Jako pardon, ale nejen, že to dělal ve Photoshopu někdo, kdo s ním ani pořádně neumí, ale navíc podobných slátanin najdete na různých ,,virtual-tuningových" serverech mraky. Tohle není práce nezávislých grafiků, tohle je práce malých kluků, kteří se učí s grafickým programem.
Mno a začal s tým MB s CLS, pokračovalo to A5 5d. pridalo sa BMW atď. Tých príkladov kedy sa z 4dv. sedanu stalo 4dv. či 5dv. kupé by sa našlo docela dosť. >:D
Přemýšlím nad obsahem Vašeho příspěvku a napadají mě dva způsoby, jakými jste došel k tomnu, že ho napíšete.
1) Buď si skutečně myslíte, že je tohle dílem designu Škoda Auto, za což byste se měl stydět, když nepoznáte práci profesionálů od kresbičky dětí
2) Musíte si rýpnout do Škodovky za každou cenu, za což byste se měl také stydět, protože je to už celkem ubohé a ať už se Vám to líbí nebo ne, ve Všech automobilkách světa, a Škoda není výjimkou, pracují profesionální designéři, kteří rozhodně své práci rozumí více, než anonymní pisálek na autofórech a prodeje aut to jasně dokazují.
Shrnuto a podtrženo: Měl byste se stydět za to, co jste napsal.
Naopak stydel bych se jezdit ve voze, ktery k dosazeni parametru konkurence pouziva podvodny software, ktery zabiji lidi, evropskou homologaci udela v zemi , kde to projde a jeste si dohodne s vladou, ze naprava nebude povinna a nabizi zakaznikum svoje produkty a sluzby skrytou reklamov v casopisech SvetMotoru a na webu auto.cz.
Jj. Taky mne ten humus zarazil. Dnes každý jouda dokreslí 3x větší kola, spláclou střechu a auto s demontovanými pružinami a hned má pocit, že je z něj grafik... :no::no::no:
chybí mi škoda hasičský speciál, škoda sanitka, škoda army, škoda pickup,škoda sklápěčka, škoda plošina, škoda žebřík, škoda pluh, škoda radlice a na závěr
škoda ho.nocuc. , a co mi chybí je kvalitní auto. Když se poxere kabel airbagu pod přední sedačkou, nebo sonda teploty klimatizace a další a další závady na škodovce. To jsou závady způsobení způsobem jízdy. Měl jsem 5 škoodvek a jedna větší šunka než druhá (pořád v servisu) na zavěr se OCT rozloučila 0,5 litru oleje na 5000 km a pul litrem vody na 5000 km.
40 rokov sa dalo ako tak pozerať na motorové vozidlá embéčka 105/120 na našich cestách, ale posledné 3 roky je to tu už onania okolo špičkového dizajnu majstra kubáňa.