Dnešní auta si do zatáček pomáhají přibrzďováním jednotlivých kol. Mazda tvrdí, že to řidiče připravuje o cit, a vyráží přesně opačným směrem. Zkoušíme její systém G-Vectoring.
>:D Ano, ubere to plyn za tebe, to je pointa. Jenže si ho můžeš ubrat sám. Práce s těžištěm je základ a zdroj zábavy, tak proč bych to nechával na počítači? Svorné diferenciály (které se přibrzďování snaží suplovat) pomáhají na výjezdu, když je vnitřní kolo limitující (brání tomu, aby se protáčelo, což umožní otevřenému diferenciálu dostat víc momentu na to vnější). V tom je tenhle systém k ničemu.
Nemýlím-li se, je na fotkách "nová" trojka? Nemůžu najít, co se změnilo na boční siluetě, ale vypadá dobře. Červená se mi hrozně okoukala, ale ta bílá jí sluší.
Edit: asi se pletu.
potěšili řidiče, chtivé kontaktu s vozovkou a strojem,kteří chtějí řídit pokud možno sami, jednu elektronickou berličku nahraděj jinou, ještě horší. Výborně Mazda. :-(
To všichni řidiči co sami řídí potřebujou nejvíc, aby za ně rejžokastrol v začátku zatáčky (a ne před - neví, že bude - pokud to není propojeno s navi) ubral plyn. :no::no::no:
Keby si s tým autom išiel 20x tak nespozoruješ ubratie plynu. 5Nm je 2,5%. nemám rad tieto systémy, ale je to lepšie ako stupidita u VAGu, ktorá mi zásahmi mení polomer zatáčania.
Poloměr zatáčení? tak to asi ne. Jenom by měl zmenšovat ztrátu trakce vnitřního kola atd atd- teda jestli mluvíme o tom samém...jinak stupidní je oboje. Včera jsem jel s autem z konstrukce ze 30tých leta když jsem zatočil volant doprava, auto zatočilo doprava. Tak nějak mi to stačí.
Je otázka, jak pojedou tyhle elektronické krabice za 80 let.No jak asi,když mobil nebo noťas vydrží pár lrt, že...
No ak s tým jazdil, tak vieš že aj bez zmeny uhla natočenia kolies to mení polomer zatáčania. Čo myslíš na akom princípe zatáčajú pásové vozidla? Skus keď sa snažíš prejsť zákrutu tak ako si bol navyknutý na "mechanicky ovládanom" aute, tak ta to stále vyhadzuje zo stopy.
To čo predstavila Mazda je proste menšie zlo. Ale našťastie sú tu ešte niektoré neeuroske značky v ktorých majú rozum.
Dobrý večer, v dnešním Intim night jsme si připravili tři otázky pro pana Takaši Nakaši a budou právě souviset s hledáním G bodu při řízení jejich Magdy za pomocí G Vectoringu.