Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maserati Quattroporte: Čtyřdveřový trojzubec přiostřil hrany

28 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Poprvé slyším, že má Quattroporte kontroverzní světla. 😲 Já nevidím problém.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To asi nikdo 😄

Slušný navýšení maximální rychlosti všech motorizací až na 310 km/h :yes: :yes😒br />
O kterym v článku není ani zmínka >😒]
Nonsens
sú kontroverzné, je to vidieť aj na tejto diskusii, polovica za ne, polovica proti, kontroverzia. Ja by som ich tiež mierne povedané fejsliftoval.
RS
Holt už to není sportovní, dynamické či umělecké, ale jen "asijské, které se nehodí" 😄

Letmo...

Lukáš Vaverka - 5.3. 2013
Quattroporte ale nijak přerostle nevypadá, design, který na fotkách vypadá neforemně, se při živém kontaktu promění v kus automobilového umění. Obdivuhodně se designéři pod vedením Lorenza Ramaciottiho vypořádali s přídí – je mnohem vyšší a jinak řešená než u kupé GranTurismo, vypadá ale stejně dravě a příslušnost obou aut k jednomu designovému směru je jasně patrná.

Jakub Sochor - 11.11.2012
Nová, v pořadí již šestá generace modelu Quattroporte se řídí aktuálními tvarovými zásadami Maserati, které pracují s tradičními rysy vozidel značky (mohutná maska chladiče s charakteristickým tvarem, plynulý a uhlazený profil) jež jsou kombinovány s moderními prvky v dynamickém designu. To je patrné zejména na předních světlometech, které mají sportovní a v porovnání s minulou generací o poznání komplikovanější tvar.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já trochu ano, teď jsem viděl Qp a Ghibli stát vedle sebe, stejná barva - černá. Zatímco vzadu u mě vítězí QP, vpředu mi přijde Ghibli harmoničtější, hodně na tom dělají světla. Nevím, jestli je nazvat kontroverzní, pro mě jsou hlavně malá. Tenhle fl je sice nezvětší, ale celkové vyznění by mohlo být lepší.
Je to o tom, co se komu líbí, už minulá generace QP měla na můj vkus malá světla. Stačí třeba srovnat s XJ (současný), které je také kus auta, přesto světla má tak nějak adekvátní velikosti.
webpaja
Souhlas, QP je velký auto a tenhle střih světel mu nesluší a dělá zbytek auta přesrostlý.

Předchozí generace po FL pro mě byla nejkrásnější, aktuálně taky zvedám ruku pro Ghibli 😉
kundalini_it
:yes: taky nevidím problém. Možná pisatel automobilový designér ukáže vlastní skicu Quattroporta. Stačí přední partie. Děkuji
Sleeper
Co třeba takto? [odkaz] P.S. Není zač.
Nonsens
slušná odpoveď, tie svetlá sú kontroverzné, čo neznamená, že niekomu sa nebudú páčiť. Aj ja som vždy na ne čumel jak puk, že čo je to za patvar, ale ťažko ich nazvať škaredé, to zas nie, len kontroverzné.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No čo ja viem? Namarkovať rovnaký predok z GT na Q? Takto sú obe modely jasne odlíšiteľné. V opačnom prípade by zase bola kopa rečí, že sú to v podstate rovnaké autá len s iným počtom dverí (Q vs GT) alebo jedno dlhšie a druhé kratšie (Q vs Ghibli).
Nonsens
bola to len odpoveď na podpich, že či by pániček vedel dať nejaký konkrétny návrh, tak dal a nie zlý, do výroby to ešte nejde.
kundalini_it
Tak to je slabý čajíček. To sem můžu dát linky na kupu aut...když už tak si dát práci a v compu naroubovat ty světla z jinýho modelu na Quattro...Ale vykrádání jednoho modelu jiným? Když něco kritizuju přispěju něčím svým a né fotkou jinýho modelu.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Blbost. Když něco kritizuju, měl bych umět vysvětlit proč. Tím to končí. Mně, a nejsem asi sám, světla na QP přijdou neadekvátní (malá), podle mě je ten problém možná i v tom že jsou jakoby obtočená kolem blatníku a hodně dole, když si k autu stoupneš. Protažení dozadu ve stylu Ferrari FF/F12b, případně čumák jako u GT by tomu z mého pohledu prospěl.
přezdívaný alias
Bože, dávat naftu do takového auta... 8-s

