Novinky
Ta kapota :no:
Predni gril mi tam nejak nepasuje :no: v cernem provedeni bude vypadat lip
Zbytek auta je pecka a ctyrvalce nema smysl resit, tady nastesti nejsme u Volva
😉
Cpat do kupe diesel mi prijde legracni.
Predni gril mi tam nejak nepasuje :no: v cernem provedeni bude vypadat lip
Zbytek auta je pecka a ctyrvalce nema smysl resit, tady nastesti nejsme u Volva
😉
Cpat do kupe diesel mi prijde legracni.
Davide, si si isty s tymto ? 😒br />
"Nechybí samozřejmě ani pohon všech kol, tvořený mezinápravovou spojkou Haldex, kterou je možné doplnit o sportovní diferenciál."
Pokial viem, sporotovy diferak ponukaju len ku klasickym samosvornym centralnym diferencialom.
3.0 TDI a 8°ZF HP - tam ta teda pekne potiahli za nos 😄 Ano, DSG nieje na oficialne dimenzovana na 620 Nm, ale zeby boli jej "creva" nejako odlisne u beznych Audi, ktore cez nu posielaju max. 580 Nm ( A6 3.0 TDI quattro ) a v R8 ( 540 Nm )...? 😉
Skor som prekvapeny, ze 3.0 TDI nedokazali lepsie odhlucnit a ze ZF 8 HP si s nim nerozumie. 😲
Toto su pre mna absolutne ( negativne ) novinky. :-!
Este k tomu "Haldexu" - tu pises😒br /> "Čtyřválcové agregáty v kombinaci s manuálem budou nově dodávány se systémem quattro ultra, který byl vyvinut pro úsporu paliva." Toto je ten Haldex, kde prave pre tie uspory nepredpokladam, zeby tam pchali tazsi sportovy diferak.
a na zaver, zaujimalo by ma presna specifikacia tej "tvojej" A5 2.0 TFSI😒br /> Nepises, ci je quattro, len pises ze dokaze byt az pretacava ( to sa da nasimulovat aj u FWD ), len pises ze nepotrebovala ani priplatkovy sport. diferak, nepises ani prevodovku - proste nic !
Tak napis do kelu jednou vetou, v akej konfiguracii bola ta 2.0 TFSI, nech su citatelia v obraze ! :-!
Dalsi paradox😒br /> "Oswin Röder ostatně přiznal, že podvozek A5 je ve srovnání s A4 lehce tužší. Takové nastavení si vyžádala hlavně nižší karoserie."
Tuhsie sasi kazdemu vyvojarovi praveze umozni naladit podvozok mäksie. Takze to bol len proste suchy zamer a nie nejaky dôvod.
Takze ta poprosim, kukni sa este raz do svojich poznamok a PR-iek co si dostal a poopravuj co sa da.
Dakujem.
Pokial viem, sporotovy diferak ponukaju len ku klasickym samosvornym centralnym diferencialom.
3.0 TDI a 8°ZF HP - tam ta teda pekne potiahli za nos 😄 Ano, DSG nieje na oficialne dimenzovana na 620 Nm, ale zeby boli jej "creva" nejako odlisne u beznych Audi, ktore cez nu posielaju max. 580 Nm ( A6 3.0 TDI quattro ) a v R8 ( 540 Nm )...? 😉
Skor som prekvapeny, ze 3.0 TDI nedokazali lepsie odhlucnit a ze ZF 8 HP si s nim nerozumie. 😲
Toto su pre mna absolutne ( negativne ) novinky. :-!
Este k tomu "Haldexu" - tu pises😒br /> "Čtyřválcové agregáty v kombinaci s manuálem budou nově dodávány se systémem quattro ultra, který byl vyvinut pro úsporu paliva." Toto je ten Haldex, kde prave pre tie uspory nepredpokladam, zeby tam pchali tazsi sportovy diferak.
a na zaver, zaujimalo by ma presna specifikacia tej "tvojej" A5 2.0 TFSI😒br /> Nepises, ci je quattro, len pises ze dokaze byt az pretacava ( to sa da nasimulovat aj u FWD ), len pises ze nepotrebovala ani priplatkovy sport. diferak, nepises ani prevodovku - proste nic !
Tak napis do kelu jednou vetou, v akej konfiguracii bola ta 2.0 TFSI, nech su citatelia v obraze ! :-!
Dalsi paradox😒br /> "Oswin Röder ostatně přiznal, že podvozek A5 je ve srovnání s A4 lehce tužší. Takové nastavení si vyžádala hlavně nižší karoserie."
Tuhsie sasi kazdemu vyvojarovi praveze umozni naladit podvozok mäksie. Takze to bol len proste suchy zamer a nie nejaky dôvod.
Takze ta poprosim, kukni sa este raz do svojich poznamok a PR-iek co si dostal a poopravuj co sa da.
Dakujem.
Dobrý den, s tím quattrem máte pravdu, už jsem to opravil a uvedl na pravou míru.
Co se týče specifikace dvoulitru, myslel jsem, že je to dostatečně jasné z té přiložené tabulky. Pro jistotu tedy upřesnění - dvoulitr, dvouspojka, pohon všech kol.
Co se týče podvozku, tak skutečně říkali, že je tvrdší než v případě A4, kvůli karoserii.
Co se týče specifikace dvoulitru, myslel jsem, že je to dostatečně jasné z té přiložené tabulky. Pro jistotu tedy upřesnění - dvoulitr, dvouspojka, pohon všech kol.
Co se týče podvozku, tak skutečně říkali, že je tvrdší než v případě A4, kvůli karoserii.
mohli říkat.... 8-s
Je to blbost, je to koli tomu, ze jej chceli dat ten charakter, ale nie koli tomu ze je kasna tuhsia.
Prosim ta, nepis take blbosti.
A opravil si aj zvysok ? Co "říkali" o tej DSG prevodovke ? Co tam poslali miesto inzinierov len rozdavacov PR-plagatikov, ci co ???!!!
