Za zpožděním podle ministerstva dopravy stojí především soudní spory o vedení trasy dálnice. Nyní se staví podle harmonogramu a platí, že dálnice bude dokončena letos v prosinci.
Ztráta dokumentace kterou chtěl soud, půldruhýho desetiletí zpoždění, nárůst ceny o 500% - pokud to nedopadne ešte hůř + riziko dalšího zaválu nebo posunu podloží na dalších místech trasy = nikdo nebyl a nebude potrestán :yes: >:D >:-[]
Zajímavé je, že nikdo za to nenese jakoukoliv odpovědnost a nikdo škody a průtahy nikdy neuhradí (neberu daňový poplatníky, kteří to s úsměvem vždy uhradí)...
tenhle systém totální neodpovědnosti státních úřadů a úředníků je děsivý a možná, že je to momentálně největší problém našeho státu.
Maximálně dá NKÚ pokutu ministerstvu - směšný, zaplatíme to zase mi všichni. Troška totalitnějších praktik by prospěla - v Číně by to jistě někdo odskákal - ale spíš ne, neb dálnice by byla dávno hotová...btw nejsem komunista ;-)
No spíš z louže do bláta = furt to stojí za prd ale postavilo se víc km než za celej socialismus >:-[]
Škoda že stavba dálnic nepokračuje aspoň tempem z 90. let = hrubá chyba a velká škoda že Špidla stopnul Zemanem nasmlouvanej PPP projekt na D47
A to když se dálnice v Evropě začínaly stavět patřili sme k elitě a tehdy Baťou plánovaná dálnice který kousky furt eště stojej byla líp trasovaná než o 30 let pozdějš dnešní D1
Ta "Batou planovana dalnice" bylo jenom takove slohove cviceni podle ktereho se do zeme ani nekoplo. Ty zbytky stare dalnice co nekde jsou patri prevazne ke stavbam, ktere nechali postavit Nemci za Protektoratu.
Evidentně si vládnoucí garnitura objednala jakousi rešerži coby obhajobu na budoucí zvýšené náklady spojený s výstavbou. Nás, daňových poplatníků a tedy nepřímo zástupců Objednatele by mělo spíš ale zajímat ne kolik se zatím vyhodilo z okna, ale kdy, kdo a za kolik dá uvedený šlendrián do pořádku.
Tohle je jen takový populistický, předvolební výkřik řadící se po bok předchozím vládám a vedení ŘSD.
Ono po te dalnici se mohlo uz dva roky jezdit, akorat ze nas slovutny pan prezident-alkoholik najmenoval do sve urednicke vlady ministra dopravy, ktery byl sice epicky neschopny, ale za to kamarad. Kdyz pak doslo k sesuvu, tak misto okamzite sanace na zaklade moznosti v zakone zacit likvidovat skody po prirodnich katastrofach okamzite bez vyberoveho rizeni nedelal vubec nic. Skoro dva roky se na ten sesuv nesahlo a az zacal se resit az kdyz urednicka vlada skoncila, jenze v tu dobu uz se musel resit standardne vyberovym rizenim a to je u nas beh na dlouhou trat. Realna ztrata casu nejake tri roky jen kvuli jednomu blbci, respektive vlastne dvoum.