik peněz za auto... svézt se není kde a kdy, parkovat před barákem je škoda... takže asi zůstanu u Fiata.
Ale to mi nebrání v tom, aby se mi líbila!
Mně vadí to věčný "okopávání" 159... na začátku byla hodně těžká, ale už tehdy to bylo dobrý auto.
Jen špatná Alfa.
😉
A po modernizaci = odlehčení a s motorem 1750 TBi už to bylo výborný auto!
Jen pořád ne moc Alfa... bylo to dálniční auto na dlouhé přejezdy, bezpečné i díky hmotnosti, a to ve významu pasivní i aktivní bezpečnosti...
Jen na to "vyšívání" po okreskách to nebylo úplně ono, no.
Giulia se mi vyloženě líbí. Můj favorit je 2.0 benzin... jen mi pořád přijde už škoda, dát tolik peněz za auto... svézt se není kde a kdy, parkovat před barákem je škoda... takže asi zůstanu u Fiata.
Ale to mi nebrání v tom, aby se mi líbila!
vdaka za pohlad... a nazor... ano uznavam... zivocisny dizajn mam tiez moc rad .... ale u alfy giulie ho stejne nejak necitim ... rovnako ani povedzme na MB C .. ale je to samozejme len moj problem... ja viem ze giulia sa mnohym paci a nepochybujem o kvalitach toho auta ako takeho... len sa obavam ze k vacsiemu uspechu to chce aj kombik alebo mozno nejaku outdoor verziu v 4x4... proste nieco viac ako len sedan... hranaty dizajn ma jednu vyhodu.... vzdy bude nestarnuci .. samozrejme netvrdim ze alfa ma byt krabica.... ved taky range rover je krasny aj ked ma hrany kedze s hranami vie narabat ovela lepsie ako vw .. to vidime vsetci.... ale skratka hrany a rozne vystupujuce linky po boku kasne a tvrde rysy .. a hranatoidne tvarovane stlpiky a svetla... toto je dnes v mode... vid sportage alebo nove suv peugeot 3008 ... obe su vizualne moderne s hranatoidnymi svetlometmi ... same zaujimave krivky ked sa pozries s roznych uhlov... pritom ziadne rozkysnute knedle ... alfe by slusal navrat k hranam... ako za cias 155ky ... ano to by sa mi pacilo... samozejme vsetko by to bolo v modernom prevedeni dnesnej doby
Hranatý design nestárnoucí? Nejnadčasovějším autem je z pohledu designu bezpochyby Porsche 911, a to mi teda moc hranaté nepřijde...
A podsouvat Alfě hrany? Když se ti líbí hrany, máš tu proti Giulii trojkové BMW (přičemž Giulii v dalším příspěvku vytýkáš, že vypadá jako bavorák, ač ji tady kritizuješ, že je málo hranatá 😄 ).
A podsouvat Alfě hrany? Když se ti líbí hrany, máš tu proti Giulii trojkové BMW (přičemž Giulii v dalším příspěvku vytýkáš, že vypadá jako bavorák, ač ji tady kritizuješ, že je málo hranatá 😄 ).
Co je dnes v módě, zítra nebude. Co se týče nadčasovosti tak se na Alfu a obecně italská auta ostatní dívají z dálky několika světelných let. Bylo to už několikrát zmíněno ale GP, 500, QP, 156,159, Jůlinka, 147 atd...jsou stále krásná auta i když mají mnoho let za sebou. Takže nesuď něco co ostatní (hlavně určitě ne ve větší míře neumí třeba tebou zmiňovaný Peugeot a KIA) neumí. Auto jsi ještě neviděl a už má zastaralý design.
Videl si vobec Giuliu nazivo ze tu placas nezmysly? Kombik nebude. Na to budu varianty novej Giulietty a outdoor verzia? Akoze scout? A naco? SUV je za rohom a dalsie SUV bude o rok. Na to netreba maly sedan preboha.
Hranaty dizajn je nestarnuci? Pozri sa na Alfu 156, 147, na 166 a podrobne si prejdi jej tvary a pozri sa na Giuliu ako sa inspiruje v Alfe 166. Pozri sa na Alfa Romeo GT. Taliani navrhuju oble tvary s citom a nadcasovo. Pozri sa na MiTo je v predaji par dobrych rokov a vzdy ked sa na ceste objavi, do vrecka strci kadejakeho Adama, ci Audi A1. Giulietta? Tak isto. Kricis tu, ze Giulia potrebuje uz facelift, uz si to pisal x krat a pritom si ju nazivo zrejme ani nevidel.. To tie tvoje korejske zvasty a rychlokysnute knedle potrebuju kazde 1 a pol roka facelift, pretoze prejdu 3 tyzdne od uvedenia a uz som z toho tak prejedeny, az mi je zle ked to stretavam kazdy den na cestach.
