Ekonomika
holden_holden
4
skodovku a vyhodit toho slovenskyho gastarbajtra. to by byla parada mit hezky, kvalitni auta se spolehlivymi motory. no asi jsem se moc zasnil
netcar.xx
8
A kdo by jim jako ty spolehlive motory dodaval?
WinNatural
5
To je dotaz - kdokoliv vyrábí spolehlivější motory než xindlwagen!
dodo24
2
Za vsetko môže kaban. Este aj tie motory fušuje...
Anonym
0
Sype do toho písek, to je jasná diverzní akce >😁
Seat je jako těžká koule u nohy pro volkswagen, jenom jedon rok z 10 byl ziskový a cotěch 9 let v mínusu ? wtf
Tak to by byla pěkná pitomost, teď když do něj nasypali miliony euro na nové modely a konečně začíná vydělávat! Seat určitě zůstane pod křídly VW! :-!
černá díra zůstane černou dírou, bez ohledu na to kolik peněz do ní nasypeš
Černá díra je Seat
Černá díra je Seat
"Černá díra" na prachy je hlavně Dieselgate, Seat naopak už generuje zisk, ty "odborníku"! :-! Leon se prodává výborně, o prodej Atecy bych se taky vůbec nebál a příští rok dorazí nová generace Ibizy! 😄 :yes: :yes: :yes:
Leon se sice prodává výrazně lépe, než dřív, ale do výborně to má relativně dost daleko i tak...
Seatu tento rok ako jednej z veľmi veľmi mála značiek klesajú predaje, takže ten Leon asi nebude až taký trhák...
Leon je trhak akorat tady na foru, jinak je Seat jen cerna dira. To auto nema nic proc mu dat prednost pred ostatnimi modely vw. Tady je prvni statistika co jsem nasel. Ostatni maji narust pomalu 5 až 20% a Seat -0,4%. To tu už pomalu rok, dva slysime jak Leon jede >😁
[odkaz]
Skoda v top 10 a kde je SEAT
Jina tabulka z unora
[odkaz]
[odkaz]
Skoda v top 10 a kde je SEAT
Jina tabulka z unora
[odkaz]
V clanku sa spomina len Ducati a ineho vyrobcu motoriek nevlastni.... Tak ktorej exkluzivnej motocyklovej sekcie sa chce VAG zbavit?
Pani redaktori, uz v zurnalistickej pripravke ucia minimalizovat pouzivanie hodnotiacich pridavnych mien....
Pani redaktori, uz v zurnalistickej pripravke ucia minimalizovat pouzivanie hodnotiacich pridavnych mien....
Čínská Scania, čínskej Man či moje oblíbená čínská Ducati? Zní to opravdu krásně a je to celkem jasný, protože nikdo jinej by to nekoupil ... takže pokud prodají, skoční to v Číně, možná v Indii.
pro mne ducati skoncilo na hnoji v pripade prodeje xindlvagnu takze horsi uz to byt nemuze
Pozri na to realisticky... Bez VAG by bolo Ducati uz davno bud cinske alebo by nebolo. Nie ze by na tom zalezalo...
a jaky je rozdil byt vag nebo cinan? podivej na volvo co pod cinanem predstavilo. vag = problem
O Ducati měl zájem i Daimler, který musel nakonec vzít za vděk MV Agustou (nevím, jestli do ní vstoupil, ale nepřevzal ji a nějaká spolupráce tam je). U podobných značek se spíš najde nějaká skupina investorů, obzvláště když Ducati vytáhl z problémů předchozí majitel (VW ji zachraňovat nemusel).