Ekonomika
Evidentně si vládnoucí garnitura objednala jakousi rešerži coby obhajobu na budoucí zvýšené náklady spojený s výstavbou. Nás, daňových poplatníků a tedy nepřímo zástupců Objednatele by mělo spíš ale zajímat ne kolik se zatím vyhodilo z okna, ale kdy, kdo a za kolik dá uvedený šlendrián do pořádku.
Tohle je jen takový populistický, předvolební výkřik řadící se po bok předchozím vládám a vedení ŘSD.
Tohle je jen takový populistický, předvolební výkřik řadící se po bok předchozím vládám a vedení ŘSD.
Ono po te dalnici se mohlo uz dva roky jezdit, akorat ze nas slovutny pan prezident-alkoholik najmenoval do sve urednicke vlady ministra dopravy, ktery byl sice epicky neschopny, ale za to kamarad. Kdyz pak doslo k sesuvu, tak misto okamzite sanace na zaklade moznosti v zakone zacit likvidovat skody po prirodnich katastrofach okamzite bez vyberoveho rizeni nedelal vubec nic. Skoro dva roky se na ten sesuv nesahlo a az zacal se resit az kdyz urednicka vlada skoncila, jenze v tu dobu uz se musel resit standardne vyberovym rizenim a to je u nas beh na dlouhou trat. Realna ztrata casu nejake tri roky jen kvuli jednomu blbci, respektive vlastne dvoum.
Zdravím vovce = myslim daňový poplatníky 😄
Maximálně dá NKÚ pokutu ministerstvu - směšný, zaplatíme to zase mi všichni. Troška totalitnějších praktik by prospěla - v Číně by to jistě někdo odskákal - ale spíš ne, neb dálnice by byla dávno hotová...btw nejsem komunista 😉
sakra jen vyměnit "soci." za "státní" a jinak nechat jak bylo.
Stavba dálnic bohužel ne = i tahle 😱 pomalá předražená hrůza je furt rychlejší než výstavba dálnic za socíku 😄
a co se rychlosti výstavby dálnic týče, tak si myslím, že je to z bláta do louže.
Škoda že stavba dálnic nepokračuje aspoň tempem z 90. let = hrubá chyba a velká škoda že Špidla stopnul Zemanem nasmlouvanej PPP projekt na D47
A to když se dálnice v Evropě začínaly stavět patřili sme k elitě a tehdy Baťou plánovaná dálnice který kousky furt eště stojej byla líp trasovaná než o 30 let pozdějš dnešní D1
Škoda že přišla 2. světová