Ja ani uz nemam chut ti tu napisat, ze ako by si to mal ty napisat tak, aby to nebola blbost.
Posnaz sa. Po F1-ke si to pojdem precitat a skontrolovat. :-!
Je to blbost, je to koli tomu, ze jej chceli dat ten charakter, ale nie koli tomu ze je kasna tuhsia.
Prosim ta, nepis take blbosti.
A opravil si aj zvysok ? Co "říkali" o tej DSG prevodovke ? Co tam poslali miesto inzinierov len rozdavacov PR-plagatikov, ci co ???!!!
Ja ani uz nemam chut ti tu napisat, ze ako by si to mal ty napisat tak, aby to nebola blbost.
Posnaz sa. Po F1-ke si to pojdem precitat a skontrolovat. :-!
V tom citátu je nižší karoserie, ne tužší karoserie.
ok, nizsia - prehliadol som / zle som precital, ale aj tak je to odôdodnenie mimo.
Keby nizsia svetlost - teda mensia svetla vyska...tak pochopim.
Keby nizsia svetlost - teda mensia svetla vyska...tak pochopim.
Exteriery novych Audi su uplne zufale. Stale to iste ako pred 10 rokmi len tam stale nieco zdeformuju.. a nie prave k dobremu.. Nebyt tych LED svetiel tak je to ocividnejsie.. nie len casovo ale aj medzi triedami.. ako to popisali v TopGear.. A6 je 120% kopia A4 a A8 150% kopia A4..
Ne, že bych to rozporoval, ale totéž platí o MB a spoustě dalších.
konzervativní nenápadný lehce agresivní, jenom lehce
Z nových mercedesů se mi zvedá žaludek jsou fakt škaredý a to úplně všechny ani jeden se mi nelíbí
BMW je na tom lépe jak Mercedes , ale na Audi to nestačí
říkejte si tomu jak chcete ale prostě 4kroužky jsou stále to nejlepší z dizajnu co existuje, nová A5 je toho důkazem, jsem zvědavý na novou A8 a A6, myslím ale že budou prostě zase skvělé 😄
Z nových mercedesů se mi zvedá žaludek jsou fakt škaredý a to úplně všechny ani jeden se mi nelíbí
BMW je na tom lépe jak Mercedes , ale na Audi to nestačí
říkejte si tomu jak chcete ale prostě 4kroužky jsou stále to nejlepší z dizajnu co existuje, nová A5 je toho důkazem, jsem zvědavý na novou A8 a A6, myslím ale že budou prostě zase skvělé 😄
Tak BMW na Audi (nejen designem) samozřejmě stačí.
Není BMW jako BMW, třeba 2 touren, nebo 3gt a 5 gt x6 a x4 jsou jedny z nejhnusnějších aut co existují napříč všemi auty a všemi automobilkami, i když ty nové X6 a X4 už nevypadají tak hrozně pořád bych je nechtěl a nemůžu říct že se mi líbí to zas né ale jsou míň ošklivé
co se týká aut která mě zajímají ve všech třídách je pro mě Audi dizajnově lepší A6 vs 5, 6 vypadá lépe, X5 vs Q7 - Q7 má navrch ve všem, možná 4dveřové 6ce bych dal přednost před A7, ale zas mě se nelíbí interiér od BMW, takže to bude vždycky Audi, jako BMW má opravdu některé krásné modely naříklad nová 7ka, to je fakt pecka, jsem Fnada Audi, takže to pro mě budou vždy 4kroužky ,ale některé modley BMW stojí za úvahu, ale takový Mercedes to má u mě zabitý nelíbí se mi fakt ani jeden
co se týká aut která mě zajímají ve všech třídách je pro mě Audi dizajnově lepší A6 vs 5, 6 vypadá lépe, X5 vs Q7 - Q7 má navrch ve všem, možná 4dveřové 6ce bych dal přednost před A7, ale zas mě se nelíbí interiér od BMW, takže to bude vždycky Audi, jako BMW má opravdu některé krásné modely naříklad nová 7ka, to je fakt pecka, jsem Fnada Audi, takže to pro mě budou vždy 4kroužky ,ale některé modley BMW stojí za úvahu, ale takový Mercedes to má u mě zabitý nelíbí se mi fakt ani jeden
No pokud jde o design, tak u velkých SUV, tedy jen u němců, u mě vede GLS. Naopak RS6 považuju za nejlepší ostrý kombi, pak třeba A5 Sportback, ten vlastně nemá konkurenci a i když je na konci životního cyklu, tak je to pořád krásný auto. Srovnávat AMG GT a R8 moc nejde a kdybych mezi nimi měl volit, přeci jen bych dal přednost Stuttgartu.
A bude Sportback? Jinak design, budu to potřebovat ještě několikrát vidět naživo - [odkaz]
EDIT: Už to čtu, moje chyba. A díky neznámému za tradiční palec dolů, díky sázce dostávám od jednoho sponzora za každý jeden dolar.
EDIT: Už to čtu, moje chyba. A díky neznámému za tradiční palec dolů, díky sázce dostávám od jednoho sponzora za každý jeden dolar.
...to, že se designér A5 rozšoupl ještě míň než nejlínější návrháři na světě z Porsche mě ani tak nevadí, ale nové "apět" nesedí světla s maskou, druhé boční okno, linka táhnoucí se přes celou karoserii a kola i velikosti 18" vypadají malá.
Teď jsem šel kolem Superbu a je zajímavé, jak moc podobná nové A5 ta boční "3D" linka nad předním blatníkem je. Jak myslíš nesedí světla s maskou? Co jsem naživo viděl, je to jedna z částí, ke které bych byl spíše nekritický.
Taky jsem viděl A5 v Bohnicích. První věc, která mě zaujala, byla přední část. Přišla mi, jak kdyby si naň sedl slon jak tehdá ve starý reklamě na Pežot 206. Zbytek auta je zbroušená stará A5.
P.S.: To žlutý TT hned vedle. :yes:
P.S.: To žlutý TT hned vedle. :yes:
Čumák mi přijde ok. Chce to vidět víckrát a ne na podstavci. Žluté TT jsem tam neviděl, jen stříbrné.