Ja osobne som VELMI tomu rad, ze sa Alfa vratila k svojim kyprym, oblym, uzasnym tvarom, pretoze to je to, co extremne dobre ladi s jej uzasnym feelingom a jazdnymi vlastnostami. :yes:
Hranaty dizajn je nestarnuci? Pozri sa na Alfu 156, 147, na 166 a podrobne si prejdi jej tvary a pozri sa na Giuliu ako sa inspiruje v Alfe 166. Pozri sa na Alfa Romeo GT. Taliani navrhuju oble tvary s citom a nadcasovo. Pozri sa na MiTo je v predaji par dobrych rokov a vzdy ked sa na ceste objavi, do vrecka strci kadejakeho Adama, ci Audi A1. Giulietta? Tak isto. Kricis tu, ze Giulia potrebuje uz facelift, uz si to pisal x krat a pritom si ju nazivo zrejme ani nevidel.. To tie tvoje korejske zvasty a rychlokysnute knedle potrebuju kazde 1 a pol roka facelift, pretoze prejdu 3 tyzdne od uvedenia a uz som z toho tak prejedeny, az mi je zle ked to stretavam kazdy den na cestach.
Ja osobne som VELMI tomu rad, ze sa Alfa vratila k svojim kyprym, oblym, uzasnym tvarom, pretoze to je to, co extremne dobre ladi s jej uzasnym feelingom a jazdnymi vlastnostami. :yes:
Tohle mě moc nezaujalo, ale některé novinářské rendery byly vážně pecka. [odkaz]
Finální Giulia mě pak zklamala, protože mi přišla málo Alfa a příliš globální. Teď už s ní jsem celkem smířený, ale trochu více Alfí identity mít mohla.
Finální Giulia mě pak zklamala, protože mi přišla málo Alfa a příliš globální. Teď už s ní jsem celkem smířený, ale trochu více Alfí identity mít mohla.
Presne tak. Tenhle nakres je mnohem lepsi, nez finalni verze. Jasne, tyhle proporce a treba nesmyslne uzka svetla by asi mit nemohla, ale je tam ta spravna dravost a ostrost spojena s eleganci. Tu bohuzel rozkysla a neharmonicka Giulia postrada.
suhlas... vo vysledku je giulia aspon pre mna hodne zvlastna... taka nealfovita a akoby globalna presne tak ... kludne pri pohlade zboku by to mohol byt aj baworak... urcite by to slo ... skoda... lebo po tolkych rokoch cakania na alfu v strednej triede som ozaj cakal nieco uplne ine... skratka iny dizajn... a viac alfy... navyse ak tento model ma konecne alfu nakopnut k zivotu tak sa pytam.. bude aj kombik? vie niekto? lebo v sedane to giulia isto neuhra a nejaka tutovka to asi nebude kedze konkurencia v triede ma aj kombiky ...
zrejme zaujimavejsie pre zakaznika bude nove SUV od alfy... a zacinam mat obavy prave o to... aby giulia v sedane po boku SUVecka aspon nieco predala.... a vobec by ma neprekapilo keby to nove SUVecko sedan giuliu uplne predajmi aj imidzom zatienilo... ale nepredbiehajme
zrejme zaujimavejsie pre zakaznika bude nove SUV od alfy... a zacinam mat obavy prave o to... aby giulia v sedane po boku SUVecka aspon nieco predala.... a vobec by ma neprekapilo keby to nove SUVecko sedan giuliu uplne predajmi aj imidzom zatienilo... ale nepredbiehajme
Souhlas. Jen si myslím, že celkové pojetí stylingu (na odkaze) by se moc přiblížilo k Maserati. A to by s hlediska marketingu nebylo pro FCA dobré. :-!
Ten není "novinářský", autorem je Thorsten Krisch. Jen by některým "novinářům" asi upadly ruce, kdyby připsali kredit.
... a pořád čekáte? No, tedy už máme ten ceník, že. Ale na prodejnách stále nic ...
Tak by se vám lépe čekalo můžete si tu historii ještě osvěžit v čekání shrnujícím článku. >😒]
Tak by se vám lépe čekalo můžete si tu historii ještě osvěžit v čekání shrnujícím článku. >😒]
Pred jedným či dvoma týždňami známy slovenský motoristický novinár Mišo Karpat po teste Alfa Giulia v TV vyhlásil, že demonštratívne spáli svoj novinársky preukaz, ak nová Giulia nebude novým Autom roka. Tak veľmi sa mu to auto páčilo - hlavne čo sa týka jazdných vlastností.
A uviedol aj zaujímavý postreh o vrcholnej verzii Gulia QV. Vraj to Taliani urobili opačne ako zvyčajne - neurobili vrcholný model upgradom bežnej Giulie, ale najskôr urobili vrcholný model a ten potom trochu downgradovali na sériový model. Takže sériová Giulia sa od vrcholnej verzie QV líši hlavne výkonom motora - jazdné vlastnosti sú si veľmi podobné.
