Novinky
A podstatne levneji, nez za 65 mega?
A jeste pritom srkat pivo?
Tak si kupte letenku do Shanghaie, a z Pudongu na Longyang rd jedte Maglevem, ale bacha - ve vecernich hodinach jede "jen" 300 km/h 😉
A jeste pritom srkat pivo?
Tak si kupte letenku do Shanghaie, a z Pudongu na Longyang rd jedte Maglevem, ale bacha - ve vecernich hodinach jede "jen" 300 km/h 😉
Samozřejmě rychlejší není, to je zas jen nesmysl ze strany redakce auto.cz. Jen díky omezením a zpřevodování dnešní monoposty LMP1 nedosahují rychlostí nad 400km/h jak tomu bylo v dřívějších dobách, ale pokud se bere okruh v Le Mans, tak s časem na kolo se toto Bugatti nechytá na LMP1, ani na LMP2 a řekl bych, že ani na GT1.
Ano, takže pokud se postaví LMP1 a Chiron na dráhu vedle sebe, tak v maximu je Chiron rychlejší. Jinými slovy, tvrzení v článku je pravdivé.
"Bugatti Chiron je rychlejší než speciály Le Mans" o maximální rychlosti tam není slovo, ale jen o rychlosti jako takové. A ta se dá třeba určit časem na jedno kolo. Pod tvrzením: "Bugatti Chiron je rychlejší než speciály Le Mans" si prostě představím, že to nandá na jedno kolu všemu, co tam letos jezdilo. Sám tvrdíte:" v maximu je Chiron rychlejší", ale o tom maximu se v nadpise nic neuvádí. Prostě je to nesmyslné srovnání zdejší redakce a Vy se za něj ještě stavíte.
Je to slovíčkaření. Tak jako není v tom nadpisu uvedeno na maximální rychlosti, tak tam není uvedeno, kde to tomu LMP1 nandá. A pokud budeme definici rychlejší chápat v obecnější rovině, jako schopnost dosáhnout vyšší rychlosti (stran kde a na jak dlouho), pak je to stále pravda. Nicméně i vaše interpretace je možná, takže pravdu můžeme mít oba.
Takže, když to někdo logicky vztáhne na max. rychlost, tak "argumentuješ" tím, že to není v nadpisu přesně specifikováno, ale sám tu určuješ podmínky posouzení v čase na jedno kolo, ale o tom se taky v nadpisu nic nepíše, to už ti naopak nevadí?
Mimochodem proč zrovna na jedno kolo, proč ne třeba na 24 hodin atd. apod. 😉
Mimochodem proč zrovna na jedno kolo, proč ne třeba na 24 hodin atd. apod. 😉
Samozřejmě proč na jedno kolo?Chiron nárokující si titul nejrychlejší produkční auto by to měl zvládnout.Stejně tak to zvládnuL v letectví Concorde,nejen na jednu relativně krátkou trať,ale i kolem světa.A tak by to dal samozřejmě vícekrát,rychleji než ostatní.
Ale obávám se že toto oproti konkurenci Chiron nezvládne tak jako to při delších jízdách nezvládla Veyron.Jsou to dobrá auta,ale nejrychlejší?To sotva.
Ale obávám se že toto oproti konkurenci Chiron nezvládne tak jako to při delších jízdách nezvládla Veyron.Jsou to dobrá auta,ale nejrychlejší?To sotva.
Oficiálně uznávané nejrychlejší (běžící) zvíře na světě je gepard! A ani u něj se neuvádí, že jde "jen" o max. rychlost..., a nikdo při tom příliš neřeší, jak dlouho tak rychle vydrží běžet..., no a zrovna gepard tak rychle rozhodně dlouho běžet nedokáže, od toho jsou tu jiní "vytrvalci", kteří ale prostě zase nejsou tak rychlí jako on.
Le Mans je okruh, nie drag strip, takze udaj o maximalke na rovinke okruhu je bezvyznamny z hladiska toho, ci auto je alebo nie je rychlejsie v priamom smere v jednom useku.
....., že by se našel mezi některými ze zdejších diskutérů případný vážný kupec Chironu. A ani nepředpokládám, že kteréhokoliv reálného kupce by informace z článku mohla nějak významně ovlivnit. Myslím, že velká většina všech vyrobených Chironů možná nikdy nepřekročí 300 km/h, pokud s nimi bude někdo vůbec navážno jezdit. V provozu to stejně na 400 nedá asi ani Batman. 😄 Image, výkony, počet vyrobených kusů a zejména cena z tohoto auta dělá automaticky hlavně vizitku finanční potence majitele, zvýraznění jeho ega a zároveň i sběratelský kus. Jen opravdový pacient si ho koupí a pronajme si Nardo nebo alespoň Nürburgring a bude tam Chirona trestat, co se do něj vejde. Možná se ani žádný takový nenajde. Tak to vidím já.
Článek chápu jako jakousi zajímavost a, řekněme si to na rovinu, nepodstatnou vatu. Stejně zbytečné, jako hypoteticky porovnávat - jako majitel korozí napadeného Favorita (zcela neadresně) - schopnosti Chironu proti Regeře, která do doby než jí dojde šťáva (2-3 minuty ? ) má na papíře podobný výkon nebo proti speciálům LPM1. Už chybí jen porovnat Chirona s TGV nebo raketoplánem. Ale to je parketa Jeremyho, tak se mu do jeho byznysu nemontujte. 😄
Je to podobné jako když příležitostný malíř pokojů z Horního Jiřetína porovnává jestli je lépe namalovaná Viciho Poslední večeře nebo Boschova Zahrada pozemských rozkoší.
No, ale když vás to baví......
Článek chápu jako jakousi zajímavost a, řekněme si to na rovinu, nepodstatnou vatu. Stejně zbytečné, jako hypoteticky porovnávat - jako majitel korozí napadeného Favorita (zcela neadresně) - schopnosti Chironu proti Regeře, která do doby než jí dojde šťáva (2-3 minuty ? ) má na papíře podobný výkon nebo proti speciálům LPM1. Už chybí jen porovnat Chirona s TGV nebo raketoplánem. Ale to je parketa Jeremyho, tak se mu do jeho byznysu nemontujte. 😄
Je to podobné jako když příležitostný malíř pokojů z Horního Jiřetína porovnává jestli je lépe namalovaná Viciho Poslední večeře nebo Boschova Zahrada pozemských rozkoší.
No, ale když vás to baví......
Koenigsegg Regera?