PS. změna nicku?
PS. změna nicku?
JJ, přesně tam jsem ji viděl taky naživo. Relativně hezká záď, předek hyzdí světla a bok ta násilná linka.
Na druhou stranu, interiér je nejvoňavější z prémií, který reálně znám.
Na druhou stranu, interiér je nejvoňavější z prémií, který reálně znám.
No neviem ale na mna ten hlinik z palubky A4/A5 posobi hrozne lacno. Taktiez kozenna palubka by mohla byt aspon za priplatok.
Pokud je to hliník, pak zrovna u Audi bývá obvykle pohledný a příjemný. Kožené obšití bude podle mě v rámci jejich programu Exclusive.
Vec v kusu, mne to prijde velmi lacne a skor standard v mainstreame spolu s textilnymi sedackami. Ja ale preferujem svetly interier a ten hlinik s bezovou spolu vobec neladi. Problem som s tym mal uz pri Q7 kde sa to da vyriesit klavirnym lakom, v pripade A4 som v aktualnom nemeckom konfiguratore nenasiel ziadnu kombinaciu ktora by ma oslovila.
Už se na to auto díváme pár dní, a u mně tedy žádná změna, prostě po B sloupek mi ten design nefunguje. Zvýrazněné hrany na obloukových linkách jsou prostě špatně a od té hlášky o "odšťavňovači" na kapotě, ho tam pořád vidím. Plus ta nová sporná maska, divná světla, ano zadek je ok, ale celkovým sladěním byla předchozí generace mnohem lepší, bylo to elegantní auto, tohle je divné.
Shoda, podle mě nejlíp snad i před FL A5 s většími předními světly. Po FL mi spíš seděl Sportback.
Upřímně i kdyby to auto bylo ultrakrásné, pořídil by sis ho?😊
Já bych zvažoval, kdyby se uráčili do něho dát aspoň ten 2.5T. Není mi jasné, proč tak úžasný motor zakleli jen do dvou modelů. Kvůli příčné zástavbě? To by se snad dalo vyřešit.
Já bych zvažoval, kdyby se uráčili do něho dát aspoň ten 2.5T. Není mi jasné, proč tak úžasný motor zakleli jen do dvou modelů. Kvůli příčné zástavbě? To by se snad dalo vyřešit.
problem spousty "petrolheadu" je ze si A5 predstavujou jen jako "sportak" S5, pritom je to jen trosku vetsi A4 co se jen dela v liftu a coupe variante
i Levorg s 1.6kou dokaze bejt vic sportovnim autem nez A5
a velikostne je A5 sice mensi nez A4, tech par mm a co jako? koukam ze jsi zacal bejt alergickej na muj nick po tom co jsem se zbavil Audiny co >😁
za to, ze ty vidas A5 2.0 TDI neznamena, ze sa ich predalo najviac.
Fakt by som sa ani ja necudoval, keby bolo najviac V6 TDI. :-!
od doby co jsem se zbavil Audiny tak jsi obratil, takze od te doby trepu >😁 takze predtim jsi pritakaval jak pejsek co ceka na kosticku :-!
Asi ako väcsina "ekologov"... 8-s
ještě lépe a čistěji bude krom filtru DPF jezdit na baterky soudruzi [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] SOUDRUZI NÁČELNÍCI 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Frontantrieb - 629
(pomer motorizaci do 2L vs. nad 2L, nehlede benzin/diesel, je v cca stejnem pomeru)
[odkaz]
U A5 byl v minulosti ten pomer lepsi, ale ne az tak aby ty cisla nahore clovek videl v opacnem gardu.
Celkově bude jasnym vítězem FWD a zřejmě to 2.0 TDI
Tak ci onak nas to stavi do zvlastni situace kde Audi A4, silne stavejici (jako jakekoliv audi) na aure 4x4, se v evrope nejvic prodava jako FWD a BMW, stavejici na aure hbytych zadokolek, slavi uspech s pohonem 4x4. Takze ani BMW ani audi se ve stredni tride (nositel prodeju) neprodavaji nejlepe v konfiguracich, ktere je proslavili.
Divna doba.
Jinak BMW v poslední době tlačí 😁rive snad i víc než Audi Quattro.
I tak je ale BMW největší výrobce prémovejch pohonů a Audi mainstreamovejch = takovej černej D3 humor 😄
quattro je významná součást identity Audi, ale předokolky byly předtím i potom. Nebylo to tak, že by jeden čas bylo všechno quattro a postupně se od toho opouštělo. Naopak bych čekal, že podíl quattra spíš rostl.
Ostatně proto je produkce VAG v Evropě nejrodávanější 😄 . Levná auta s "levným" provozem pro lidi, kteří konzumují produkty Aro a jsou na to hrdí.
Ještě, že pro ty, co nejsou ovce tu jsou drahá auta s drahým provozem,
Ale jakožto rytíř VAGu byste mohl vědět, že ty ceny A5 jsou od 2 milionů opravdu daleko...
Ale zase máte problém s pochopením textu a vytváříte nesmyslné strašáky. No jo, co jiného čekat od někoho, kdo se domnívá, že Audi může někdy konkurovat BMW/Mercedesu/Cadillacu /Lexusu >😁
ale hybaaaj s tymi plechovkami ! >😁
Ty sa fakt necitis... :-! :no:
Už vám došla nová várka asijských časopisů?
...samozřejmě pokud do toho nepočítáte cenu nespolehlivosti čehokoliv, co se jen přiblížilo k Passatu >😁
Jste něco jako Sheldon, jen se sem chodíte vyblít.
Takže jo, pro nějaké poblázněné loajalisty se dá sehnat A5 i za přes 2M, včetně výbavy, měl jste pravdu!
E-klasse je snad o třídu výš, ne? Tohle je konkurent pro C.
RC je levnější asi o 500t, ale to porovnáváme šestiválec 4x4 a 2,0t. Dejte 2,0TFSi a půl míče tam nebude.