A uviedol aj zaujímavý postreh o vrcholnej verzii Gulia QV. Vraj to Taliani urobili opačne ako zvyčajne - neurobili vrcholný model upgradom bežnej Giulie, ale najskôr urobili vrcholný model a ten potom trochu downgradovali na sériový model. Takže sériová Giulia sa od vrcholnej verzie QV líši hlavne výkonom motora - jazdné vlastnosti sú si veľmi podobné.
:yes:
Hmmm, trochu přemýšlím, proč nebyl na tato testování pozván nikdo z této redakce. Pravda, znát místní poměry, taky z místní redakce - detašované pracoviště SkodaWerke - na uvedená testování nikoho nepozvu. No což, chlapci se musí spokojit s chlebíčky z Boleslavi. 😉 Asi už Fiatů vědí, jak dopadne test na Tipo z pera p. Fokta, nedej bože mu dát do ruky Giulii. >😁
Mě spíše mrzí, že 159 nepodrobili faceliftu, který by odstranil její nepovedené stránky, jako neskutečně málo místa pro nohy na zadních sedadlech ve verzi kombi, odlehčení konstrukce vozu, náhradu poruchovějších komponent a hlavně tam zase dávat použitelné benzínové motory a ne ty až neskutečně poruchové krámy od GM známé pod označením JTS. Věřím, že kdyby na tomhle zapracovali, tak nová 159 by zabodovala. Prostě 159 byla krasavice, natož pak ve sportovnější verzi Brera a ta její honosná a dravě působící příď nejde jen tak přehlédnout a vždycky se za tímhle autem rád otočím. Sice dávám přednost japonským značkám, kvůli spolehlivosti, ale Alfa 159 je prostě nepřehlédnutelná designová ikona. Giulia je pro mě spíše zklamání, které sice neurazí, ale ani nenadchne. Škoda, že sériová verze nevypadá, jako na úvodní fotografii v článku. Místo toho nějaká nudná variace na BMW 3, což je zklamání.
Ty se v autech moc neorientuješ, viď?
Minimálně teda ne v Alfách... ani těch současných. A ani v BMW ne, proto jsem napsal obecně auta - ale v některých třeba jo.
Minimálně teda ne v Alfách... ani těch současných. A ani v BMW ne, proto jsem napsal obecně auta - ale v některých třeba jo.
Odborník přes Alfy se ozval >😁 Sorry, když jsem ti plivl na tvou oblíbenou značku, ale Alfa už je spíše zoufalá a snaží se vyrobit vůz, který je vyhoupne zpátky do sedla, ale místo toho vyprodukovali něco, co se moc neliší od toho, co dnes produkují i jiné automobilky, prostě neohromí, ani neurazí, natož aby si z toho někdo sedl na zadek, to je celé, bohužel.
Sorry, ale tolik blábolů v jednom příspěvku... Jak by třeba facelift mohl odstranit "nedostatek místa pro nohy na zadních sedadlech (a proč jej zmiňuješ jen u verze kombi, vždyť ta auta mají úplně shodný rozvor)? Prostě co slovo, to perla. Je vidět, že se v automobilové problematice prostě neorientuješ. Víš třeba, co znamená v automobilové oblasti výraz "facelift" ?😲
v Bohnicích na Legendách a nějak ve mně nezanechává žádný dojem. Vůbec žádný - pozitivní ani negativní. Na živo vypadá obyčejně.
Jako VW..? >😁
To asi ne , že?
Alfa je výjmečná a tak i vypadá.
Jasně , Ferrari to není..ale cena je trošku jinde , ne?
To asi ne , že?
Alfa je výjmečná a tak i vypadá.
Jasně , Ferrari to není..ale cena je trošku jinde , ne?
Ano. Jako VW. A hromada dalších. Prostě nevyčnívá, není výrazná a už vůbec ne hezká.
Záleží, co si představuješ pod pojmem "vyčnívat". Giulia má klasické proporce, není to 5 metrů dlouhá a metr nízká placka (jako třeba Aston Martin Rapide - nic proti němu, krásné auto; když ho představovali před lety v Ženevě, slintal jsem 😄 ), takže na první pohled nebije do očí. Ale to je to, co na ní oceňuju - dokáže vypadat krásně, ale přitom stále jako normální auto.
Ten prvý obrázok by určite viac zaujal ako terajšie prevedenie ! U mňa sklamanie dizajnu, čo u Alfa romeo nie je časté ! Už teraz je okukané a bez úprav a doplnkov bude nudné. Ten predný nárazník ma najviac štve ! :no: :-!
Do pekla, jak môže profesionál dať prvé písmeno názvu (mena) auta malé? A ešte do titulku... :-!