Jinak je to krása. Ač k Italům jako národu nijak nevzhlížím, tak design dělat prostě umí a QP je toho důkazem. Tohle už je skutečně auto, které udělá parádu. A s tím osmiválcem to platí dvojnásob. :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
no bohužiaľ, v Európe bez dieslu predáš nula, nula, prd aj v tejto kategórii. Ale ak to otočíme, ďakujme tým dieslom za to, že stále je aj benzínový osemvalec. >😁
Mig_35
CL, resp. S coupe nema problém...
zlysoused
No však Grandturismo (ekvivalent S coupe) taky nemá naftu.
webpaja
Ono nevyrábět co chce zákazník spousta automobilek zkoušelo. Co Lancia, Saab, Rover 😉
Avatar - Anonym
Anonym
U Roveru byl problém trochu někde jinde.....
přezdívaný alias
Ale jo, v tom máš pravdu. To dávání dehtu do QP jsem nemyslel jako výtku výrobci, ale právě zákazníkům, kteří se takovéto zvrhlosti dožadují.

Vážně by mě zajímalo, co člověka vede ke koupi nádherné italské limuzíny s dieselovým motorem. Spotřebu a dojezd neberu jako argument. Když mám peníze na Maserati, nemusím snad řešit, že mě 100 km bude stát 150 korun navíc. A i s benzínem to na nádrž těch 500 km ujede jako nic a minimálně na záchod musím beztak stavět častěji.

Posledně jsem tu v diskuzi četl nějaký argument, že diesel se lépe prodá jako ojetina. Opět souhlas, avšak nečekal bych, že toto bude nějak zvlášť řešit člověk, který si může dovolit Maserati.
Avatar - Anonym
Anonym
čím bohatší člověk, tím větší držgrešle. To neznáš?
přezdívaný alias
Znám. Ale nechápu to. ;-\
webpaja
Jistě a čím chudší, tím by se víc dělil...to jsou zase teorie. 😉
Mig_35
Koukal jsem na ojetiny na mobile.de a těch naftových je tam tak 25%, což je pěkné číslo. U BMW, Audi a MB by to bylo tak 70%... takže zákazníci Maserati si drží trochu stylu.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jak kdo, někdo jede ve stylu "lehce nabyl, lehce pozbyl". Rozumnej člověk, tedy ten, co už v životě něco zažil, nemusí být ani vzdělaný ani moc chytrý, stačí když se umí poučit, své peníze zbytečně nerozhazuje a větší investice si promyslí. Pro někoho to může být třeba už pár desítek tisíc, pro někoho řády milionů, myslím osobní investice, nikoliv business. Pokud někdo kupuje srdcem, tak do Mase naftu neveme a ty náklady na palivo navíc si vyřeší jinde, pokud to někdo má jen na "firemní" ježdění, což nechápu - snad pronájem na svatby? tak možná vezme ten diesel. Znáte někdo firmu/státní instituci, kde mají Maserati jako fleet? Nepočítám státní složky v Dubaji. 😉
Mig_35
No vono je to totiž tak, že v podobě benzínu dostaneš motor s rodokmenem Ferrari a u dieselu jenom VM Motori... což je pro mně docela silný argument.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Neslyšel jsem toho moc, ale nepamatuji si, že bych slyšel tak hezky znějící diesel, jako benzín.
Avatar - Anonym
Anonym
Navíc VM Motori má u dieslů skvělou pověst se slavný m motorem 2,5 TD. To byl etalon mezi diesly, horší plečka neexistuje >😁