"tedy kromě designu, to je peklo" - no, peklo to není, sice se Lexus spoustě lidí nelíbí ale peklem bych to nenazval. A interiéry má pěkný.
Lexus má zadní náhon a je spolehlivější- ok.
Audi oproti tomu umí 4x4. No, jsem ochoten připustit, že RX klidně může být srovnatelně dobré auto. U každé z obou značek najdu výhody i nevýhody.
RC jsem koukal na hybrida (RC 300h, neb je dražší).
Peklem jsem myslel zejména ty přední světlomety, jinak se mi RC designové moc líbí. Ale prostě ty přední "šlehance" jsou jak nepodvedený tuning...
No, čistě výkonově (obecně, nejen kW) na tom bude A5 samozřejmě asi lépe, než RC 😄 . Nejspíš i S5 vůči RC-F. Dobré výkony podávat určitě umí, zvlášť vzhledem k jejich hm.... dědictví.
Základní cena A5 je kolem 1mil., nevím, kam by se měla cpát, když Éčko začíná na 1,25mil. 250tis. je pro vás příliš malý rozdíl?
Přestávám se divit, že si myslíte, ža Audi nepatří mezi prémii.
To je celý 😉
Tak nam povedz, hlava pomazana, kolko mainstreamovych znaciek ma motor pozdlzne a pohon 4x4 cez samosvorny diferencial ? OK, Subaru...a ?
Sympaticke na Subaru je, ze aj napriek svojej kvalitnej konstrukcii sa nepchaju tam, kde by ich zakaznici odsudidili - v premii. Audi sa tam prepracovalo a zakaznici ho prijali.
Obzvlášť po tom tvym mega giga trapasu s motorem V8 4,2 TDI >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Hele kam se chodí na takovou hroší kůži? S tim se asi už musíš narodit ne? Kolik si vážil? A kolik dneska? 😉
Já napsat takový blbosti o svym oblíbenym motoru tak se tu 14 dní neukážu >😒]
Co řikáš na Saker a jeho 308kW a 863Nm s manuálem? 😄
[odkaz] ten čahoun v červený bundě je velkej fanda dieslů = možná ho znáš 😉
A ten motor v Sakeri ma uz 960 Nm. :-! :yes:
Proste pochop, nemozes z niecoho robit prevrtany motor, ked sa menila roztec valcov - teda blok, kluka, hlavy, ...( dokonca sa ani neuspokojili s piestami ako u 3.0 TDI, aj tie modifikovali - v tom tvojom dokumente je to krasne ukazane).
Proste tu netrapos.
Alebo inac😒br /> Dam ti nejaky motor, napr. EA 888 2.0 TFSI. A poprosim ta aby si zvysil vrtanie z 82,5 mm na dajme tomu 84,5mm. Pochopis, ze potrebujes zachovat hrubku steny u benzinoveho motora tych 5,5 mm, takze budes chciet urobit motor s väcsou roztecou a budu ta cakat vsetky tie upravy, ktore urobili oni.
Povies ze je to modifikovany motor, alebo vyvojom existujuceho novovyvinuty ?
Určitě víš kolik stojí vývoj zcela nový pohonný jednotky = co? 😉
Ne ty pochop že se svět lidí co píšou o autech nespiknul proti jednomu diskutérovi na ACZ = dal sem ti to i ve slovenštině! 😄
Angličtině, němčině a češtině = to mi připomíná: Ty si pro svý tvrzení nenašel jedinej odkaz žejo? 😉
Povim ti to co všichni a všude = včetně 2 článků na ACZ = V8 4,2 TDI je převrtanej 4,0
S dalšíma úpravama, tvoje popírání po přečtení mnoha zdrojů ve 4 jazycích je fakt je totální šílená absurdnost = fakt :-!
Ty třeba zvládneš vysvětlit proč odmítáš věřit všem zdrojum v mnoha jazycích? 😄
riesil som to, a po asi 4 hodinach dopisovania si ti trubeni uvedomili svoju chybu a opravili svoj text.
Lenze to uz nezabranilo retazovej reakcii - odpisovaci aj z ceskych serverov len sucho odpisali MQB a ja som sa len uj€baval, aki su hlúpi ! >😁
Takze bud aj ty len ten klasicky odpisovac, papagaj Ara, ktory sa drzi posvätneho slova evolution a nechape dalsi text... >😒]
Rozdíl je že já to vim a akceptuju, ty to taky víš a odmítáš >😁 >😒]
Jak je to s prémiovostí Audi sme probrali = a tak to prostě je
Jak je to s prémiovostí Audi sme probrali = a tak to prostě je = víme to oba :-!
A myslim že zrovna na tomhle se i shodnem
Keby mal tu moznost si to este raz pozriet so vsetkymi relevantnymi udajmi, chytal by sa teraz za hlavu a hanbil sa. Lenze on nemusi - on sa na tieto velke motory nespecializuje, a o R4 TDI-ckach sa s nim ani ja ani nikto asi hadat nebude.
Tu ale urobil chybu tak, ako aj ti ostatni. To je cele. :-!
btw.: O motore 3.0 TFSI ( ktoreho detaily uz ja viem, ale tu napisane neboli ), pisu ako o novom motore. Ano, aj tu sa menila roztec, teda vsetko mozne. Pisu o 800 novych dieloch.
Co myslis, kolko novych dielov je pri 4.2 TDI oproti 4.0 TDI ? 😄
Uz si daj fakt oddych. Nemas sancu a len sa tu dalej hlbsie a hlbsie zabaras do bahna svojich bludov. :-!
Jsou ale i tací, kteří jako elementární věc berou vlastní rozum.
Já nejsem technicky dost na výši, ale buď: jsou špatné údaje o větší rozteči válců, nebo novináři opisují slepě jeden od druhého a zjednodušují.
