Novinky
Bože, dávat naftu do takového auta... 8-s
Jinak je to krása. Ač k Italům jako národu nijak nevzhlížím, tak design dělat prostě umí a QP je toho důkazem. Tohle už je skutečně auto, které udělá parádu. A s tím osmiválcem to platí dvojnásob. :yes:
Jinak je to krása. Ač k Italům jako národu nijak nevzhlížím, tak design dělat prostě umí a QP je toho důkazem. Tohle už je skutečně auto, které udělá parádu. A s tím osmiválcem to platí dvojnásob. :yes:
no bohužiaľ, v Európe bez dieslu predáš nula, nula, prd aj v tejto kategórii. Ale ak to otočíme, ďakujme tým dieslom za to, že stále je aj benzínový osemvalec. >😁
Ono nevyrábět co chce zákazník spousta automobilek zkoušelo. Co Lancia, Saab, Rover 😉
Ale jo, v tom máš pravdu. To dávání dehtu do QP jsem nemyslel jako výtku výrobci, ale právě zákazníkům, kteří se takovéto zvrhlosti dožadují.
Vážně by mě zajímalo, co člověka vede ke koupi nádherné italské limuzíny s dieselovým motorem. Spotřebu a dojezd neberu jako argument. Když mám peníze na Maserati, nemusím snad řešit, že mě 100 km bude stát 150 korun navíc. A i s benzínem to na nádrž těch 500 km ujede jako nic a minimálně na záchod musím beztak stavět častěji.
Posledně jsem tu v diskuzi četl nějaký argument, že diesel se lépe prodá jako ojetina. Opět souhlas, avšak nečekal bych, že toto bude nějak zvlášť řešit člověk, který si může dovolit Maserati.
Vážně by mě zajímalo, co člověka vede ke koupi nádherné italské limuzíny s dieselovým motorem. Spotřebu a dojezd neberu jako argument. Když mám peníze na Maserati, nemusím snad řešit, že mě 100 km bude stát 150 korun navíc. A i s benzínem to na nádrž těch 500 km ujede jako nic a minimálně na záchod musím beztak stavět častěji.
Posledně jsem tu v diskuzi četl nějaký argument, že diesel se lépe prodá jako ojetina. Opět souhlas, avšak nečekal bych, že toto bude nějak zvlášť řešit člověk, který si může dovolit Maserati.
čím bohatší člověk, tím větší držgrešle. To neznáš?
Jistě a čím chudší, tím by se víc dělil...to jsou zase teorie. 😉
Koukal jsem na ojetiny na mobile.de a těch naftových je tam tak 25%, což je pěkné číslo. U BMW, Audi a MB by to bylo tak 70%... takže zákazníci Maserati si drží trochu stylu.
Jak kdo, někdo jede ve stylu "lehce nabyl, lehce pozbyl". Rozumnej člověk, tedy ten, co už v životě něco zažil, nemusí být ani vzdělaný ani moc chytrý, stačí když se umí poučit, své peníze zbytečně nerozhazuje a větší investice si promyslí. Pro někoho to může být třeba už pár desítek tisíc, pro někoho řády milionů, myslím osobní investice, nikoliv business. Pokud někdo kupuje srdcem, tak do Mase naftu neveme a ty náklady na palivo navíc si vyřeší jinde, pokud to někdo má jen na "firemní" ježdění, což nechápu - snad pronájem na svatby? tak možná vezme ten diesel. Znáte někdo firmu/státní instituci, kde mají Maserati jako fleet? Nepočítám státní složky v Dubaji. 😉
No vono je to totiž tak, že v podobě benzínu dostaneš motor s rodokmenem Ferrari a u dieselu jenom VM Motori... což je pro mně docela silný argument.
Slušný navýšení maximální rychlosti všech motorizací až na 310 km/h :yes: :yes😒br />
O kterym v článku není ani zmínka >😒]
Letmo...
Lukáš Vaverka - 5.3. 2013
Quattroporte ale nijak přerostle nevypadá, design, který na fotkách vypadá neforemně, se při živém kontaktu promění v kus automobilového umění. Obdivuhodně se designéři pod vedením Lorenza Ramaciottiho vypořádali s přídí – je mnohem vyšší a jinak řešená než u kupé GranTurismo, vypadá ale stejně dravě a příslušnost obou aut k jednomu designovému směru je jasně patrná.
Jakub Sochor - 11.11.2012
Nová, v pořadí již šestá generace modelu Quattroporte se řídí aktuálními tvarovými zásadami Maserati, které pracují s tradičními rysy vozidel značky (mohutná maska chladiče s charakteristickým tvarem, plynulý a uhlazený profil) jež jsou kombinovány s moderními prvky v dynamickém designu. To je patrné zejména na předních světlometech, které mají sportovní a v porovnání s minulou generací o poznání komplikovanější tvar.
Je to o tom, co se komu líbí, už minulá generace QP měla na můj vkus malá světla. Stačí třeba srovnat s XJ (současný), které je také kus auta, přesto světla má tak nějak adekvátní velikosti.
Předchozí generace po FL pro mě byla nejkrásnější, aktuálně taky zvedám ruku pro Ghibli 😉