V mém jednoduchém světě- pokud motor převrtáš, rozteč válců se nezmění.
vid ja nizsie ! >😁 😉
AUDIRS6 neodpověděl a ví proč = takže ty: Víš kolik stojí vývoj zcela novýho motoru? 😉
Nápověda: I velcí výrobci se tomu vyhýbaj dokud to jde = i u masově vyráběnejch motorů 😄
Hele: Už sis ten test A8 V8 TDI aspoň přečet? Já jestli už víš proč Touareg V8 4,2 TDI tak chválil a Saker chválil a tady měl pár připomínek? 😉
Jj Vaculík je přesně ten novináře bez vlastní hlavy kterej jen slepě opisuje od kolegů a zjednodušuje = ty perlíš :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Popíšeš mi, jak se převrtává motor tak, že se změní rozteč válců? Dovedu si to představit u dvou a tří-válců.
Tohle byla od tebe opravdu mimořádně hloupá argumentace = fakt zřejmě o autech nevíš vůbec ale fakt vůbec nic. A to není urážka = to je konstatování :-!
To mnohé vysvětluje = seš prostě jen naprosto neznalej
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Tvoje bláboly o new motoru ti může sbaštit leda Karel [odkaz] >😁 >😁 >😒]
Dyť ty si neznal ani ten [odkaz] >😁
1.odkaz - chyba
2. odkaz - poznam
:-!
Audi text k rozdílům mezi motory taky není špatnej
U audihoRS6 je to prostě Přání otcem myšlenky 😄
Jestli jsem si dobře všiml, někde jsi tu psal, že většina nových motorů není dělaná od základů. A s tím souhlasím. Jen mi pak není jasné, proč by tohle neměl být nový motor?
V běžném hovoru označuji jako nové i věci, které jsou jen "poštelované", je to vyloženě evoluce. Výjimkou by například bylo, kdybych upravil starší exemplář místo toho, abych ho postavil od základů, ale to není relevantní v kontextu návrhu. I v obchodě; klienta nezajímá, jestli jsme si jen hráli s parametry, nebo jsme to celé překopali, důležité je, o kolik je to lepší a kolik ho to bude stát. A klidně to označím jako nový, i když lepší/ vylepšený je ještě pravděpodobnější (od nového čekáš, že bude lepší, ale dané to není).
Ta podoba tam prostě je [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😉
Projdi si dostupný data k oběma motorům = ten novej šel do prodeje po 26 měsících a vyvinuli ho sakra podobnej 😉
Vaculíka neřeším. Možná zapomněl, možná si to neuvědomil, je to jedno, každý může udělat chybu. Ten článek jsem nečetl, ale jestli to chápu dobře, ten motor označil za převrtaný 4,0. Což je příliš zjednodušené a od něj by člověk čekal víc.
Já ho řeším = věnoval se tomu motoru 3x = 3 různý články. Verzi Euro 5 byť s nižšim výkonem považuje za naprostej vrchol. Euro 6 je výkonově fenomenální, ale v reakcích motoru přišlo jednoznačný zhoršení.
Jak sem řek = projdi si dostupný data k motorům: Od materiálu po rozměry = třeba dojdeš k tomu co Vaculík a další a ne k tomu co audiRS6 😉
Ak dokazes mnou popisanymi modifikaciami urobit motor, ktory neoznacis za novy, si genius ! >😁
Lenze to sa neda, takze si len j€bly trubeň. :-!
alebo nie, ja ti uz ani nadavat nebdem, ved sa tu ukamenujes sam.
Len mi je cudne, ze clovek, ktory sem da dokument priamo od vyrobcu motora je schopny na 1 slove, ktre si zle prelozi / vylozi - evolution - postavit komplet celu obhajobu.
Napis mail Vaculikovi, ze nech sa sem hodi na diskusiu, dam mu par otazok, po ktorych pokial bude tvrdit to co ty, tak skonci v roli e😜erta. >😒]
Ked ale pochopi, akeho omylu sa dopustil a vsetci ti odpisovaci a google-translate-taci dopustili, prizna ti to aj on - teda pokial je chlap.
Nemam problem debatovat s clovekom na urovni, resp. s niekym, kto vie o com sa bavime. to ty ale evidentne niesi, takze sup-sup, nazad do autoskoly, nastudovat aspon zakladne fakty o konstrukcii motora a ked ich zvladnes, mozeme pokracovat.
Dovtedy pass. :-!
Napsali to úplně všichni = bez jediný výjímky! >😒]
Jen ty za opatrný podpory Karla to popíráš >😁 >😁
Tys fakt doteď nevěděl že většina Audi co kdy byla je manistreamová předokolka? 😉
V nižší střední má pětiválec a pohon AWD, ve střední V6 a AWD o dalších není potřeba diskutovat. Co může nabídnout mainstream, do kterého ho Ara řadí? :-!
Ale je faktem že podobný absurdnosti sou i v hifi a určitě i jinde 😄
Umístění audi je trochu problematický mainstream neni a prémie v mnoha případech taky ne. Něco jako tržní ekonomika pod vedením komunistický strany >😒]
Třeba i z Golfu vycházející A3 je v NA řazena jako...prémie 😉
[odkaz]
Jak je toto možné?! Arasvět se hroutí....
Já nediskutuje jak je co vnímáno = jen zmiňuju fakt s kterym má Karel i ty zjevně problém 😄
Furt píšeš další a další blbosti Buřtík má nějaký audiny ve firmě = já ne 😉
Kompaktní auta bych neřešil = tam je prémie i DS4 >😁
A ten přední pohon tam má logiku = jestli víš co to je? 😄
To je většinový výrobce FWD? Povídej 😄
Fakt je, že prodávat ji moc neumí, takže ta pomoc je dost malá.
Já mluvil o autech = ne o autíčkách 😄
U autíček je neprémiový FWD v poho = u aut ne = rozumíš? Chápeš? Souhlasíš? 😉
Něco se mi plete, že v tomto týdnu jsi tvrdil, že Audi coby prémii uznáváš, jen ti vadí přední náhon. No, doba se mění. Teď nebudu pár dní spát, protože na tvým mínění mi sakra záleží.
Ano co dělá prémii je pohon = tos fakt nevěděl? 😐
Ne jediné ale konstrukce vozu je sakra zásadní = Audi a prémie je fakt jako ta Čína a tržní ekonomika pod vedenim strany = to neni vtip! >😁
Doba se mění ale problém Audi se základní FWD konstrukcí zůstává = zase blbý řeči :-!
Bohužel násobně víc se prodá těch plev = a jsou tací s vlastníma názorama který to nepoberou 😄
A poradit si nenechaj = to by pak totiž neměli vlastní názor >😁 >😁
Prostě kecy a kecy, Arasakro, jsi jak škráblá deska 😉
opet se krasne potvrzuje co jsem psal vejs , cituji "problem spousty "petrolheadu" je ze si A5 predstavujou jen jako "sportak" S5" , diky ze jsi ma slova krasne potvrdil >😁
Audi S5 je pořád Audi A5.
Směješ se leda sám sobě.
2. Poznáš Vaculíka? To je dobře = nejsem fanda nafty ale on jo a i když Karel zpochybnil že by moh bejt lepší řidič než webpaja tak jeho technický znalosti = je česká 1 = ne! 😉
3. přečet sis nějakej z jeho textů o V8 4,2 TDI? Je to skoro nepřetržitá chvála :yes: 😄
A to dokonca aj rozobratych ( hadam vsetky - teda aj 3.3 V8 TDI, 4.0 TDI, 4.2 TDI ) :-!
2.- Ja posadim tiez hocikoho do monopostu, keby na to prislo. >😁 V podobne silnom stroji som si ja ale aj nieco odkruzil... :-! :yes: A neboli to zabery pre novinarskych fotografov. :-!
3.- co ine mu ostavalo...?
2. Gratuluju = jen to nebyl V8 4,2 TDI 308kW a 863Nm o kterym se bavíme, nebo? 😉
3. Jj on už je takový = za všech okolností píše pravdu [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😄
2.- nie, benzin, 420 PS, cca 480 (?) Nm ( uz je to davno... )
3.- pomylil sa, lebo si o nom malo a zle nastudoval. :-!
Keby dostal do ruky ten dokument co si postol mne, chybu by priznal - to totiz musi kazdy technicky a jazykovo vzdelany clovek. Normalne si mi dal chrobaka do hlavy, ze mu napisem mail a poslem mu ho ako prilohu ! >😁
Potom bude veseloooo... >😒] >😒] >😒] >😒]
2. Už si vymyslel proč odborník na naftový motory a jejich velkej fanda kterej dodnes zmiňuje Touareg V8 4,2 TDI jako vzor udělal jednu výjímku´- a několik konkrétních věcí při použití v A8 zkritizoval?
3. Tohle byli 3 různý autoři = a M.V. ten motor za poslední dobu testoval 3x 😉
Z tvýho pohledu: 2x správně jednou sa pomýlil :yes: :yes: >😁 >😁 >😁
4. Už aby to bylo! >😒]
Najskor to pre teba muselo byt nadejne - po tejto vete😒br /> "This Audi engine is an entirely redeveloped and bored-out evolution of the superseded 4.0 V8 TDI CR, now with 90 millimetres (3.54 in) cylinder spacing between bore centres, and again with roller chain drive for the overhead camshafts and ancillaries."
lenze ono sa karta obratila hned v nasledujucej vete😒br />
"Just like its 4.0 V8 TDI predecessor, this all-new 4.2 V8 TDI retains the mantle of the worlds highest power output car with a diesel V8."
>😁 >😁 >😁 >😁
a o tomto to je - ciiiitat !!!! ciiiiitat !!! DO KONCA CIIIIIITAT !!!!! >😁 >😁 >😁 >😁
A všichni včetně Vaculíka pochopili = jen ty ne 😉
Dal sem ti víc než velkou nápovědu: Cena vývoje takovýho motoru je enormní a pokud to neni naprosto nutný nedělá se to
Pokud si text Audi projdeš v klidu = není to o novém motoru, ale o tom co sem napsal já = a většina novinářů to zjednodušila na: převrtaný
Je to důkladně upravenej a převrtanej motor V8 4,8 TDI 😄
A ty se chováš jako by ti bylo 15 = a prozradili ti že Ježíšek neexistuje >😒]
nastuduj si nieco o konstrukcii motorov, zbytocne sa strapnujes. :-!
Ano ztrapňuješ se :-!
Cena vývoje zcela novýho 8miválce by ti měla napovědět = no nenapověděla >😒]
Vyvíjet takhle okrajovou jednotku = a udělat jí se stejnym zdvihem? Jen o 2 mm rozšířit vrtání? Vtip?
Jestli mi po přečtení všech těch německejch, anglickejch a dalších vysvětlení píšeš že všichni na světě sou mimo a já se ztrapňuju = nemám k tomu moc co dodat 😄
Ceny cca rovnake, s tym, ze este väcsie holatko...
ok, dalej...? >😁
Stejný je to u Mercedesu, Jaguaru, Lexusu... no u všech žejo 😄
Mainstreamová konstrukce je jen A4, A5 = a i když existujou prémiový verze jako S5 tak víc se prodá mainstreamu
Otázku motorů si už dneska diskutoval = vypadá to že většina jich je 2.0 TDI
Předpokládám, že Lexus má v této třídě........-válce??? Že by 4?
BMW už má předokolku, Lexus taky. Toť vše.
Mluvíme o kustrukci vozu = to je to co dělá auto = co určuje všechno ostatní = celková konstrukce 😄
Jj Lexus má ve střední třídě novej 4válec = poslední držel atmo V6 = poslední přišel s R4 turbo = kde je problém?
V komptní třídě má FWD logiku = bez ohledu na výrobce
Ve vyšších třídách ne = tam se to dělí na mainstream a prémii
A na audi 😄
"Otázku motorů si už dneska diskutoval = vypadá to že většina jich je 2.0 TDI "
Je to takový hloupý poměřování pindíků.
I když naprosto jednoznačně upřednostňuju benzín před naftou = v prémiovym sportovnim kupé eště víc než normálně
Nevím, proč by palivo mělo nutně souviset s karosérií, spíš snad s používáním.
Tak bych to snad neřek ani já 😄
Palivo nesouvisí s karoserií ani konstrukcí = jen že u levnějších 4válcovejch verzí bych upřednostnil benzín
FWD a 2.0 nafta fakt neni moc prémiová kombinace
Nedávno tu dost tvrdě odstřelili prémiový kupé se 180 kW a ty ses v diskuzi trochu přidal = já ho vidim proti FWD 2.0 naftě jako superprémii 😉
Desetkrát čti, jednou piš.
Hele ani 2. pokus moc nepomoh = tak co se ti nezdá? 😄
K tý drobný změně rozteče válců je zmínka hned na začátku 2. stránky [odkaz]
Všichni včetně Vaculíka to napsali správně = mýlí se ten jeden co tvrdí že všichni sou mimoni 😉
Někde je svět eště normální [odkaz] :yes: 😄
Jinak je mi ten motor volnej, nikdy si ho nekoupím,ale tohle mě docela zajímá.
Ale když si 10x ve 4 jazycích pd mnoha autorů včetně Vaculíka a včetně textu od Audi přečtu to samý = jako správnej ARA si řeknu: Na tom by něco mohlo bejt 😉
Co řikáš na Austrálii [odkaz] ? :yes: :yes: 😄
V porovnání s Evropou? :no: 😐
B L B E = máš to přímo od Audi černý na bílym jak to je! Proč se chováš jak de Bil? 😄
Tak to skusas aspon diskusne tu. Gratulujem, rozhodne s väcsim uspechom ! >😁
Král trapnosti už si = a to předehnat nadlehčenýho a odlehčenýho páju bylo fakt těžký >😒]
Nevim jestli neumíš číst = ale to jak popíráš veškerý texty o motoru V8 TDI bez výjímky pro to nemám slov = největší debilita co sem letos viděl 😄
Ty si uuuuuplne, ale uuuuplne inde ! >😁
Jasny text prekrutit naopak len vdaka tomu, ze to tak odpisalo par novinarov, vdaka tomu, ze niekto taku chybu urobil prvy a este do toho zatiahnut aj Vaculika, ze to prehliadol tiez... :😉 >😁
Keby on tak povrchne studoval, tak by nebol e😜ert, ale trtko ako ty ! >😁
OK, on sa pomylil pri tomto jednom motore, ty si ale vedla non-stop vo vsetkom ! >😁
Nic, zabal to. Chytam krce v bruchu od smiechu, ako sa tu strapnujes. >😁
Tvuj sen že 4,2 TDI je komplet novej motor skončil :-!
Jestli si to co píšeš fakt myslíš = si opravdu hloupej a neumíš číst = ani česky, ani anglicky, ani slovensky ani německy
To jak zpochybňuješ všechny texty k věci dokonce i text Audi je bez debat debilita debilit = si trapák roku
Taky myslíš že se každejch pár let vyvíjí zcela novej 8miválec? A ten má pro jistotu stejnej zdvih a jen o nepatrně větší vrtání atd.? Dost dobrý :yes: :yes: 😄
Ten, kdo není schopný poznat chování auta za hodinu při různých stylech jízdy ho nepozná ani za rok 😉
Jestli to Vaculík myslel vážně, pak je z hlediska schopnosti rozpoznání chování aut břídil. 😄
Krom reakce audihoRS6 >😒]
Ty cancy o testu v Dieslu sou fakt cancy = styď se 😐
Aspoň v soukromí kde to nikdo nevidí >😁
Nevím jak to myslel RS6, pravda je, že pokud zbude pouze blok motoru a ostatní komponenty jsou nové, pak nevidím důvod tvrdit, že se jedná o starý motor.
Hele fakt je načase aby sis ten test přečet = a neplácal takový blbiny 😄
Já bych řek že vim jak to myslel = vysnil si že to je new motor = a teď mu spadly hračky do kanálu = proto ten zuřivej boj = je to jen tip ale.. 😉
50d 3 turba a 4 je furt stejnej motor = i když má o turbo víc a výrazně jiný chlazení atd. Prostě od začátku nový motory se dělaj jen když to jinak už nejde :-!
Ty nejsi schopen ani poznat utlumený, odizolovaný řízení? Svatá prostoto. Já si nemusím nic číst, ty by jsi se až budeš mít oprávnění měl sebrat a začít sbírat zkušenosti.
Jestli je ti bližší mainstream, tak třeba aktuální Mondeo izolovalo řízení tak, že i FWD Audi je živější.
Nový se samozřejmě řiká každý předělávce = jedno jestli větší nebo menší 😄
Už sem ti to psal = myslim že sem schopnej poznat to samý co ty = to co nás rozděluje že ty si myslíš že to hravě stačí na Vaculík = a já vim že ne >😒]
Svatá prostoto = co ty všechno nevymyslíš 😉
Podivil sem se nad výrazem utlumený = to je bráno jako MÍNUS! 😄
Ten motor ma novy aj blok, kedze sa menila roztec valcov. No a vdaka tomu musi byt nove vsetko, vsak...Vid moj prispevok z 0😁7, alebo len odkaz, kde je to vsetko krasne popisane, s odvolanim sa na samotne Audi. Ako ale vidis, ani toto s Arasakrou nepohlo. :-! >😁
[odkaz]
Ne takhle to při vývoji novejch motorů nefunguje 😉
Opravdu nový motory se dělaj jen zřídka = a měl bys to vědět. Víš to nebo ne? 😄
O každym motoru se píše jako o novym = co novej quad-turbo? Je novej? 😉
Člověče, jak ty to děláš.Na prostou otázku neumíš skoro nikdy odpovědět přímo, jen stokrát zopakuješ nějakou 3,14čovinu.
Ale já se tedy zeptám po 101- jak se převrtá motor, aby se změnila rozteč válců?
Oni to tam píšou, tys to četl, tak sem s tím!
Až ti to hlava zpracuje dej vědět = že už ti zaklaplo že maj všichni včetně Vaculika pravdu
Krom audiRS6 😄
P.S. Přestaň mě, ty potrate slepičí kur..., zásobovat svými polucemi ve formě SZ.
Co seš za xindla vím i bez toho.
Nech si to přeložit od audiRS6 = za hlid tam all new a už hýkal radostí = asi taky dobrej lingvista >😁 >😒]
😉
Autor zapomněl že jich může bejt i víc pohromadě >😁 >😒]
[odkaz] :-! >😒]
Edit: teď mě napadá, že jsi to asi nenapsal jen tak, že je to exkurz do naší vzájemné minulosti?
Jeho povídky kde popisuje takový český kreaturky jako si ty mám docela rád 😄
Odvždy 😄
A bez výjímky 😉
Vcelku zlej asi není, když pominu poruchu, tak se umí hodně rozčilovat v SZ, ale zlej asi nebude. Takový trdlo.
Ps: mír do příští války 😄 :yes:
PPS: Jeho sz jsou podle mě už jen to pověstné kopání nožičkama, když už je tady veřejně v koncích. >😁 >😁 >😁 prostě kukra se všímvšudy.
Hele umíš říct co se ti nezdá = nebo prostě meleš jako obvykle >😒]
Len aby to nedaj boze nebol novy motor, ktory by ich zrujnoval ! >😁
Tomu řikám vzpooooura proti realitě :yes: :yes: :yes: >😒]
Na začátku víkendu si zpochybňoval Vaculikovu schopnost posoudit jízdní vlastnosti ale respektoval si jeho odborný znalosti 😉
Kdy si zatratil i ty? >😒]
Jakej máš názor na to, kolik ti je let?
P.S.takhle v noci s tím Vaculíka neotravuj, taky má právo na soukromí.
PPS: Já Vaculíka rozhodně beru. On za tebe nemůže.
Věřil bys že existujou magoři co i takhle jednoznačný věci zpochyňujou? >😁
myslim, ze je to dost obsiahle a kvalitne spracovany text, na rozdiel od tvojich jednoduchych odkazikov a nepresnych cisielok od Vaculikov... :-!
viac sa mi hladat nechce, mozno neskor, cez den. Ale myslim, ze netreba :-!
A ta neznalost jak to s vývojem motorů chodí = je trapně podobná pájově nadlehčený a odlehčený přední nápravě 😉
Neuvěřitelný čeho je pár dospělejch chlapů schopnejch kvůli kritice jejich pubertálního snu >😒]
Tiez sa menila roztec a s nou vsetko mozne...
Ale kolko to je medzi 4.0 TDI a 4.2 TDI som nenasiel ( jednalo by sa aj tak len o marketingovy tah )
Gratuluju = zřejmě ti konečně došlo jak to je 😉
Nebo trumfneš všechny trapnosti a řekneš že u Audi tomu nerozuměj a napsali to blbě = že ty víš že to je new motor? >😒] >😒] >😒]
To je cele. >😁 :no:
Dyť totálně blábolíš! Ty odmítáš i to co je černý na bílym! >😁 >😁 >😒]
To je cele = od Vaculíka po ACZ všichni píšou to samý
Ty blekotáš že sou všichni paka = že jedinej kdo tomu rozumí a ví jak to je seš ty >😁 >😒]
To už neni trapný = to je úchylnost roku :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Chápu to správně = ty pája a audiRS6 tomu nevěřite ani v takovym případě >😁 >😁
A ste za to na sebe hrdý :yes: >😁 >😒]
Audi je Premium brand, i kdyby se buřty oblékaly za tetičky a ty sem Sakra psaly.
FWD má logiku tam kde ho má Lexus = tos náhodou trefil! To je náhodou pravda a fakt = vypadá to že seš eště větší břídil a amatér než sem si myslel >😁
Audi je prémie = jen s dodatkem že nejvíc prodá FWD = což úplně prémiová konstrukce neni 😉
Proč Lexus nemá šestihrnek ve střední třídě? Kde je to bez připomínek je řada GS, poměrně široká nabídka. IS je však mimo a o CT se ani nebavím. Přešlap všech přešlapů.
To říkal buřtík? Zase jsi zadrbal celou diskuzi nesmysly... Bahno a zase bahno Arasakro. ;-\
Tak jak to je = FWD je prémie a RWD mainstream? 😄
A5 nikdy jako sporťák vnímaná nebyla, i ta S5 je klasické GTčko.
a ze kuprikladu A6tek se zakladnim 1.8 a 1.9 litrem nebo A8cek se zakladnim 3 litrem neni malo, ti co si je sli poridit proste zrejme chteli Audi nejake modelove rady a vzali to nejlevnejsi co bylo k mani
krasne se tu projevuje ten jev o kterem pisu v prvnim postu, "petrolheadi" proste vidi A5 a myslej si ze nejvic lidi proste vezme full vrchol
Co to chlemtáš na tý fotce, velmoži? Cibetkovou?
Kecy v kleci.
Něco k A5 by nebylo?
Za mě - mě nepřekvapila. Audi prostě začalo na všechny auta dávat hranatou masku no.
JŃení to sporťák, spíš elegantní coupé, konkurent pro E Klasse Coupé.
Samozřejmě, že nejsilnější verze jsou brutální. Al to u D3 vždycky.
Nejvíce se tady nad masovostí a šetříkovstvín u tohoto prémiového kupé rozhořčuje Aoyagy (asi má RR Phantom) a Saman, který nemá auto žádné a na Teslu vysomroval na netu zatím 20 babek - stav k minulému týdnu.
😒br /> Bavíte mě, kluci >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ten byl dobrej!
A trochu si pletete rozhořčování s pobavením, nicméně jaké auto nebo auta mám je naprosto jedno, tvrdil bych to samé i kdybych jezdil na Mopedu.
Mimochodem ano, Kopi Luwak už jsem měl a nevím, co na tom lidé vidí. Asi nejsem takový kafař, abych rozeznal tu jemnou chuť 😄
prej "velmoži" :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Naopak ta linka vzadu bych řekl že bude v pohodě😒br /> [odkaz]